Позакласний захід "Подорож океаном комп'ютерних знань"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе у вихованні почуттів дружби та взаєморозуміння; вміння швидко знаходити вірну відповідь на поставлене запитання, розвивати логічне мислення, творчої активності.
Перегляд файлу

 

Мета: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння; вміння швидко знаходити вірну відповідь на поставлене запитання, розвивати логічне мислення, творчої активності.

 

Сценарій заходу

 

Вчитель: Доброго дня! Сьогодні ми здійснимо невелику подорож. Свій шлях будемо тримати до бухти Інформатика в океані Знань.

 

Девізом нашого конкурсу є слова:  «Якщо людина не знає, до якої пристані вона прямує, для неї жоден вітер не буде попутним».  Сенека

Давайте візьмемо із собою в далеку путь гарний настрій, творче натхнення, розум і кмітливість, щоб подолати всі труднощі.

 

У нас є дві команди, які будуть розміщені на двох кораблях. Кожна команда обрала собі капітана та підібрала назву кораблю. Адже не дарма говорять: «Як корабель назвеш, так на ньому й попливеш».

Отже, познайомимось з екіпажами кораблів… (представлення команд)

 

 

Капітан 1.

Інформатика – наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

ні ракети, ні літак..

 

Капітан 2.

Ось включаю я комп’ютер –

Загоряється екран,

Натискаю кнопку Enter –

І пірнаю в океан..

 

Капітан 1.

Інтернету шир безмежна

У комп’ютері сидить..

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть..

 

Капітан 2.

Друзям всім своїм бажаю

Із комп’ютером дружить..

За плечима, я вважаю,

ці знання вже не носить..

 

Вчитель

Про те, що ви не байдужі до інформатики, говорить той факт, що ви зараз тут. А ось наскільки глибокими є ваші почуття, покаже цей конкурс.

 

Перед початком гри звертаємось до вас з побажанням:

Основне Вам, друзі, розумом дерзати!
На всі запитання відповідь давати!
Сміливість і дотепність хай бринить щораз.
Бути переможцем хоче кожен з вас!

 

Сьогодні ми побачимо – хто швидший і спритніший,
А також всі дізнаємось, хто тут найрозумніший!
Нехай обом командам удача посміхається!

Нехай їм все вдається, і настрій підіймається!

 

Що ж, команди готові вирушати в подорож, але крім екіпажів, на борту кораблів находяться чотирилапі друзі. І ваше перше завдання, знайти їх та пояснити, як вони пов’язані з інформатикою.

 

 

Вчитель. Також перед плаванням потрібно перевірити, чи вмієте ви користуватись картою та компасом. Керуючись таблицею, компасом та схемою розшифруйте слова.

 

 

(Відповіді до завдання: мережа, мишка, формат, файл, флешка)

 

Команди справились із завданням, тож вирушаємо. По курсу острів "Літературний".

На цьому острові мешканці вимагають від вас знань, не стільки з курсу інформатики, як з літератури.

Проводиться конкурс

 

Комп’ютер – кращий друг.  Книга – кращий друг.

Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти. Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш.  Кашу маслом не зіпсуєш.

По комп’ютеру зустрічають, по розуму проводжають. По одягу зустрічають, по розуму проводжають.

Дарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають. Дарованому коню в зуби не дивляться.

Сім разів подумай – один раз видали.  Сім разів відмір – один раз відріж.

Що з Кошика видалено, те пропало. Що з воза впало, те пропало.

Вірусів боятися –  в Інтернеті не працювати.  Вовків боятися – в ліс не ходити.


Вчитель. Наступний острів – острів Логіки. Жителі цього острову хочуть перевірити ваші вміння логічно мислити, виконавши «цікаве додавання».

 

 

  Перед вами система слів і математичний вираз. Потрібно отримати нове слово, використовуючи додавання: перше число – номер слова, друге число – номер літери у слові, третє число показує, скільки літер треба взяти.

 

 

Вчитель.  Поки команди працювали ми пропливали повз «Острів злих вірусів». І хоч ми туди не заходили, але у наш комп’ютер потрапив вірус і переплутав початки і закінчення висловів. Вам необхідно відновити вислови.

 

 

 

 

Інформатика – мати всіх фанатиків.

Людина красна розумом, а комп’ютер пам’ятю.

Комп’ютеру слово, а він тобі – 1000.

Рослина тягнеться до сонця, а учень – до комп’ютера.

Натиснеш кнопку – отримаєш результат.

Не комп’ютері не мудруй багато, а працюй завзято.

У комп’ютерному класі будеш працювати вволю, то матимеш долю.

 

 


Вчитель. Зараз нам необхідно зайти в порт "Ерудит". Для того, щоб мати враження про вас, мешканці запропонували вам розгадати кросворд.

 

 

 

 Капітани команд візьміть, будь ласка, кросворди і приступайте до роботи.

 

1. Пристрій, що має більше 100 кнопок.                                      (клавіатура)

2. «Очі» комп'ютера.                                                                      (монітор)                   

3. Маленька, сіренька, з хвостиком.                                             (миша)

4. Друкуючий пристрій.                                                                 (принтер)

5. Одиниця вимірювання діагоналі екрану.                                 (дюйм)

6. Маніпулятор для ігор.                                                                (джойстик)

7. Пристрій для передачі інформації з паперу в комп'ютер.      (сканер)

 8. Розмножуючий пристрій.                                                          (ксерокс)

.

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків

 

Ведуча 1: Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.

 

Часто кажуть у народі:

Що посієш — те й пожнеш.

Лиш озброївшись знаннями,

Впевнено вперед підеш.

 

1

 

doc
Додано
6 березня 2023
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку