Позакласний урок "Краса врятує світ"

Про матеріал

Мета: поглибити знання дітей про багатогранність і цінність природи; розширити уявлення про вплив людини та її поведінки на навколишній світ; виховувати ціннісне ставлення до природи, як до рідної домівки, бажання зберегти її для майбутніх поколінь.

Очікувані результати: ціннісне ставлення особистості до природи; сформованість мотивів на збереження та примноження природних багатств; прагнення жити в гармонії з природою.

Захід присвячений любові, добру та красі природи, адже всі ми повинні розуміти красу природи, робити для неї добро і любити її.

Перегляд файлу

виховного заходу «Краса врятуе ccim!»

вчитель початкових

КЗ «СЗШМ 5 гм. Г.Романовог•» м. Кам 'янського

Хомутова CBinuaHa

Ми Де

Бо ycix нас тут поеднав наш ceMiHap.

I наша етика — наука не проста.

Всього треба навчитися i

Як одягнутись,

Але найперше — це                   i доброта,

А головне — стати кращим

Навчились ми уже не мало

Багато дечого для себе взяли. з      покажемо

Все те, що ми запам'ятали.

Нам дуже хочеться, щоб     у BCix був весняний       i тому на наше свято ми запрошуемо весну. пташок,

Весна:          Красиво i          у й гарно у BCix на у нас дуже гарне свято

Гостей у цей день        багато I хочеться BCix  MeHi.

Дарую вам

Дарую вам

Дарую вам сонечко весняне

Бо довго чекали його i мене.

(Огляда€ться, бачить kBiM)

, напевно, замерзають. iM сонечко         пелюстки розкривае.

Сонечко: Весна подарувала

По kBiToui у

Покликала в таночок.

(Танець з

Весна. : Ожили               ожило все i сонечко грае сонячними зайчиками            i BCix

запрошуе до гри.

(Гра «Сонечко» складання з частин)

Танок «Полька»

                                                  весняному                                                                        були

                                                                 сонячними                                                               перетворилися

( ставлять на пеньочки, накидають шарфики, представлення)

 BCix!              BCix! Дорослих й малих.

Свое                 посилае BCiM вам Катруся.

Про себе зараз                     про своТх            про 6aTbkiB,

А чесно вам скажу — хочу я моделлю стати, Високу моду BCiM пропонувати.

Хоч P0kiB я ще мало маю, та про красу вже дещо знаю!

Для того, щоб моделлю стати, ось що врахувати:

Маю бути я така, мов тополенька струнка;

— волосся, щоб до пояса плелося.

Ну а ротик щоб                   був до охочий.

Руки мають буть Taki, що зовуться

Тому хочу все :шити, прати, вишивати, в'язати, й вишивати. Все це користь принесе!

[менем cB0iM горжуся: я Настусею зовуся.

Що значить мое               Кажуть: повернення до житя.

Добре вчуся, не ледача, непогану маю вдачу,

Щиро хочу на добра i щастя побажати!

Я — маленька                     в мами, тата i у

Люблю я веселий танець. Я сама складаю ранець.

В               я старанно вчуся — зовуся.

Я — укратночка мала, Дашою зовуся.

В я живу й дуже цим горжуся!

Я моторна i швидка, як

I трудитись я люблю — BCiM я помагаю. Люблю мужу й люблю танцювати.

Моя             у          — артисткою стати.

А зараз вам представлюсь я: kpicTiHa — ось мое I й танцювати я ще змалечку люблю.

Готувалась я старанно i матуся намагалась,

Щоб була я елегантна i yciM сподобалась!

Думку мала все одну , лежачи            без сну:

Яку               зробити, яке платтячко купити,

Одягнути що на нВкки — туфельки, чи босонВкки?

Ну що ж готова я себе як           показати,

Але головне в            — людяною стати.

Мос         — це перемога, Я просто Bika, гарна доня.

Хоч я               не               але знаю — я вродлива.

Маю гарне я волосся, стан стрункий i kapi

В мене          не проста — теж моделлю буду я!

(Мами про себе)

I щастя на CBiTi не хочемо, Щоб лиш Укратна й жила.

Для цього поки що, ми вчитися маемо, Щоб гарну 0CBiTY нам школа дала!

(Звучить

Весна : YciM, хто в          е в цей час, наш пролунае.

До знань ураз BiH

(1-класник i 1-класниця виходять, тримаючись за руки i разом з дзвонять в виходять)

*                  Наша школа — дивне           на

         Наша школа —казка нашого дитинства.

*                  Дружний i веселий

          Кожен з нас отут щасливий,

*                  Бо живе, вчиться й творить в HiM.

Швидше в школу я

I             з цього вся моя

Бо про все я в можу запитати: буде п'ять i два,

Де антилопа прожива,

Де про права свот можна

Як правильно i модно одягатись.

Тому, готуючись до свята

Ми не забули запитати

Про те, що нам одягати,

Щоб гостей дорогих

Бо чули ми у з першот хвилини, Що все ж по Тому BCiM поради, як одягатись треба.

ПОРАДИ

*                   Одягатись до пори року та погоди.

*                   Щоденний одяг  святкового.

 Для форма, а для YP0kiB та спортивних занять — спортивна форма.

*                   Гудзики та      на бути завжди пришитими.

*                   Не        бездумно когось, одягаючись так, як     друг чи кумир

*                   Гарний одяг той, який T06i личить.

Весна:  i хлопчики що у життя Тм личить форма.

(Показ мод IMkiJIbH0i форми)

пора — дитинство!

*                   Безтурботна пора — дитинство !

пора - дитинство !

пора - дитинство!

*                   Це — щастя i

*                   Це —

*                   Це — тато i мама

*                   Це—

«Джерело життя»

Наче вчора перший раз я прийшла у перший клас. Хочу я багато знати — мртю президентом стати.

А MeHi вже 10 P0kiB, це вже         Bik життя!

Вже позаду kpokiB, попереду майбуття!

А мене вже все  30Pi, небо та моря..

Хочу вивчити мов i полинути в море CBiTiB,

Зазирнути в майбутне i знов хочу чути дитинства

Я знаю, що мот швидко i спливае час Нас BCix чекае i незнаний сум

Лунае музика, звучить прощальний вальс.

(Лунае вальс)

Знову лине, BCix полонила вона... велика i

Наче красуня — весна!

Танець «Вальс»

Весна: Нехай же не зникне Bipa в казки i чудеса Хай будуть з вами завжди любов i краса.

Щоб наше серце добрим стало

Щоб в HiM любов палка жила.

Щоб серце завжди

Любов i тепла.

Yci в цей CBiT прийшли, щоб жити, люди i

Людина в CBiT прийшла любити, Добро творити на

Як буде краса — CBiT врятованим буде,

До               до знань будуть йти yci люди.

Весна: Як ви думасте, чи змогли б ви бути щасливими, якщо б довкола нас все красиве раптом зникло, а залишилося б брудне, бридке та огидне? Як би ви почувалися в такому cBiTi? (Звучать

Щоразу, коли ми бачимо або  красу, на стас й тепло, ми стасмо  Нам теж хочеться створити щось красиве: виготовити гарну промовити слова, зробити достойний вчинок. Чи ви з тим, що краса робить людину кращою? Хто спробуе це довести? (1-2 виконують завдання.)

Кожна людина, залежно своеТ  CBiTY, чеснот i вад, здатна створювати i  Наприклад, той, хто шануе красу, завжди намагаеться думати й чинити красиво. А якщо серце людини нечисте, якими за все будуть думки, слова, поведпнка? (Некрасивими, поганими, огидними, недостойними.)

CBiT краси — багатий та розматтий. Бува€ краса, жу ми бдчимо. Це, наприклад, зоряне небо, луг, розкашне волосся, стрункий олень, майстерно вишитий рушник... Подумайте i  що ще ви вважаете  красивим.  i наводять CB6i приклади.)

А ще бувае краса Вона притаманна людям. Так, одна людина звикла розмовляти з доброзичливо, щиро, дружньо й чемно. А звикла грубити, лаятися, дражнитися й з оточуючих. до вподоби малювати або виготовляти pi3Hi вироби, а дай що-небудь зламати,  Тобто  краса допомагае створювати 30BHi, чи не так?

Як ви вважа€те, чи може краса дружити з  (Hi.) якщо ми скажемо комусь багато приемних а ще одне погане, то едине зле слово все нього стане неприемно i нам, i тому, кому воно було адресоване. Гарне враження природи може маленька купка

Так само i                хорошу людину може спотворити одна-едина вада, наприклад

Тож давайте спробуемо стати трохи  Адже любов та потяг до краси живуть у кожного з нас. Просто у деяких людей ця любов спить, i й розбудити.

Робота з казкою

Класовод читае             текст казки, супроводжуючи читання показом

Тюльпан i Метелик

У гущавинј гаю p03ifBiB жовтий Тюльпан. Вгн трииав пишну сонячну квгтку на своему тендјтному  й дивився в небо. Тюльпану було трохи нудно. Але одного дня на Тюльпан присгв незнайомий Метелик. «Як-ий гарний, барвистий Метелик! — подумав Тюльпан.— Я ще не бачив метелик•Јв з такими красившш кричьця.ии!» Метелик також заигиувався тюльпановог• квппк-и, витонченгстю та НЈЭЮНШИ ароматом. Доки Метелик спочивав на kBintLfi, Тюльпан став жсиЈтися криштому гостю на свою саиотнгсть i нудьгу. Метелик був Добрич i чуйнии. Вгн виргишв оселитися неДсиеко вјд Тюльпана. ВЈДтоДг Метелик часто пригптав до свого друга г, присјвши на його жовтј пелюстки, розповгДав Тюльпану цјкавј icmopii про свјй полЈт, свог• пригоди та лЈсовг новини.

Тюльпан завжДи чекав на Метелика з нетерпЈнням i, гостинно розкриваючи свою квЈтку, раДЈсно стрЈчав його.

Так тривсио доти, доки не стався прикрий випаДок. Одного разу, коли Метелик десь лгтаву свог•х справах, лЈсо.и прогулювався хлопчик. Вгн помгтив Тюльпан,  до квјтки й одразу xomiB його згрвати. Тюльпан дуже злякс[вся, 3ampeMTiB i попросив хлопчика не зривати його. Замгсть себе Тюльпан запропонував зиовити свого барвистого друга — Метелика, який мае незабаром сюди приетгти. Хлопчик радо погодився; вгн збггав Додому за сачком, повернувся до гаю i став чекати. Аж ось у небг з 'явився Метелик. BiH, певне, збирався пгзнгше погостювати в Тюльпана, 60 кудись поспгшав, сие Тюльпан закиично розправив сво? пелюстки й гукнув: «Агов, Метелику! Лети скоргше до мене! Я тебе чекаю, хочу m06i щось розказати!»

Метелик раДЈсно пЈДлетгв до Тюльпана i... раптом опинився в сачку. Метелик нсшагався вибратися з пастки, сие йому

не вдавшюся. BiH у бив крииьцями, шукав вихоДу -— i ось вирвався з полону! Метелик awntiB угору i побачив, що вгд змаху сачка стебло Тюльпана з його сонячною квЈткою зламсиося i жсиюгЈДно лежить серед трави...

Хлопчик пгшов, а Метелик ще Довго сиДЈв бгля свого постраждсиого друга. Вгн ггрко такав i говорив: «Це я винуватий, це з мое? вини злс[мсии Тюльпан! Прости мене, Друже!»

Учитель спонукае клас обговорити прослухану казку.

Запитання i завдання до тексту казки

           Хто з персонажв казки був красивим по-справжньому: не 30BHi, але й душею i серцем? свою думку.

           Як вчинив Тюльпан 3i свотм другом Метеликом? Чому такий вчинок ми вважаемо некрасивим, жахливим?

           Хто з вас вважае, що вчинок Тюльпана молша виправдати тим, що BiH рятував власне житгя?

           себе Метеликом. Ви б дружити з таким товаришем, як Тюльпан? Чому?

           Чи сподобався вам вчинок хлопчика? Можна сказати, що хлопчик ставився до красивого дбайливо, з любов'ю?

           Що — краса зовнтшня чи краса             Кому можуть сподобатися   вчинки?

час обговорення педагог допомагае школярам правильних  доповнюе уточнюе iXHi пояснення.

Класовод «музичну скриньку» i ставить перед Учитель звертае увагу класу на естетичне оформлення та iT звучання. Першокласники за допомогою педагога роблять висновок: скриньку створили руки того, хто здатен  предметну, красу.

        цього вчитель пропонуе класу             гру.

Гра «Як я красу?»

по шдходять до скриньки i  i3 нет по  Кожен учень чита€ текст запитання (завдання) та дае

Запитання i завдання до гри

   Згадайте i  краса чого приносить вам особливу    i задоволення.

   Що в        ви вважаете Чому?

   Де, на вашу думку, можна красу барв? (Красу 3BYkiB? Красу      Красу руху?)

   Ha3BiTb mcocTi людини, яю можна вважати красивими.

   краси до щастя рукою подати». (Або '(Краса — сестра

   Що означае         «людина, красива душею>>?

час гри BCi можуть виявляти  i висловлювати власну точку зору щодо того чи тншого запитання.

Тест «Подорож у CBiT краси»

1.  Яким чином, на твою думку, можна найкраще          красу природи?

а) зупинитися i постояти в

б)            стрибати й веселитися;

в)              на високе дерево й поглянути довкола;

г) зайнятися на               якоюсь корисною справою.

2.  Яку користь приносить краса?

а) Вона створюе гарний

б) приносить

в) робить людину кращою;

г) робить все сказане вище.

pdf
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку