Повторення вивченого. Задачі на знаходження суми, невідомого доданка. Світ тварин. Малювання їжачка.

Про матеріал
Уроки STEM т відрізняються активною комунікацією і командною роботою учнів. На стадії обговорення створюється вільна атмосфера для дискусій і висловлювання думок. Вони не бояться висловити будь-яку свою думку, вони вчаться говорити і презентувати свої результати. Значну частину часу діти за партою не сидять, а тестують і розвивають свої конструкції. Вони весь час спілкуються з вчителем і своїми друзями по команді. Коли діти беруть активну участь в процесі, вони добре запам’ятовують урок.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Показовий  Stem урок

( математика, я досліджую світ, образотворче мистецтво)

 

 

 

 

Красновид І.М

 

 

 

 

 

Березень 2024

 

Тема.  Повторення вивченого.    Задачі  на знаходження  суми, невідомого доданка.  Світ тварин. Малювання  їжачка.

 

Мета. Повторення і узагальнення вивченого, закріплювати знання про задачі та вміння їх розв’язувати. Вчити малювати їжачка. Розширити в учнів уявлення про їжачка.

Формувати компетентності:

комунікативну (уміти формувати власні думки  усно, чути і розуміти інших,

учитися працювати в парі, групі, оцінювати себе  та товариша, формулювати

власну думку та позицію);

 регулятивну (уміти висловлювати власне судження);

 пізнавальну  (уміти орієнтуватися у власній системі знань: робити

висновки з вивченого раніше, знаходити відповіді на  запитання,

користуватися життєвим досвідом та інформацією, отриманою на

уроках);

 екологічну (виховувати екологічну культуру, шанобливе ставлення до

тварин).

      

Хід уроку

І. Організація класу . Правило п’яти пальчиків.

    Очі дивляться -  і все бачать,

Вуха слухають-  і все чують,

Ротик мовчить- голова думає.

Урок буде-  цікавим , веселим, повчальним

Діти  у  мене найкращі.

 

STEM- cучасний, тематичний, енергійний, математичний

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності уроку. Оголошення теми і мети

  1. Постановка проблемного запитання.

  Наш урок буде і цікавий, і незвичайний. А знаєте чому? Тому що присвятимо ми його одному загадковому звіру. Дізнаємося  більше цікавих фактів про його життя, поведінку, вподобання.  А щоб здогадатися хто саме буде головним героєм, послухайте розповідь-загадку.

«ВІДГАДАЙ, ХТО Я»

Хто з вас часто буває на природі, той напевно вже бачив мене. Адже я живу на всій території України. Населяю  ліси, луки, поля, сади, городи.

День я  проводжу  у своїй домівці, полюю пізно ввечері і вночі. Живлюсь комахами. Окрім цього, поїдаю  жаб, ящірок, дрібних гризунів, нерідко яйця птахів, що гніздяться на землі. Навіть змій отруйних не боюсь.

-         А ви здогадалися, хто це?  Тоді виконаємо завдання. Розпочнемо з

математичної  розминки. Можливо, вона нам допоможе.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Гра «Будуємо вежу»  (робота в групах з цеглинками LEGO DUPLO ).

Завдання на яблуках. Міф про яблука.

40        ж

30         ї

100        к

59         а

 87       ч

90        о

          - 52-12=  (40);

- 74+13= (87)

          - 60-30=(30);

- 50+40= (90);

- 44+15= (59);

-характеристика кожного числа

- наступне число числа 99 (100)

- яке число найбільше?

- яке найменше?

- назвіть подані числа в порядку зростання;

 

- З отриманих  літер утворіть слово.  

- То хто наш загадковий звір? Так, це їжачок.

 

 

  1. Розповідь вчителя про різноманітність форм у навколишньому світі з елементами бесіди та демонстрації.

    

 - Усі предмети, які існують у навколишньому світі мають певну форму.

Форма – це зовнішні межі предмета, що визначають його загальний вигляд.

А яку ж форму має їжачок? (овальну).

-         Назвіть геометричну фігуру такої форми. (Овал)

-         А які предмети овальної форми ви знаєте?

 

 

 

 

 

 

А знайдіть у класі?

 

 

  1. Малювання їжачка за поданою схемою.

-          Діти, а зараз, використовуючи овальну форму ми намалюємо їжачка.

 

 

 

 

 

 

  1. Руханка «Їжачок –лісовичок»

ІⅤ. Розвиток математичних знань

  1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

-         Діти, а що любить їсти їжачок?

(Їжак любить коров’яче і козяче молоко, тому намагається селитися біля сіл і дач. Вважалося, що він може точно визначити час доїння корівок і завжди приходить вчасно, щоб поласуватися пролитою цівочкою молока.)

-         А що таке молоко? (рідина)

-         А в яких одиницях вимірюється молоко? (літр)

  1. Розв’язування задач  (робота в парах).

 - Скласти і розв’язати задачу за поданими  малюнком. Пояснити розв’язання задачі

 

 

      7 л 8 л

  ? л ? л

                       2 л  2 л

 

     

 

 

4. Розповідь вчителя про їжачка з елементами бесіди та демонстрації.

- Діти, а чи знаєте ви де споруджують їжачки свої хатинки?

- Відкрию вам ще одну таємницю про цих милих тваринок. Зимову «хатинку» звірятко може побудувати в дуплі пня, під корінням дерев,  в норах гризунів, природних невеликих ямках. Можуть розташуватися їжачки і на рівному місці в купі неприбраного опалого листя і пагонів. «Хатинку» їжак споруджує і утеплює опалим листям, пухким мохом і сухими стеблами.

 

 

 

5. Цікава геометрія (робота в парах).

- Із поданих геометричних фігур викласти  мишку.

 

 

 

 

- І ще одна «цікавинка» на завершення уроку.  На мишей їжаки не полюють. Це є вигадкою. Можливо, що їжаки були б не проти покуштувати мишей, однак просто не здатні їх наздогнати. ...

 

ІV. Підсумок уроку

Рожевий конверт (скласти пазли). Висновок : їжак відноситься до диких тварин.

 

 - Запам'ятайте, діти: коти їдять не тільки мишей, мухоловки ковтають не самих лише мух. А білки гризуть не тільки горішки. Читайте багато книг і діліться новими знаннями з нами. Успіхів вам!

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 червня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку