Позакласний захід: гра-подорож «Magic Town»

Про матеріал
Гра-подорож «Magic Town» призначена для проведення по темі «Алфавіт» На захід запрошуються учні паралельного класу в якості глядачів та учні 10 - 11класів як члени журі. У грі беруть участь 2-3 команди, на які ділиться клас. У кожній команді є лідер. Цілі заходу: 1.Повторіть пройдений навчальний матеріал по темі «Алфавіт» в неформальній обстановці за допомогою ігор та конкурсів. 2. Підвести підсумок проведеної навчальної роботи на даному етапі навчання англійської мови. 3. Підвищити інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Позакласний захід:

гра-подорож «Magic Town»

 

 Гра-подорож «Magic Town» призначена для проведення по темі «Алфавіт»

 На захід запрошуються учні паралельного класу в якості глядачів та учні 10 - 11класів як члени журі.

У грі беруть участь 2-3 команди, на які ділиться клас. У кожній команді є лідер.

Цілі заходу:

1.Повторіть пройдений навчальний матеріал по темі «Алфавіт» в неформальній обстановці за допомогою ігор та конкурсів.

2. Підвести підсумок проведеної навчальної роботи на даному етапі навчання англійської мови.

3. Підвищити інтерес учнів до вивчення англійської мови.

Обладнання:

1. Карта, на якій зображені етапи подорожі по «Магічного місту». Карта вивішується на видному місці.

2. Картки з завданнями для команд.

3. Різнокольорове табло з квадратів різного кольору, на яких позначені різні літери алфавіту (наприклад, на синьому квадраті - h, на жовтому - a, на зеленому - t).

4. Англійський алфавіт, букви якого позначені цифрами, написаними англійською мовою (наприклад, b- twelve, a- sixteen, t- seven).

5. Предметні картинки

6. Конверти із завданнями

7. Чарівні ключі (золотий, срібний, бронзовий)

 

 

Вступ:

Обігрується ситуація, за якої мешканці чарівного міста вирішили перевірити, наскільки добре хлопці знають англійську мову. Для цього вони за допомогою чарівного заклинання (лічилки) перенесли хлопців у своє місто. Для того щоб повернутися до свого класу, їм належить поетапно виконати всі каверзні завдання англійською мовою.

Чарівне заклинання:

Up and down, up and down (Хлопці піднімаються і опускаються, зображуючи рух по горах)

Where is the way to magic town? (Вдивляються у далечінь)

Where? Where? (Шукають місто) Up in the air (піднімають очі вгору)

Close your eyes (закривають очі) and you are there (відкривають очі)

На дошці назву «Magic Town» і карта міста із зображенням етапів подорожі.

1 етап. Ворота в місто «А ти хто будеш такий?»

Скласти назва команди, знайшовши пропущені букви алфавіту. Перевірити правильність виконання завдання за допомогою предметної картинки, що знаходиться в конверті.

ABCDEFHJKMNOPQSTUVWXYZ (GILR) (GIRL-дівчинка)

ABCDFGHIJKLMNPQTUVWXYZ (EORS) (ROSE- троянда)

ABCDFGHJLMNOPQRSUVWXYZ (EIKT) (KITE-повітряний змій)

2 етап. «Митниця» .У смішні пики сховалися літери. Знайдіть їх і поставте в правильному алфавітному порядку.

 

 Літери:

                                                         1- О      2 – V    3 – L   4 – Q    5 – C   6 – G    

                         QQ                                  7 – X    8 – U   9 – W   10 – Z   11 – A   12 - М

 

 

 

 

 

3 етап. Вулиця «Різнобарвні мрії» - показується табло, що складається з квадратів різних кольорів, на кожному квадраті написана англійська літера. Ведучий по черзі називає кольору, а учні повинні записати відповідну цьому кольору букву, в результаті чого у них повинно вийти певне слово, яке буде їх «чарівним ключем».

 

W

H

N

E

T

C

A

I

D

B

 

1 - witch        2- cat    3 - hat     4- bed   5- hand   6- tin  7 -bench    8- net  9- ten

 

4 етап. «Чарівна ріка» - через неї можна перестрибнути, якщо розповісти вірш / римування.

5 етап. «Площа каверзних питань» - з трьох відповідей на питання необхідно вибрати одну правильну і відповідну йому букву записати. При правильному виконане завдання вийде наступний ключ.

1. How many letters are there in the English alphabet?

a) 33 - t b) 26- s c) 21-m

2. What letter comes between the letter R and the letter T?

a) S - c b) Q - a c) H - l

3. Which comes first: L or M?

a) L - h b) M - r

4. What comes after the letter H?

a) J - w b) G - r c) I - o

5. Can a penguin fly?

a) yes - u b) no - o c) sometimes - p

6. Which is smaller?

a) a mouse - l b) a fox - d c) a cat - z

Kлючі: 1 - b, 2 - a, 3 - a, 4 - c, 5 - b, 6 - a. (School -школа)

6 етап. Алея «Мікс». З букв, що стоять в алфавітному порядку, скласти слово. Використовуйте підказку.

1. ABELT - You sit at it. (Table)

2.ABLL - You like to play with it. (Ball)

3. DERSS - You put in on. (Dress)

4. BKOO - You can read it. (Book)

5. CEILNP - You write with it in your workbook. (Pencil)

6. AELPP - You like to eat it. (Apple)

7 етап. «Музичний фонтан». Перед учнями вивішуються кілька предметних картинок (яблуко, джем, кажан, кішка). Здогадайтеся, про яких піснях йдеться і заспівайте командою одну з них.

( «Time» стр. 39 упр.№11; «The ABC» стр. 75 упр №1)

8 етап. «Ностальгія» Повернення додому. Щоб повернутися додому, нам потрібно виконати останнє завдання. Розшифрувати прислів'я і постаратися перевести її на російську мову. Кожна буква в алфавіті знаходиться під певним числом. Вважаючи, запишіть відповідну букву- слово-пропозиція.

5, 1,19, 20 / 15, 18 / 23, 5, 19,20 / 8, 15, 13, 5 / 9, 19 / 20, 8, 5 / 2, 5, 19,20.

 

East or west home is the best. В гостях добре а вдома краще.

Підбиття підсумків.

Журі підраховує кількість ключів у команд і може додати один бал тій команді, дії якої були, на їхню думку, найбільш злагодженими і чіткими.

Перемогла команда нагороджується дисконтною карткою, що дозволяє додати 1 бал до оцінки за один усну відповідь протягом чверті; команда, що зайняла 2 місце, отримує таку ж карту, але з терміном реалізації протягом 2 тижнів, Команда, яка зайняла 3 місце, отримує втішний приз: пісню про алфавіт і картку.

 

     032.GIF                 Чувства..gif

                                             

 

doc
Додано
9 жовтня 2019
Переглядів
1799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку