ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД --------------------------------------------------------------------------------------------------------
ABC PARTY
Мета: закріпити знання англійського алфавіту, уміння застосовувати їх на практиці; активізувати застосування раніше вивченої лексики у мовленні учнів; розвивати мовні та інтелектуальні здібності учнів; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: записи музичного супроводу, картки з буквами алфавіту, таблички з написами, іграшки.
ХІД СВЯТА
T. Good morning, dear boys and girls!
Good morning, dear teachers and parents!
We have already learnt the letters of the English ABC. Welcome to our ABC-PARTY!
Запрошуємо вас на наше свято, присвячене закінченню знайомства учнів 1 класу з буквами англійського алфавіту. Сьогодні ви почуєте веселі вірші та пісні. А наші першокласники покажуть вам, чого вони навчилися і позмагаються у різних конкурсах.
Запрошуємо наших учасників. Отже, почнемо?
Давайте пригадаємо, як вітаються у Великій Британії.
Ps. Hi! Hello! Good morning! How do you do! Good afternoon! Good evening!
T. Introduce yourself. Давайте познайомимося.
Ps. My name is… I am 7. I live in …
T. А тепер заспівайте пісеньку, яка називається «What’s your name?» (“Як тебе звуть?”)
What is your name?
My name is Harry.
What is your name?
My name is Mary.
What is your name?
My name is Nick.
What is your name?
My name is Vick.
Т. Ми підготували віршики про тварин, у яких згадаємо вивчені літери.
1. Aa
Я хочу, щоб кожен знав:
Тварина – це ANIMAL.
А ще ти повинен знати:
Тварин потрібно захищати!
2. Bb
BLACK BEAR – ведмідь бурий
З теплою мохнатою шкурою.
POLAR BEAR – ведмідь полярний
На півночі дуже популярний.
Ой, яка ж в мене краватка!
Посміхається Слонятко.
Придивися та впізнай:
Це ж МЕТЕЛИК – BUTERFLY!
3. Сс
CROCODILE – крокодил,
Проживає в річці Ніл,
Він великий та зубастий
Та не чистить зуби пастою.
У крокодила зуб болить,
Зуб болить, а він кричить.
4. Dd
Півник COCK будив щодня
Вранці LITTLE DOG – щеня.
Той йому відповідав: -
Сплю та чую! Гав-гав-гав!
5. Ee
ELEPHANT – красень СЛОН
Ставить чайник на вогонь.
Для КОРОВИ – тітки COW
Буде чай або какао.
6. Ff
Є у мене наречена –
Люба ЖАБА – FROG ЗЕЛЕНА.
До вінця! Мерщій! Пора!!!
Ти не бачив Комара?
7. Gg
GIRAFFE – це жирафа,
Від страху заліз під шафу,
Шкода бідного жирафа,
Він всю ніч тремтів від жаху.
GIRAFFE – це жирафа.
Діти дивуються зросту жирафи –
Вища за джунглі і вища від шафи.
8. Hh
Листям шурхотить HEDGEHOG.
Це колючий ЇЖАЧОК
Поспіша – несе грибочки
Для синочка і для дочки.
9. Ii
IBIS ібіс – пташка мила,
Розпустила вона крила.
10. Jj
JAGUAR – красень ягуар
Вдень по Африці гуляв,
А вночі не хоче спати,
Буде зорі рахувати.
11. Kk
У нашої кішки є дитятко,
KITTEN – це котенятко.
12. Ll
КУЛЬБАБКА – DANDILLION –
Пухнасту гриву має,
Мов жовте левенятко
Під сонечком гуляє.
13. Mm
MOUSE МИШКА гарно дбала
Та обід приготувала.
КІШКА CAT все з'їла. Вмилась.
Де ж кухарочка поділась?
14. Nn
А співак наш соловей
Англійською NIGHTINGALE
Пречудовий голос має,
Краще всіх він заспіває.
15. Оо
OCTOPUS – восьминіжка,
Промочив свої він ніжки.
Бідний, бідний восьминіг,
Чоботи купить не зміг.
16. Рр
Свинка A PIG – у сараї жила,
Свинка товстенькою завжди була,
Навіть гулять не хотіла –
Їла, їла, їла…
Виросла свинка A PIG
Стала вона A BIG PIG.
17. Qq
Відкрий парасольку, бо дощик іде,
Сухої місцини не знайдеш ніде.
Після дощу засяяла веселка
Та все промокнути боїться
QUAIL – перепілка.
18. Rr
Їсть осоку єнот,
Набиває собі рот.
Наш єнот-полоскун
Називається – RACOON.
19. Ss
Тільки два банана з'їла натощак
Бідна акула – англійською – SHARK.
У акули-каракули
Від голоду зводить скули.
20. Тt
Вийшло вранці на дорогу
В шльопанцях на босу ногу –
Прогулятись намір має –
Добре тигренятко – TIGER.
TEDDY BEAR – ВЕДМЕЖАТКО
Карася впіймав спочатку
РИБКУ FISH зловив я сам
І нікому не віддам!
21. Uu
UNICORN наш одноріг
Хоч він має один ріг,
Всіх він ним лякає
Й себе захищає.
22. Vv
VOBLA рибка не проста,
Хоч і бачить черв'ячка,
З ним вона порозмовляє,
А ловитися не поспішає.
23. Ww
WHALE – це великий кит,
В океані жити звик.
Випускає він в океан
Великий водяний фонтан.
24. Xx
X-RAY ікс-промінь
Відкрив мені правду усю,
Що котик наш любий
З'їв всю ковбасу.
25. Yy
«Хто цей велетень кошлатий?» -
Запитав синок у тата.
YAK – тварин цих в світі мало,
Тяжке життя у них настало.
26. Zz
ZEBRA – зебра
По Африці ходила –
То біло-чорна,
А то й чорно-біла.
T. Let’s sing a song “ABC”.
Запрошуємо на конкурс-змагання команду 1 класу. Нумо створимо 2 команди «А» і «В». Давайте привітаємо команди.
Хто швидше назве літери алфавіту і прийде до ведучого
Виходять по одному учню з кожної команди.
Учні стають за 10 кроків від ведучого.
Ведучий показує по черзі літери.
Той хто швидше прийде до ведучого, називаючи правильно літери, той переможе.
«Знайди літеру»
Some letters are given in the first column.
Snake, rabbit, dog, cat, monkey, lion, pig.
Put a circle round the same letter given in the second column.
B D M R P H U N
|
d g q p b a s t b g n v e d o p w v u n m y a c v u r e c I n y g b d q p h s m b d g q n m h u n m l y w v u h w v u n m u a h |
“Знавці тварин”
На магнітній дошці прикріплені малюнки тварин. Учасникам по черзі видають таблички, на яких написані назви тварин. Діти повинні прочитати слово та прикріпити його під малюнком.
Giraffe, snake, rabbit, dog, cat, monkey, lion, pig.
“Чарівний пенал”
Т. Для цього конкурсу ми повинні пригадати цифри. Let’s sing “Numbers song”.
One, two
Tree, four, five
One, two, three, four, five,
Six, seven
Eight, nine, ten
Six, seven, eight, nine, ten, oh!
Five pretty little penguins
One, two, three, four, five
Ten little ripe bananas
Six, seven, eight, nine, ten, oh!
Five, ten, fifteen, twenty
Twenty little tiny ants
Five, ten, fifteen, twenty
Twenty little tiny ants.
Покласти в пенал кілька олівців. Учитель запитує: «How many pencils are there in the pencil box?»
Учні відгадують, пропонуючи різні варіанти. Вчитель допомагає словами «More/Less».
“Різнокольорові пташки”
А зараз ми пригадаємо кольори. Пригадаймо віршик, який вам дуже полюбився.
Щоб навчитися малювати,
Треба кожний колір знати.
DREEN – зелений, як травичка.
BLUE – блакитний, як водичка.
YELLOW – жовтий, як курчатко.
GREY – як сіре мишенятко.
PURPLE – схожий на буряк,
RED – червоний наче мак.
WHITE – це білий-білий сніг,
Що у лісі вкрив барліг.
А в барлозі ведмежатка –
Всі коричневі, як татко.
Brown спина, brown боки,
Сплять ведмеді лежебоки.
Потрібен набір карток таких кольорів: червоного, синього, жовтого, зеленого, коричневого, сірого, чорного, білого, а також картки зі словами назвами кольорів: red, blue, yellow, green, brown, grey, black, white.
Можна розповісти історію про те, як в одної мами було вісім дітей пташенят – всі різного кольору. І була з ними така проблема, що вони могли їсти їжу лише того кольору, якого були самі. Тому мамі доводилось дуже багато працювати, щоб кожному знайти їжу їхнього кольору. Вам потрібно нагодувати пташенят. Дитина повинна уважно подивитися на картку, «прочитати» назву кольору і принести до неї пташеня. За кожне «Правильно нагодоване пташеня», - один бал.
Підсумки
Т. Ось і закінчилась наша подорож країною АВС. Ми всі побачили і почули, що ваші зусилля не були марними, що ви досягли перших результатів. Хоча це тільки перші результати нашої цікавої подорожі у країну англійської мови. Я бажаю вам успіхів у вивченні цього цікавого предмета.
Література