Повторення вивченого про букву "бе" та звук б

Про матеріал
Повторити вивчені літери, розвивати техніку читання, мовлення учнів. логічне мислення.
Перегляд файлу

Тема. Повторення вивченого про букву «бе», звук б. Формування навичок читання на основі тексту.

Мета: закріпити знання дітей про звукове значення летери б; формувати навички читання тексту,навчати читати в особах, розвивати мовлення учнів, логічне мислення, вміння миттєво розпізнавати слова як елемента розвитку техніки читання; виховувати любов до спорту та повагу до старших.

 

  1. Організаційний момент.

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно

І виконувати те,

Про що мова зараз йде.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

- Діти, сьогодні я йшла до класу, і мені директор віддав листа, який надійшов учням 1-В класу.

Доброго ранку, любі діти!

Я квітка- семицвітка. Запрошую вас зі мною навчатись і грати. Для цього ви повинні відірвати по одній пелюстці і виконувати завдання.

Пелюстку відірвемо,

Гуртом усе почнемо.

За відповіді ви будете отримувати весняну квіточку.

 

  1. Актуалізація опорних знань.

1-а пелюстка (червона)

Зі мною будете грати.

Знання закріпляти.

- Яку букву ви вивчили на минулому уроці? Розгляньте малюнки і назвіть, яка у них спільна буква.

 

2. Читання складової таблиці.

3. Робота в парах (1 учень читає, 2- слідкує і навпаки)

Б

Б о

Б у к

Б р а т

Б о р и с

Б о г д а н

Б і л и з н а

- Яке слово незрозуміле?

-Яке слово найдовше?

-Назвіть які імена є в таблиці?

( завдання 1-ї пелюстки виконано, учні отримують червоні квіточки)

--Робота в парах Гра « Я тобі, а ти мені»

Читання в особах с.106

Розігрування діалогу

 

2 –га пелюстка (жовта)

Дружно, швидко вимовляй,

Чистомовки, скоромовки промовляй.

Ба-ба-ба – на березі цвіте вер…

Бо-бо-бо-Богдан малює не…

Бі-бі-бі- білка грає на тру…

Бу-бу-бу- де ж вона взяла тру…

 

2. Конкурс кращого скоромовця.

На полиці мишка

Вибирала книжку,

Щоб у ній писали

Про шматочок сала,

Печиво хрумкеньке

Та усе смачненьке.

 

3-тя пелюстка (помаранчева)

До слів схему добирай(звуко-буквенні вправи)

Бібліотека       півник    котик       діти      казки

=---         ---    --=••--      ---    =-

Прочитайте текст із цими словами, придумайте заголовок. С.106

 

Гра « Мікрофон»

Дайте відповідь на запитання

- Куди прийшли діти?

- Хто їх зустрів?

- Що вони хотіли прочитати?

- Про кого та казка?

 

4-та пелюстка (синя)

Фізкультхвилинка

Силачі в нас є, штангісти,

І боксери, й волейболісти,

Кожен ранок  із квартири

Чути 1,2,3,4.

Тож спортсменами щоб стати

Зарядку треба полюбляти.

 

5-та пелюстка (зелена)

  1. Початок відшукайте, слова врятуйте.

Кра      ки

Риб      би

Дуб      ки

На с. 107 прочитайте слова, спускаючись із гірки.

  1. Гра «Добери слово»

б

 

 

с

    

б

 

б

 

 

 

б

 

 

к

 

 

 

 

б

 

 

 

Прочитай на с 107 текст і добери слова, виправ помилки,що допущені у тексті.

 

6-та пелюстка (коричнева)

Гарно всі читаємо,

Текст новий вивчаємо.

  1. Ознайомлення з тесктом на с.107
  2. Словникова робота

Боксери, спортивний зал, тренуватися (пояснення значення)

- Читання ланцюжком

- Читання –гра «День-ніч»

- Читання мовчки

-Читання буксиром

 

  1. Робота в парах.

Складіть діалог з товаришем про те, яким видом спорту ви мрієте займатися.

7-ма пелюстка( фіолетова)

Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!

Квітка-семицвітка, прощавай, лети.

З радістю ми грались, щиро, від душі.

Скажемо  всі разом, дякую тобі!

- Якими враженнями ви поділитесь вдома?

Що вас найбільше зацікавило?

Покажіть квіти, які ви одержали, подаруйте їх своїм рідним.

 

 

 

,

 

docx
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку