22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Позакласний захід "ТСН школи"

Про матеріал

Подана розробка позакласного заходу може бути використана на предметні тижні, новорічні заходи чи Дні сміху. У сценарії відображено школу очима дітей, їх позашкільне життя у жартівливій формі. Учні полюбляють грати роль вчителя, імітують їх. Сценарій можна змінити чи доповнити смішними історіями певної школи.

Перегляд файлу

ТСН про школу

(звучить музика із новин і ведучі одне одного презентують)

 

 - З вами в ефірі цілеспрямована і прямолінійна ведуча Лідія!

- Та веселий і допитливий  Максим!

Ліда:

Слава Ісусу Христу,  шановні глядачі! Сьогодні наш репортер побувала у стінах рідної школи і хоче поділитися враженнями.

Максим:

- Софіє, вітаємо! Що цікавого ти можеш нам розказати?

Софія:

- Так, вітаю! Я вже готова вам розказати про шкільне життя. Сьогодні побувала від 8.00 і навіть відвідала школярів вдома. Тож розповідь буде моя довга, але думаю, що пройде швидко.

Зараз я у стінах школи, де класні керівники зустрічають школярів перед молитвою.

 (Виходить вчителька)

Вчителька:

- Учні здавайте телефони,- (учень показує старий кнопковий телефон), …а можеш не здавати!

 Софія (пошепки):

- Ось почався урок.

Вчителька:

- А зараз я вам доведу теорему Піфагора!

Учні:

- Та може не треба…ми Вам віримо!

Софія (пошепки)

- Вкінці  уроку. ..А чого ви тут згуртувалися? (всі учні роблять фото)

Учень:

-Та вчителька д/з на дошці написала.

 

Софія:

  • Директор і завучі не байдужі до спізнення учнів  і допомагають класним керівникам.

Директор:

  • Аня , ти чому приходиш на третій урок?

Учениця:

  • Так всі вчителі  говорять , що вчитися ніколи не пізно!

 

Софія:

- Після уроків вчителі перевіряють роботи учнів, іноді затримують після уроків.

Вчителька підозріло розглядає практичну роботу і до Максима:

  • Здається це почерк Софії!

Максим:

  • Може бути, бо я писав її ручкою!

Софія:

  • Є вчителі, які так люблять школу, що через них учні теж мусять залишатися на позакласних заходах. Ось невеличкий сюжет  гри «Що? Де? Коли?»:

 (Музика . Учні сидять за столом. Дзиґа у центрі столу. Грають дві команди.)

1. Ведучий:

- Вода рухає турбіну. Турбіна виробляє електроенергію. Електроенергія дає нам світло. Питання: Коли ще завдяки воді ми одержуємо світло?

Гравець:

  • Після того як помиємо вікна!

2. Ведучий:

  • Де знаходиться серце?

Гравець:

  • У середині (у внутрішній частині тіла)!

3. Ведучий:

- У класі 21 людина - вчителька та учні. Вчителька вийшла із класу. Питання: скільки осіб залишилося у класі?

Гравець:

  • Жодного!

4. Ведучий:

- Як довго жили Адам і Єва у раю?

Гравець:

- Доки достигали яблука!

5. Ведучий:

Як довести, що Земля кругла?

Гравець:

  • Глобусом.

6. Ведучий: 

- Розглянемо масштаб 1:1 і 1:4, що це означає?

Гравець:

- У першій грі нічия, а в другій одна із команд програє.

7. Ведучий:

11 клас  загадав бажання, щоб у 2019 році дозволили здавати ЗНО на Місяці. Питання: чому?

Гравець:

  • Бо там всі предмети у 6 разів легші!

Софія:

  • Коли учні добре попрацювали , вони дуже спішать додому. Дорога зі школи додому.

-А чому ти плачеш?

Учень із портфелем:

- Вчителька на уроці розказувала, що дорогу переходити тільки тоді, як проїде трамвай, а на цій дорозі трамвая нема.

Софія:

- Вдома діти діляться враженнями про школу, а батьки любуються своїм чадом!

 

1 історія.

-Мамо, я на уроці доводила теорему, але вчителька певно не чула і недооцінила.

- Та чому не чула?

- Та все молилася : «О, Боже мій!»

2 історія. Наша вчителька біології розказувала про кішку, але ніколи її не бачила .

  • Та чому?
  • Так я намалював кішку у робочому  зошиті, а вона питала що це?

3 історія. Після серйозної розмови щодо негативного впливу  гаджетів батько приємно здивований, -  його донечка навчилася коротко розмовляти по телефону:

  • Тобі дзвонила подруга?
  • Та ні,  хтось номером помилився!

4 історія.

  • Батьку, а пам’ятаєш , якось ти розповідав, що у тебе у школі були погані оцінки?
  • Ну і чому запитуєш?
  • Та історія повторюється!

5 історія.

  • Мамо, сьогодні усі діти були у захваті від того як я плаваю!
  • А ти що вмієш плавати ?
  • Та ні, вони слухали, як я їм про це розповідав.

Софія:

  • Зазвичай, як відключений інтернет, батьки   допомагають своїм дітям робити домашнє завдання. На жаль, щось пішло не так із задачею,  донечка принесла двійку  за домашнє завдання. Мати засмучена.
  • Нічого матусю, не засмучуйся…інші батьки теж мають «2» .

Софія:

  • Іноді учні відстоюють свою точку зору, тому звертаються до юриста:

Учень:

-Чи справедливо карати людину за те, чого вона не зробила?

Юрист:

  • Звичайно, ні!

Учень:

  • А вчитель мене покарав за вправу, якої я не виконав!

Софія:

  • Повертаємось до студії.

Телеведучі:

  • Дякуємо Софіє! Було дуже цікаво!
  • Чекаємо наступного репортажу.
  • І на останок хочемо поділитися фразами, якими часто користуються викладачі:

Фрази від вчителів (звучить весела музика)

  1. А зараз подивіться на картину, …яку я на жаль стерла.
  2. Учні, увага, всі дивіться на мене, перед вами молекула водню.
  3. Я не можу, коли на мене дивляться 20 очей.
  4. Завтра, я  несподівано дам вам контрольну роботу.
  5. Ви мене обманюєте, але я вам вірю.

Реклама:

  • Хочеш спати на уроці? Є один вихід – не хочи спати! (весела музика)

Телеведучий:

  • -Запрошуємо після новин переглянути фільм «ЗНО»

Засмучений учень . Голос із-за сцени:

  • Дитино люба! Чому засмутилась? Що тебе турбує? Чому не у фейсбуці чи вайбері? Та навіть в  інстаграмі не лайкнула нікому?
  • Таааа…(змахнув рукою)
  • Ну тоді, я, можливо, тобі допоможу! Загадуй три  бажання!
  • Я хочу ЗНО здати з Української, ну хоч на 170 б.
  • Ось …(папірець летить із результатом. Учень підтанцьовує під музику.)
  • Загадуй друге бажання!
  • (впевненіше) Хочу історію на…190 б
  • Є…(знову папірець пролетів ся із результатом. Учень стрибає. Кружляє)
  • Загаду останнє бажання!
  • Хочу , щоб англійська на 200 б! (дуже впевнено)
  • Маєш! (папірець пролітає. Учень виявляє радість. Біжить додому…Повертає… )
  • Стривай, я тобі дякую . Але скажи хто ти?
  • Я… твоя…галюцинація…

(сумна музика)

Кінець фільму. Дякуємо за увагу! До наступної зустрічі!

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку