Урок з теми "Цифри. Десятковий запис натуральних чисел" за технологією навчання як дослідження.
Учні проводять дослідницьку роботу з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.
Тема: Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
I.Перевірка домашньої роботи. (самоперевірка)
1) №5;№7;№9;№16
2) Перевірка ОК №1(усне опитування)
Тест №1(письмове виконання з подальшою взаємоперевіркою)
Опорний конспект №1 |
|
1) Натуральні числа ….. 1, 2… 2) 0;; 0,6 - …. числа 3) Натуральний ряд чисел ….. 1,2,3,4…79,80…1003,1004…
….. число ….. число
|
1)Яке число в натуральному ряду стоїть за числом 37? а)39; б)36; в)38; г)35.
2) Яке число в натуральному ряду передує числу 140? а)139; б)141; в)130 ; г)142.
3)Яке з чисел 123; 0; 3456; 1; 100078 не є натуральним? а) 100078; б)123 в)3456; г)0
4) Скільки чисел стоїть у натуральному ряду між числами 65 і 99? а)34; б)33 в)35 г)32 |
II.Нова тема (за технологією навчання як дослідження)
Учні проводять дослідницьку роботу з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.
Опорний конспект №2 |
|
Теоретичні знання |
Практична частина |
1) Цифри 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 (існує тільки 10 цифр)
2)Натуральних чисел безліч (записуються за допомогою цифр) 79; 1003; 20799 3)Натуральні числа
одноцифрові багатоцифрові 3, 8, 2 45, 567, 8906 4) Розряди сотні десятки одиниці
1 2 0 9 3 5 6 7 0 1
Класи мільярдів мільйонів тисяч одиниць |
Зразок №1 Записати число 5467 у вигляді суми розрядних доданків. Розв’язання. 5467= 5*1000+4*100+6*10+7*1
Зразок №2 Запишіть цифрами число сімдесят три мільярди двісті сорок шість мільйонів сімдесят чотири тисячі сім Розв’язання.
73 246 074 007 |
III. Розв’язування вправ.(за технологією групової навчальної діяльності учнів)
План
№17;№18;№19;№22;№26
Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.
IV. Домашнє завдання. ОК №2 п.2 пов.№40
№20 середній рівень
№23 достатній рівень
№27(1;3) високий рівень
IV. Рефлексія.
Я дізнався ...
Я навчився ...
Я зрозумів, що можу ...
Емоційний стан
1)
2)
3)