Це сценарій позакласного заходу з англійської мови для молодших школярів. В процесі проведення учні повинні повторити назви тварин, назвати їх на англійській мові, показати знання казок, мультфільмів та пісень, в назвах яких є згадуються якась тваринка. Весь захід супроводжує презентація.
Сценарій позакласного заходу для учнів початкових класів
ФЕСТИВАЛЬ ЗАГАДОК «У КАЗКОВОМУ ЛІСІ»
Мета: - зацікавити учнів молодших класів вивченням англійської мови;
Обладнання: - малюнки з зображенням тварин ( на дошці);
- презентація;
- фішки для нагородження;
- аудіо та відеозаписи пісень.
ХІД ЗАХОДУ:
І. Вступне слово вчителя:
Hello, my dear friends! We are glad to meet you!
Ми вітаємо усіх на нашому фестивалі загадок « У казковому лісі»
( СЛАЙД 1)
Наш фестиваль міжнародний, тому ми будемо користуватися і нашою рідною
мовою – українською, і міжнародною мовою для спілкування – English.
Учасникам необхідно: ( СЛАЙД 2)
ІІ. Основна частина
1) До нас на фестиваль завітали звірі з різних куточків світу. А щоб здогадатися, хто ж прийшов до нас у гості - треба буде відгадати загадку і назвати тваринку на англійській мові. ( СЛАЙД 3)
Наприклад, It’s a cat.
- Чи знаєте ви назви тварин англійською мовою?
(відповідь учнів)
- Давайте зараз ми їх повторимо.
( на дошці розміщені зображення тварин,
діти за вчителем повторюють їхні назви ).
2) Молодці, а тепер спробуємо проспівати пісеньку «Animals». Завдання для
кожного - повторювати назви тварин і співати пісеньку разом з нами.
( відеоролик «Animals»)
3) І ось настав час відгадувати загадки. За кожну правильну відповідь ви
отримаєте солодку фішку з нашого чарівного мішечка - Magic bag.
Мені будуть допомагати учні 4 класу, привітаймо їх.
4) Конкурс загадок: ( СЛАЙД 4)
1. Хоч годинника не має,
Вранці він нас піднімає.
Кожен прокидається –
З сонечком вітається.
відповідь - It’s a cock ( СЛАЙД 5)
2. Я руда, низького росту, ( СЛАЙД 6)
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
відповідь - It’s a fox. ( СЛАЙД 7)
3. Я маленький, я вухатий, ( СЛАЙД 8)
Сірий, білий, волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю.
відповідь - It’s a hare. ( СЛАЙД 9)
4. Очі гарні. Пишні вії. ( СЛАЙД 10)
Має дуже довгу шию.
Добре це, бо зручно їсти
Із дерев зелене листя.
відповідь - It’s a giraffe. ( СЛАЙД 11)
5. Влітку медом ласував, ( СЛАЙД 12)
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
відповідь - It’s a bear. ( СЛАЙД 13)
6. Морячок наш чорно-білий ( СЛАЙД 14)
Ловить рибу дуже вміло.
Схожий трішечки на діжку,
Має крильця, має ніжки.
Між крижин відважно плава.
Обганяє пароплави.
То ж ви знаєте, що він
Називається …
відповідь - It’s a penguin. ( СЛАЙД 15)
7. Червонясту шубку має, ( СЛАЙД 16)
По гілках вона стрибає.
Хоч сама мала на зріст,
Та великий має хвіст,
Як намисто оченята…
Хто це? Спробуй відгадати.
відповідь - It’s a squirrel. ( СЛАЙД 17)
8. Грізний погляд, буйна грива, ( СЛАЙД 18)
Дужий, спритний, гордівливий.
Заричить — усяк змовкає,
Бо він цар, це кожен знає.
відповідь - It’s a lion. ( СЛАЙД 19)
9. Ходить хмуро між дубами, ( СЛАЙД 20)
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, ...
відповідь - It’s a wolf. ( СЛАЙД 21)
10. І вдень, і вночі ( СЛАЙД 22)
У кожусі на печі.
відповідь - It’s a cat. ( СЛАЙД 23)
5. Конкурс « Домашнє завдання» ( СЛАЙД 24)
Кожен клас отримав завдання підготувати загадки по завданим малюнкам
Завдання 1 класу ( СЛАЙД 25)
Завдання 2 класу ( СЛАЙДИ 26 і 27)
Завдання 3 класу ( СЛАЙД 28)
Завдання 4 класу ( СЛАЙД 28)
6. Музична пауза «The animal sounds»
-А чи знаєте ви , як розмовляють тваринки між собою?
-Які звуки вони роблять?
-Наші іноземні гості теж розмовляють по –своєму.
-Давайте спробуємо повторити їхні звуки ( СЛАЙД 30)
( повторення звуків за вчителем)
1) woof, moo, quack, to wit to whooo, meow, tweet, oink, squeak;
2) neigh, baa, thump thumpety thump, hiss, cluck, ribbit, buzz;
3) haw hee, pawoo, grrrl, roaar…
These are the sounds that animals do…
- Молодці, а тепер повторимо ці ж звуки за допомогою дуже веселої пісеньки.
Під час виконання пісеньки можна рухатися і танцювати на місті.
(відеоролик «The animal sounds»)
7. Конкурс «Здогадайка» ( СЛАЙД 31)
- А чи любите ви казки?
(відповідь учнів)
- Наступний наш конкурс називається «Здогадайка».
- Треба здогадатися, яка тваринка сховалася у назві казочки
( СЛАЙД 32) “ Three piglets’’
( СЛАЙД 33) “Tsarevna-frog”
( СЛАЙД 34) “ Three bears’’
( СЛАЙД 35) “Masha and a Bear”
( СЛАЙД 36) “Ivan-czarevitch and a grey wolf”
( СЛАЙД 37) “The geese-swans”
( СЛАЙД 38) “ A wolf and seven kids”
8. Музичний конкурс «Вгадай, хто співає»
-А чи любите ви дивитися мультфільми?
(відповідь учнів)
- Тоді наступний конкурс як раз для вас
За фрагментом з пісні треба здогадатися, яка тваринка співає цю пісню і з якого мультфільму
( СЛАЙДИ 39 і 40)
Трек 1 – пісня Чебурашки
Трек 2 – пісня Мамонтьонка
Трек 3 – пісня кота Матроскіна
Трек 4 – пісня Левенятка та Черепахи
Трек 5 – пісня крокодила Гени
Трек 6 – пісня Вінні-Пуха
Трек 7 – пісня кота Матроскіна
9. Драматизація казки “ The little house”
- А зараз ще одна загадка для присутніх. Мої друзі покажуть одну казочку на англійській мові. Ваше завдання - правильно перекласти її назву.
( СЛАЙД 41) Казка “ The little house”
( драматизація казки учнями 4 класу)
Чи вгадали ви назву казочки?
10. Визначення та нагородження переможців фестивалю
- А зараз нам треба визначити переможця нашого фестивалю.
- Чи зможете ви порахувати свої фішки англійською мовою?
So, our winner is… ( СЛАЙД 42 + пісня)
(нагородження всіх учасників розмальовками)
ІІІ. Заключна частина:
Слово вчителя: Наш фестиваль загадок добігає до кінця. Сподіваюсь , всім було
цікаво? Що вам сподобалось? Що взнали нового?
І наприкінці у нас ще одна музична пауза « Танок маленьких каченят».
Учасники фестивалю приєднуються всі.
( СЛАЙД 43)
До нових зустрічей!!!