Позакласний виховний захід з математики : "Я -математик"

Про матеріал

Метою даного заходу є зацікавлення учнів математикою, по­глиблення і розширення знань з предмета;а також потрібно розвивати пізнавальний інтерес, творчу актив­ність, допитливість, логічне мислення;вихо­вувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.

Перегляд файлу

Позакласний захід « Я -математик»

для учнів 5 – 6 класів.

Мета: зацікавити учнів математикою, по­глиблювати і розширювати знання з предмета;

розвивати пізнавальний інтерес, творчу актив­ність, допитливість, логічне мислення;

вихо­вувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.

 

ХІД ЗАХОДУ

 

Ведучий. Доброго дня, дорогі гості, шановні вболівальники та учасники змагань. Сьогодні ми будемо свідками цікавої боротьби юних математиків. У змаганнях беруть участь дві коман­ди — «Пропорція» та «Діаметр», які матимуть можливість показати свої знання, ерудицію, кмітливість і вміння мислити.

За ходом змагань спостерігатиме журі.

 

1. Представлення команд

Максимальна оцінка — 5 балів.

 

2. Розминка

Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Від­повідає той, хто підняв руку.

Запитання команді «ПРОПОРЦІЯ»

  1. Як називаються числа, що використову­ються для лічби предметів?
  2. Скільки сантиметрів у одному дециметрі?
  3. Яка найменша геометрична фігура?
  4. Яка градусна міра розгорнутого кута?
  5. Назвіть будь-який неправильний дріб.
  6. Скільки кольорів має веселка?
  7. Який прилад для вимірювання величини кута ви знаєте?
  8. Сформулюйте ознаку подільності на 9.
  9. Скільки вершин у куба?
  10. Назвіть остачу від ділення 23 875: 2.

 

Запитання команді «ДІАМЕТР»

  1. Скільки годин має доба?
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?
  4. Чому дорівнює кут у квадраті?
  5. Назвіть чотири двоцифрові числа, які діляться на 7.
  6. Скільки повітряних кульок було у П'ятачка з казки про Вінні-Пуха?
  7. За допомогою якого приладу можна по­будувати коло?  .
  8. Назвіть пять чисел, які діляться на 3.
  9. Скільки сторін у квадрата?
  10. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною?

 

3. Штурм вершин

Команди повинні вписати в порожні клітин­ки слова так, щоб збігалися перша та остання літери.

Максимальна оцінка — 3 бали.

Завдання для першої команди

 

С

 

М

 

 

 

 

 

 

П

 

 

С

 

 

 

 

 

П

 

 

 

А

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Р

 

 

 

В

 

 

 

 

 

А

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

З

 

 

 

 

 

 

 

К

Відповідь. Сім, плюс, пряма, гектар, вершина, відсоток, знаменник.

Завдання для другої команди

П

 

Д

 

 

 

 

 

 

К

 

 

Г

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

Й

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

А

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

К

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

Ш

 

 

 

 

 

 

 

Т

Відповідь. Пуд, круг, тупий, ламана, дільник, відрізок, шістдесят.

 

4. Мислимо логічно

На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1. СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

(81794)

 

  1. ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

(45321)

5. Художники

Команди отримують аркуш паперу, на якому вони повинні олівцями за допомогою геометричних фігур зробити малюнок (портрет, пейзаж та ін.).

Максимальна оцінка — 5 балів.

 

Конкурс «Хто швидше»

Кожна правильна відповідь оцінюється 1 ба­лом.

 

Завдання 1. Назвіть приказки, прислів'я, за­співайте пісні, у яких є числа.

Завдання 2. Запишіть «ліворуч» від знака «=» між числами знаки «+» або «—» так, щоб рівність була правильною:

а) 2  6  3  4  5  8  =  12;

б) 9  8  1  3  5  2  =  12.

6. Конкурс капітанів

Кожний капітан одержує завдання. Врахову­ється швидкість виконання.

Максимальна оцінка — 6 балів.

Завдання 1. Скласти пазли з ілюстраціями відомих казок.

Завдання 2. Дописати оповідання, викори­стовуючи свої знання з математики і зберігаючи гумористичний стиль.

 

7. Складання чисел

Учасникам команди роздаються таблички з цифрами. Потрібно швидко скласти з цифр задане число. Наприклад, на табличках записані цифри 0,1,2,3,4,5.

Максимальна оцінка — 3 бали.

Завдання командам

  1. Скласти число 3025.
  2. Скласти трицифрове число, яке ділиться на 5.
  3. Скласти трицифрове число, яке ділиться на 2.

Підсумок гри

Ведучий. На змаганнях усі були уважними і кмітливими, зосередженими і спритними, доброзичливими і веселими. Ми переконалися, що кожен з вас може стати справжнім математи­ком, а допоможуть у цьому знання з математики, яку ви, без сумніву, любите і поважаєте.

Журі гри підбиває підсумки і нагороджує пе­реможців.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
709
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку