Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Про матеріал

Урок з теми "Цифри. Десятковий запис натуральних чисел" за технологією навчання як дослідження.

Учні проводять дослідницьку роботу з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.

Перегляд файлу

Тема: Цифри. Десятковий запис натуральних  чисел

Мета:

  • повторити, систематизувати і поглибити знання учнів про десяткову систему числення;
  • ввести поняття класу та розряду числа;
  • відпрацювати навички дотримування правил читання і запису натуральних чисел.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I.Перевірка домашньої роботи. (самоперевірка)

1) №5;№7;№9;№16

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-1-ryad-naturalnih-chisel-7.png5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-1-ryad-naturalnih-chisel-5.png

5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-1-ryad-naturalnih-chisel-9.png5-matematika-ag-merzlyak-vb-polonskij-ms-yakir-2013--1-naturalni-chisla-1-ryad-naturalnih-chisel-16.png 

 

 

 

2) Перевірка ОК №1(усне опитування)

Тест №1(письмове виконання з подальшою взаємоперевіркою)

 

 

 

 

 

 

 

 

Опорний конспект №1

 

1) Натуральні числа                …..

1, 2…

2) 0;; 0,6 - …. числа

3) Натуральний ряд чисел …..

1,2,3,4…79,80…1003,1004…

…..

число              ….. число

 

  • 1- …  натуральне число;
  • найбільшого натурального числа …..;
  • кожне наступне число на ….. більше, ніж попереднє

1)Яке число в натуральному ряду стоїть за числом 37?

а)39;  б)36;  в)38;  г)35.

 

2) Яке число в натуральному ряду передує  числу 140?

а)139;  б)141; в)130 ; г)142.

 

3)Яке з чисел  123; 0; 3456; 1; 100078 не є натуральним?

а) 100078;  б)123  в)3456;  г)0

 

4) Скільки чисел стоїть у натуральному ряду між числами  65 і 99?

а)34;  б)33  в)35  г)32

 

II.Нова тема (за технологією навчання як дослідження)

Учні проводять дослідницьку роботу  з підручником, дають відповіді на запитання вчителя, здійснюють самостійний пошук. Результат записують в зошит опорних конспектів.

Опорний конспект №2

 

Теоретичні знання

Практична частина

1) Цифри              0,1,2,3,4,5,6,7,8,9   (існує тільки 10 цифр)

 

2)Натуральних чисел безліч

(записуються за допомогою цифр)

79; 1003; 20799

3)Натуральні числа

одноцифрові         багатоцифрові

3, 8, 2                        45, 567, 8906

4)              Розряди

     сотні       десятки    одиниці

 

  1              2 0 9           3 5 6      7 0 1

 

                     Класи

мільярдів мільйонів тисяч одиниць

Зразок №1

Записати число 5467 у вигляді суми розрядних доданків.

Розв’язання.

5467= 5*1000+4*100+6*10+7*1

 

Зразок №2

Запишіть цифрами число сімдесят три мільярди двісті сорок шість мільйонів сімдесят чотири тисячі  сім

Розвязання.

 

73 246 074 007

 

   III. Розвязування вправ.(за технологією групової навчальної діяльності учнів)

План

№17;№18;№19;№22;№26

Звіт груп про результати діяльності. Оцінювання.

IV. Домашнє завдання. ОК №2  п.2 пов.№40

№20 середній рівень

№23 достатній рівень

№27(1;3) високий рівень

IV. Рефлексія.

Я дізнався ...

Я навчився ...

Я зрозумів, що можу ...

Емоційний стан

1) Face-smile.svg

2) Face-surprise.svg

3) Face-sad.svg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
4893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку