ПЛАН – КОНСПЕКТ
уроку для учнів 6 класу
Тема: Футбол
Завдання:
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: футбольні м’ячі, розпізнавальні жилети.
Тривалість уроку: 45 хвилин
Частина уроку
|
Зміст уроку |
Дозу-вання
|
Організаційно – методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
Підготовча частина 15 хв. |
Шикування, рапорт, повідомлення завдань. |
1,5 хв. |
Шикування виконуються по команді чергового, відсутніх відмічаю зі слів чергового, пояснюю завдання уроку, звертаю увагу на зовнішній вигляд. |
Організаційні вправи: повороти на місці, право – руч, ліво – руч, кругом; перешикування з колони по - одному в колону по – два. |
30 сек.
|
Добитися від учнів чіткого і правильного виконання, звернути увагу на правильне положення рук. |
|
Загально розвиваючі вправи в русі.
- звичайний; - з високим підняттям колін; - з відведенням прямих ніг вперед;
- з відведенням прямих ніг в сторони;
(лівим) боком.
2 |
8 хв.
0,5круга 0,5круга 0,5круга 0,5круга 0,5круга
1 круг 0,5круга 0,5круга
0,5круга
1круг
1круг 0,5круга 0,5круга 0,5круга 0,5круга
|
Звернути увагу на осанку.
Носки ніг відведені вперед.
Звернути увагу на положення спини. |
|
|
Рухлива гра „Перехоплення м’яча”. Опис гри: 4 проти 1. Майданчик 9х9. Завдання. Гравці передають м’яч один одному, той, що водить, намагається його перехопити. Правила. Якщо ведучий торкнувся м’ячем, то він міняється з одним із гравців, який перед цим володів м’ячем. Викочувати м’яч за межі майданчика не вважається його втратою. |
5 хв. |
М’яч подавати низько і високо. Гра рукою заборонена. |
Основна частина 27 хв.
|
- передачі м’яча в парах, виконуючи зупинку м’яча підошвою; - передача м’яча з ходу.
повільного бігу.
Граючі діляться на дві команди по 5, 6 учасників у кожній. Команди отримують м’яч і утворюють круг. По команді вчителя учасники з м’ячем обводять змійкою свою команду і передає м’яч тому хто стоїть попереду. Гра завершується коли всі учасники виконують завдання. Перемагає команда, яка раніше за інших і без помилок закінчила естафету із веденням м’яча.
Бере участь дві команди. Кожна з яких розміщена так:
По команді вчителя учасник 1 передає м’яч другому, що стоїть навпроти, а сам біжить на його місце. Так само роблять інші учасники гри. Гра триває поки м’яч не досягне протилежного краю. Останній учасник отримавши м’яч веде його до першого граючого. Перемагає команда, учасники якої швидше перешикуються. |
|
Відстань між партнерами 4 – 5 метрів. В парах. Звертається увага на правильний рух ногою яка б’є. Той , хто зупиняє м’яч має зробити рух на зустріч м’ячу.
Змагальний метод.
Інтервал між учнями 3, 4 метри.
Передача м’яча виконується зовнішньою частиною підйому. Відстань між учасниками 9 – 10 метрів. |
Заключна частина 3 хв. |
Біг у повільному темпі з поступовим його уповільненням і перехід на ходьбу в повільному темпі.
Підсумки уроку, домашнє завдання. |
|
В колону по одному. Під час ходьби для відновлення дихання декілька разів підняти руки вгору, а потім розслаблено опустити вниз. |
Тестові завдання
для учнів 6 класу
Тема: Ф У Т Б О Л. ( Правила гри )
1. Лініями якої ширини розмічають футбольне поле ?
а) 5 см;
б) 8 см;
в) 10 см;
г) не більше 12 см.
2. Які мають бути розміри м’яча ?
а) 55 х 65;
б) 68 – 70;
в) 70 – 75;
г) 75 – 80.
3. Чи дозволяється воротарю вкидати м’яч через бокову лінію?
а) так;
б) ні.
4. Які заходи має вжити арбітр щодо гравця, який у ході матчу запалює сигарету ?
а) вилучити з поля;
б) попередити за недисциплінований вчинок;
в) не звертати уваги.
5. Коли арбітр повинен зупинити гру за порушення правил положення „поза грою”?
а) у момент передачі м’яча партнеру, що знаходиться в положенні „поза грою”;
б) у момент прийому м’яча.
6. Яке має бути рішення арбітра, якщо при пробитті пенальті м’яч вдаряється в поперечину чи стійку воріт і втрачає форму?
а) арбітр повинен замінити м’яч і дозволити перебити пенальті;
б) арбітр повинен замінити м’яч і відновити гру „спірним м’ячем”.
7. Яких заходів слід вжити арбітру, якщо гравець, що тримає м’яч у руках і готується до вкидання, навмисно грубо штовхає гравця команди суперника?
а) повинен попередити гравця який провинився;
б) повинен видалити гравця.
8. На якій відстані від бокової лінії повинен знаходитись гравець, що робить вкидання?
а) не ближче 1 метра від бокової лінії;
б) не далі 1 метра від бокової лінії;
в) відстань може бути будь – яка.
9. Чи можна зняти кутовий прапор при виконанні кутового удару?
а) так;
б) ні.
10. В якому місці запасний гравець може вийти на футбольне поле?
а) із – за бокової лінії;
б) лінії воріт;
в) місці перетину середньої та бокової лінії.