Позакласний захід для старшокласників "Осінній бал"

Про матеріал

Сценарій розважальної програми для старшокласників "Осінній бал". Містить веселі, рухливі та логічні конкурси. Сприяє творчій активності учнів, любові до прекрасного, до природи. Розвиває естетичний смак, почуття дружби, взаємодопомоги, уміння розважатися, веселитися.

Перегляд файлу

 

Осінній бал для старшокласників

(розважальна програма)

 

                                                                                                                 Підготувала:

Мацелюк Марина Іванівна

Вчитель математики

Федорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Вул.Садова,32

С.Федорівка

Новотроїцького р-ну

Херсонської обл.

75330

Тел.0986509569

 

 

 

 

 

 

Мета: Виховувати творчу активність учнів, любов до прекрасного, до природи. Розвивати естетичний смак, почуття дружби, взаємодопомоги, уміння розважатися, веселитися.

Обладнання: проектор, мультимедійна дошка, навушники, яблука на нитці, картки з словами.

Хід заходу

Пісня Р. Волознева «Осінній бал», виконують учні 9 класу.

В.1. Добрий вечір, дорогі друзі!

В.2. Добрий вечір, леді, енд  джентльмени!

В.1.    Дорогі наші гості! Раді бачити вас!

 Весь наш дружний,  9 клас, із святом вітає вас!  

В.2.  А свято у нас не просте,  свято у нас подвійне.

 По – перше, ми запрошуємо вас на осінній бал, який, надіємось, подарує вам добрий настрій.

В.1.  По – друге, сьогодні ми прощаємось з дитинством і вступаємо в нову, радісну, барвисту, веселу пору – юності!

В.2.   Як ми дружим  Як живемо?  Подивіться, як ростемо!

 То ж сьогодні наш 9 клас, проводить свято і для себе і для вас.

В.1.  Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,

 І не шуміть, сидіть тихіше!

 Ми вечір наш вже починаєм

 І гостей наших всіх  вітаєм.

В.2.  Осінь нам дарує радість й спокій,

 І чарівних квітів розмаїть

 Осінь – це пора прекрасних років

 Коли в повну силу треба жить!

В.1.  Ми, учні 9 класу, Федорівської  загальноосвітньої школи вже змужніли, набралися сили і розуму. І не хочемо залишатися малюками. Ми хочемо,  щоб нас прийняли до старшокласників.  А щоб вас переконати в тому, що ми достойні цього звання, ми продовжуємо наш бал.

В. 2.На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.

В.1. Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні

почути шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.

В.2. Ви повинні підтримати учасників - ваших однокласників.

В. 1. Ви повинні привітати шановне журі (оплески).

В. 2. Ви повинні дарувати один одному усмішки.

В. 1 . Бути активними учасниками нашого вечора.

Адже ми розпочинаємо наш

Разом: Осінній бал !

В. 2 . Сьогодні на святі будуть змагатись 4 команди учнів нашої школи, і лише одна стане командою- переможцем.

В.1. Ми не знаємо, хто ними стане, проте ми знаємо, що вони всі  чарівні,

добре танцюють.

В.2. Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями

успіхами і чарівною усмішкою.

В.1. Щоб їм перемогти, потрібні ваша підтримка і допомога.

В.2. Отож зустрічаємо! До нас на осінній бал завітали команди : ------------------

Привітайте їх,будь ласка, оплесками !

В.1. Ну, просто дух захоплює від таких гарних команд!

В.2.І це тільки початок!

В.1. А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”

В.2. Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі  нашого конкурсу - справжніх експертів!

____________________________________________________________________

В.1. Отже, журі представлено,  команди  на сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк в низці конкурсів нашої програми.

В.2. На початку, як годиться, учасники розкажуть про себе і представлять свій «Колективний портрет». Прошу внести портрети!

В.1. А зараз ми перевіримо на скільки освідченні наші учасники  в деяких загальних  питаннях, відповіді на які повиннен знати кожен учень. Для конкурсу «Хто швидше» запрошуються по одному учаснику з кожної команди. Я зачитую питання, а учасники повинні якнайшвидше добігти до журі і сказати правильну відповідь. Якщо відповідь неправильна, учасник повертається на місце і біжить знову  з наступною відповіддю, аж поки не вгадає. Спочатку змагаються команди  ________ та ___________.

Запитання для конкурсу.

 

1.Скільки чудес світу? (7)

2.Найвища піраміда Стародавнього Єгипту? (Піраміда Хеопса)

3.Яку гру в стародавній Індії називали грою царів? (Шахмати)

4.Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)

5.Що означає вислів “Ахіллесова п’ята”? (Вразливий)

6.Які птахи врятували Рим? (Гуси)

7.Хто вигодував засновників Риму Рема і Ромула? (Вовчиця)

8.Які тварини сплять з відкритими очима? (Риби і змії)

9.Які риби мають вуха? (Сом, сазан)

 

1.Куди зайцю легше бігати – вгору чи вниз? (Вгору, бо передні ноги коротші)

2.Хто спить головою вниз? (Летючі миші)

3.Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову)

4.Велика хижа морська риба? (Акула)

5.Зимова житлова площа ведмедя? (Барліг)

6.Країна, в назві якої сховалась маленька конячка? (Японія)

7.Об’єкт Мосьчиної критики? (Слон)

8.Модель земної кулі з сушею і водою. (Глобус)

9.Який вид спорту називають “королевою спорту”? (Легка атлетика)

В.2.  Наступний конкурс  називається «Глухомань ». У цьому конкурсі ми зможемо побачити, як наші учні розуміють один одного навіть без слів. Один учасник промовляє слова написані на листочку, в той час коли інший  знаходиться в навушниках і повинен відгадати ці слова.

1 команда. 3 команда

Фотографія       Магнітофон

Паспорт Папка

Столиця Подушка

Аеропорт Колонка

Інтернет Телефон

 

2 команда 4 команда

Праска Музика

Картопля Композитор

 Дитина Зошит

Географія Зоопарк

Україна Машина

 

В.1.  Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.

В.2. Пора чудових селфі на фоні багряних і жовтих листочків. Ось ми і запропонували нашим командам зробити оригінальне «Осінне фото» на згадку і представити його нам. Поглянемо як впорались з домашнім завданням наші команди.

В.1.  Молодці команди. Ми вважаємо, що ви стовідсотково впоралися з першими чотирма  конкурсами.

В.2  Але давайте дізнаємося, що про це думає наше вельмишановне журі .

 Шановне журі, ми можемо оцінити перші чотири конкурси ? 

( оголошення балів )

В.1.Перші оцінки отримані і ми продовжуємо!

В.2. По-моєму наші глядачі засумували і їм не цікаво? Пропоную провести веселий і запальний конкурс «Імпровізація».

В.1. А що ж треба робити нашим учасникам?

В.2. Нічого особливого,  тільки танцювати. Для конкурсу запрошуються пара з кожної команди. ”. Зараз пари будуть танцювати танок який їм випаде. Це буде:

- вальс ;

- український народний, гопак;

- хіп-хоп;

- рок-н-рол.

В цьому конкурсі оцінюється, в першу чергу, артистичність, а також майстерність виконання.

В.1.  Наступний наш конкурс називається  «Не лови гав». Гравці розбиваються на пари. Їм дається 1 хвилини на те, щоб як можна краще розгледіти один одного і запам'ятати все дрібниці в зовнішньому вигляді. Тепер учасники повертаються спиною один до одного, і відповідають на 5 запитань стосовно зовнішності інших гравців. Підглядати і хитрувати забороняється!

 

1. Пригадайте якого кольору волося партнера за спиною.

2. Згадайте колір очей партнера.

3. Якої довжини на партнері штани (буде куди як цікавіше, якщо при цьому в парі на дівчину надіта спідниця, однак від цього формулювання питання не змінюється).

4. Скажіть, яке взуття на партнері.

5.Яка зачіска.

Далі питання ускладнюються. Можна запитати, наприклад, що у партнера надіто на шиї, на якій руці у нього годинник і т. д. Ведучий може питати про колір губної помади, про кільця (на яких пальцях, якої форми тощо), яка зачіска у партнера. Загалом, чим несподіванішою і цікавіше формулювання питань, тим веселіше і смішніше буде проходити конкурс.

В.2. Осінь – пора коротких днів і довгих ночей. І коли до влади приходить холодна осіння ніч, все здається похмурим і однаковим. Ось і зараз ми пропонуємо нашим учасникам уявити, що зараз наступила ніч і в темряві наближається чийсь силует. Може це хтось із наших вчителів або ваших  однокласників? Розпочинаємо конкурс «Чий силует?». (Додаток 1)

В.1. Немов одвічне передвістя
Невідворотних холодів, – 
Опалі яблука на листі
Тривожним поглядом уздрів.
Червонобокі та духмяні,
Медові, – пробував, на смак, – 
Вони попадали зарано
З підступних гойдалок-гілляк.
Невже триматися несила
Було плодам осель косих, - 
Чи дуже близько підступила
Зима непрохана до них?
А я її ходи не чую
Ані в природі, ні в житті,
Коли безклопітно смакую
Дозрілі яблука оті.

В.2.Наступний наш конкурс буде дуже смачним тому, що нашим учасникам потрібно буде смакувати запашні яблука. Але ж ви не думаєте , що так все просто? Вам треба з'їсти якнайшвидше  своє яблуко, яке висить на нитці, але без допомогою рук. Отже, починаємо конкурс «Поглинач яблук».

В.1. Посмакували яблуками, набрались вітамінів, тож пора і попрацювати. Але не бійтеся, праця буде розумовою. Останнім нашим конкурсом буде конкурс під назвою «Інтуіція» (Додаток 2). Вам потрібно буде дивлячись на фото відповісти по черзі  на запитання, що знаходиться на другій половині фото. Тож давайте розпочинати.

В.2.Останні оцінки виставлено  і журі може підрахувати бали за усі

конкурси та оголосити нам результати.

В.1. А поки журі готується ми з вами можемо насолодитися піснею «Осінь» у виконанні всіх наших учасників під акомпонемент Лисенка Івана( на фоні йде презентація з осінніми фото учасників).

 В.2. Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного

завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин

стане відоме ім’я переможців!

В.1. Для оголошення результатів нашого конкурсу  та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі_________________________

(звучать урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає

учасників  свята і оголошує результати. )

В.2.Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця, і від його

закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте іще раз

привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!

В.1.Ми вітаємо вас всіх. Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам,

мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі.

ВЕДУЧІ. ( на фоні мелодії) До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Volk Evgenia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пелих Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
7878
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку