8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР

Про матеріал
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР - Світ фантазії, мудрості Мета: - повторити матеріал, вивчений за І семестр, перевірити рівень засвоєння знань учнів з тем І семестру, уміння застосовувати здобуті знання практично; - розвивати увагу, пам'ять, образне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд; - виховувати в учнів повагу до однокласників-суперників, прагнення перемоги в чесній боротьбі, бажання допомогти товаришеві; виховувати пошану до багатств української літератури. ТИП уроку: урок узагальнення й систематизації знань. Обладнання: ілюстрації-асоціації.
Перегляд файлу

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА І СЕМЕСТР - Світ фантазії, мудрості

Мета:

- повторити матеріал, вивчений за І семестр, перевірити рівень засвоєння знань учнів з тем І семестру, уміння застосовувати здобуті знання практично;

- розвивати увагу, пам'ять, образне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд;

- виховувати в учнів повагу до однокласників-суперників, прагнення перемоги в чесній боротьбі, бажання допомогти товаришеві; виховувати пошану до багатств української літератури.

ТИП уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Обладнання: ілюстрації-асоціації.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Слово вчителя. Сьогоднішній урок виявить найрозумніших та найерудованіших учнів. Ви змагатиметесь у двох командах, але пам'ятайте:

У змаганні той перемагає,

Хто щирих, вірних друзів має.

Тож пам'ятай про це завжди

І свято дружбу бережи!

Нехай у цьому класі

Бринить веселий сміх,

І щоб команди наші

Потішили нас всіх.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

IV. ЗМІСТ РОБОТИ

1. Слово вчителя

Повторимо вивчений матеріал і перевіримо, наскільки сталі ваші знання, ми дуже цікавим способом. Дома ви намалювали або знайшли ілюстрації, які є асоціаціями до вивчених творів. Кожен член команди покаже свою ілюстрацію команді-суперниці. Пам'ятайте: не достатньо лише відповісти, який твір або персонаж було загадано, — потрібно розшифрувати асоціацію. А ще ви отримаєте запитання від мене за тим твором, який буде на ілюстрації. Оцінюватимуть ваші відповіді гості-старшокласники.

2. Проведення гри

Почнемо з розминки. Бал за кожну правильну відповідь отримає команда, яка встигне це зробити першою. А завдання таке: упізнати твір за словом-асоціацією.

- Глечик, зірки. („Про Зоряний ВІЗ”)

- Загадка, пан. („Мудра дівчина”)

- Кущ, полум'я. („Неопалима купина”)

- Ліс, царювання. („Фарбований ЛИС”)

- Хлів, злий дід. („Хуха-Моховинка”)

- Сміх, плач. („Цар Плаксій та ЛОСКОТОН”)

- Окунь, щука («Ох»)

- Лицарство, каша. („Прийом у запорожців”)

- Цар, дядько («Про правду і кривду»)

- Дурень, друг. („Летючий корабель”)

- Сто, рушничок. („Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)

3. А тепер у гру вступають ваші ілюстрації-асоціації.

Для вчителя. Під час отримання учнями домашнього завдання на попередньому уроці учитель повинен наголосити на тому, що ілюстрація не повинна розкривати зміст твору, на ній мають бути зображені лише елементи-натяки на твір або персонаж. Наприклад, синя фарба, корона („Фарбований Лис”), хорт, сокіл і кінь („Ох”).

Інформація старшокласників про кількість балів, отриманих командами.

3. Підбиття підсумків гри.

Визначення і нагородження переможців

3. Кросворди

Кросворд до теми «Літературні казки» №1

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

п

о

т

е

р

ч

а

т

а

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

1. Ім’я Хухи з однойменної казки В. Короліва-Старого. (Моховинка)

2. Розмірена мова, що має певний ритм і риму. (Віршована)

3. Назва казки В. Короліва-Старого, де героями є Домовик, дяк. (Потерчата)

4. Прізвище автора казки про Лоскотона. (Франко)

5. Ім’я короля країни Недоладії. (Недороль)

 

 

По вертикалі:

7. Ім’я дяка з казки В. Короліва-Старого «Потерчата»

 

 

 

 

Кросворд до теми «Літературні казки» №2.

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

1

д

о

м

о

в

и

к

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

1. Один з головних героїв казки «Потерчата» В. Короліва-Старого. (Домовик)

2. Прізвище автора повісті-казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». (Малик)

3. Персонаж казки Василя Короліва-Старого. (Лоскотон)

4. Ім’я письменника Короліва-Старого або Симоненка. (Василь)

5. Опис зовнішності героя. (Портрет)

6. Персонаж повісті-казки Галини Малик. (Аля)

 

По вертикалі:

7. Ім’я Лиса із казки «Фарбований Лис» (Микита)

 

4. Питання від команди-суперника.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

1. Прийом „незакінчене речення”

- Мені сподобалося на уроці.

- Я дізнався (-лася).

- Я прочитав (-ла).

- Я згадав (-ла).

- Я висловив (-ла) власну думку.

2. Слово вчителя

Ось і закінчилася наша подорож українською літературою в цьому семестрі. Я впевнена, що у другому півріччі ми відкриємо ще більше таємниць і здобудемо ще більше знань.

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати наступний за програмою художній прозовий твір.

 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку