Позакласна робота з іноземної мови
як мотивована, цілеспрямована, організована позанавчальна
діяльність у школі
Сайтарли Лариса Миколаївна
вчителька англійської мови
вища категорія, «старший учитель»
ВЛАДИЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2024
Зміст
Анотація………………………………………………………………………..3
Вступ…………………………………………………………………………....4
Роль позакласної роботи з англійської мови ………………………………..5
Мотивація і позакласна робота. Типи мотивації…………………………….6
Форми позакласної роботи……………………………………………………8
Вимоги позакласної роботи з предмета …………………………………….9
Відмінності між класною і позакласною роботами ……………………….10
Засоби підвищення мотивації………………………………………………..11
Використання технологій у педагогічній діяльності………………………12
Основні вимоги до ігор……………………………………………………….13
ВИСНОВКИ ......................................................................................................14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ........................................................15
ДОДАТКИ. Розробки позакласних заходів.....................................................15
Анотація
Дана методична розробка присвячена проблемам вдосконалення навичок усного та писемного мовлення, підвищення інтересу до навчання іноземних мов у школі. У ній міститься сценарій проведення позакласних заходів з англійської мови. Може надати велику допомогу під час проведення позакласних заходів у школі в навчальних цілях і служить гарною підмогою в роботі вчителів англійської мови.
У ході написання роботи вчитель детально вивчила проблему позакласної роботи з іноземної мови в школі.
Були вивчені роль, форми, вимоги позакласної роботи з предмета в школі. Додаються розробки заходів позакласної роботи.
Автор роботи:
Сайтарли Лариса Миколаївна – вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, “старший вчитель” ВЛАДИЧЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Вступ
Тема. Позакласна робота з іноземної мови як мотивована, цілеспрямована,
організована позанавчальна діяльність у школі
Мета: вивчити і виділити роль позакласної роботи з іноземної мови як мотивованої, цілеспрямованої, організованої позанавчальної діяльності в школі, необхідної для розвитку і підтримки інтересу до вивчення іноземної мови в школі та творчих здібностей учнів.
Завдання:
- вивчити і виділити роль позакласної роботи з іноземної мови в школі;
-виділити відмінності між класною і позакласної роботами з англійської мови;
-виділити форми та вимоги позакласної роботи з предмета;
-зробити висновки
Принципи:
принцип добровільності та масовості;
принцип обліку та розвитку індивідуальних здібностей та інтересів учнів; принцип зв'язку позакласної роботи з уроками.
Актуальність: питання заслуговує належної уваги на всіх ступенях навчання починаючи з початкового, закінчуючи старшим; спрямоване на реалізацію завдань комплексного підходу до виховання учнів.
Практична цінність: Позакласна робота, що проводиться в школі, дає дітям можливість на практиці застосувати свої знання, незалежно від їх рівня, і повірити у свої сили у вивченні іноземної мови.
Новизна: вивчення та узагальнення сучасного рівня проблеми, висвітлення власного підходу.
Метод дослідження: аналіз першоджерел, метод системного аналізу.
Сфера застосування: позакласні заходи з англійської мови в школі.
Роль позакласної роботи з англійської мови
Іноземна мова відноситься до особливої групи навчальних предметів, що мають справу з навчальними засобами прийому і передачі інформації. Сьогодні англійська мова набуває все більшого значення. Нєю говорять 750 мільйонів людей і майже для половини з них англійська є рідною мовою. Але якою б не була загальна цифра, на початку XXI століття англійською говорять і пишуть більш ніж коли-небудь іншою мовою. Це мова всієї планети. Англійська мова не тільки навчальний предмет, вона є засобом виховання в школярів почуття розуміння культури інших народів, які розмовляють цією мовою.
Позакласна робота з англійської мови має велике загальноосвітнє, виховне і розвиваюче значення. Проведення позакласних заходів в оригінальній, пізнавально-розважальній формі не тільки сприяє розвитку основних видів мовленнєвої діяльності, пам'яті, асоціативного мислення, а й формує навички спілкування в колективі і творчу ініціативу. Творчий характер завдань, які пропонуються в різних змаганнях, сприяє кращому запам'ятовуванню і засвоєнню різних граматичних явищ, розширенню лексичного запасу, розвитку писемного, монологічного та діалогічного мовлення. Крім того, в учнів формується стійкий інтерес як до самого предмета, так і до культурних традицій, звичаїв країни, що вивчається. На сучасному етапі розвитку освіти в методиці навчання переважає гуманістичний підхід. У центрі педагогічного процесу знаходиться учень. Помічено, що вже до кінця першого року інтерес до вивчення іноземної мови знижується. Ця тенденція зберігається до десятого класу, а потім зацікавленність значно підвищується, частина учнів усвідомлює значимість цього предмета для подальшого навчання і отримання професії.
Велику роль у навчанні англійської мови в загальноосвітній школі відіграє позакласна робота, яка є одним з основних мотивів в оволодінні учнями іноземною мовою. Позакласна робота - це організація педагогом різних видів діяльності учнів у позаурочний час (проведення свят, вікторин, конкурсів з різної тематики). Позакласна робота з англійської мови в єдності з обов'язковим курсом створює умови для більш повного здійснення практичних, виховних, загальноосвітніх і розвиваючих цілей навчання. При цьому вона вирішує два головні завдання: по-перше, розвиток інтересу, поглиблення знань, вдосконалення навичок і умінь з даного предмета; по-друге, організація вільного часу учнів з метою їх загального розвитку, трудового, морального і естетичного виховання. Позакласна робота вирішує ці завдання засобами іноземної мови відповідно до практичних, загальноосвітніх, виховних цілей і завданнь навчання в середній загальноосвітній школі. В загальноосвітній школі вчителі зазвичай більше уваги приділяють навчальному процесу, але не можна забувати, що позакласна робота вносить величезний внесок в процес оволодіння іноземною мовою. Сьогодні роль позакласної роботи в загальноосвітній школі актуальна, так як вона безпосередньо зближує вчителя і учнів, самих однокласників, поглиблює і розширює знання учнів, їхнє світобачення, розвиває інтерес до подальшого вивчення мови. Позакласна робота сприяє не тільки оволодінню іноземною мовою, а й історією, географією, літературою, музикою і багатьма іншими сучасними науками, завдяки своїй різнобічній спрямованості.
Мотивація і позакласна робота. Типи мотивації
Розберемо два поняття: мотивація і позакласна робота. Що таке мотивація. Поняття «мотив» часто використовують для позначення таких психологічних явищ як прагнення, бажання, задум, які відображаються в людині у вигляді готовності до діяльності, що приводить до певної мети. Діяльність людини спрямовується безліччю мотивів, сукупність і внутрішній процес взаємодії яких називається мотивацією. Мотивація тісно пов'язана з різними потребами людини, вона проявляється при виникненні необхідності, нестачі в чому-небудь. Виділяють два типи мотивації:
1) зовнішня;
2) внутрішня
Зовнішня мотивація, як правило, націлює учнів на досягнення кінцевого результату: отримання гарної оцінки, небажання бути гірше однокласників, бажання бути схожими на батьків, які володіють іноземною мовою. Внутрішня ж мотивація має сильну стимулюючу дію на процес навчання. До внутрішньої мотивації відносяться:
1. Мотивація, повязана з перспективним розвитком особистості (вивчаю, тому що це обов'язково буде в нагоді в житті);
2. Комунікативна мотивація (подобається спілкування мовою; хочу листуватися з однолітками -іноземцями);
3. Мотивація породжувана самою навчальною діяльністю (цікавлюся англійським як предметом: подобається вивчати нові слова, виконувати вправи, відчувати успіх у навчанні).
Згідно з психологічним дослідженням мотивації й інтересу під час навчання іноземної мови, зусилля вчителя повинні бути спрямовані на розвиток внутрішньої мотивації навчання школярів, яка виходить із самої діяльності і володіє найбільшою спонукальною силою. Внутрішня мотивація визначає ставлення школяра до предмета і забезпечує просування в оволодінні іноземною мовою. Якщо школяра спонукає займатися сама діяльність, коли йому подобається говорити, читати, сприймати іноземну мову на слух, дізнаватися нове, тоді можна сказати, що у нього є інтерес до предмета «Іноземна мова» і забезпечені умови для досягнення певних успіхів.
Форми позакласної роботи
Для того, щоб інтерес до предмета залишався на достатньому рівні потрібно застосувати різні форми й методи роботи, а також мотивувати учнів до вивчення іноземної мови. Вчителі своє завдання бачать в тому, щоб домогтися позитивної мотивації при вивченні іноземної мови через розвиток інтересу до нього в школі. В.О. Сухомлинський справедливо відзначав, що, якщо нормальна дитина ні в одному предметі не досягає успіхів, якщо у неї немає улюбленого предмета або заняття, значить школа не виконала свого завдання.
Позакласна робота з іноземної мови - це мотивована, цілеспрямована, організована позанавчальна діяльність під керівництвом вчителя або учнів старшого ступеня навчання, але завжди спрямовується вчителем з метою вдосконалення і подальшого розвитку іншомовної комунікативної компетенції з усіма її складовими (мовна, мовленнєва, соціокультурна, компенсаторна , загальнонавчальна компетенції) і реалізації комплексних завдань освіти, виховання, розвитку. За змістом можна виділити такі форми позакласної роботи з англійської мови:
1) змагальні;
2) засоби масової інформації;
3) культурно-масові;
4) політико-масові.
Кожна група зазначених форм передбачає конкретні заходи.
Вимоги позакласної роботи з предмету
Не дивлячись на зростання розуміння значущості позакласної роботи для досягнення загальноосвітніх цілей, багато вчителів як і раніше недооцінюють можливості позакласної роботи, вважаючи її другорядною, допоміжною і навіть розважальною. В даному повідомленні показано значення позакласної роботи як засобу не тільки закріплення отриманих знань, а й як способу формування умінь застосовувати отримані знання на практиці, що є необхідним для підвищення компетентності учнів. До позакласної роботи з предметів ставляться такі вимоги:
• Позакласні заняття, поглиблюючи і розширюючи знання учнів не повинні відволікати їх увагу від основного змісту навчальної програми;
• Необхідний тісний зв'язок навчально-виховної роботи на уроці і на позакласних заняттях. Однак позакласна робота не повинна бути простим продовженням навчальної роботи;
• Пропонований учням для вивчення матеріал повинен бути доступний їм, відповідати їхньому віку, рівню розвитку;
• Зміст позакласних занять і форми їх організації повинні бути завжди цікаві учням;
• Повинний здійснюватися глибокий зв'язок індивідуальної, групової та колективної роботи;
• Необхідне поєднання добровільності роботи й зобов` язанням її виконання.
Позакласні заняття не пов`язані обов'язковою програмою, їх організовують і проводять з урахуванням запитів учнів. Під час організації позакласних занять необхідно раціонально використовувати час вчителя і учнів, тому дуже важливо до початку навчального року спланувати всю позакласну роботу. Такий план слід складати відповідно до бажань і нахилів учнів і з урахуванням загальношкільного річного плану. Позакласна робота орієнтує педагогів і школярів на систематичний, інтенсивний творчий пошук форм і способів спільної життєдіяльності, на продуктивну співпрацю, взаємодовіру та взаємоповагу обох сторін. Вона «відкриває школу», створює умови для позитивної співтворчості в педагогічному процесі вчителів, учнів та їх батьків. В учнів повинні бути виховані прагнення до безперервного вдосконалення своїх знань, вміння самостійно поповнювати їх і застосовувати на практиці. Ці завдання не можуть бути повністю вирішені тільки на уроках. Багато з них вимагають застосування форм і методів роботи, які не вкладаються в межі уроку. Однак було б помилкою вважати головним завданням позаурочної роботи довчити те, що не встигли на уроці. Загальною відмінною рисою позаурочних занять повина бути ознака добровільного вибору занять учнями за їх інтересами.
Відмінності між класною і позакласної роботою
Між класною і позакласної роботою є як подібності, так і відмінності. Подібність полягає в тому, що вони вирішують приблизно однакове коло загальноосвітніх, виховних та розвиваючих проблем. Але є і ряд відмінностей: тематику позакласних занять вибирає педагог сам або спільно з учнями, погодившись з нахилами й бажаннями останніх і, звичайно, можливостями навчального закладу. Заняття не скуті жорстким регламентом освітньої програми і лімітом навчального часу. Вони майже повністю побудовані на ініціативі учнів, а форми їх проведення різноманітні, мінливі і можуть бути зовсім незвичайні. У позакласного заняття ширше можливостей для ліквідації наявної невідповідності навчальної діяльності на уроці з інтересами учнів. Саме ці відмінності, відрізняють позакласну роботу від обов'язкової навчальної, і визначають її привабливість для учнів. Педагог же бачить в ній ще один канал для встановлення контактів зі своїми вихованцями та впливу на них.
Проблема розвитку вміння застосовувати знання, перш за все, пов'язана з феноменом розуміння навчального матеріалу. Для усвідомлення учнем будь-якого змісту недостатньо, щоб воно знаходилося в полі його сприйняття. Необхідно, щоб даний зміст став метою дій школяра, а це, як раз, і є одним із завдань позакласної роботи. У педагогічній літературі відображаються найбільш загальні принципи, що визначають роботу системи загальної освіти в цілому. Це принципи гуманізації, демократизації, індивідуалізації, диференціації, доступності, варіативності, активності, співпраці, адаптивності.
Засоби підвищення мотивації
Особливо необхідно сформувати стійку мотивацію до вивчення іноземної мови на початковому етапі навчання. Існують традиційні засоби підвищення мотивації, що використовуються в школі:
всі цінності наочності (ілюстрації, матеріали друкованих видань, таблиці), дидактичні матеріали (картки, зошити на друкованій основі),
технічні засоби (аудіо- та відеозаписи ).
Поряд з ними можна використовувати такі педагогічні технології:
арт - технології, ігрові технології, ІК – технології.
• Арт-технології - це технології, які допомагають здійснювати процес навчання і розвитку дітей через мистецтво і художньо-творчу діяльність.
• Ігрові технології - різні види ігор, введених в педагогічний процес, як один із засобів досягнення поставлених цілей навчальної або позакласної діяльності.
• ІКТ - це технології, які використовуються для підготовки та передачі інформації учневі за допомогою різних пристроїв і способів за допомогою використання сучасного комп'ютерного обладнання.
Дані технології дозволяють більш активно включати учнів в навчально-виховний процес, так як для школярів основною формою діяльності залишається ігрова діяльність. Крім того, треба враховувати індивідуальні особливості сприйняття інформації учнями (частина учнів вважає за краще отримувати нову інформацію у вигляді картинок, інша - вербально, третя - практично, «доторкнутись руками») - для більш активного включення їх в процес навчання. Так, наприклад, використання наочних посібників, медіакомпонентів дозволить активно включитися в роботу візуалам; виразна мова, музичне оформлення презентації – аудіалам; можливість активно рухатися (танцювати, працювати з предметами) - кінестетикам. Треба використовувати в навчальному процесі ті цінні активізації діяльності, в корисності яких переконалися на власному досвіді.
Використання технологій у педагогічній діяльності
Арт- технології (використання малювання, музики, ліплення, інших видів творчої діяльності) ми використовуємо і як одну з форм роботи на уроках, і як засіб зняття фізичного та психологічного напруження у дітей на заняттях у позаурочній діяльності. Використання цих технологій не вимагає від учнів будь - якої спеціальної підготовки. Використання технологій невербального спілкування допомагає нам знайти контакт із замкнутими дітьми, дітьми, що мають проблеми в мовному розвитку. При цьому дитина через свою діяльність розкриває почуття, настрій, своє ставлення до навколишнього світу, що допомагає їй виразити себе. Це наближає дитину до реальності, допомагає їй швидше подолати свої проблеми. Тобто вирішується завдання соціалізації. Самостійність вибору теми або засобів виразності створює ту позитивну мотивацію, яка з'явиться в подальшому основою інших форм діяльності.
Використання ігрових технологій. Ігрові технології створюють сприятливі умови для отримання знань. Вони сприяють активізації психічних процесів (мислення, уваги, пам'яті, уяви), підвищують інтерес до досліджуваного матеріалу, сприяють більш повному і глибокому його засвоєнню. Завдяки цьому зростає якість навчання. Ігрові технології дозволяють проявити кожному учневі «заховані» всередині нього емоційні і мотиваційні особливості: прагнення першому відповісти на питання, а, отже, глибше пройнятися досліджуваним матеріалом, бажання проявити самостійність.
Використання ІКТ. Застосування ІКТ дозволяє оживити навчальний процес, підвищує загальний рівень заходу, підсилює пізнавальну активність учнів, інтерес і бажання побачити й дізнатися в учнів зростає. Дітям дуже подобається працювати з комп'ютерами. Використовувати інформаційні технології можна на всіх етапах уроку: під час пояснення нового матеріалу, закріплення, повторення, контролю. Використання ІКТ дає нам можливість збільшити ефективність роботи на уроці, збільшити ступінь самостійної діяльності учнів, активізувати пізнавальну діяльність; формувати в дітей навички дослідницької діяльності, тим самим підвищувати їх мотивацію.
У своїй діяльності можна використовувати фото- і відеоматеріали, комп'ютерні презентації, аудіоматеріали, завдання в ігровій формі, кросворди, вікторини, відеоролики.
Основні вимоги до ігор
Гра повинна стимулювати мотивацію навчання, викликати інтерес і бажання добре виконати завдання, її слід проводити на основі ситуації, адекватної реальної ситуації спілкування. Рольову гру потрібно добре продумати, підготувати як зміст, так і форми. Важливо, щоб учні були переконані в необхідності добре виконати ту чи іншу роль. Тільки через цю умову їх мова буде природньою і переконливою. Рольова гра повинна бути прийнята всією групою. Вона неодмінно проводиться в доброзичливій, творчій атмосфері, викликає в учнів почуття задоволення, радості. Чим вільніше почуває себе учень у рольовій грі, тим ініціативніше буде він в спілкуванні. Гра організовується таким чином, щоб учні могли в активному мовному спілкуванні з максимальною ефективністю використовувати відпрацьований мовний матеріал. Роль викладача в процесі підготовки і проведення гри змінюється. На початковій стадії роботи він активно контролює діяльність учнів, але поступово стає лише спостерігачем.
Висновки
Аналізуючи все вище викладене, можна сформулювати узагальнююче положення, яке визначало б, що слід розуміти під позакласною роботою. Отже, під позакласною роботою розуміються необов'язкові, добровільні, спеціально організовані заняття поза уроком, мета яких - сприяти розвитку пізнавальних інтересів, творчих здібностей, поглиблення і розширення їх знань, задоволенню і забезпеченню розумного відпочинку школярів.
Роль позакласної роботи полягає в наступному:
• Підвищення інтересу учнів до предмета.
• Розширення та поглиблення знань.
• Розвиток творчих здібностей.
• Позакласна робота робить уроки більш ефективними як для вчителя, так і для учнів.
• Підготовка до трудової діяльності.
• Розвиток умінь на практиці застосовувати свої знання.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ. Розробки позакласних заходів
1. Конкурсна гра «Гуртки. Позакласна діяльність» у 7 класі (до підручника О. Карпюк)
2. Конкурсна гра «Школа. Шкільні предмети» у 7 класі (до підручника О. Карпюк)
3. Конкурсна гра «Дружба. Мій друг» у 8 класі (до підручника О. Карпюк)
4. Конкурсна гра «Винаходи та відкриття» у 9 класі (до підручника О.Карпюк)
5. Конкурсна гра «Національна кухня. Харчування» у 10 класі (до підручника О. Карпюк)
6. Конкурсна гра «Спорт у світі» у 10класі (до підручника О. Карпюк)
Конкурсна гра з англійської мови у 7 класі (до підручника О. Карпюк)
Тема: Гуртки. Позакласна діяльність.
Мета:
- навчальна: поглиблення знань з теми, закріплення ЛО, активація навичок письма, монологічного мовлення;
- розвиваюча: розвивати кмітливість учнів, практикувати роботу в команді, розвивати вміння спілкуватись;
- виховна: виховувати ввічливість у стосунках;
Обладнання: жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, дидактичні картки, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «English Studio» and «Red Eagles»
II. Проведення конкурсної гри
1.Warming up
Tell the words on the cards
(paints, felt-tip pen, sketch-book, roller skates, growing plants, knitting, fishing, playing the piano, camping, reading)
2.Translate the adjectives
Late- fat-
Heavy- short-
Cheap- light-
Bad- good-
3. Find the general word
Music, drama, sculpture, arts
Sports, running, swimming, skiing
Tennis, golf, game, chess
4. Find pairs in both columns:
do a bike
go to sports
ride the cinema
play TV
watch computer games
go for the Net
surf a walk
5.Use too much / too many
I’ve got … homework.
There are … books on the desk.
Don’t make … noise.
There … hotels in the town.
6. Complete with must / mustn’t
Teenagers … smoke and drink.
They… do the homework in time.
They … use the mobile phones at the lessons.
They … be rude.
7.Make up sentences
fond on drawing
good of swimming
I am interested at acting
keen in cycling
8.Tick the correct sentences
Pupils mustn’t bring the gun to school.
The lockers are next the canteen.
9.Retell the poem «New things»
New things to learn.
New friends to meet.
New songs to sing.
New books to read.
New things to see.
New things to hear.
New things to do.
In this glad New Year.
10.Make up sentences
couldn’t / agree / I.
not / true / that’s .
absolutely / right / you’re .
agree / yes / , / I/
11.Retell about your favourite club
( Music, Computer, Book, Sports, Drama, Art clubs).
12. Sing a song «I like to sing»
I like to sing, I like to sing,
When the sun is shining.
I like to sing, I like to sing,
When the snow is falling.
I like to sing, I like to sing,
When the wind is blowing.
I like to sing, I like to sing,
We are together. Tra-la-la.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
Конкурсна гра з англійської мови у 7 класі (до підручника О. Карпюк)
Тема: Школа. Шкільні предмети
Мета:
- навчальна: вдосконалювати навички вживання нових ЛО, усного мовлення, читання;
-розвиваюча: розвивати мовну здогадку, кмітливість учнів, вміння спілкуватись, практикувати роботу в команді;
- виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання.
Обладнання: дидактичні картки, жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «ABC» and «Back to School»
II. Проведення конкурсної гри
Warming-up Фонетична розминка
[ ae] |
[ei] |
[u:] |
[o:] |
[i] |
[e] |
canteen |
paints |
glue |
chalk |
gym |
textbook |
calculator |
pencil-case |
pupil |
blackboard |
scissors |
sketch-book |
blackboard |
crayons |
ruler |
football |
copy-book |
pen |
Слайд 1 “ Timetable”
Days of the week |
Time 15.00- 16.00 |
16.00- 17.00 |
Monday |
|
|
Tuesday |
|
|
Wednesday |
|
|
Thursday |
|
|
Friday |
|
|
Saturday |
|
|
Слайд 2 “Island”
Computer Book
Binoculars Pencils
Bike Rollerblade
Waters Food
Слайд 3 “Place”
Activity |
Place |
|
A canteen |
|
B football pitch |
|
C classroom |
|
D gym |
|
E assembly hall |
Слайд 4 “ Name”
Name |
Reading books |
Painting |
Singing |
Surfing the net |
Taking photos |
Playing music instrument |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слайд 5 “Subject”
(Write 5 school subjects)
Слайд 6 “ The general one”
Chess, football, game, golf
Skiing, running, swimming, sports
Piano, instrument, guitar, drum
Слайд 7 “Sentence”
/she / good / dancing/ is / at /.
/he / singing / about / crazy/ is /.
/I / bad / at / am / cards / playing /.
Слайд 8 “ Game“
I like Maths because…….
I have Maths and Art on…..
Слайд 9 “ Club”
a/ Sport Club e/ Robotic Club
b/ Debate Club f/ Drama Club
c/ Journalist Club g/ Art Club
d/ Computer Club
1………….This club isn’t just about getting upon stage. There are also many behind – the scenes participants from scenery builders and lighting techs to manager.
2…………..Being a part of the high – school newspaper will help you develop writing skills that can be useful when you need to write some serious essay work at college or at work.
3………….Participation in this club can be extremely rewarding. You’ll also learn about discipline, responsibility and teamwork. Plus, you get to stay in shape.
4…………….A club for students who are interested in programming and want to do something fun related to technology.
Слайд 10 “ Song”
I like to go to school.
I like to go to school.
I like to go to school.
I like going every day to school.
There is a bag in my hand,
A book is in the bag,
And a ruller, and a pen,
And a pencil-case.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
Конкурсна гра з англійської мови у 8 класі (до підручника О. Карпюк)
Тема: Дружба. Мій друг
Мета:
- навчальна: поглиблення знань з теми, закріплення ЛО, активація навичок письма, монологічного мовлення;
- розвиваюча: розвивати кмітливість учнів, практикувати роботу в команді, розвивати вміння спілкуватись;
- виховна: виховувати ввічливість у стосунках, дружелюбне ставлення до однокласників.
Обладнання: жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, дидактичні картки, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «Best Friends» and «We are Friends»
II. Проведення конкурсної гри
1.Warming up
Caring –
Responsible –
Honest –
Chatty –
Shy –
Helpful –
2.Cross out the odd word
Dark, greedy, blue, green.
Straight, blonde, oval, curly.
Reliable, polite, kind, wavy.
3.Find the adjective
If you want to be a good friend you should be a) generous
b) mean
Good friends try to a) fight with each other.
b) agree with each other.
4.Use the as … as similes
as white as a feather
as free as snow
as light as a bird
as blind as coal
as black as a bat
5.Match questions and answers
What does he look like? Music and acting.
What does he like? Because she is teasing him.
Why does he get angry? Tall and plum
6. Read and translate the poem «Friendship»
Friendship is a thing for two,
Three or four, even more.
Like a song that is made to sing.
Friendship is a doing thing.
Friends are people who share,
Friends are people who care.
They try to understand,
They give a helping hand.
7.Finish the sentences
My friend is fond of …
My friend would like to …
My friend is bad at …
8.Make up questions
good/really/a/he/Was/friend/?
Do/often/your/criticize/friends/you/?
9.Match the grammar form
translate переклав (вже)
am translating переклав (вчора)
have translated перекладаю (взагалі)
translated перекладаю (зараз)
10.Use Pres. S. / Pres. Cont.
Peter … (work) in the studio every day.
He … (paint) his work at the moment.
Our train … (depart) now.
The show … (begin) at 9 o’clock every Saturday.
11. Retell the story about your friend
12. Sing a song «The more we get together»
The more we get together,
Together, together.
The more we get together,
The happier we will be.
For your friends are my friends.
And my friends are your friends.
The more we get together,
The happier we will be.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
Конкурсна гра з англійської мови у 9 класі (до підручника О.Карпюк)
Тема: Винаходи та відкриття
Мета:
- навчальна: поглиблення знань з теми, закріплення ЛО, активація навичок письма, діалогічного та монологічного мовлення;
- розвиваюча: розвивати кмітливість учнів, практикувати роботу в команді, розвивати вміння спілкуватись;
- виховна: виховувати ввічливість у стосунках.
Обладнання: жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, дидактичні картки, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «Telephone» and «Drive»
II. Проведення конкурсної гри
1.Warming-up
Translate the words
Rocket - Solar system-
Industry- Invention-
Space- Discovery-
Scientist - Experiment-
Research - Subject-
2.Fill in
Noun |
Verb |
Objective |
|
|
|
(science, to sleep, life, popular, peaceful, original, to life, discovery, to invent, famous, to create, power, person, unusual, to develop)
3.Guess the object
I`m getting more popular every year.
You can put me in a small pocket.
I hear all your secrets. (a mobile phone)
I can be square or round.
I allow people to see trough walls. (a window)
I have doors but I`m not a house .
I go up and down.
I am found in tall buildings. (a lift)
4. Put the verbs in Passive Voice
- Coffee …… (grow) in Africa.
-Dictionaries…… (sell) at the bookstore.
-The telescope…… (invent) by Galileo.
-Manuscripts…… (copy) by hand.
5. Find 15 words in the puzzle
(telephone, camera, penicillin, refrigerator, headphones, telescope, rocket,
timer, aspirin, engine, radio, bike, airplane, print, computer.)
t |
k |
w |
k |
g |
n |
r |
m |
h |
p |
t |
r |
t |
e |
c |
a |
m |
e |
r |
a |
h |
y |
b |
i |
k |
e |
l |
z |
j |
g |
n |
e |
u |
e |
z |
s |
m |
a |
l |
e |
v |
w |
p |
g |
f |
x |
a |
a |
w |
e |
n |
e |
p |
i |
z |
e |
i |
r |
a |
d |
i |
o |
r |
b |
s |
h |
s |
e |
n |
n |
i |
i |
p |
w |
j |
e |
m |
c |
o |
u |
k |
i |
e |
g |
r |
h |
d |
v |
a |
h |
o |
n |
d |
c |
c |
t |
e |
p |
o |
s |
n |
s |
l |
p |
e |
c |
o |
i |
p |
r |
l |
n |
z |
g |
p |
m |
e |
s |
y |
m |
l |
a |
a |
a |
e |
l |
y |
i |
a |
k |
e |
t |
p |
l |
g |
t |
n |
s |
x |
s |
r |
p |
f |
w |
o |
u |
i |
s |
o |
e |
l |
p |
r |
i |
n |
t |
x |
h |
t |
n |
o |
r |
f |
a |
w |
f |
n |
x |
a |
h |
d |
e |
f |
r |
s |
t |
x |
j |
a |
b |
a |
g |
m |
a |
r |
o |
c |
k |
e |
t |
o |
x |
s |
t |
p |
6. Form nouns from the verbs
To develop (development)
To discover (discovery)
To live (life)
To train (training)
To invent (invention)
To pollute (pollution)
To create (creation)
7. Match the names of scientists with their inventions
1) Alexander Bell a) the first antibiotic penicillin, 1928
2)Alexander Fleming b)the telephone,1876
3)Marie Curie c)radioactivity, the 19th century
4)Thomas Edison d)an electrical generator, 1890
5)Nicola Tesla e)the motion picture camera, 1888
8.Act out the dialogue about the great scientist
- Do you know when Isaac Newton lived?
- He lived in the 17th and the early 18th century.
- Was he French?
- No, he lived in England.
- What was he famous for?
- He was famous for the discovery of three laws of classical mechanics and for the discovery of the law of universal gravitation.
9. Make up sentences about Albert Einstein.
/in/1879/Einstein/in/Germany/was/born/.
/won/the/Nobel/Einstein/in/1921/Physics/in/prize/.
/He/relativity/is/his/theory/of/known/for/.
What are little boys made of?
What are little boys made of?
Frogs and snails,
And puppy-dogs tails,
That is what little boys are made of.
What are little girls made of?
What are little girls made of?
Suger and spice,
And all things nice.
That is what little boys are made of.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
Конкурсна гра з англійської мови у 10 класі (до підручника О. Карпюк)
Тема: Національна кухня. Харчування
Мета:
- навчальна: поглиблення знань з теми, закріплення ЛО, активація навичок письма, читання, повторення дієслів в Past Simple;
- розвиваюча: розвивати кмітливість учнів, практикувати роботу в команді, розвивати вміння спілкуватись;
- виховна: виховувати ввічливість у стосунках, повагу до національних традицій.
Обладнання: жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, дидактичні картки, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «I am the Best» and «Organic Food»
II. Проведення конкурсної гри
1.Warming up
Translate the words
Spicy-
Raw-
Salty-
Sweet-
Fatty-
2. Match food to the countries
1 pasta Ukraine
2 frankfurters Japan
3 croissant Russia
4 borsch Chine
5 pelmeni Greece
6 sushi Holland
7cheese England
8 pizza USA
9 hamburger Italy
10 paella Spain
11 rice France
12 pudding Germany
3. Choose the correct answer
- Spicy food includes (bananas, chili peppers)
- Lemon taste (bitter, sour)
-Rich food is always (expensive, salty)
-Potato chips are not (juicy, crisp)
4. Match the parts of the proverbs
-An apple a day what you eat.
-You are the best sauce in the world.
-Hunger is keeps the doctor away.
5. Make the Conditional 2th sentences
- If I……(be rich), I……travel all over the word.
- If I……..(study) harder, I …….pass the exam.
- If I…….(drive) carefully, I …..(not have) an accident.
6. Write the words in the categories
Kitchen equipment Ways of cooking food
(fry, bake, grill, oven, spoon, saucepan, mash, slice, fridge, knife)
7. Put the words in order
/diet/on/I’m/a/now/.
/another/I/thing/eat/couldn’t/.
/anything/don’t/I/spice/like/.
8. Complete the recipe with the words
(enjoy, pour, teaspoon, boil, water)
How to make English tea?
Fill the kettle with cold……
………….the water.
Warm the pot. Put one ……..of tea in the pot.
…………hot water into the pot.
……….your tea!
9. Sort the words
HEALTHY FOOD UNHEALTHY FOOD
(Fruit, hamburger, chocolate, eggs, sweets, nuts, cakes, butter, ice-cream, vegetables, milk, honey)
Ten brown buns
In the baker s shop.
Round and fat
With sugar on the top.
A little boy came
With a penny one day.
He bought one bun
And took it right away.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
Конкурсна гра з англійської мови у 10класі (до підручника О. Карпюк)
Тема : Спорт у світі
Мета :
-навчальна: систематизувати знання з теми «Спорт», закріпити ЛО теми, ознайомити з новим способом утворення прислівників і активізувати вживання їх у мовленні, практикувати вміння учнів читати текст з метою отримання максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що в ньому міститься; розвивати навички аудіювання та читання;
- розвиваюча: розвивати вміння працювати в групі;
-виховна: виховувати любов до спорту, здорового способу життя, усвідомлення важливості займання спортом.
Обладнання: жетони, емблеми для двох команд, грамота, смайлики, дидактичні картки, магнітофон, запис пісні
Форма проведення: конкурсна гра
Хід заходу
I. Вступна частина.
Повідомлення теми та мети заходу.
Привітання команд «Champion» and «Adrenaline»
II. Проведення конкурсної гри
[ ae] |
[ei] |
[u:] |
[o:] |
[p] |
[b] |
can |
day |
school |
basketball |
play |
boy |
plan |
play |
football |
volleyball |
plane |
ball |
flat |
volleyball |
stood |
football |
pupil |
football |
Слайд 1 Grammar Page ( Pr. Cont, Pr. Perf, Past S.)
Слайд 2 “Put the letter”
Sw…mming, tenni…, wings…rfing, f…tball, k…rate, a…robics, volle…ball, basket…ll, j…do, cy…ling…, s…ateboar…ing, at…letics.
Слайд 3 “ Choose the words”
A FUTURE CHAMPION
Babe Didrikson Zaharias was one of the most extraordinary athletes of all time. She was a champion in basketball and golf. She also swam, played baseball and many other sport. In 1950, she was named the greatest woman athlete of the first hail of the 20 th century.
This story happened with Babe when she a child. She liked to play ball very much. One day, when she was in elementary school, her mother sent her to the shop to buy meat for dinner. On the way home, Babe met some boys playing baseball. She put her bag with meat under tree and joined the game. An hour later, her angry mother came up, looking for the meat. Babe pointed to where she’d left it. A dog was happily eating up the last of the meat! The mother was very angry – she didn’t know yet that her daughter was a future champion.
Noun |
Verb |
Preposition |
Pronoun |
Numeral |
|
|
|
|
|
Слайд 4 “Grammar Page ” ( play, go, do)
( swimming, tennis, windsurfing, football, karate, aerobics, volleyball, basketball, judo, cycling, skateboarding, athletics)
play |
go |
do |
|
|
|
Слайд 5 “Fill in the table”
Name |
Country |
Age |
Can |
Can’t |
Likes |
Dislikes |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слайд 6 “ Put the words in the correct order”
Слайд 7 «Answer the questions»
-What do you think about sports?
- How does the sport help us in everyday life?
-What is use of going in for sports?
(to be healthy, to be organized, to have a good time, to keep fit, to be wonderful,
to make …)
Слайд 8 «Choose the words»
Game, running, stokes, yard, round, pitch, board, track, meter, round, quarter, out, half, lap, down, length, ball, ring, field, puck, racket, stick, piece, paddle, gloves, bat, cleats, pads, clubs, move, match, point, set, mile, court, ring, table, course, field, ring, pool, saddle, suit.
Sport |
Equipment |
Where it takes place |
Time, score, distance, measurement
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слайд 10 Feedback
1. Find the irregular verbs
a/ Swim b/ run c/ play d/ jump
2. Find the second part of the word – combination “Figure…”
a/ skiing b/ skating c/ riding d/ playing
3. Find the English translation of the word “шахи”
a/trainer b/ fencing c/ chess d/ draughts
4. Find the English translation of the word “змагання”
a/ composition b/ competition c/ country d/ coincide
5. Translate into Ukrainian the word “wrestling”
a/ фехтування b/ змагання с/ боротьба d/ шашки
6. Put the words in the alphabetical order
a/wrestling b/ fencing c/ basketball d/ boxing
7. Find the English translation of the word «гравец»
a/trainer b/ player c/ result d/ wrestling
8. Insert the Past Simple form of the irregular verb “run”
a/ running b/ run c/ ran d/ ron
9. What word is connected with the summer sports?
a/ skiing b/ swimming c/ skating d/ figure skating
10. What word is connected with winter sports?
a/ football b/ volleyball c/ hockey d/ basketball
11. What game does Andriy Shevchenko go in for?
a/ football b/ volleyball c/ chess d/ boxing
12. Who is the best Ukrainian and world winner in swimming competition?
a/ Shevchenko b/ Voronin c/ Klochkova d/ Klytchko
a/ 12 b/ 13 c/ 11 d/ 21
a/ Ukraine b/ the USA c/ Greece d/ England
a/ fire b/ water c/ soil d/ air
a/every 4 years b/ every day c/ every year d/ every 14 years
a/ football player b/ volleyball player c/ swimmer d/ basketball player
18.What is the British national sport?
a/ football b/ cricket c/ boxing d/ jumping
19.What colour is the “ Dynamo” sport club’s badge?
a/ red and blue b/black and yellow d/ white and blue
When trees are green
And forests are green,
And grass is green and long.
It is good to walk
In the forests,
And listen to little birds song.
When trees are white
And forests are white,
Because they are covered with snow.
It is good to be
Out- of- doors
And play. I love me so.
III. Підведення підсумків.
Нагородження команди – переможниці.
Оцінювання знань учнів.
Рефлексія.
1