Відрізок. Довжина відрізка.

Про матеріал

Урок з теми "Відрізок. Довжина відрізк." за технологією групової навчальної діяльності школярів.


Мета:

  • повторити й уточнити зміст понять «точка», «відрізок», «геометрична фігура»;
  • сформувати вміння розпізнавати відрізки, зображувати їх за допомогою лінійки, описувати поняття «відрізок», «точка»;
  • повторити співвідношення між основними одиницями вимірювання відрізків.
Перегляд файлу

Тема: Відрізок. Довжина відрізка. 

Мета:

  • повторити й уточнити зміст понять «точка», «відрізок», «геометрична фігура»;
  • сформувати вміння розпізнавати відрізки, зображувати їх за допомогою лінійки, описувати поняття «відрізок», «точка»;
  • повторити співвідношення між основними одиницями вимірювання відрізків.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I.Перевірка домашньої роботи. (взаємоперевірка)

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-2-tsifri-desyatkovij-zapis-naturalnih-chisel-30.png1)  №21(середній рівень);№30(достатній рівень);№32(високий рівень) пов.№42

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-2-tsifri-desyatkovij-zapis-naturalnih-chisel-21.png 

 

 

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-2-tsifri-desyatkovij-zapis-naturalnih-chisel-42.png5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-2-tsifri-desyatkovij-zapis-naturalnih-chisel-32.png 

 

 

 

 

 

2)Розвязуємо усно  (підручник ) ст. 23 №1-7(створення ситуації успіху через особистісну мотивацію)

   II. Нова тема. (за технологією навчання як дослідження)

Учні проводять дослідницьку роботу  з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.

 

Опорний конспект № 3

 

Теоретичні знання

Практична частина

 

1)АВ або ВА - відрізок

Точки А і В кінці відрізка

2)АВ=З см – довжина відрізка

 

3)  Одиниці довжини

 

1 см =     10  мм

1дм  =     10 см

    =     10  дм

 

4)

АВ =АС+ СВ(властивість довжини відрізка)

5)

АВ = 3см

СD= 3см      АВ= СD рівні відрізки

Зразок №1

 

Відомо, що АС=10 см, ЕD=8 см, ЕС =3 см. Знайти довжину відрізка АD.

Розвязання.

АС=АЕ+ЕС(за властивістю довжини відрізка)

АЕ=АС - ЕС=10-3 =7 (см)

АD=АЕ+DЕ=7 + 8=15 (см)

Відповідь:15 см

Поміркуй ще над 2 способами розвязання задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 III. Розвязування вправ.(за технологією групової навчальної діяльності учнів)

План

1)№44;№49;№59;№61

Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.

IV.Домашнє завдання. ОК №3  п.3 пов.№79(2)

№45 достатній рівень;

№50 високий рівень

IV.Рефлексія.

Мені сподобалося ...

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Я придбав ...

Емоційний стан

1) Face-smile.svg

2) Face-surprise.svg

3) Face-sad.svg

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку