30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Повторення та узагальнення матеріалу, вивченого в 10 класі

Про матеріал
узагальнити та систематизувати знання учнів із тем, що вивчалися в 10-му класі; розвивати вміння здобувати знання; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності
Перегляд файлу

Урок  №36

Тема. Повторення та узагальнення матеріалу, вивченого в 10 класі

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів із тем, що вивчалися в 10-му класі; розвивати вміння здобувати знання; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

На першому уроці кожний із вас відповідав на питання: «Що ви очікуєте від вивчення курсу «Інформатика в 10 класі?» Ось ваші відповіді. Чи справдилися ваші очікування? (Відповіді учнів)

 

II. Перевірка домашнього завдання

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку мотивація навчальної діяльності

 

IV. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу

Учні об'єднуються в групи відповідно до кількості тем. Якщо кількість учнів недостатня, то розглядаються теми: «Комп'ютерні презентації», «Текстовий процесор». «Табличний процесор», «Служби  Інтернету».

Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 15 хв після початку роботи).

(Варіант 1)

Інструктивна картка

Використовуючи власні конспекти уроків, підручник та  матеріали з власної папки, подайте навчальний матеріал за обраною темою у вигляді схеми, макета стенда або презентації, використавши необхідно програмне забезпечення. (Дозволяється використання ресурсів Інтернету.)

Збережіть створений матеріал у власній папці під назвою Схема прізвище, Стенд прізвище або Презентація прізвище.

Демонстрація та обговорення створених матеріалів.

Публікація найкращих матеріалів на сайті школи.

 

V. Підбиття підсумків уроку

doc
Додано
9 травня
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку