Тема. Повторення вивченого про букву «бе», звук б. Формування навичок читання на основі тексту.
Мета: закріпити знання дітей про звукове значення летери б; формувати навички читання тексту,навчати читати в особах, розвивати мовлення учнів, логічне мислення, вміння миттєво розпізнавати слова як елемента розвитку техніки читання; виховувати любов до спорту та повагу до старших.
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно, гарно
І виконувати те,
Про що мова зараз йде.
- Діти, сьогодні я йшла до класу, і мені директор віддав листа, який надійшов учням 1-В класу.
Доброго ранку, любі діти!
Я квітка- семицвітка. Запрошую вас зі мною навчатись і грати. Для цього ви повинні відірвати по одній пелюстці і виконувати завдання.
Пелюстку відірвемо,
Гуртом усе почнемо.
За відповіді ви будете отримувати весняну квіточку.
1-а пелюстка (червона)
Зі мною будете грати.
Знання закріпляти.
- Яку букву ви вивчили на минулому уроці? Розгляньте малюнки і назвіть, яка у них спільна буква.
2. Читання складової таблиці.
3. Робота в парах (1 учень читає, 2- слідкує і навпаки)
Б
Б о
Б у к
Б р а т
Б о р и с
Б о г д а н
Б і л и з н а
- Яке слово незрозуміле?
-Яке слово найдовше?
-Назвіть які імена є в таблиці?
( завдання 1-ї пелюстки виконано, учні отримують червоні квіточки)
--Робота в парах Гра « Я тобі, а ти мені»
Читання в особах с.106
Розігрування діалогу
2 –га пелюстка (жовта)
Дружно, швидко вимовляй,
Чистомовки, скоромовки промовляй.
Ба-ба-ба – на березі цвіте вер…
Бо-бо-бо-Богдан малює не…
Бі-бі-бі- білка грає на тру…
Бу-бу-бу- де ж вона взяла тру…
2. Конкурс кращого скоромовця.
На полиці мишка
Вибирала книжку,
Щоб у ній писали
Про шматочок сала,
Печиво хрумкеньке
Та усе смачненьке.
3-тя пелюстка (помаранчева)
До слів схему добирай(звуко-буквенні вправи)
Бібліотека півник котик діти казки
=•--•- -•--• -•-=••-•-• -•-•- =•-•
Прочитайте текст із цими словами, придумайте заголовок. С.106
Гра « Мікрофон»
Дайте відповідь на запитання
- Куди прийшли діти?
- Хто їх зустрів?
- Що вони хотіли прочитати?
- Про кого та казка?
4-та пелюстка (синя)
Фізкультхвилинка
Силачі в нас є, штангісти,
І боксери, й волейболісти,
Кожен ранок із квартири
Чути 1,2,3,4.
Тож спортсменами щоб стати
Зарядку треба полюбляти.
5-та пелюстка (зелена)
Кра ки
Риб би
Дуб ки
На с. 107 прочитайте слова, спускаючись із гірки.
б |
|
|
с |
б |
|
б |
|
|
б |
|
|
к |
|
|
|
б |
|
|
Прочитай на с 107 текст і добери слова, виправ помилки,що допущені у тексті.
6-та пелюстка (коричнева)
Гарно всі читаємо,
Текст новий вивчаємо.
Боксери, спортивний зал, тренуватися (пояснення значення)
- Читання ланцюжком
- Читання –гра «День-ніч»
- Читання мовчки
-Читання буксиром
Складіть діалог з товаришем про те, яким видом спорту ви мрієте займатися.
7-ма пелюстка( фіолетова)
Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема!
Квітка-семицвітка, прощавай, лети.
З радістю ми грались, щиро, від душі.
Скажемо всі разом, дякую тобі!
- Якими враженнями ви поділитесь вдома?
Що вас найбільше зацікавило?
Покажіть квіти, які ви одержали, подаруйте їх своїм рідним.
,