Календарне планування 2 клас 3 години Будна

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови 1 семестр Будна 3 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 2 класі

Підручник Т. Б. Будна

І семестр

І семестр

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Зорове сприймання (читання)

 

 

Сприймання на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

Усне продукування (монолог)

Писемне продукування (письмо)

Unit 1 Привіт, Друзі!

1

 

Привітання.

Привітатися. Попрощатися. Представити себе та друга.

Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning

What’a this& - It’s a ….

name,

Ben, Mag, Andy, Candy, Alex, Polina. Ben, phone, cap, cup.

I am = I`m

What’s this? – This is..

It is = It’s

ABC

Впр.3 ст.. 7

Впр.1 ст..6

Впр.3 ст..6

Впр.1 ст.. 7

Впр.2 ст..7

Впр.2 ст.. 6

Впр.3 ст..6

Впр.4 ст.. 6

Впр.3 ст.. 7

Впр.4 ст.. 7

Workbook

2

 

Давай знайомитися

 

3

 

На яку букву твоє ім’я?

Розпитувати що це, та питати з якої літери починається ім’я. Рахувати предмети від 1 до 12

Is it … ?

How many … have/has got?

Meg, bag, lunchbox, watch, Marker, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleve, twelve

Is it .. &- It is…

I am

How many …?

Have got/ has got

DEF GHI

Впр.3. с. 8

Впр. 3 с.9

Впр.1 ст.. 8

Впр.1 ст. 10

 

Впр.2 ст.. 8

Впр.3 ст..8

Впр.3 ст. 9

Впр. 4 с. 8

Впр. 2 ст.9

Впр. 4 ст 9

Workbook

4

 

Давай рахувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

Якого кольору предмет

Називати колір предмета

What colour is… ? – It is ….

Red, orange, yellow, green, violet, white, grey, brown, blue, purple, pink, black

What colour is…? – It is

JKL

Впр. 4 с.10

Впр.1 с.10

 

Впр.2 ст.. 10

Впр.5 ст.10

Впр.3 ст.. 10

Workbook

6

 

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння

Hi, what’s this, what colour is, it is.

Повторення ЛО

 

 

Впр. 1 с. 11

Впр.2 с 11

Впр. 3. с 11

Впр. 4 с 11

Workbook

Workbook

7

 

Давай пограємо.

Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу

This is, It is, I have got

Colours, numbers, objects.

Повторення вивченого граматичного матеріалу

 

 

Впр.1 с. 12

Впр. 2 с.12

Впр. 1 с. 13

Впр. 2 с.13

 

Workbook

8

 

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

ПроектМій портфель»

 

Unit 2 Наші нові однокласники

10

 

Зустрічайте нових однокласників.

Розпитувати в когось звідки він. Розуміти в якій крайні ти народився або з якої країни ти приїхав

I am from,

His name is..

He is from …

This is …

I am from…

Miss Lee, Marek, Mia. Nice to meet you, Let’s be friends. Urkaine, Poland, China, Spain, England

What’s your name?

He’s from…

I am from.

Where are you from..

MNO

Впр. 3 с 15

Впр. 1 с.14

 Впр. 2 с.14

Впр. 1 с. 15

Впр. 2 с. 14

Впр. 3. С.14

Впр. 2 с. 15

Впр. 4 с.14

Впр. 4 с. 15

Workbook

11

 

Звідки ти?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

Скільки тобі років?

Дізнаватися якого віку твої друзі. Ставити запитання та відповідати на них

How old is he?

How old is she?

 She/He is… Whats on toyr desk?

What can you see? – I can see…

Kevin, Kate, Caroline, Ben, puppy, quail, rabbit. Notebook, felt-tip pens, computer, pensil, book, pencil case, ruler, sun, bun, van.

Побудова запитань і короткої відповіді.

PQR STUV

Впр. 3 с. 16

Впр. 4 с.17

Впр. 1 с. 16

Впр. 1 с.17

Впр. 2 с.17

Впр. 2 с. 16

Впр. 2 с. 17

Впр. 3 с.17

 

Впр. 4 с. 16

Впр. 5 с.17

Workbook

13

 

Що в тебе на парті?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Що є в класі?

Називати предмети, які можна знайти в класній кімнаті.

What can you see? – I can see

Map, poster, bookcase, shelf, wolf, fox, yak, zebra.

Вживання дієслова Can.

WXYZ

Впр. 3 с.18

Впр. 1 с. 18

Впр. 2 с.18

 

Впр.2 с. 18

Впр. 4 с. 18

Workbook

15

 

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння

I am, What’s your name?

Повторення ЛО

 

 

Впр. 1 с. 19

Впр. 2 с. 19

Впр. 3 с. 19

Впр. 4 с. 19

 

Workbook

16

 

Давай пограємо.

Виготовлення  Lapbook. Повторення вивченого матеріалу

What can you see? I can see

School things

Повторення виченого граматичного матеріалу

 

 

 

Впр. 1 с 20

Вр. 2 с 20

Впр. 3 с 21

Впр. 4  с. 21

 

Виготовлення Lapbook

17

 

Читаємо, слухаємо, говоримо разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Проект «Мій клас»

 

Unit 3 Іграшки

19

 

Які в тебе є книжки?

Вміти описувати свою книжку. Розповідати про свої настільні ігри

I have got

What do you have? I have got…

Picture, picture book, page, hare, bear, big, new. Lego blocks, board game, puzzle

I have got… Is is new/interesting

Вживання дієслова Have

[æ] [I]

Впр. 3 с.22

Впр. 3 с.23

Впр. 1 с.22

Впр. 2 с.22

Впр. 1 с.23

Впр.2 с. 23

Впр. 1 с.22

Впр.2 с.22

Впр. 4 с.22

Впр. 2 с. 23

Впр. 4 с. 23

Впр. 4 с. 22

Впр. 4 с. 23

Workbook

20

 

Настільні ігри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

Скільки іграшок в коробці?

Вміти задати питання про місцезнаходження іграшок.

Вміти рахувати предмети до 17

Where is …? – Is is on/in/under

Повторення How many..?

On, in, under, Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen.

Уживання пийменнків in, on, under

Вживання числівників від 1 до 17

[o] [e]

ʌ] [i]

Впр. 3 с. 24

Впр 3 с. 25

Впр. 1 с.24

Впр. 2 с. 24

Впр. 1 с. 25

Впр. 2 с.24

Впр. 2 с 25

Впр. 4 с. 24

Впр. 4 с. 25

Workbook

22

 

Іграшки.

Розповідати про свої іграшки та вміти рахувати до 20.

How many..?

Colouring book,paints, eighteen, nineteen, twenty

Вживання числівників від 18 до 20

æ] [o] [ʌ]

Впр.3 с. 26

Впр. 2 с 26

Впр. 1 с. 26

Впр. 2 с. 26

Впр. 2 с. 26

Впр. 4 с. 26

Впр. 4 с. 26

Workbook

23

 

Рахуємо до 20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

Читаємо, слухаємо, говоримо

Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння

Is it..?

Her toys are…

Повторення ЛО

 

 

Впр. 1 с. 27

Впр. 2 с. 27

Впр. 3 с. 27

Впр. 4 с. 27

 

Виготовлення Lapbook

25

 

Давай пограємо.

Повторення вивченого матеріалу

I’ve got, It’s, I can see, This is.

Toys

Повторення вивченого граматичного матеріалу

 

Впр. 1 с.28

 

Впр. 1 с. 29

Впр. 2 с 29

Впр. 3 с. 29

Workbook

26

 

Читаємо, слухаємо, говоримо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Проект «Мої іграшки»

 

Unit 4 Сім’я

28

 

Зустрічайте мою родину

Вміти розповісти про свою родину

This is

Key, lollipop, jelly beans. Mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa.

Вживання конструкції This is

[ei], [ǝʋ]

Впр. 3 с. 31

Впр.1 с 30

Впр. 2 с. 30

Впр. 1 с 31

Впр. 2 с. 31

Впр. 2. С. 30

Впр. 3 с. 30

Впр. 1 с. 31

Впр. 4 с. 30

Впр. 4 с. 31

Workbook

29

 

Найдорожчі люди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Мої дядько і тітка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Вільний час з родиною.

Розповідати що ти полюбляєш робити з родиною

This is his/ this is her

We like….

Aunt, uncle, cousin

Walk, talk, play.

Вживання his, her

Побудова речень з конструкцією We like

[θ] [ð] [i]

[ai] [t∫]

Впр.3 с. 32

Впр 3 с 33

Впр.1 с 32

Впр. 2 с 32

Впр 1 с 33

Впр 2 с 33

Впр 4 с 33

Впр. 2 с. 32

Впр. 1 с 32

Впр 2 с 33

Впр. 4 с 32

Впр 5 с 33

Workbook

32

 

Моє сімейне фото.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Друг по переписці.

Ставити запитання та відповідати на них

Who is this? This is

 

Вживання питального слова Who

 

Впр. 3 с 34

Впр. 1 с. 34

Впр. 1 с. 34

Впр. 2 с 34

Впр. 4 с. 34

 

Workbook

34

 

Читаємо, слухаємо и говоримо разом

Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух

I am, We are, This is Have/has got

Повторення ЛО

 

 

Впр. 1 с 35

Впр. 2 с 35

Впр. 3 с 35

Впр.4 с 35

 

Workbook

35

 

Давай пограємо.

Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу

This is my…

Family

Повторення вивченого граматичного матеріалу

 

Впр. 1 с 36

 

Впр. 1 с 36

Впр. 2 с. 36

Впр. 1 с 37

Впр. 2 с. 37

Впр. 3 с. 37

Workbook

36

 

Проект «Дружна родина»

 

Unit 5 Пори року і погода

37

 

Погода та природа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

 

Пори року.

 Вміти описувати погоду

Описувати пори року

That is

This is, It is

Tree, bench, windy, fly a kite

Spring, summer, autumn, winter

Вживання дієслова to be

Вживати That

[ju:] ck [k]

Впр. 3 с 39

Впр. 1 с. 39

Впр. 2 с. 39

Впр. 1 с 38

Впр. 2 с 38

Впр. 3 с. 38

Впр. 4 с. 39

Впр. 4 с. 38

Впр. 4 с. 39

Workbook

39

 

Пори року. Весна

Ставити запитання та відповідати на них

What’s the weather like today? It’s …

What season

 is it now? It’s …

Warm, bee, grass, flower, spring

Множина іменників

[] [au]

Впр. 3 с 4

Впр. 1 с 40

Впр.2 с 40

Впр. 2 с 40

Впр. 5 с. 40

Впр. 4 с 40

Workbook

40

 

Пори року. Літо

Ставити запитання і відповідати на них

What season is it?

What is the weather like?

What do the people wear?

Sun, hot, sky, swim in the pool, summer

Побудова питальних речень з is

[ai] [ǝu]

Впр. 3 с. 41

 

Впр. 1 с. 41

Впр. 2 с. 41

Впр. 2 с. 41

Впр. 4 с. 41

Впр. 4 с. 41

Workbook

41

 

Пори року. Осінь

Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь.

What’s the weather like in autumn?

What can you wear in autumn? What can you do in autumn?

Stormy, rainy, cloudy, leaf, autumn

Побудова речень з використанням конструкції  It is

Ck [k] [ʌ] [au] [ǝʋ]

Впр. 3 с. 42

Впр. 1 с. 42

Впр. 2 с. 42

Впр. 4. С. 42

Впр. 2 . 42

Впр. 4 с. 42

Workbook

42

 

Пори року. Зима

Повідомляти про когось/ щось

What’s the weather like in winter?

What can you do in winter?

Cold, snowy, ski, skate, play snowballs, winter

Вживання модального дієслова Can

Вживання сполучників but, and

 

Впр. 3 с. 43

Впр. 1 с. 43

Впр. 2 с. 43

Впр. 3 с. 43

Впр. 2 с. 43

Впр. 4 с. 43

Workbook

43

 

Читаємо, говоримо,сприймаємо на слух разом

Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух

What do you like to do in spring, summer, autumn and winter?

Seasons and Weather

 

 

Впр. 1 с. 44

Впр. 2 с. 44

Впр. 3 с. 44

Впр. 4 с. 44

 

Workbook

44

 

Давай пограємо.

Ставити запитання і відповідати на них

What season is it?

What is the weather like?

What do you do in winter/summer/spring/autumn?

 

Вживання спеціальних запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How?

 

 

 

Впр. 1 с. 45

Впр. 2 с. 45

 

Workbook

45

 

Виготовлення Lapbook «Пори року»

 

46

 

Свята. Різдво

Повідомляти про когось/ щось.

Ставити запитання і відповідати на них.

How can you/they celebrate…?

What do you want for…?

Piano, drum, guitar

Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can

 

 

Впр. 1 с. 46

Впр. 2 с. 46

Впр. 2 с. 46

Впр. 3 с. 46

Впр. 3 с. 46

Впр. 4. С. 46

Workbook

47

 

Читаємо, слухаємо, сприймаємо на слух назом.

Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось

I like… I’ve got … I want

Christmas

Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got, сполучника and та прийменників

 

Впр. 1 с. 47

Впр. 2 с. 47

 

Впр. 3 с. 47

Впр. 4 с. 47

 

Workbook

48

 

Проект

 «Моя Різдвяна іграшка»

Розуміти та виконувати вказівки (команди)

 

Повторення ЛО

Повторення граматичного матеріалу

 

Впр. 1 с. 48

 

Впр. 1 с. 48

Впр. 1 с. 49

Завдання на картках 

Workbook

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  Darya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лукаш Наталія
    Дякую!Нових творчих ідей та Успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 жовтня 2019
Переглядів
4744
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку