Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 2 класі
Підручник Т. Б. Будна
І семестр
І семестр |
|||||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
|||||||||
Unit 1 Привіт, Друзі! |
|||||||||||||||
1 |
|
Привітання. |
Привітатися. Попрощатися. Представити себе та друга. |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning What’a this& - It’s a …. |
name, Ben, Mag, Andy, Candy, Alex, Polina. Ben, phone, cap, cup. |
I am = I`m What’s this? – This is.. It is = It’s |
ABC |
Впр.3 ст.. 7 |
Впр.1 ст..6 Впр.3 ст..6 Впр.1 ст.. 7 Впр.2 ст..7 |
Впр.2 ст.. 6 Впр.3 ст..6 Впр.4 ст.. 6 Впр.3 ст.. 7 |
Впр.4 ст.. 7 |
Workbook |
|||
2 |
|
Давай знайомитися |
|
||||||||||||
3 |
|
На яку букву твоє ім’я? |
Розпитувати що це, та питати з якої літери починається ім’я. Рахувати предмети від 1 до 12 |
Is it … ? How many … have/has got? |
Meg, bag, lunchbox, watch, Marker, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleve, twelve |
Is it .. &- It is… I am How many …? Have got/ has got |
DEF GHI |
Впр.3. с. 8 Впр. 3 с.9 |
Впр.1 ст.. 8 Впр.1 ст. 10
|
Впр.2 ст.. 8 Впр.3 ст..8 Впр.3 ст. 9 |
Впр. 4 с. 8 Впр. 2 ст.9 Впр. 4 ст 9 |
Workbook |
|||
4 |
|
Давай рахувати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
5 |
|
Якого кольору предмет |
Називати колір предмета |
What colour is… ? – It is …. |
Red, orange, yellow, green, violet, white, grey, brown, blue, purple, pink, black |
What colour is…? – It is |
JKL |
Впр. 4 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.2 ст.. 10 Впр.5 ст.10 |
Впр.3 ст.. 10 |
Workbook |
|||
6 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
Hi, what’s this, what colour is, it is. |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 11 Впр.2 с 11 |
Впр. 3. с 11 |
Впр. 4 с 11 |
Workbook |
Workbook |
|||
7 |
|
Давай пограємо. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
This is, It is, I have got |
Colours, numbers, objects. |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
Впр.1 с. 12 Впр. 2 с.12 |
Впр. 1 с. 13 Впр. 2 с.13 |
|
Workbook |
|||
8 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
Проект “Мій портфель» |
|
||||||||||||
Unit 2 Наші нові однокласники |
|||||||||||||||
10 |
|
Зустрічайте нових однокласників. |
Розпитувати в когось звідки він. Розуміти в якій крайні ти народився або з якої країни ти приїхав |
I am from, His name is.. He is from … This is … I am from… |
Miss Lee, Marek, Mia. Nice to meet you, Let’s be friends. Urkaine, Poland, China, Spain, England |
What’s your name? He’s from… I am from. Where are you from.. |
MNO |
Впр. 3 с 15 |
Впр. 1 с.14 Впр. 2 с.14 Впр. 1 с. 15 |
Впр. 2 с. 14 Впр. 3. С.14 Впр. 2 с. 15 |
Впр. 4 с.14 Впр. 4 с. 15 |
Workbook |
|||
11 |
|
Звідки ти? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
12 |
|
Скільки тобі років? |
Дізнаватися якого віку твої друзі. Ставити запитання та відповідати на них |
How old is he? How old is she? She/He is… What’s on toyr desk? What can you see? – I can see… |
Kevin, Kate, Caroline, Ben, puppy, quail, rabbit. Notebook, felt-tip pens, computer, pensil, book, pencil case, ruler, sun, bun, van. |
Побудова запитань і короткої відповіді. |
PQR STUV |
Впр. 3 с. 16 Впр. 4 с.17 |
Впр. 1 с. 16 Впр. 1 с.17 Впр. 2 с.17 |
Впр. 2 с. 16 Впр. 2 с. 17 Впр. 3 с.17
|
Впр. 4 с. 16 Впр. 5 с.17 |
Workbook |
|||
13 |
|
Що в тебе на парті? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
14 |
|
Що є в класі? |
Називати предмети, які можна знайти в класній кімнаті. |
What can you see? – I can see |
Map, poster, bookcase, shelf, wolf, fox, yak, zebra. |
Вживання дієслова Can. |
WXYZ |
Впр. 3 с.18 |
Впр. 1 с. 18 Впр. 2 с.18
|
Впр.2 с. 18 |
Впр. 4 с. 18 |
Workbook |
|||
15 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
I am, What’s your name? |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 19 Впр. 2 с. 19 |
Впр. 3 с. 19 |
Впр. 4 с. 19 |
|
Workbook |
|||
16 |
|
Давай пограємо. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What can you see? I can see |
School things |
Повторення виченого граматичного матеріалу |
|
|
|
Впр. 1 с 20 Вр. 2 с 20 Впр. 3 с 21 Впр. 4 с. 21 |
|
Виготовлення Lapbook |
|||
17 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
18 |
|
Проект «Мій клас» |
|
||||||||||||
Unit 3 Іграшки |
|||||||||||||||
19 |
|
Які в тебе є книжки? |
Вміти описувати свою книжку. Розповідати про свої настільні ігри |
I have got What do you have? I have got… |
Picture, picture book, page, hare, bear, big, new. Lego blocks, board game, puzzle |
I have got… Is is new/interesting Вживання дієслова Have |
[æ] [I] |
Впр. 3 с.22 Впр. 3 с.23 |
Впр. 1 с.22 Впр. 2 с.22 Впр. 1 с.23 Впр.2 с. 23 |
Впр. 1 с.22 Впр.2 с.22 Впр. 4 с.22 Впр. 2 с. 23 Впр. 4 с. 23 |
Впр. 4 с. 22 Впр. 4 с. 23 |
Workbook |
|||
20 |
|
Настільні ігри |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
21 |
|
Скільки іграшок в коробці? |
Вміти задати питання про місцезнаходження іграшок. Вміти рахувати предмети до 17 |
Where is …? – Is is on/in/under Повторення How many..? |
On, in, under, Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen. |
Уживання пийменнків in, on, under Вживання числівників від 1 до 17 |
[o] [e] ʌ] [i] |
Впр. 3 с. 24 Впр 3 с. 25 |
Впр. 1 с.24 Впр. 2 с. 24 Впр. 1 с. 25 |
Впр. 2 с.24 Впр. 2 с 25 |
Впр. 4 с. 24 Впр. 4 с. 25 |
Workbook |
|||
22 |
|
Іграшки. |
Розповідати про свої іграшки та вміти рахувати до 20. |
How many..? |
Colouring book,paints, eighteen, nineteen, twenty |
Вживання числівників від 18 до 20 |
æ] [o] [ʌ] |
Впр.3 с. 26 Впр. 2 с 26 |
Впр. 1 с. 26 Впр. 2 с. 26 |
Впр. 2 с. 26 Впр. 4 с. 26 |
Впр. 4 с. 26 |
Workbook |
|||
23 |
|
Рахуємо до 20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
24 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
Is it..? Her toys are… |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 27 Впр. 2 с. 27 |
Впр. 3 с. 27 |
Впр. 4 с. 27 |
|
Виготовлення Lapbook |
|||
25 |
|
Давай пограємо. |
Повторення вивченого матеріалу |
I’ve got, It’s, I can see, This is. |
Toys |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с.28 |
|
Впр. 1 с. 29 Впр. 2 с 29 |
Впр. 3 с. 29 |
Workbook |
|||
26 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Проект «Мої іграшки» |
|
||||||||||||
Unit 4 Сім’я |
|||||||||||||||
28 |
|
Зустрічайте мою родину |
Вміти розповісти про свою родину |
This is |
Key, lollipop, jelly beans. Mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa. |
Вживання конструкції This is |
[ei], [ǝʋ] |
Впр. 3 с. 31 |
Впр.1 с 30 Впр. 2 с. 30 Впр. 1 с 31 Впр. 2 с. 31 |
Впр. 2. С. 30 Впр. 3 с. 30 Впр. 1 с. 31 |
Впр. 4 с. 30 Впр. 4 с. 31 |
Workbook |
|||
29 |
|
Найдорожчі люди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Мої дядько і тітка. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
|
Вільний час з родиною. |
Розповідати що ти полюбляєш робити з родиною |
This is his/ this is her We like…. |
Aunt, uncle, cousin Walk, talk, play. |
Вживання his, her Побудова речень з конструкцією We like |
[θ] [ð] [i] [ai] [t∫] |
Впр.3 с. 32 Впр 3 с 33 |
Впр.1 с 32 Впр. 2 с 32 Впр 1 с 33 Впр 2 с 33 Впр 4 с 33 |
Впр. 2 с. 32 Впр. 1 с 32 Впр 2 с 33 |
Впр. 4 с 32 Впр 5 с 33 |
Workbook |
|||
32 |
|
Моє сімейне фото. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
33 |
|
Друг по переписці. |
Ставити запитання та відповідати на них |
Who is this? This is |
|
Вживання питального слова Who |
|
Впр. 3 с 34 Впр. 1 с. 34 |
Впр. 1 с. 34 |
Впр. 2 с 34 Впр. 4 с. 34 |
|
Workbook |
|||
34 |
|
Читаємо, слухаємо и говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух |
I am, We are, This is Have/has got |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с 35 Впр. 2 с 35 |
Впр. 3 с 35 |
Впр.4 с 35 |
|
Workbook |
|||
35 |
|
Давай пограємо. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
This is my… |
Family |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с 36 |
|
Впр. 1 с 36 Впр. 2 с. 36 Впр. 1 с 37 Впр. 2 с. 37 |
Впр. 3 с. 37 |
Workbook |
|||
36 |
|
Проект «Дружна родина» |
|
||||||||||||
Unit 5 Пори року і погода |
|||||||||||||||
37 |
|
Погода та природа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
38 |
|
Пори року. |
Вміти описувати погоду Описувати пори року |
That is This is, It is |
Tree, bench, windy, fly a kite Spring, summer, autumn, winter |
Вживання дієслова to be Вживати That |
[ju:] ck [k] |
Впр. 3 с 39 |
Впр. 1 с. 39 Впр. 2 с. 39 Впр. 1 с 38 Впр. 2 с 38 |
Впр. 3 с. 38 Впр. 4 с. 39 |
Впр. 4 с. 38 Впр. 4 с. 39 |
Workbook |
|||
39 |
|
Пори року. Весна |
Ставити запитання та відповідати на них |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, bee, grass, flower, spring |
Множина іменників |
[∫] [au] |
Впр. 3 с 4 |
Впр. 1 с 40 Впр.2 с 40 |
Впр. 2 с 40 Впр. 5 с. 40 |
Впр. 4 с 40 |
Workbook |
|||
40 |
|
Пори року. Літо |
Ставити запитання і відповідати на них |
What season is it? What is the weather like? What do the people wear? |
Sun, hot, sky, swim in the pool, summer |
Побудова питальних речень з is |
[ai] [ǝu] |
Впр. 3 с. 41
|
Впр. 1 с. 41 Впр. 2 с. 41 |
Впр. 2 с. 41 Впр. 4 с. 41 |
Впр. 4 с. 41 |
Workbook |
|||
41 |
|
Пори року. Осінь |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What’s the weather like in autumn? What can you wear in autumn? What can you do in autumn? |
Stormy, rainy, cloudy, leaf, autumn |
Побудова речень з використанням конструкції It is |
Ck [k] [ʌ] [au] [ǝʋ] |
Впр. 3 с. 42 |
Впр. 1 с. 42 Впр. 2 с. 42 |
Впр. 4. С. 42 Впр. 2 . 42 |
Впр. 4 с. 42 |
Workbook |
|||
42 |
|
Пори року. Зима |
Повідомляти про когось/ щось |
What’s the weather like in winter? What can you do in winter? |
Cold, snowy, ski, skate, play snowballs, winter |
Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
|
Впр. 3 с. 43 |
Впр. 1 с. 43 Впр. 2 с. 43 Впр. 3 с. 43 |
Впр. 2 с. 43 |
Впр. 4 с. 43 |
Workbook |
|||
43 |
|
Читаємо, говоримо,сприймаємо на слух разом |
Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух |
What do you like to do in spring, summer, autumn and winter? |
Seasons and Weather |
|
|
Впр. 1 с. 44 Впр. 2 с. 44 |
Впр. 3 с. 44 |
Впр. 4 с. 44 |
|
Workbook |
|||
44 |
|
Давай пограємо. |
Ставити запитання і відповідати на них |
What season is it? What is the weather like? What do you do in winter/summer/spring/autumn? |
|
Вживання спеціальних запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How? |
|
|
|
Впр. 1 с. 45 Впр. 2 с. 45 |
|
Workbook |
|||
45 |
|
Виготовлення Lapbook «Пори року» |
|
||||||||||||
46 |
|
Свята. Різдво |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
How can you/they celebrate…? What do you want for…? |
Piano, drum, guitar |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can |
|
|
Впр. 1 с. 46 Впр. 2 с. 46 |
Впр. 2 с. 46 Впр. 3 с. 46 |
Впр. 3 с. 46 Впр. 4. С. 46 |
Workbook |
|||
47 |
|
Читаємо, слухаємо, сприймаємо на слух назом. |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
I like… I’ve got … I want |
Christmas |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got, сполучника and та прийменників |
|
Впр. 1 с. 47 Впр. 2 с. 47
|
Впр. 3 с. 47 |
Впр. 4 с. 47 |
|
Workbook |
|||
48 |
|
Проект «Моя Різдвяна іграшка» |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Повторення ЛО |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с. 48 |
|
Впр. 1 с. 48 Впр. 1 с. 49 |
Завдання на картках |
Workbook |
|||