3.Інтегрований урок . Навчання грамоти, природознавство.
Тема: Як звірі зимують. Закріплення вивчених букв, опрацювання тексту «Незабаром зима». Написання вивчених букв, списування друкованих слів, розвиток мовлення. Складання усної розповіді «Як зимують звірі». (Слайд 1)
Мета: Запам’ятати вивчені букви;
Обладнання : інтерактивна дошка.
План уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Розпочинаємо ж урок, часу не гаючи
І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.
- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному і мені. Адже усмішка ще:
- прикрашає обличчя;
- підвищує настрій;
- сприяє добрим стосункам з оточуючими;
- допомагає знайти нових друзів;
- і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.
Налаштуємося на роботу.
Очі дивляться -(діти) та все бачать.
Вуха слухають – (діти) та все чують.
Голова – (діти) думає.
Яким буде урок (діти) – цікавим!
Які у мене діти? – (діти) найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться.
Я хочу, щоб урок був…
На цьому уроці я хочу….
Артикуляційна гімнастика для язичка(Слайд - 2)
Ма-ма-ма – скоро вже … (зима).
Ме-ме-ме – снігу … (намете).
Ем-ем-ем – шапочки … (візьмем).
Дем-дем-дем – на гірку … (підем).
ІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Лісовичок : Добрий день, малята,
Хлопчики й дівчата.
Веселий я – Лісовичок.
Всіх люблю я діточок.
Вчитель: Як можна назвати цих тварин одним словом? (Звірі)
- Отже, сьогодні ми дізнаємось «Як звірі зимують?»
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
б, о, л, і, к, ч, а
ма зи но сі го вни ді чка
ам из он іс ог ід ак
Вигляда якась тваринка.
Вушка довгенькі, кожушок сіренький
Хто це, діти?
Так, це зайчик – побігайчик.
Завдання: Скласти з поданих складів слова і записати їх.
Встали дружно
1,2,3,4 – у гайочок ми ходили,
Зайця сірого зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
Пташка весело літає,
Швидко лис десь пробіжить,
Їжачок в кущах сидить.
Посиділи і ми трішки,
Щоб спочили руки, ніжки,
Всі веселі? От чудово!
І за парти сіли знову.
Робота в групах.
Восени ведмідь нагулює жир,
а взимку він спить у барлозі.
У лютому у ведмедиці народжуються дитинчата.
|
|
|
|
|
|
|
- Як зимує кабан?
Гра «Плутанка»
Розплутати і записати слова.
вкво суляко сукбор
коли прочитаєте текст «Незабаром зима».
Незабаром зима
Зимує білочка у дуплі. Там вона влаштувала тепле гніздечко. Устелила його мохом, сухим листям. Тому хатинка в неї тепла і м'яка.
Ще з осені вона назбирала горішки, гриби, насіння з шишок.
Зима не буде страшною для лісової пустунки.
Обговорити, чим білочка пригостила друзів.
ІV. Підсумок уроку
Вправа « Мікрофон»:
Урок був ……
На цьому уроці я ….
1