МЕТА: навчальна: поглибити, удосконалити знання учнів, їхні практичні вміння; формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, уміння логічно мислити, аналізувати, вирізняти головне, орієнтуватися в новій ситуації, розвивати вміння приймати правильне рішення; виховна: через гру виховувати інтерес до фізики як до науки, повагу до видатних людей, виховувати почуття колективізму, повагу до однокласників та особисту відповідальність, формувати потребу в самоосвіті, здатність адаптуватися до умов, що змінюються.
{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F} Назва конкурсу. Максимально можлива кількість балів 1 – конкурс “РОЗМИНКА” 6 2 – конкурс “ПОРТРЕТИ ВЧЕНИХ”6 3 – конкурс “ВІРЮ – НЕ ВІРЮ” 12 4 – конкурс “РОЗПІЗНАЙ ПРИЛАД” 4 5 – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ конкурс 12 6 – конкурс “ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК” 15 СТРУКТУРА ВІКТОРИНИ