Подана розробка позакласного заходу може бути використана на предметні тижні, новорічні заходи чи Дні сміху. У сценарії відображено школу очима дітей, їх позашкільне життя у жартівливій формі. Учні полюбляють грати роль вчителя, імітують їх. Сценарій можна змінити чи доповнити смішними історіями певної школи.
ТСН про школу
(звучить музика із новин і ведучі одне одного презентують)
- З вами в ефірі цілеспрямована і прямолінійна ведуча Лідія!
- Та веселий і допитливий Максим!
Ліда:
Слава Ісусу Христу, шановні глядачі! Сьогодні наш репортер побувала у стінах рідної школи і хоче поділитися враженнями.
Максим:
- Софіє, вітаємо! Що цікавого ти можеш нам розказати?
Софія:
- Так, вітаю! Я вже готова вам розказати про шкільне життя. Сьогодні побувала від 8.00 і навіть відвідала школярів вдома. Тож розповідь буде моя довга, але думаю, що пройде швидко.
Зараз я у стінах школи, де класні керівники зустрічають школярів перед молитвою.
(Виходить вчителька)
Вчителька:
- Учні здавайте телефони,- (учень показує старий кнопковий телефон), …а можеш не здавати!
Софія (пошепки):
- Ось почався урок.
Вчителька:
- А зараз я вам доведу теорему Піфагора!
Учні:
- Та може не треба…ми Вам віримо!
Софія (пошепки)
- Вкінці уроку. ..А чого ви тут згуртувалися? (всі учні роблять фото)
Учень:
-Та вчителька д/з на дошці написала.
Софія:
Директор:
Учениця:
Софія:
- Після уроків вчителі перевіряють роботи учнів, іноді затримують після уроків.
Вчителька підозріло розглядає практичну роботу і до Максима:
Максим:
Софія:
(Музика . Учні сидять за столом. Дзиґа у центрі столу. Грають дві команди.)
1. Ведучий:
- Вода рухає турбіну. Турбіна виробляє електроенергію. Електроенергія дає нам світло. Питання: Коли ще завдяки воді ми одержуємо світло?
Гравець:
2. Ведучий:
Гравець:
3. Ведучий:
- У класі 21 людина - вчителька та учні. Вчителька вийшла із класу. Питання: скільки осіб залишилося у класі?
Гравець:
4. Ведучий:
- Як довго жили Адам і Єва у раю?
Гравець:
- Доки достигали яблука!
5. Ведучий:
Як довести, що Земля кругла?
Гравець:
6. Ведучий:
- Розглянемо масштаб 1:1 і 1:4, що це означає?
Гравець:
- У першій грі нічия, а в другій одна із команд програє.
7. Ведучий:
11 клас загадав бажання, щоб у 2019 році дозволили здавати ЗНО на Місяці. Питання: чому?
Гравець:
Софія:
-А чому ти плачеш?
Учень із портфелем:
- Вчителька на уроці розказувала, що дорогу переходити тільки тоді, як проїде трамвай, а на цій дорозі трамвая нема.
Софія:
- Вдома діти діляться враженнями про школу, а батьки любуються своїм чадом!
1 історія.
-Мамо, я на уроці доводила теорему, але вчителька певно не чула і недооцінила.
- Та чому не чула?
- Та все молилася : «О, Боже мій!»
2 історія. Наша вчителька біології розказувала про кішку, але ніколи її не бачила .
3 історія. Після серйозної розмови щодо негативного впливу гаджетів батько приємно здивований, - його донечка навчилася коротко розмовляти по телефону:
4 історія.
5 історія.
Софія:
Софія:
Учень:
-Чи справедливо карати людину за те, чого вона не зробила?
Юрист:
Учень:
Софія:
Телеведучі:
Фрази від вчителів (звучить весела музика)
Реклама:
Телеведучий:
Засмучений учень . Голос із-за сцени:
(сумна музика)
Кінець фільму. Дякуємо за увагу! До наступної зустрічі!