Урок футболу у 6 класі

Про матеріал
Часто на уроках фізкультури при вивченні програмного матеріалу з футболу вчителі багато разів повторюють з учнями ті чи інші технічні прийоми. Однак, як свідчить досвід, при багаторазовому і однаковому повторі таких прийомів у дітей швидко втрачається інтерес до його виконання. Щоб зробити уроки більш насиченими, емоційними, викликаючими інтерес і бажання дітей займатися, треба застосовувати рухливі ігри. Правильно підібрані рухливі ігри дозволяють виконувати окремі прийоми та елементи футболу в різних умовах, наближених до ігрових ситуацій.
Перегляд файлу

 

ПЛАН – КОНСПЕКТ

уроку для учнів 6 класу

Тема:  Футбол

Завдання:

  1. Навчити техніки удару зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу і  м’ячу, що котиться.
  2. Навчити техніки зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи.
  3. Удосконалення вивчених способів ведення м’яча, збільшуючи швидкість.
  4. Сприяти розвитку координації рухів.
  5.  Виховувати  колективізм.

Місце проведення: спортивний зал школи.

Інвентар: футбольні м’ячі, розпізнавальні жилети.

Тривалість уроку:  45 хвилин

 

Частина уроку

 

Зміст уроку

Дозу-вання

 

Організаційно – методичні вказівки

1

2

3

4

Підготовча частина

15 хв.

Шикування, рапорт, повідомлення завдань.

1,5 хв.

Шикування виконуються по команді чергового, відсутніх відмічаю зі слів чергового, пояснюю завдання уроку, звертаю увагу на зовнішній вигляд.

Організаційні вправи: повороти на місці, право – руч, ліво – руч, кругом; перешикування з колони по - одному в колону по – два.

30 сек.

 

Добитися від учнів чіткого і правильного виконання, звернути увагу на правильне положення рук.

Загально розвиваючі вправи в русі.

  1. Ходьба:
  • звичайна;
  • на носках руки за голову;
  • на п’ятах руки на поясі;
  • на внутрішній стороні стопи;
  • на зовнішній стороні стопи.
  1. Біг:

         -    звичайний;

     -    з високим підняттям колін;

     -    з відведенням прямих ніг вперед;

    

     -    з відведенням прямих ніг          в

          сторони;

  • приставним кроком  правим 

     (лівим) боком.   

  1. Ходьба:
  • звичайна;
  • пів присід;
  • повний присід;
  • випадами;
  • випадами з поворотом корпусу.

2

8 хв.

 

0,5круга

0,5круга

0,5круга

0,5круга

0,5круга

 

1 круг

0,5круга

0,5круга

 

0,5круга

 

1круг

 

 

1круг

0,5круга

0,5круга

0,5круга

0,5круга

 

 

 

Звернути увагу на осанку.

 

 

 

 

 

 

 

Носки ніг відведені вперед.

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на положення спини.

 

       Рухлива гра „Перехоплення м’яча”.

       Опис гри: 4 проти 1. Майданчик 9х9.

       Завдання. Гравці передають м’яч один одному, той, що водить, намагається його перехопити.

       Правила. Якщо ведучий торкнувся м’ячем, то він міняється з одним із гравців, який перед цим володів м’ячем.   Викочувати м’яч за межі майданчика не вважається його втратою. 

 

5 хв.

 

 

М’яч  подавати низько і високо.

Гра рукою заборонена.

Основна частина

27 хв.

 

  1. Удари зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться:

      

        - передачі м’яча в парах, виконуючи

           зупинку м’яча підошвою;

        -  передача м’яча з ходу.

  1. Зупинка м’яча, що котиться  внутрішньою стороною стопи.

 

 

  1. Ведення м’яча зовнішньою, внутрішньою частиною підйому, збільшуючи швидкість:
    • Ведення футбольного м’яча;
    • Ведення зі зміною ніг підчас  

           повільного бігу.

  1. Гра  „Ведення по кругу”.

     Граючі діляться на дві команди по 5, 6 учасників у кожній. Команди отримують м’яч і утворюють круг. По команді вчителя учасники з м’ячем обводять змійкою свою команду і передає м’яч тому хто стоїть попереду. Гра завершується коли всі учасники виконують завдання. Перемагає команда, яка раніше за інших і без помилок закінчила естафету із веденням м’яча.

  1. Гра  „Передай - перешикуйсь”.

     Бере участь дві команди. Кожна з яких розміщена так:

 

По команді вчителя учасник 1 передає м’яч другому, що стоїть навпроти, а сам біжить на його місце. Так само роблять інші учасники гри. Гра триває поки м’яч не досягне протилежного краю. Останній учасник отримавши м’яч веде його до  першого граючого. Перемагає команда, учасники якої швидше перешикуються.

 

Відстань між партнерами 4 – 5 метрів.

 В парах.

Звертається увага на правильний рух ногою яка б’є.

Той , хто зупиняє м’яч має зробити  рух на зустріч м’ячу.

 

 

 

 

 

 

Змагальний метод.

 

Інтервал між учнями 3, 4 метри.

 

 

 

 

 

 

 

 

Передача м’яча виконується зовнішньою частиною підйому. Відстань між учасниками 9 – 10 метрів.

Заключна частина

3 хв.

Біг у повільному темпі з поступовим його уповільненням  і перехід на ходьбу в повільному темпі.

 

 

 

 

 

 

Підсумки уроку, домашнє

завдання.

 

В колону по одному. Під час ходьби для відновлення дихання декілька разів підняти руки вгору, а потім розслаблено опустити вниз.

 

 

 

Перегляд файлу

Тестові завдання

для учнів  6 класу

Тема:  Ф У  Т Б О Л.  ( Правила гри )

1. Лініями якої ширини розмічають футбольне поле ?

 а) 5 см;

 б) 8 см;

 в) 10 см;

 г) не більше 12 см.

2. Які мають бути розміри м’яча ?

 а) 55 х 65;

 б) 68 – 70;

 в) 70 – 75;

 г) 75 – 80.

3. Чи дозволяється воротарю вкидати м’яч через бокову лінію?

 а) так;

 б) ні.

4. Які заходи має вжити арбітр щодо гравця, який у ході матчу запалює       сигарету ?

 а) вилучити з поля;

 б) попередити за недисциплінований вчинок;

 в) не звертати уваги.

5. Коли арбітр повинен зупинити гру за порушення правил положення „поза грою”?

 а) у момент передачі м’яча партнеру, що знаходиться в положенні „поза               грою”;

 б) у момент прийому м’яча.

6. Яке має бути рішення арбітра, якщо при пробитті пенальті м’яч вдаряється в поперечину чи стійку воріт і втрачає форму?

 а) арбітр повинен замінити м’яч і  дозволити перебити пенальті;

 б) арбітр повинен замінити м’яч і відновити гру „спірним м’ячем”.

7. Яких заходів слід вжити арбітру, якщо гравець, що тримає м’яч у руках і готується до вкидання, навмисно грубо штовхає гравця команди суперника?

 а) повинен попередити  гравця який провинився;

 б) повинен видалити гравця.

8. На якій відстані від бокової лінії повинен знаходитись гравець, що робить вкидання?

 а) не ближче 1 метра від бокової лінії;

 б) не далі 1 метра від бокової лінії;

 в) відстань може бути будь – яка.

9. Чи можна зняти кутовий прапор при виконанні кутового удару?

 а) так;

 б) ні.

10. В якому місці запасний гравець може вийти на футбольне поле?

 а) із – за бокової лінії;

 б) лінії воріт;

 в) місці перетину середньої та бокової лінії.

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
3 березня 2021
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку