Позакласний захід «Брейн-Ринг»

Про матеріал
Мета проведення гри: в ігровій формі перевірити знання учнів; дати можливість виявити спритність, почуття гумору, творчу активність; створити умови для розвитку винахідливості, уяви, акторських здібностей; зацікавити школярів у вивченні додаткової літератури; виховувати любов до географії, до рідного краю; сприяти зміцненню класного колективу на основі спільної діяльності й співпереживання за свою команду.
Перегляд файлу

Гра «Брейн-Ринг»

Мета проведення гри: в ігровій формі перевірити знання учнів; дати можливість виявити спритність, почуття гумору, творчу активність; створити умови для розвитку винахідливості, уяви, акторських здібностей; зацікавити школярів у вивченні додаткової літератури; виховувати любов до географії, до рідного краю; сприяти зміцненню класного колективу на основі спільної діяльності й співпереживання за свою команду.

Місце проведення гри: гра проводиться в актовій залі, що оформляється атрибутами географічної тематики.

Учасники: участь в грі беруть учні  6-А класу. Формується команда з семи чоловік. Вибирається капітан команди.

Конкурс проводить учитель географії. Вибирається журі з викладачів і практикантів.

Підготовка до гри: учні й викладачі організують створення команд для проведення конкурсу; члени команд готують назву команди, девіз, емблеми,; вболівальники готують плакати для підтримки команд; вчитель географії продумує конкурси, готує презентацію, розробляє призи та нагороди.

Хід гри

І. Організація гри.

Вчитель розпочинає гру з представлення команд, капітанів, бажає всім натхнення та успіхів. Для  того, щоб гра пройшла в дусі змагання і її результати були оцінені, обирається компетентне журі. Представлення членів журі.

ІІ. Конкурсний етап гри

І  конкурс «Привітання команд».

Учні вітають команди. Кожна команда представляє свою назву, пояснює її вибір, демонструє емблему. Привітання оцінюється у 5 балів. Вам ще одне завдання придумайте по 4 запитання своїм командам. Пізніше буде конкурс, де Ви будете ставити ці запитання Вашим суперникам.

ІІ  конкурс «Знавці географії»

Кожна з команд отримує 3 запитання. Кожне питання оцінюється у 2 бали.

  1. Це найбільша за об’ємом частина планети (Мантія).
  2. Це малорухомі ділянки земної кори, які є основою кожної літосферної плити (Платформи).
  3. Вони бувають низькі, середні та високі, на карті позначаються відповідно світло-коричневим, коричневим і темно-коричневим кольорами (Гори).
  4. Це глибинна частина дна, тут виокремлюються підводні хребти й глибоководні рівнини (Ложе).
  5. Це тверда оболонка Землі (Літосфера).
  6. Це повітряна оболонка Землі, що обертається разом з нею під дією сили тяжіння (Атмосфера).
  7. Різниця між найвищою і найнижчою температурами впродовж доби (добова амплітуда).
  8. Це сила, з якою повітря тисне на земну поверхню (атмосферний тиск).
  9. Горизонтальний рух повітря з області високого тиску в область низького тиску (вітер).
  10. Це вихороподібний рух повітря з низьким тиском у центрі (циклон).
  11. Це кількість водяної пари у грамах, яка міститься в 1 м³ повітря (абсолютна вологість).
  12. Це стан тропосфери в певний час і в певному місці (погода).
  13. Це багаторічний режим погоди, властивий для даної місцевості (клімат).
  14. Це рівні або гористі великі ділянки земної поверхні, на яких висоти сусідніх точок мало відрізняються одна від одної (рівнини).
  15. Це руйнування і зміни гірських порід під дією коливань температури повітря, вологи й живих організмів (вивітрювання).
  16. Це водна оболонка Землі (гідросфера).
  17. Це частина океану, яка більш-менш відокремлена від нього ділянками суходолу, групами островів або підвищенням дна (море).
  18. Це невеликі ділянки суходолу, з усіх боків оточені водою (острови).
  19. Це ділянка суходолу, сполучена з материком і оточена з трьох боків водою (півострів).

ІІІ конкурс «Хто такий? Що таке?»

Кожна команда отримує перелік об’єктів, поряд з якими потрібно написати, що вони означають. Завдання містить 5 об’єктів.

За кожну правильну відповідь 1 бал.

Завдання І команди

Анди

Карпати

Кордильєри

Керченська

Мадагаскар

Завдання ІІ команди

Україна

Говерла

Сахара

Гімалаї

Аравійський

Завдання ІІІ команди

Гренландія

Амазонська

Дніпро

Чорне

Мексиканська

На завдання учням виділяється 2 хв.

ІV конкурс «Географічна пошта»

Учням називають 10 об’єктів, що розташовані або мешкають на різних материках. Учням потрібно  розподілити об’єкти по материках, тобто назвати їх адресу. За кожну правильну відповідь 1 бал.

Завдання 1 команди

  1. Одеська затока.
  2. Говерла.
  3. Байкал.
  4. Інгул.
  5. Анди.
  6. Карпати.
  7. Ніл.
  8. Амазонська низовина.
  9. Дунай.
  10. Грнеландія.

Завдання 2 команди.

  1. Аравійський півострів.
  2. Сахара.
  3. Кенгуру.
  4. Середземне море.
  5. Курильські острови.
  6. Кримські гори.
  7. Керченська протока.
  8. Дніпро.
  9. Альпи.
  10. Індостан.

Завдання 3 групи.

  1. Великий Бар’єрний Риф.
  2. Кримський півострів.
  3. Вулкан Кіліманджаро.
  4. Подільська височина.
  5. Росія.
  6. Місіссіпі.
  7. Памір.
  8. Каспійське море.
  9. Кордильєри.
  10. Атлас.

V конкурс. «Загадковий»

        Відповіді на загадки учні передають у вигляді умовних топографічних знаків. На столах є розграфлені листки для відповіді. Команда яка перша закінчить і правильно дасть відповіді отримує 8 балів.

  1. Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить.                                                    (річка)
  2. Посередині поля лежить люстерко.                                                    (озеро)
  3. 3.Не вода і не суходіл, на човні не попливеш                                         

                                     і ногами не пройдеш                                          (болото)

  1. За селом у травах, діамантів спалах.
  2. В полудень туди піду, діамантів не знайду.                                           (роса)

 

VІ конкурс. «Ти мені, я тобі»

               Кожна команда підготувала по 4 запитання для інших команд.

               Відповіді на кожне запитання оцінюється по 2 бали.

VІІ. Конкурс капітанів.

На зал виходять капітани команд. Кожному з них буде поставлено 5 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

  1. Найвищі гори світу. (Гімалаї)
  2. Водна оболонка Землі. (Гідросфера)
  3. Ділянка суходолу зі всіх сторін оточена водою. (Острів)
  4. Найвища вершина України. (Говерла)
  5.  Гори на півдні України. (Кримські)
  6.  Моря, що омивають  Україну. (Чорне, Азовське)
  7.   Найвища вершина світу (Еверест).
  8.   Найдовша гірська система земної кулі (Кордильєри, Анди).
  9.   Найбільша низовина на Землі (Амазонська).
  10.   Найсолоніше море. (Червоне)
  11.  Найбільший в світі острів (Гренландія).
  12.    Найбільша в світ низовина, розташована нижче від рівня моря (Прикаспійська).
  13. Найглибша западина Світового океану (Маріанська).
  14. Найбільший океан (Тихий).
  15. Найбільший материк (Євразія).

VІІІ конкурс «Географічний словник»

Упродовж двох хвилин учням потрібно написати якомога більше слів географічної тематики, що можуть утворитися з літер, які є в словах. Виграє та команда, яка напише більше слів. Переможець отримує 5 балів, інші команди 4 і 3 бали.

Кристалічний:                                                                        Східноєвропейська:

Кристал                                                                                             Європа

Річка                                                                                                   Схід

Ріки                                                                                                      Ріка

Ніл                                                                                                        Дно

Ліс                                                                                                   південь

Рейн                                              Стан 

Євро                                                                                                     пісок

 

                                                      Західносибірська:

Захід

Сибір

Бір

Ріка

Дно

Коса

ІІІ. Завершальний етап гри

Підведення підсумків, визначення і нагородження переможців.

 

doc
Додано
26 липня 2019
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку