Календарно – тематичне планування для 2 класу за підручником «Quick Minds 2»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Приміт-ка |
|
|
Привіт, школо! Дивись, що в мене є! |
|
1 |
|
Повторення вивченого в 1 класі. |
|
2 |
|
Дивись, що в мене є! Цифри 1-10,кольори. |
|
3 |
|
Шкільний рюкзак. Цифри 11-20 |
|
4 |
|
Шкільний рюкзак. Have you got a pencil? |
|
5 |
|
Інструкції. Повторення алфавіту. |
|
6 |
|
Дивись,що в мене є! Класні предмети. |
|
7 |
|
Дивись,що в мене є! Шкільний рюкзак. |
|
8 |
|
Шкільний рюкзак. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. |
|
9 |
|
Привіт, школо! Дивись,що в мене є! Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. |
|
10 |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Фонікси. |
|
|
|
|
|
11 |
|
Моя класна кімната. (door,wall,clock…)Класні інструкції. |
|
12 |
|
Моя класна кімната. Назви предмети. |
|
13 |
|
Моя класна кімната. There’s a clock. There’re some cats. |
|
14 |
|
Моя класна кімната.. Опис малюнку. |
|
15 |
|
Моя класна кімната. Грабіжники. |
|
16 |
|
Моя класна кімната. Грабіжники. Цифри, кольори. |
|
17 |
|
Моя класна кімната.. Геометричні форми. I can see… |
|
18 |
|
Моя класна кімната. Геометричні форми. Проектна робота. |
|
19 |
|
Час. Годинник. |
|
20 |
|
Моя класна кімната. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. |
|
|
|
|
|
21 |
|
У зоопарку. Назви тварин та їх опис.(zebra, monkey, hippo, parrot …) |
|
22 |
|
Назви тварин. He likes… She doesn’t like… |
|
23 |
|
У зоопарку. Опис тварин. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. |
|
24 |
|
У зоопарку. Запитання і відповіді з Does …… like….? Повторення структур. |
|
25 |
|
Дикі тварини. Працівник зоопарку. Розвиток навичок читання. |
|
26 |
|
У зоопарку. Працівник зоопарку. Фонікси. |
|
27 |
|
Моя улюблена тварина. Читання, аудіювання, говоріння. |
|
28 |
|
Улюблена тварина. Послухай, уяви та намалюй. |
|
29 |
|
Улюблена тварина. Правопис вивчених слів. |
|
30 |
|
Дикі тварини. Where’s the hippo from? |
|
31 |
|
Дикі тварини. Розвиток навичок читання. |
|
32 |
|
У зоопарку. Улюблена тварина. Розповідь про тварин. Хто що їсть. |
|
|
|
|
|
33 |
|
Моя кімната. Речі у кімнаті (lamp, mirror, armchair, sofa,bed…) |
|
34 |
|
Моя кімната. This – that, these – those. |
|
35 |
|
Моя кімната. Розучування пісні. |
|
36 |
|
Моя кімната. Опис власної кімнати. Структури Is this …? Are these …? |
|
37 |
|
Моя кімната. Історія «Приберись у кімнаті». |
|
38 |
|
Допоможи природі. Переробка сміття. |
|
39 |
|
Допоможи природі. Проектна робота. |
|
40 |
|
Повторення вивченого в попередніх розділах. |
|
|
|
|
|
41 |
|
День народження. Введення нових лексичних одиниць. Зовнішність. |
|
42 |
|
Частини тіла. Опис товариша. She`s got green eyes. |
|
43 |
|
Частини тіла. Опис героїв історії. Пісня. |
|
44 |
|
Grammar focus: Has he got ….? Yes, he has. |
|
45 |
|
День народження. Історія « Thunder`s party» |
|
46 |
|
День народження. Phonics focus. |
|
47 |
|
Частини тіла. Малюємо клоуна. |
|
48 |
|
День народження.. Як гарно я провів час! |
|
49 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
50 |
|
День народження. Обговорення вечірки. |
|
|
|
|
|
51 |
|
Прогулянка. Види транспорту. |
|
52 |
|
Прогулянка. I`m flying, driving, riding, sailing ……. |
|
53 |
|
Прогулянка. I`m flying a plane. |
|
54 |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо. Grammar focus: What are you doing? |
|
55 |
|
Прогулянка. Історія “The bus trip” |
|
56 |
|
Ми їдемо, їдемо, їдемо. Розвиток навичок аудіювання. |
|
57 |
|
Maths lesson. Повторення структур представлених у розділі. |
|
58 |
|
Відпочинок і дозвілля. Виконання практичних завдань. |
|
59 |
|
Відпочинок і дозвілля. Виконання тестових завдань. |
|
60 |
|
Прогулянка Гра – повторення. |
|
61 |
|
Прогулянка Чарівний робот. |
|
62 |
|
Хобі. Улюблені активності. |
|
|
|
|
|
63 |
|
Спортивний клуб. Види спорту. |
|
64 |
|
Спортивний клуб. – ing форми. |
|
65 |
|
Мій улюблений вид спорту. |
|
66 |
|
What sport do you like doing? I like playing hockey. |
|
67 |
|
Історія «The football club». |
|
68 |
|
Розповідь про гру. |
|
69 |
|
Повторення мовного матеріалу попередніх уроків. |
|
70 |
|
Який твій улюблений вид спорту? |
|
71 |
|
Виконання тестових завдань. |
|
72 |
|
Проектна робота. Повторення розділів 4-6. |
|
|
|
|
|
73 |
|
Domestic animals( horse, cow, sheep, rabbit, mouse) |
|
74 |
|
Повторення числівників. Множина іменників (винятки) |
|
75 |
|
Співаємо для задоволення. |
|
76 |
|
How many… have…got? They`ve got… |
|
77 |
|
Історія “We`re lost” |
|
78 |
|
Фонікси. |
|
79 |
|
Animal groups. |
|
80 |
|
Проектна робота. |
|
81 |
|
Повторення теми моя сім’я. |
|
82 |
|
Повторення мовного матеріалу попередніх уроків. |
|
|
|
|
|
83 |
|
Парк розваг. Введення нових лексичних одиниць (ride a roller coaster, win a prize, buy chips) |
|
84 |
|
Харчування. I’d like to … |
|
85 |
|
Співаємо для задоволення. |
|
86 |
|
Question game. Повторення. |
|
87 |
|
Харчування. Історія «Погані яблука». |
|
88 |
|
Харчування. Обговорення історії «Погані яблука» |
|
89 |
|
Виконання тестових завдань. |
|
90 |
|
Парк розваг. Reading skills. |
|
91 |
|
Повторення мовного матеріалу. |
|
92 |
|
На пляжі. Введення нових лексичних одиниць(swim in the sea, paint a picture, catch a fish …) |
|
93 |
|
Grammar focus. Let’s listen to music. Good idea. I’m not sure. |
|
94 |
|
Співаємо для задоволення. |
|
95 |
|
Grammar focus and\but |
|
96 |
|
На пляжі. Історія “The top of the hill”. |
|
97 |
|
На пляжі. Обговорення історії “The top of the hill”. Фонікси. |
|
98 |
|
Пори року. |
|
99 |
|
Проектна робота. |
|
100 |
|
Повторення розділів 7-9. |
|
101 |
|
Пори року та одяг. |
|
102 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
103 |
|
Удосконалення навичок читання. |
|
104 |
|
Перегляд мультфільмів. |
|
105 |
|
Повторення вивченого за рік. |
|