|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сумська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа №18 м. Суми Сумської області
Сценарій позакласного заходу для 2 класу
PARTY
2011 р.
Мета проведення заходу: Подальше вдосконалення комунікативних умінь учнів в усному мовленні. Закріплення та застосування набутих знань. Розвиток логічного мислення та уміння узагальнювати та систематизувати набуту інформацію. Продовжити формування інтересу до вивчення англійської мови.
Обладнання:
Хід свята
Звучить весела музика ( Пісня “If You Are Happy”)
Учитель: Good morning, everyone!
Учні співають пісню “Good Morning”:
Good morning, good morning,
The best to you this morning
How are you? How are you?
I hope you’re feeling fine,
And happy all the time.
Учитель: Діти, ми з вами закінчили вивчати англійський алфавіт. Сьогодні ми зібрались тут щоб відсвяткувати цю чудову подію, а також показати своїм батькам та іншим гостям, чого ми навчились. Країна літер, яка англійською мовою називається “Letterland”, це чудова країна, тому що вона відкриває нам двері у надзвичайний світ читання. Той, хто вміє читати, писати та говорити іноземною мовою, це дійсно багата і щаслива людина. Бо іноземна мова відкриває людині двері у широкий світ. А зараз запрошую всіх у чудову країну англійських літер.
Відеоролик “Letter Land”.
Учитель: На нашому святі присутні учні 2-а та 2-г класів. Команда 2-а класу називається “Little Rabbits”, а команда 2-г класу називається “Little Kittens”. Вітайте!
(Хтось стукає у двері.)
Учитель: Come in!
Заходить старшокласниця у костюмі Мері Поппінс.
Учитель: Children, who is this?
Діти: Wow! This is Mary!
Учитель: You are right! This is Mary Poppins. She is from London.
Мері Поппінс: Hello, guys! How are you today?
Діти: I am fine! I am OK! Etc.
Діти разом з Мері співають пісню “Hello, how are you?”
Мері Поппінс: You are such nice kids! And where are you from?
Діти: We are from Ukraine.
Мері Поппінс: What are you doing here?
Учитель: We are having our ABC Party. Will you help us?
Мері Поппінс: Of course, I will. May I call my friend?
Учитель: Sure!
Мері Поппінс: Alice, Alice! Where are you?
До класу заходить Аліса.
Аліса: Hello, everyone! Nice to see you!
Діти: Nice to see you, too! How are you?
Аліса: I am bad. I think I forgot all the letters of the alphabet. Can you help me?
Учитель: Діти, допоможемо Алісі пригадати літери англійського алфавіту?
Діти по черзі називають літери алфавіту, які з’являються на екрані.
Аліса: Thank you, guys. Now I remember the alphabet! Do you know the “ABC Song”? Let’s sing it all together.
Діти співають “ABC Song”.
Мері Поппінс: You sing very well. But do you really know the letters?
Учитель: Діти, Мері Поппінс хоче перевірити, чи дійсно ви добре знаєте англійську абетку. Щоб це довести, треба виконати деякі завдання. Ви готові? Тоді почнемо!
Завдання 1. Розташувати літери англійського алфавіту по порядку. Під веселу музику діти по черзі підбігають до дошки та наклеюють літери в алфавітному порядку. Команда, яка першою виконала завдання, кричить “Bingo!”
Завдання 2. Розташувати вагончики в алфавітному порядку. Коли завдання виконане, діти хором називають літери. Завдання виконують по 2 учні з кожної команди.
Завдання 3. До нас на свято приїхав веселий поїзд, але дорога була така погана, вагончики так трясло, що деякі літери по дорозі загубились. Знайдіть, будь ласка, які ж саме літери загубились. (Діти дописують літери, яких не вистачає. Журі оцінює якість виконання завдання.) Завдання виконують по 3 учні з кожної команди.
Завдання 4. Назвати слово по буквам.
Мері Поппінс: Well, guys, do you know how to spell the words?
Команди по черзі називають слова по буквам.
Завдання 5. “Big and Small Letters”.
Аліса: You know that there are big letters and small letters. So, your next task is to find the pairs of big and small letters.
Діти знаходять пари та з’єднують заголовні та прописні літери.
Учитель: I am sorry, girls, I think our kids are tired. Let’s give them a rest. Well, guys, let’s remember the song “Head, shoulders, knees and toes”.
Діти співають пісню “Head, shoulders, knees and toes”.
Завдання 6. «Допоможіть песику знайти дорогу додому».
Мері Поппінс: Oh, look! This poor dog is very sad. It has lost the way home. Let’s help the dog to find its way home.
Діти називають слова в алфавітному порядку і «проводять песика» до дому.
Завдання 7. Діти мають визначити, на якому з малюнків слова розташовані в алфавітному порядку.
Завдання 8. «Чи знаєте ви англійську транскрипцію?»
Завдання виконують по 2 учні з кожної команди. Вони мають підібрати пари: літера – значок транскрипції.
Аліса: Good job! I see that you know the ABC very well.
Мері Поппінс: And I would like to know what you can do.
Діти співають пісню “What Can You Do?”
Потім команди по черзі говорять, що вони вміють робити. (На екрані діти можуть бачити відповідні малюнки.)
Мері Поппінс: Can you swim? Swim, children! (Учні виконують команди “run”, “jump”, “fly” та інші.)
Перегляд відеоролика “Gogo’s Adventures With English”. (Фільм 6 “What Сolour Is This?”)
Аліса: Now Gogo knows the colours. Do you, guys, know the colours? What colour is this?
Діти називають кольори, які поступово з’являються на екрані.
Мері Поппінс: You know the colours very well! My favourite colour is purple. What is your favourite colour? (Учні по черзі відповідають.)
Всі учні співають пісню “The Rainbow Song”.
Діти всі разом співають пісню “Games and Toys”.
Учні 2-а класу співають пісню “Toys”. Потім вони розігрують казку «Червона Шапочка».
Учні 2-г класу розігрують сценку “Three Little Kittens”.
Журі підводить підсумки конкурсів та оголошує переможців.
Мері Поппінс: Thank you, guys, for the nice party. You are very good kids and you know the English alphabet very well. But Alice and I must go home. We will see you again next year. Good-bye!
Учитель: Our party is over. Good-bye, everyone, and be happy!
Відеоролик “ABC Song In the Sea”.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|