Урок з теми "Відрізок. Довжина відрізк." за технологією групової навчальної діяльності школярів.
Мета:
Тема: Відрізок. Довжина відрізка.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
I.Перевірка домашньої роботи. (взаємоперевірка)
1) №21(середній рівень);№30(достатній рівень);№32(високий рівень) пов.№42
2)Розв’язуємо усно (підручник ) ст. 23 №1-7(створення ситуації успіху через особистісну мотивацію)
II. Нова тема. (за технологією навчання як дослідження)
Учні проводять дослідницьку роботу з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.
Опорний конспект № 3 |
|
Теоретичні знання |
Практична частина |
1)АВ або ВА - відрізок Точки А і В кінці відрізка 2)АВ=З см – довжина відрізка
3) Одиниці довжини
1 см = 10 мм 1дм = 10 см 1м = 10 дм
4)
АВ =АС+ СВ(властивість довжини відрізка) 5) АВ = 3см СD= 3см АВ= СD рівні відрізки |
Зразок №1
Відомо, що АС=10 см, ЕD=8 см, ЕС =3 см. Знайти довжину відрізка АD. Розв’язання. АС=АЕ+ЕС(за властивістю довжини відрізка) АЕ=АС - ЕС=10-3 =7 (см) АD=АЕ+DЕ=7 + 8=15 (см) Відповідь:15 см Поміркуй ще над 2 способами розв’язання задачі.
|
III. Розв’язування вправ.(за технологією групової навчальної діяльності учнів)
План
1)№44;№49;№59;№61
Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.
IV.Домашнє завдання. ОК №3 п.3 пов.№79(2)
№45 достатній рівень;
№50 високий рівень
IV.Рефлексія.
Мені сподобалося ...
Для мене стало новим ...
Мене здивувало ...
У мене вийшло ...
Я придбав ...
Емоційний стан
1)
2)
3)