Тема: Мої іграшки.
Мета: ввести літери Aa, Bb, ввести нові лексичні одиниці з теми «My Toys», вчити застосовувати їх у словосполученнях; формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; формувати позитивні риси характеру: наполегливість у подоланні труднощів, готовність до добрих вчинків.
Мовний матеріал: I have got…
Обладнання: CD-програвач, флеш-картки із зображенням іграшок, підручники, робочі зошити, олівці.
Хід уроку
1. Початок уроку
1.1. Привітання
How are you today?
- We are fine, thank you.
1.2. Фонетична зарядка. Пісня “Hello!”
Вчитель: Діти , я давайте заспіваємо пісеньку «Hello!». Let’s sing a song “Hello!”
Hello, Hello, Hello!
Hello, how are you!
I like to be with you,
and you, and you, and you!
Hello, Hello, Hello!
Hello, how are you!
I like to be with you,
and you, and you, and you!
HELLO!
Жестом руки вчитель показує що можна сісти, водночас говорить: Sit down, please!
2. Основна частина уроку.
2.1. Оголошення теми уроку.
Діти, сьогодні ми розпочнемо вивчати нову цікаву тему «Мої іграшки» - «My toys».А також розпочнемо вивчати англійський алфавіт - Еnglish alphabet.
2.1. Введення нових лексичних одиниць і фрази I have got… Ex.2,3, page22
Використовуючи флеш-карти, вчитель представляє новий лексичний матеріал: an apple, a doll, a dog, a ball, a bird, a teddy bear, a frog... Учні повторюють за вчителем. Далі вчитель у іншому порядку показує картки, учні називають іграшки іноземною мовою.
Для вивчення фрази вчитель показує флеш-картки і говорить що він має I have got… учні повторюють за ним.Учні закривають книжки і намагаються повторити усі слова із вивченими фразами.
Для закріплення вивчених слів вчитель пропонує виконати вправу/ або ж розмістити флеш-карти на дошці щоб діти могли переставляти.
2.2. Вивчення пісеньки «My toys».
2.3. Аудіювання вірша з опорою.Ex.1, page 22
Учитель читає вірш учні повторюють за ним.
2.4. Введення літер алфавіту Aa, Bb.
* Обведи і назви (РВ, Unit 2, Lesson 1, ех.5, р.23).
- Дорогі діти сьогодні до нас на урок завітали гості Мr.Ant i Mr.Bear.( показуючи флеш-карти із їхніми зображеннями). Вони завітали до нас щоб познайомити нас із літерами англійського алфавіту – english alphabet. (Використовуючи флеш-картку, вчитель промовляє літеру Aa. Учні повторюють за ним. Учитель демонструє написання літери на дошці. Учні вказівним пальцем обводять літери у підручнику. Далі вчитель малює літеру в повітрі, учні повторюють за ним.
- Та сама робота виконується із літерою Bb.
* Робота в робочих зошитах.
- Вчитель пропонує дітям обвести і дописати літери в зошитах.
3. Фізкультхвилинка.
- Щось я трішки втомилася, а ви, дітки, втомилися? Давайте трішки відпочинемо.
So, stand up and let’s sing and dance. We are little “teddy-bears”.
4. Письмо.
- Діти, ви уявляєте, вчора мій комп’ютер зовсім не захотів зі мною працювати. Захворів чи що? Ось, подивіться, він пропустив деякі літери. Допишіть їх.
(Діти виконують письмові завдання)
5. Закінчення уроку.
- Ви гарно сьогодні попрацювали. Well done! Very, very good work! Урок закінчено The lesson is over. Good-bye! Вчитель співає пісню разом із учнями «Good-bye! Good-bye!»