19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Позакласний захід. ​Подорож – конкурс "В країні Геометрії."

Про матеріал

Подорож – конкурс "В країні Геометрії."

МЕТА: закріпити навички класифікації геометричних фігур за кольором, розміром, формою, співвідношення геометричних фігур за ознаками подібної; удосконалювати навички орієнтування на площині і в просторі; розвивати зорово-моторну координацію, окомір , творчу фантазію, пам'ять, увагу, спостережливість, вміння робити висновки і доводити свою думку, спираючись на власний досвід та знання, отримані на попередніх уроках; виховувати інтерес до пізнання нового.

Перегляд файлу

Миколаївська загальноосвітня школа-інтернат  І –ІІІ ст. №3

 

 

 

 

Подорож – конкурс.

В країні Геометрії.

1-2 класи

 

 

 

Вчитель. Дашковська Ганна Геннадіївна

 

 

 

 

 

 

Подорож – конкурс.В країні Геометрії.

МЕТА: закріпити навички класифікації геометричних фігур за кольором, розміром, формою, співвідношення геометричних фігур за ознаками подібної; удосконалювати навички орієнтування на площині і в просторі; розвивати зорово-моторну координацію, окомір , творчу фантазію, пам'ять, увагу, спостережливість, вміння робити висновки і доводити свою думку, спираючись на власний досвід та знання, отримані на попередніх уроках; виховувати інтерес до пізнання нового.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

– Діти, станьте, будь ласка, у коло. Я дуже рада бачити вас. Давайте візьмемося за руки, подаруємо один одному посмішку. Ви , перед початком отримали фігурку,яка показує вам, в якій команді будете працювати.

Команда жвавого трикутника, Міцного Квадрата та Безмежного Круга.

– Ви любите подорожувати?

– Сьогодні ми відправимось до міста Фігур.

 А як називається це місто – ми дізнаємося до кінця подорожі.

Ви готові?

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1.  «Чарівна стежина»

– Щоб потрапити до міста Фігур потрібно пройти ось по цій стежці із геометричних фігур. Скажіть, з яких геометричних фігур викладена стежка. А іти можна лише по зелених трикутниках.,жовтих кружечках та оранжевих квадратиках .Порахуйте, скільки фігур зустрілося на шляху.

Відкривається літера Г

1. «Відгадай загадку – покажи геометричну фігуру»

– Ви любите загадки? Жителям міста Фігур теж подобаються загадки. Вони хочуть загадати свої загадки і вам. Загадки про жителів міста – геометричні фігури. (Діти відгадують загадки, а відгадки викладають і демонструють на математичних планшетах).

 «Маю я три сторони і три кути.

Чи мене назвати зможеш ти?» (Трикутник)

«В мене ось такі кути.

Вони схожі, як брати.

І чотири сторони

Однієї довжини» (Квадрат).

«На квадрат я дуже схожий,

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні –

Однієї довжини,

А сусідні – різні» (Прямокутник).

«Я без сторін і без кутів,

Як звуся – відгадай!

І на малюнках дітлахів у сонечку впізнай» (Круг).

Відкривається літера Е .

3 Знайомство з многогранниками. Казка «Родичі»

-   Послухайте казку і поміркуйте над питанням: - Про яких родичів тут розповідається?

Родичі (казка)

За високими горами, за далекими морями існувала фантастична країна об'ємних фігур.

Жила в країні важлива фігура. Важливість її визнавали всі, бо при виготовленні багатьох речей форма її служила зразком. Кого б ця Фігура не зустріла на своєму шляху, усім хвалилася: - Подивіться, який у мене чудовий вигляд/ (ілюстрація до казки — 1)

Грані мої - квадрати, їх - шість, кути прямі, їх - вісім. Кращі фігури від мене на світі не знайти. І ви не дивуйтесь, якщо побачите мене то великою, то маленькою, за розміром граней я можу бути різною. Але краса мого тіла ніяк не зміниться.

- Як же тебе звати? - запитували інші фігури

- А звати мене - Куб

Ходив Куб по світу... і стало йому сумно. Немає з ким поговорити щиро, ні попрацювати в дружній та веселій компанії. А як уже одному! Радісно буває лише з друзями! І вирішив Куб пошукати родичів.

Якщо зустріну родича, то я його обов'язково впізнаю, - думав Куб. - Адже в нас повинно бути щось спільне.

От одного разу зустрів він іншу Фігуру. Став до неї придивлятися. ( ілюстрація до казки - 2) Щось знайоме, рідне знайшов він. І запитав тоді:

Як тебе звати, друже?

Я - Паралелепіпед. Мої грані - прямокутники, 4 великих і 2 маленьких, всього - 6. Кути в нас з тобою однакові - прямі, їх 8, так як і в тебе.

Зраділі фігури, що знайшли один одного. Стали вони тепер разом поживати, трудитися та по білому світу ходити.

Але одного разу зустріли вони ще одну нову Фігуру, (ілюстрація до казки - 3)

Як тебе звати? - запитали друзі.

Я - Піраміда, маю бокові грані - трикутники, їх може бути 3, 4 і більше, кутів також може бути різна кількість 4, 5 і більше.

Давайте дружити! - запропонувала Піраміда.

А ви часом мені не родичі?

Ми не знаємо - відповіли друзі - фігури. Але давайте поміркуємо. Можливо
в усіх нас є щось спільне?

Завдання (до дітей)

Діти, чи мають щось спільне ці фігури? (вони об'ємні і мають багато граней).

З того часу зажили Фігури однією дружною родиною. Адже вони були родичі: Куб, Паралелепіпед, Піраміда .

 

ВІДЕО «Об’ємні та плоскі фігури»

 

Відкривається літера О

 

 

 

4. 4. «Яка казка заховалась?»

– Ви любите казки? Яка казка улюблена?

– У місті Геометричних фігур теж люблять казки. Але їхні казки заховались у геометричні фігури.

– Давайте разом з вами відгадаємо, які казки люблять геометричні фігури.

Screenshot_28

 

 Microsoft Word - 222.doc

Microsoft Word - 222.doc

Відкривається літера М

 

 

 

5.  Фізкультурна хвилинка

«Ми усі фігури знаємо,

Бо старанно їх вивчаємо.

Дружно обома руками

Намалюємо їх з вами:

Коло і трикутник,

Квадрат і прямокутник.

Знову коло і трикутник.

Фізкультпаузі кінець.

Хто старався – молодець!»

 

Відкривається літера Е

 

 

6.Завдання на уважність.

 

Відкривається літера Т .

 

 

 

 

7. Танграм – старовинна східна головоломка.

З нею ми – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити.

 

головна 2шаблон танграм

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 Відкривається літера Р

 

 

8. Гра «Склади квадрат»

 

квадрати никитина

Відкривається літера І

9.  «Творча лабораторія»

Виготовлення сніговита із ватяних дисків.

  • Яка зараз пора року?(ЗИМА)

 Це все так, адже зима — це завжди весела пора року для дітвори. Як тільки випадав перший сніг, так всі радісно бігли на двір. А яка забава стала традицією зимових розваг?

  • Здогадайтесь – ХТО ЦЕ?

Загадка

Очі — чорнії вуглинки,

Ніс — з великої морквини.

Сам холодний та біленький,

Дуже-дуже він чудненький.

 

Це сніговик. А із яких фігур можна виготовити сніговика?

 

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl028/1_5f3e86c89bc476b324ac48d62801d94986.jpg.jpg.

Результат пошуку зображень за запитом "зима снеговик аппликация"

Відкривається літера Я.

 

Діти читають назву міста - ГЕОМЕТРІЯ

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

– Ви сьогодні були старанні, уважні, тому і впорались з усіма завданнями.

– Які завдання були вам цікаві? Які складні?

– З якими завданнями ви впорались швидко?

– Жителі міста Геометричних Фігур хочуть вам подякувати і нагородити дипломами за успішне, творче виконання цікавих завдань.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
13 січня
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку