20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Позакласний захід присвячений екологічному вихованню на тему: «Природа - наш дім» для учнів першого класу

Про матеріал

Мета і завдання: формування уявлень і елементарних знань про екологію; почуття дбайливого ставлення до навколишнього середовища; учити самостійно мислити, спонукати до збереження неповторної краси рідного краю; формувати активну життєву позицію. виховувати любов і повагу до природи.

Перегляд файлу

Позакласний захід присвячений екологічному вихованню на тему: «Природа - наш дім» для учнів першого класу

Номінація: Педагогічна розробка

ПіБ Руденко Наталя Григорівна

Вчитель початкових класів, вища категорія

Повна назва школи Запорізька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області

 

Мета і завдання: формування уявлень і елементарних знань про екологію; почуття дбайливого ставлення до навколишнього середовища; учити самостійно мислити, спонукати до збереження неповторної краси рідного краю; формувати активну життєву позицію. виховувати любов і повагу до природи;

  Обладнання: ножиці; клей; кольорові олівці; мультимедійна презентація  «Казка про подорож Краплинки та Дівчинки – Рослинки», класна дошка з контурами України.

Хід заходу

Вступне слово вчителя

Добрий день, друзі. Сьгоднішня наша зустріч носить пізнавальний характер. Допоможуть нам збагнути сучасні проблеми природи та її захисту ваші старші товариші з пятого класу.(Клас розділений на 5 мікрогруп.В кожній групі по 1 старшокласнику)

Чи задумувалися ви над тим, як багато об'єднує в собі одне слово — «природа»? Сонце, земля, вода, повітря, рослини і тварини — усе живе і неживе, воно нерозривно взаємопов'язане і називається природою. Степи, болота, гори й пустелі, моря й малі джерельця, найменша пташка і величезний слон, могутній дуб та тонка билинка не можуть існувати одне без одного .

 Діти, що ж може статися, якщо не піклуватися та не шанувати природу?

Презентація «Казка про подорож Краплинки та Дівчинки – Рослинки».

 

 

 

 

 

 

 

 

А що можемо ми зробити, щоб перетворити нашу Землю на квітучий край?

До дошки виходять пятикласники .(На дошці намальовано контури України, а всередині ілюстрації забруднення навколишнього середовища)

1 учень Що ж це сталось з нами , люди?

2 учень Це ж як так, то нічого не буде.

3 учень Ні річок, ні гаїв, ні криниць.

4 учень Ні комах, ані звірів, ні птиць.

5учнеь Ані квітів, ні трав, ні повітря.

             Ні людей, хоч тепер вже повірте.

(До старших учнів приєднуються першокласники)

1 учень Зупинімось – останній є шанс.

               Оглянімось – благаємо вас.

              Все задумано мудро в природі:

              Жити усьому в мирі і згоді

2 учень Річка хай куди хоче тече,

             Пташеняті підставим плече,

             Як зрубаємо дерево – вмить

              Поспішаймо хоч два посадить

3 учень Як асфальт, то не через калину,

              Джерельце хай не знає зупину

4 учень Полюбімо природу палко,

              Не топчімо ногами фіалку

5учень Зупинімось – останній є шанс,

             Ця планета не тільки для нас.

Вчитель

Діти , а давайте перетворимо нашу країну на квітучий сад , де буде добре всім. Для цього кожна група дітей отримає по пять конвертів з пазлами. На конвертах надруковані загадки . Ви зможете відгадати загадку, склавши пазл. Пазли треба наклеїти на лист паперу. По закінченню кожна група презентує свої малюнки живих обєктів і прикрашає ними карту України. (Кожній групі допомагає один старшокласник)

Слайд 19 Правила роботи в групі

 

1 група

     Йшла кума із довгим віником

     На бесіду із нашим півником.

     Схопила півня на обід

     Та й замела мітлою слід.

          (Лисичка)

 

     Їсти любить він вужів,

     Жабок, змій і черв'ячків.

     А прийде зимова мить –

     Колючок наш міцно спить.

                       (Їжачок)

 

     Я стрибаю по ялинці,

     Хвіст у мене як в лисиці.

     Хаточка моя в дуплі –

     Височенько від землі.

                     (Білочка)

      Великий, сильний, дуже злий.

      Охоче йде на полювання.

      Ви відгадали, хто такий?

      Кажіть відразу, без вагання!

                         (Вовк)

 

      Я не ходжу, а стрибаю,

      бо нерівні ноги маю.

      Довгі вуха, куций хвостик.

      І не кличу вовка в гості.

                      (Зайчик)

 

 

2 група

        Стрімко вибігли на гору
        Дві подружки білокорі.
        Дощик їм полоще кіски,
        Звуть тих подружок... 
              (Берізки)

     У вінку зеленолистім,
     У червоному намисті
     Видивляється у воду
     На свою хорошу вроду.

             (Калина)

Серед літа, мов пір’їнки,

 Стиха падають сніжинки.

 Під віконечком у Олі

 Цвітом вкрилися …

         (Тополі)

Проливала дрібні сльози

молода дівиця.

 Полоскала довгі коси

у чистій водиці.

         (Верба)

В неї гарні, пишні віти,

І колючок не злічити…

 Не байдужа до прикрас,

На свята спішить до нас.

        (Ялинка)

3 група

Золотисте ситечко
Покотилось в літечко.
Загляда в віконечко,
Наче справжнє сонечко 
        (Соняшник)

Перший раз цвіла— 
Жовтою була,
Як дозріла—побіліла, 
Схопилася, полетіла 
Знову десь рости 
Й жовто зацвісти 
           (Кульбаба)

Запалали в чистім полі,          
Наче галстуки червоні.
То палає в полі так 
Польовий червоний... 
              (Мак)

Квіточки маленькі —   
Суконьки синенькі.         
Радо сонечко вітають,     
Ніжним співом зустрічають. 
— Добрий день, комашки, 
І  жучки, й мурашки, 
З добрим ранком, коники, — 
Радо дзвонять...       
          (Дзвоники)

Дзвіночки в лісі ніжні — ніжні,

 Немов сніжинки білосніжні.

В зеленім листі спочивають,

П’янкий весняний запах мають.

            (Конвалії)

4 група

Жовтогруді щебетушки

мають чорні капелюшки,

сірі лапки, білі щічки,

 називаються …

          (Синички)

У червонім фартушку

 птах стрибає по сніжку

 і розпитує синичку

 про найближчу годівничку.

             (Снігур)

В лісі лине дивний звук:

 Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!

Гострий дзьоб, як молоток:

Тук-тук-тук! Цок-цок-цок!

 Буде лісу помагати

 Працьовита пташка…

             (Дятел).

Що це за сіренька пташка?

 Ловить гусінь і комашок,

 Цвірінчить вона, стрибає,

В теплий край не відлітає.

 Цей маленький жвавий хлопчик

 Називається …

       (Горобчик)

Вдень вона лягає спати

Бо всю ніч їй знов літати,

Ловить мишок, гризунів,

 З нею їм вже не до снів!

        (Сова)

5 група

Серед літа біля липки 
Виграють сопілки, скрипки. 
Це не скрипки, не сопілки, 
То медок збирають ...
     (Бджілки)

 Хоч не олень – роги має,
І не птиця, а літає.
Чорний-чорний, а не крук,
Це малий, моторний ...
      (Жук)

По травичці він стрибає
І сюркоче, і співає,
Заливається, як дзвоник,
Називають його ...
     (Коник)

Що то є за гість:
Ніжок має шість.
Аж чотири крильця має,
По квітках собі літає?
Не бджола, не джмелик —
Зоветься... 
       (Метелик)

Ця комашка-розумашка 
І працює дуже важко. 
В земляну свою хатинку 
Тягне довгу соломинку. 
     (Мурашка)

Учні презентують свої роботи, розвішують зображення на карті України.

(Звірі, дерева, квіти, птахи, комахи)

Вчитель

Усі ми в світ прийшли, щоб жити,

Добро творити на землі.

Учіться, діточки, любити,

Навчайтеся поки малі.

 

           Щоб наше серце добрим стало,

           Щоб в нім любов палка жила.

           Щоб завжди серце зберігало

           Любов і трішечки тепла.

 

До цього радісного світу,

До всіх живих, що на землі.

До пташечки, дерев і цвіту.

І знайте, діточки малі:

 

         Усі прийшли в цей світ, щоб жити –

         Великі звірі і малі.

        Людина в світ прийшла любити,

        Добро творити на Землі!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку