Позакласний захід присвячений екологічному вихованню на тему: «Природа - наш дім» для учнів першого класу

Про матеріал

Мета і завдання: формування уявлень і елементарних знань про екологію; почуття дбайливого ставлення до навколишнього середовища; учити самостійно мислити, спонукати до збереження неповторної краси рідного краю; формувати активну життєву позицію. виховувати любов і повагу до природи.

Перегляд файлу

Позакласний захід присвячений екологічному вихованню на тему: «Природа - наш дім» для учнів першого класу

Номінація: Педагогічна розробка

ПіБ Руденко Наталя Григорівна

Вчитель початкових класів, вища категорія

Повна назва школи Запорізька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області

 

Мета і завдання: формування уявлень і елементарних знань про екологію; почуття дбайливого ставлення до навколишнього середовища; учити самостійно мислити, спонукати до збереження неповторної краси рідного краю; формувати активну життєву позицію. виховувати любов і повагу до природи;

  Обладнання: ножиці; клей; кольорові олівці; мультимедійна презентація  «Казка про подорож Краплинки та Дівчинки – Рослинки», класна дошка з контурами України.

Хід заходу

Вступне слово вчителя

Добрий день, друзі. Сьгоднішня наша зустріч носить пізнавальний характер. Допоможуть нам збагнути сучасні проблеми природи та її захисту ваші старші товариші з пятого класу.(Клас розділений на 5 мікрогруп.В кожній групі по 1 старшокласнику)

Чи задумувалися ви над тим, як багато об'єднує в собі одне слово — «природа»? Сонце, земля, вода, повітря, рослини і тварини — усе живе і неживе, воно нерозривно взаємопов'язане і називається природою. Степи, болота, гори й пустелі, моря й малі джерельця, найменша пташка і величезний слон, могутній дуб та тонка билинка не можуть існувати одне без одного .

 Діти, що ж може статися, якщо не піклуватися та не шанувати природу?

Презентація «Казка про подорож Краплинки та Дівчинки – Рослинки».

 

 

 

 

 

 

 

 

А що можемо ми зробити, щоб перетворити нашу Землю на квітучий край?

До дошки виходять пятикласники .(На дошці намальовано контури України, а всередині ілюстрації забруднення навколишнього середовища)

1 учень Що ж це сталось з нами , люди?

2 учень Це ж як так, то нічого не буде.

3 учень Ні річок, ні гаїв, ні криниць.

4 учень Ні комах, ані звірів, ні птиць.

5учнеь Ані квітів, ні трав, ні повітря.

             Ні людей, хоч тепер вже повірте.

(До старших учнів приєднуються першокласники)

1 учень Зупинімось – останній є шанс.

               Оглянімось – благаємо вас.

              Все задумано мудро в природі:

              Жити усьому в мирі і згоді

2 учень Річка хай куди хоче тече,

             Пташеняті підставим плече,

             Як зрубаємо дерево – вмить

              Поспішаймо хоч два посадить

3 учень Як асфальт, то не через калину,

              Джерельце хай не знає зупину

4 учень Полюбімо природу палко,

              Не топчімо ногами фіалку

5учень Зупинімось – останній є шанс,

             Ця планета не тільки для нас.

Вчитель

Діти , а давайте перетворимо нашу країну на квітучий сад , де буде добре всім. Для цього кожна група дітей отримає по пять конвертів з пазлами. На конвертах надруковані загадки . Ви зможете відгадати загадку, склавши пазл. Пазли треба наклеїти на лист паперу. По закінченню кожна група презентує свої малюнки живих обєктів і прикрашає ними карту України. (Кожній групі допомагає один старшокласник)

Слайд 19 Правила роботи в групі

 

1 група

     Йшла кума із довгим віником

     На бесіду із нашим півником.

     Схопила півня на обід

     Та й замела мітлою слід.

          (Лисичка)

 

     Їсти любить він вужів,

     Жабок, змій і черв'ячків.

     А прийде зимова мить –

     Колючок наш міцно спить.

                       (Їжачок)

 

     Я стрибаю по ялинці,

     Хвіст у мене як в лисиці.

     Хаточка моя в дуплі –

     Височенько від землі.

                     (Білочка)

      Великий, сильний, дуже злий.

      Охоче йде на полювання.

      Ви відгадали, хто такий?

      Кажіть відразу, без вагання!

                         (Вовк)

 

      Я не ходжу, а стрибаю,

      бо нерівні ноги маю.

      Довгі вуха, куций хвостик.

      І не кличу вовка в гості.

                      (Зайчик)

 

 

2 група

        Стрімко вибігли на гору
        Дві подружки білокорі.
        Дощик їм полоще кіски,
        Звуть тих подружок... 
              (Берізки)

     У вінку зеленолистім,
     У червоному намисті
     Видивляється у воду
     На свою хорошу вроду.

             (Калина)

Серед літа, мов пір’їнки,

 Стиха падають сніжинки.

 Під віконечком у Олі

 Цвітом вкрилися …

         (Тополі)

Проливала дрібні сльози

молода дівиця.

 Полоскала довгі коси

у чистій водиці.

         (Верба)

В неї гарні, пишні віти,

І колючок не злічити…

 Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас.

        (Ялинка)

3 група

Золотисте ситечко
Покотилось в літечко.
Загляда в віконечко,
Наче справжнє сонечко 
        (Соняшник)

Перший раз цвіла— 
Жовтою була,
Як дозріла—побіліла, 
Схопилася, полетіла 
Знову десь рости 
Й жовто зацвісти 
           (Кульбаба)

Запалали в чистім полі,          
Наче галстуки червоні.
То палає в полі так 
Польовий червоний... 
              (Мак)

Квіточки маленькі —   
Суконьки синенькі.         
Радо сонечко вітають,     
Ніжним співом зустрічають. 
— Добрий день, комашки, 
І  жучки, й мурашки, 
З добрим ранком, коники, — 
Радо дзвонять...       
          (Дзвоники)

Дзвіночки в лісі ніжні — ніжні,

 Немов сніжинки білосніжні.

В зеленім листі спочивають,

П’янкий весняний запах мають.

            (Конвалії)

4 група

Жовтогруді щебетушки

мають чорні капелюшки,

сірі лапки, білі щічки,

 називаються …

          (Синички)

У червонім фартушку

 птах стрибає по сніжку

 і розпитує синичку

 про найближчу годівничку.

             (Снігур)

В лісі лине дивний звук:

 Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!

Гострий дзьоб, як молоток:

Тук-тук-тук! Цок-цок-цок!

 Буде лісу помагати

 Працьовита пташка…

             (Дятел).

Що це за сіренька пташка?

 Ловить гусінь і комашок,

 Цвірінчить вона, стрибає,

В теплий край не відлітає.

 Цей маленький жвавий хлопчик

 Називається …

       (Горобчик)

Вдень вона лягає спати

Бо всю ніч їй знов літати,

Ловить мишок, гризунів,

 З нею їм вже не до снів!

        (Сова)

5 група

Серед літа біля липки 
Виграють сопілки, скрипки. 
Це не скрипки, не сопілки, 
То медок збирають ...
     (Бджілки)

 Хоч не олень – роги має,
І не птиця, а літає.
Чорний-чорний, а не крук,
Це малий, моторний ...
      (Жук)

По травичці він стрибає
І сюркоче, і співає,
Заливається, як дзвоник,
Називають його ...
     (Коник)

Що то є за гість:
Ніжок має шість.
Аж чотири крильця має,
По квітках собі літає?
Не бджола, не джмелик —
Зоветься... 
       (Метелик)

Ця комашка-розумашка 
І працює дуже важко. 
В земляну свою хатинку 
Тягне довгу соломинку. 
     (Мурашка)

Учні презентують свої роботи, розвішують зображення на карті України.

(Звірі, дерева, квіти, птахи, комахи)

Вчитель

Усі ми в світ прийшли, щоб жити,

Добро творити на землі.

Учіться, діточки, любити,

Навчайтеся поки малі.

 

           Щоб наше серце добрим стало,

           Щоб в нім любов палка жила.

           Щоб завжди серце зберігало

           Любов і трішечки тепла.

 

До цього радісного світу,

До всіх живих, що на землі.

До пташечки, дерев і цвіту.

І знайте, діточки малі:

 

         Усі прийшли в цей світ, щоб жити –

         Великі звірі і малі.

        Людина в світ прийшла любити,

        Добро творити на Землі!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку