Урок на тему "Дозвілля" у 1 класі

Про матеріал
Тема: Мої іграшки. Мета: ввести літери Aa, Bb, ввести нові лексичні одиниці з теми «My Toys», вчити застосовувати їх у словосполученнях; формувати вміння учнів брати участь у мовленій взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; формувати позитивні риси характеру: наполегливість у подоланні труднощів, готовність до добрих вчинків.
Перегляд файлу

Тема:   Мої іграшки.

Мета:    ввести літери Aa, Bb, ввести нові лексичні одиниці з теми «My Toys», вчити застосовувати їх у словосполученнях; формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; формувати позитивні риси характеру: наполегливість у подоланні труднощів, готовність до добрих вчинків.

Мовний матеріал: I have got…

Обладнання: CD-програвач, флеш-картки із зображенням іграшок, підручники, робочі зошити, олівці.

Хід уроку

1. Початок уроку

1.1.  Привітання

  • Good morning, children! I am glad to see you.

How are you today?

- We are fine, thank you.

1.2.  Фонетична зарядка. Пісня “Hello!”

Вчитель: Діти , я давайте заспіваємо пісеньку «Hello!». Let’s sing a song “Hello!”

Hello, Hello, Hello!

Hello, how are you!

I like to be with you,

and you, and you, and you!

Hello, Hello, Hello!

Hello, how are you!

I like to be with you,

and you, and you, and you!

HELLO!

Жестом руки вчитель показує що можна сісти, водночас говорить: Sit down, please!

2. Основна частина уроку.

2.1. Оголошення теми уроку.

Діти, сьогодні ми розпочнемо вивчати нову цікаву тему «Мої іграшки» -  «My toys».А також розпочнемо вивчати англійський алфавіт - Еnglish  alphabet.

2.1. Введення нових лексичних одиниць і фрази I have got Ex.2,3, page22

Використовуючи флеш-карти, вчитель представляє новий лексичний матеріал: an apple, a doll, a dog, a ball, a bird, a teddy bear, a frog... Учні повторюють за вчителем. Далі вчитель у іншому порядку показує картки, учні називають іграшки іноземною мо­вою.

Для вивчення фрази вчитель показує флеш-картки і говорить що він має I have got  учні повторюють за ним.Учні закривають книжки і намагаються повторити усі слова із вивченими фразами.

Для закріплення вивчених слів вчитель пропонує виконати вправу/ або ж розмістити флеш-карти на дошці щоб діти могли переставляти.

2.2. Вивчення пісеньки «My toys».

2.3. Аудіювання вірша з опорою.Ex.1, page 22

Учитель читає вірш учні повторюють за ним.

2.4. Введення літер алфавіту Aa, Bb.

* Обведи і назви (РВ, Unit 2, Lesson 1, ех.5, р.23).

- Дорогі діти сьогодні до нас на урок завітали гості Мr.Ant i Mr.Bear.( показуючи флеш-карти із їхніми зображеннями). Вони завітали до нас щоб познайомити нас із літерами англійського алфавіту – english  alphabet. (Використовуючи флеш-картку, вчитель промовляє літеру Aa. Учні повторюють за ним. Учитель демонструє написання літери на дошці. Учні вказівним пальцем обводять літери у підручнику. Далі вчитель малює літеру в повітрі, учні повторюють за ним.

- Та сама робота виконується із літерою Bb.

* Робота в робочих зошитах.

- Вчитель пропонує дітям обвести і дописати літери в зошитах.

3. Фізкультхвилинка.

- Щось я трішки втомилася, а ви, дітки, втомилися? Давайте трішки відпочинемо.

So, stand up and let’s sing and dance. We are little “teddy-bears”.

4. Письмо.

- Діти, ви уявляєте, вчора мій комп’ютер зовсім не захотів зі мною працювати. Захворів чи що? Ось, подивіться, він пропустив деякі літери. Допишіть їх.

(Діти виконують письмові завдання)

5. Закінчення уроку.

- Ви гарно сьогодні попрацювали. Well done! Very, very good work! Урок закінчено The lesson is over. Good-bye! Вчитель співає пісню разом із учнями «Good-bye! Good-bye

doc
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку