Позакласний захід "Спортивний КВК"

Про матеріал
Свято проводиться у вигляді КВК ( клуб веселих і кмітливих) . В його програму входять теоретичні питання на спортивну тематику і практичні завдання у вигляді веселих конкурсів та естафет .
Перегляд файлу

Спортивний КВК

 

 Свято проводиться у вигляді КВК ( клуб веселих і кмітливих ) .

В його програму входять теоретичні питання на спортивну тематику і практичні завдання у вигляді веселих конкурсів та естафет .

 Він розрахований на 40-50 хв. Сценарій складається із 6 етапів в кожному з яких входять теоретичні питання командам – учасникам , практичні завдання і запитання глядачам , за кожну правильну відповідь принесуть команді 1 очко .

 Журі оцінює відповіді на запитання , виконання конкурсних завдань , активність болільників ; вони розв’язують всі питання , які виникають в процесі КВК. Принцип виставлення оцінок зарання обговорюються і доводиться до відома учасників та болільників . Найбільш доцільно ставити оцінки по 3-бальній системі : за правильну відповідь -3 бали , за неправильну -0 бал . За кожну перемогу в індивідуальному конкурсі -1 бал , в естафеті -3 бали . Після кожного етапу необхідно підсумовувати підсумки . Зарання обговорюється і час на колективне обговорення запитань (30-60 сек.).

 І етап – „Олімпійські ігри давньої Греції”

  1. Запитання командам - учасникам .

   а) Хто за легендами давніх греків , затвердив Олімпійські                                            Ігри?

     (Міфологічний герой Геракл в честь однієї своєї перемоги .)

            б) Звідки пішло слово стадіон ? ( Геракл відміряв на землі 600                                           своїх кроків і на дистанції -192,27 м , яка називається                                                          „стадія”, проводились змагання     збігу )

  2.Запитання глядачам .

   Який античний вчений переміг на олімпійських іграх і в                                            якому виді                             спорту ?

   ( Давньогрецький філософ і математик Піфагор , в кулачному                                           бою .)

  3.Веселий конкурс учасників .

 Представники різних команд утворюють пари  , рівні по силі і вазі .Кожна пара стане спиною один до одного всередину металевого кільця і піднімає кільце на рівень пояса . В 1 - 1,5 м від кожного учасника на стілець кладуть який не будь предмет (кулю , кубик ) . По команді ведучого учасники намагаються перебороти зусилля суперника , достати предмет з стільця .

Переможець в кожній парі приносить своїй команді 1 очко .

 ІІ етап – „Олімпійські Ігри сьогодення”

 1. Запитання командам – учасникам .

  а) Кому належить ідея відродження Олімпійських Ігор сьогодення ?

  ( французькому педагогу П”єру де Кубертену .)

  б) Коли і де були проведені Олімпійські ігри сьогодення вперше ?

  (1896 р., в Афінах .)

           2. Запитання глядачам .

 Що являє собою олімпійська емблема і що вона символізує ? ( П’ять переплетених кілець різних кольорів символізують дружбу п’яти континентів Землі .)      

 3.  Весела  естафета   для   учасників.

 Команди   шикуються  перед   лінією   старту  в   колони   по   одному.   В  перших   номерах   (  капітани)   в  руках   гімнастичні  палки.  Вони   тримають  її   перед  собою   двома   руками  широким   хватом.  По   команді  ведучого  перші   номера   відпускають   палку   і,  не   відриваючи   рук  переступають    через   неї  спочатку   однією ,  а  потім  другою  ногою,  після  чого    передають   палку   за  спину  стоячому  заді   на   відстані     витягнутої  руки   напарникам,  ті, виконуючи  завдання,  передають  палку  наступним  і т.   д.  Команда - переможець   отримує   3  очки.

 III етап - „Зимові Олімпійські Ігри”.

    1.  Запитання    командам   -  учасникам.

    а)   Назвати   звіра   -   талісман  зимових   Олімпійських   Ігор                                1988р.   в   Канаді.  ( 2  білих   ведмедики  -   Хайди   і  Хаудіа)

    б)  Які   лижі   найважчі :   гончі,  слаломні  чи   стрибкові?                              (Стрибкові)

 2.  Веселий   конкурс   для   учасників.

   Представники  різних  команд   утворюють  пари.  Суперники   сідають   один   проти   іншого   на  пол.   В   руках  у них  гімнастична  палка.  Тримаючись  за  палку  і  впираючись   ступнями,    по  команді   ведучого   кожний   починає   тягнути   суперника   до  себе ,  намагаючись   відірвати   його  від  полу  і  перетягнути   на   свою   сторону.   Переможець   в   кожній  парі   приносить   своїй   команді   1   очко. 

 ІV  етап -  „Домашнє завдання”

 1.   Запитання    команд  -   учасників   один  одному.

 Змагаючи    команди   готують  по  одному   запитанню.  Запитання   бажано   готувати   з  найбільш   відомих   видів  спорту,   а   якщо   запитання   пов’язане   переможцями,  то   найбільш   відомих   особливо   останніх   років.

Відповіді    оцінюються   по  3 -   бальній   системі.

 2.  Захист   емблеми,   девізу ,  назви   своєї  команди.

   За  3-5   хв.   команди  повинні   переконливо   і   доречно   захистити  емблему,  назву,  девіз  своєї   команди.

 3. Веселий   конкурс   для   учасників.

   По  середині   сцени   на  відстані  6-8  м.   стоїть  два   стільці   спинками  один   проти  одного,   під  ними   протягнута   мотузка,   так   щоб  її  кінці    ледь   виглядали   з - під   ніжок.   Змагаються   пари.  За   вибором   капітанів   виходять  по  одному   представнику   від  команди.

 

doc
Додано
3 березня 2021
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку