Позакласний захід "Я - за безпечний Інтернет"

Про матеріал

Позакласний захід з інформатики "Я - за безпечний Інтернет". Мета заходу: поширити знання про небезпечний Інтернет, дослідити позитивні та негативні сторони Інтернету, спонукати поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Інтернет з різних сторін. Після заходу учні повинні навчитися робити більш безпечним і корисним свій час перебування в мережі Інтернет і інших інформаційно-телекомунікаційних мережах.

Перегляд файлу



ВИХОВНИЙ ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

ТЕМА: БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ МЕТА ЗАХОДУ:

ОСВІТНЯ:

      поширити знання про небезпечний Інтернет;

      дослідити позитивні та негативні сторони Інтернету;

      спонукати поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Інтернет з різних сторін.

РОЗВИВАЮЧА:

      сприяти розвитку пізнавального інтересу;

      сприяти підвищенню творчої активності;

      сприяти розвитку вміння логічно викладати думки; ВИХОВНА:

      сприяти вихованню шанобливого ставлення до чужої думки;

      сприяти культурному та інтелектуальному розвитку учнів;

      сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання;

      мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі.

 

ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: презентація «Безпечний Інтернет», відеоролики «Правила безпечного Інтернету», буклет – пам’ятка «Це важливо!», тест «Твій безпечний Інтернет»

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: IBM – сумісний ПК, проектор, мультимедійна дошка «TRIUMFBOARD»

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА: http://uk.wikipedia.org https://onlandia.org.ua ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Після виховної години учні повинні навчитися робити більш безпечним і корисним свій час перебування в мережі Інтернет і інших інформаційнотелекомунікаційних мережах, а саме:

      критично ставитися до повідомлень та іншої інформації, яка розповсюджується за допомогою мережі Інтернет, мобільного (стільникового) зв'язку та  інших електронних засобів масової

комунікації;

      відрізняти достовірні відомості від недостовірних, шкідливу інформацію від безпечної;

      уникати нав'язування їм інформації, здатної завдати шкоди здоров'ю, моральному і психічному розвитку, честі, гідності та репутації;

      розпізнавати ознаки зловживання їх недосвідченістю і довірливістю, спроби втягнення їх у протиправну та іншу антигромадську діяльність;

      розпізнавати маніпулятивні техніки, які використовуються при подачі рекламної та іншої інформації;

      застосовувати ефективні заходи самозахисту від небажаної  інформації та небажаних контактів у мережах.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Сьогодні ми будимо говорити про БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ. Ми не вперше з вами піднімаємо цю дуже важливу для нашого суспільства тему.

День безпечного Інтернету, англ. Safer Internet Day — відзначається у вівторок другого тижня лютого з 2004 року.

Захід був запроваджений у 2004 за ініціативою європейських некомерційних організацій European SchoolNet та Insafe ().

Цього дня в багатьох країнах світу обговорюються:

      шляхи безпечного використання молоддю Інтернету;

      питання інтернет-етики;

      загрози протизаконного контенту.

День безпечнішого Інтернету має на меті досягнення об'єднання зусиль держави, бізнесу і громадськості для популяризації механізмів безпечної роботи в мережі, перш за все серед дітей та молоді.

З 2008 року Україна приєдналася до багатьох європейських країн, до Європейської мережі безпечного Інтернет.

Все частіше та частіше зустрічаються реальні історії про людей, які зіткнулися з небезпекою в Інтернеті. 

Ми з вами не можемо стоять осторонь цього питання. І саме сьогодні, 12 лютого 2013 року, у другий вівторок лютого, ми з вами обговоримо цю проблему та з’ясуємо, чи важливо це для нас. (СЛАЙДИ 1-3)

Пам’ятаєте ми з вами проводили анонімне анкетування. Підсумки цього анкетування підведемо саме зараз.

На питання: «Чи маєте ви дома комп’ютер, підключений до Інтернету?» наші учні відповіли:

На питання: «Скільки часу ви проводите в Інтернеті?» ми отримали відповідь:

Отже, питання безпеки в Інтернеті, стосується нас безпосередньо. Пропонує ретельно у цьому розібратися.

Почнемо з гри «ЗА та ПРОТИ». (класний керівник ділить групу на дві команди). 

Пропоную вам розділитися на дві команди. Команда 1 буде мати назву «Оптимісти», команда 2 – «Песимісти». «Оптимісти» повинні знайти позитивні сторони деяких фактів, а «Песимісти» - негативні.

ФАКТ 1: ІНТЕРНЕТ та ЗДОРОВ’Я

ФАКТ 2: ІНТЕРНЕТ та ОСВІТА

ФАКТ 3: ІНТЕРНЕТ ТА СПІЛКУВАННЯ.

Будемо вважати, що ви знаєте достатньо про Інтернет, про його можливості.

І тепер прийшов час обговорити, що роблять підлітки в Інтернеті: 

 

Так, наші учні та й взагалі підлітки в Інтернеті:

Спілкуються – знайомляться і шукають нових друзів у соціальних мережах,чатах, беруть участь у дискусіях і віртуальних форумах. Навчаються і розвиваються – продивляються контрольні, реферати і курсові роботи, читають новини, підвищують рівень знань, технічної і медійної освіченості.

Розважаються – грають, слухають музику, дивляться фільми і відеоролики.

У віртуальному середовищі діти та підлітки прагнуть розслабитися і абстрагуватися від психологічних проблем реального світу, дати вихід емоціям, цікаво провести час.

Віртуальний ігровий простір дозволяє дітям реалізовувати низку базових потреб: у грі, розвагах, досягненні поставленої мети, саморозвитку, розвитку позитивних якостей, сміливості, вмінні долати перешкоди, поразки і невдачі; потреби у повазі та самоповазі, потреби в автономії, у протесті протии існуючих правил, знятті соціальних табу; потреби у домінуванні; потреби в агресії у запобіганні небезпеці і т. ін.

І досить закономірна ваша відповідь на питання: «Чи отримуєте ви задоволення від роботи в Інтернеті?»

 

Хочу відзначити, що підлітки, юнаки та дівчата віком до 18 – 20 років мають такі психологічні особливості, як недостатня розвиненість само регулятивних механізмів, слабкий вольовий і емоційний контроль, імпульсивність поведінки. Ці особливості  роблять дітей найбільш вразливими для інформаційних і програмнотехнічних загроз. Тому увага батьків тай взагалі дорослих до інтернет - безпеки дітей є дуже важливою.

 

На питання: «Як ваші батьки ставляться до вашої роботи в Інтернеті?» ми отримали такий результат:

 

Які ж небезпеки вас можуть очікувати в Інтернет – просторі?

 

ТРИВОЖНА СТАТИСТИКА:

      понад 28% опитаних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі.

      17% без вагань повідомляють інформацію про себе і свою родину – адресу, професію, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі… Навіщо незнайомцям така інформація, діти, як правило, не замислюються.

      22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих.

      28%дітей, побачивши в інтернеті рекламу алкоголю або тютюну, хоча б один раз спробували їх купити, а 11%− спробували купувати наркотики.

      близько 14%опитаних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги.

ДО ПЕРЕЛІКУ ІНТЕРНЕТ ЗАГРОЗ ВІДНОСЯТЬ: 1. КОМП’ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬ

Про комп’ютерну залежність ми з вами говорили вже декілька разів.

Пропоную вам згадати психологічні та фізичні ознаки інтернет – залежності.

Прогнозована відповідь учнів:

Психологічні ознаки - нав'язливе бажання перевірити e-mail; постійне чекання наступного виходу в Інтернет; 

Фізичні ознаки - оніміння пальців руки, що тримає „мишку"; болі в спині.

 

2. РОЗХОДЖЕННЯ МІЖ РЕАЛЬНИМ «Я» І СВОЇМ ІНТЕРНЕТОБРАЗОМ

Така ситуація може бути наслідком неадекватного сприйняття дитиною себе і оточуючого світу. Ототожнюючи себе з героєм гри, дитина отримує можливість своєрідної самореалізації у віртуальному світі. При цьому якості героя (сміливість, сила, надзвичайні здібності та ін.) вона автоматично приміряє на себе. Повернення в реальність позбавляє гравця багатьох можливостей і робить безпорадним перед проблемами, що існують в реальності.

Це призводить до погіршення психологічного стану дитини: зміни її емоційного стану, підвищення тривоги, роздратованності, зниження самооцінки, проявів невпевненності в собі, виникнення агресії до оточуючих, погіршення навчальних показників і порушення соціалізації.

 

3. ДОСТУП ДО НЕБАЖАНОГО КОНТЕНТУ

Під небажаним контентом розуміються матеріали непридатного для дітей та протизаконного змісту – порнографічні, такі, що пропагують наркотики, психотропні речовини й алкоголь, тероризм і екстримізм, ксенофобію, сектантство, національну, класову, соціальну нетерпимість і нерівність, асоціальну поведінку, насилля, агресію, суїцид, азартні ігри, інтернет-шахрайство та матеріалам, що містять образи, наклепи і неналежну рекламу).

 

4. КІБЕР – ХУЛІГАНСТВО

Кібер – хуліганство – термін, який використовується для того, аби описати інформаційні атаки на людину через Інтернет. Варіанти кібер – хуліганства досить різноманітні. Основними різновидами є:

a)     Кібер – булінг – одна з форм переслідування дітей та підлітків за допомогою ІКТ. Для цього можуть використовуватися соціальні мережі, сервіси миттєвих повідомлень, електронна пошта, створюватися сайти, які компрометують підлітка.

b)    Кібер – грумінг – входження у довіру до дитини з метою використання її у сексуальних цілях. Шахраї досить добре ознайомленні з особливостями вікової психології дитини і досить легко можуть встановлювати з нею контакт у соціальних мережах, форумах.

c)     Флеймінг – обмін короткими емоційними репликами між двома або більше людьми.

d)    Хеппіслепінг –будь - які відеороліки з записамиреальних сцен насильства. На питання: «Чи траплялось вам зустрітися в Інтернеті з агресією?» ми отримали відповідь

На питання: «Чи траплялось вам підлягати намаганням переслідування, образ, приниження?» учні відповіли

5. ІНТЕРНЕТ-ШАХРАЙСТВО:

a)                 Генерування кодів для карток оплати мобільного зв’язку. Пропозиція програми генерування PIN-кодів для карток експрес-оплати за мобільний зв’язок. Запропонована програма виявляється генератором випадкових чисел.

b)                Налаштування безкоштовного використання послуг мобільного оператора. На безкоштовних хостингах розміщуються сайти-одноденки, працівники яких представляються співробітниками певного мобільного оператора та за певну суму пропонують повідомити налаштування для безкоштовного використання послуг.

c)                  «Читай чужі SMS». Пропозиція придбати спеціальну програму, що «дозволяє» читати SMS у чужому телефоні, переглядати адресну книгу та історії дзвінків.

d)                Продаж продукту, що не існує (програм, аудіофайлів, товарів, інформації). Прохання відправити SMS-повідомлення для отримання коду виявляється звичайним виманюванням коштів. Зазвичай «неможливість відправити повідомлення» призводить до численного зняття коштів з рахунку абонента.

e)                  «Передзвони мені». Дзвінок з незнайомого номера з проханням зателефонувати. При спробі з’єднання з рахунку абонента знімаються кошти.

f)                   Фішинг – технологія інтернет-шахрайства з метою крадіжки конфіденційної інформації (імен і паролей доступу, даних банківських карток і інтернет-гаманця й т.ін.). Поштовий фішинг – отримання листа з вимогою повідомлення особистих даних. Онлайн-фішинг – копіювання дизайну і доменних імен сайтів та інтернет-магазинів з метою обдурити покупця. Комбінований фішинг – створення підробного сайту, де жертва самостійно заповнює форми, повідомляючи шахраям конфіденційні дані, або використання програм-шпигунів key-loggers, що фіксують інформацію, введену з клавіатури та пересилають її шахраям.

g)                 Вішинг – технологія інтернет-шахрайства з метою крадіжки конфіденційної інформації за допомогою інтернет-телефонії і автонабирачів. Абоненту пропонується зателефонувати за міським номером, де звучить повідомлення про необхідність надання особистої інформації.

h)                Фармінг – перенаправлення трафіку із завантаженого веб-вузла на клон сайта, що хотів відвідати користувач. Далі відбувається зараження вірусами або активація файлу, що може пошкодити комп’ютер.

6. МОБІЛЬНЕ ШАХРАЙСТВО За допомогою SMS-повідомлень

1.     Перекажіть кошти на рахунок і отримайте вдвічі більше. SMSповідомлення зі змістом на кшталт: «Сервер мобільного оператора Х. Перекажіть гроші на номер ХХХХХХХ і отримайте вдвічі більше!».

2.     Прохання надіслати гроші. SMS зі змістом: «Не можу тобі дозвонитися, немає грошей, надішли 5 гривень». Далі повідомляється номер телефону ХХХ-ХХХХХХХ. При спробі набрати номер абонент виявляється «поза зоною досяжності».

3.     На ваш рахунок помилково перераховані кошти. Отримання SMS із текстом про помилкове перерахування незначної суми грошей на рахунок абонента і прохання про її повернення. Для переказу коштів пропонують відправити повідомлення на короткий номер, дуже схожий на службовий. У результаті «повернення боргу» з балансу відправника знімається значна сума.

4.     Відмовся від рекламної SMS-розсилки. Отримання SMS з пропозицією відписатися від рекламної SMS-розсилки. Послуга виявляється платною.

5.     Близька людина потрапила у халепу. SMS-повідомлення про те, що близька людина потрапила в халепу. Вказану суму пропонують перерахувати картками експрес-оплати мобільного зв’язку.

За допомогою телефонного зв’язку

1.     Блокування номера і перереєстрація SIM-карти. Надходження дзвінка начебто із сервісного центру оператора про збій в системі і блокування телефона абонента на кілька діб. Для «вирішення» проблеми пропонується перереєструватися в системі, набравши певну комбінацію чисел. Насправді ця комбінація чисел є командою переказу грошей з одного рахунку на інший.

2.     Виграш призу. Дзвінок начебто від представника call-центру і повідомлення про перемогу в акції. Для отримання «призу» необхідно придбати вау- чер поповнення рахунку на ХХХ гривень і повідомити код активації. Рахунок виявляється недійсним.

3.     Прохання зробити короткий дзвінок з вашого телефону. Звернення з проханням про необхідність термінового дзвінка тяжко хворій людині з вашого мобільного телефону. У результаті з рахунку абонента знімається значна сума. Попередьте дитину не реагувати на подібні звернення, не порадившись з вами.

 

6. ЗАРАЖЕННЯ     КОМП’ЮТЕРА ШКІДЛИВИМ   ПРОГРАМНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ

Зараження можливе комп’ютерними вірусами, програмами-шпигунами та через хакерські атаки.

За даними опитування компанії Symantec 48% найбільш небезпечних сайтів, що містять загрози розміщення програм-шпигунів – це сайти із дорослим змістом. Тому потрібно обмежити доступ на подібні ресурси з сімейного ПК. На питання: «Чи траплялось вам «зачепити» в Інтернеті вірус або порнографію?» учні відповіли

ВИСНОВКИ

Підлітки 15-18 років технічно освічені та добре орієнтуються в Інтернеті. Незважаючи на самостійність і незалежність, вони все ж потребують нагадування про необхідність дотримання правил поведінки в Мережі та заходах безпеки.

Сучасній людині Інтернет необхідний як засіб для отримання інформації, спілкування, але, користуючись послугами Інтернет, не забувайте про оточуючих Вас людей і Ваш духовний світ!

Повторимо правила безпеки в Інтернеті  

1.                      Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятий час роботи в Інтернеті і сайти, до яких можуть заходити діти.

2.                      Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

3.                      Не давати нікому, крім батьків, свої паролі, навіть найближчим друзям.

4.                      Якщо знайти якусь інформацію, що турбує дітей, потрібно негайно сповістити про це батьків.

5.                      Якщо отримали лист, який містить лайливі, нецензурні слова, негайно сповістити батьків.

6.                      Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

7.                      Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбуватися в громадському місці й у присутності батьків.

8.                      Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

9.                      Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10.                  Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Безпечнийінтернет

Номер слайду 2

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНІШОГО ІНТЕРНЕТУ

Номер слайду 3

СТАНЬ СПРАВЖНІМ ЗНАВЦЕМ!Дуже приємно відчувати себе СПРАВЖНІМ ЗНАВЦЕМ Інтернету, комп’ютерних програм, мобільного телефону. ДІЗНАВАЙСЯ більше про можливості інтернету та різних програм, особливо — програм, які допоможуть зробити твій інтернет більш безпечним — антивірусах, спам-фільтрах. Повір, чим більше ти знаєш і вмієш, тим більше ЦІКАВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТУ ти зможеш використовувати: малювати власні мультфільми, писати музику, створювати свої сайти й багато чого іншого.

Номер слайду 4

БІЛЬШЕ СПІЛКУЙСЯ! Намагайся ПОБІЛЬШЕ СПІЛКУВАТИСЯ зі своїми однолітками в реальному житті. Запишися у цікавий тобі гурток або спортивну секцію. РОЗМОВЛЯЙ і грай з одногрупниками на перервах та з однолітками у дворі. СПІЛКУЙСЯ в чатах і на форумах по зацікавленням. Дуже важливо, щоб ти розвивався гармонійно та умів будувати відносини із самими різними людьми у реальному світі, і в інтернеті! Це обов’язково стане тобі у пригоді в майбутньому, уміння спілкуватися потрібно для більшості сучасних професій.

Номер слайду 5

ЗАВАНТАЖУЙ ОБЕРЕЖНО! У мобільному інтернеті ти можеш знайти безліч корисних, кумедних або просто цікавих роликів, ігор, музики або фотографій. Багато що з них ти можеш легко скачати на свій мобільний телефон або комп’ютер. Проте БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ, ніколи нічого не завантажуй з невідомих тобі сайтів. По-перше, там може виявитися зовсім не те, що ти хотів отримати. А по-друге, разом із цікавим роликом ти можеш скачати й вірус, який пошкодить твій телефон або комп’ютер.

Номер слайду 6

НАВЧАЙСЯ ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ! В інтернеті ти можеш знайти безліч найрізноманітнішої інформації. Є цікава й корисна, що знадобіться тобі в навчанні, спілкуванні, зайнятті улюбленими справами й взагалі — у розвитку. Але є й НЕПОТРІБНІ ТОБІ САЙТИ — ті, які ти не розумієш, які викликають неприємні відчуття й емоції, або просто — сайти, призначені тільки для дорослих. Тобі потрібно НАВЧИТИСЯ ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ. Заходячи на новий сайт, насамперед, запитай себе, чи може він допомогти тобі в спілкуванні, навчанні, хобі, підняти настрій? І якщо відповідь — ні, тоді для чого тобі його відвідувати? Найкраще — скласти перелік цікавих та корисних для тебе й всієї родини сайтів і, в основному, відвідувати їх.

Номер слайду 7

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНІШОГО ІНТЕРНЕТУШЛЯХИ БЕЗПЕЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ МОЛОДДЮ ІНТЕРНЕТУПИТАННЯ ІНТЕРНЕТ - ЕТИКИЗАГРОЗИ ПРОТИЗАКОННОГО КОНТЕНТУ

Номер слайду 8

ДЕНЬ БЕЗПЕЧНІШОГО ІНТЕРНЕТУ

Номер слайду 9

АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯучнів Кремінського професійного ліцею. Чи маєте ви дома комп’ютер, підключений до Інтернету?

Номер слайду 10

Скільки часу ви проводите в Інтернеті?АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯучнів Кремінського професійного ліцею

Номер слайду 11

ІНТЕРНЕТ та ЗДОРОВ’ЯЗАПРОТИ

Номер слайду 12

ІНТЕРНЕТ та ОСВІТАЗАПРОТИ

Номер слайду 13

ІНТЕРНЕТ та СПІЛКУВАННЯЗАПРОТИ

Номер слайду 14

АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯЧим ви займаєтесь в Інтернеті?

Номер слайду 15

Чи отримуєте ви задоволення при роботі в Інтернет?АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯліцеїстів

Номер слайду 16

Як ваші батьки ставляться до вашої роботи в Інтернеті?АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯліцеїстів

Номер слайду 17

ТРИВОЖНА СТАТИСТИКА:понад 28% опитаних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі.17% без вагань повідомляють інформацію про себе і свою родину – адресу, професію, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі… Навіщо незнайомцям така інформація, діти, як правило, не замислюються.22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих.28% дітей, побачивши в інтернеті рекламу алкоголю або тютюну, хоча б один раз спробували їх купити, а 11%− спробували купувати наркотики.близько 14% опитаних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги.

Номер слайду 18

Інтернет - загрози

Номер слайду 19

Інтернет - залежність

Номер слайду 20

РОЗХОДЖЕННЯ МІЖ РЕАЛЬНИМ «Я» І СВОЇМ ІНТЕРНЕТ-ОБРАЗОМ

Номер слайду 21

ДОСТУП ДО НЕБАЖАНОГО КОНТЕНТУ

Номер слайду 22

КІБЕР – ХУЛІГАНСТВО: Кібер - булінг Кібер – грумінг Флеймінг. Хеппіслепінг

Номер слайду 23

Чи траплялось вам зустрітися в Інтернеті з агресією?АНОНИМНЕ АНКЕТУВАННЯліцеїстів

Номер слайду 24

ВІКТОРИНАМИ В ІНТЕРНЕТІ

Номер слайду 25

ВІКТОРИНАПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ або ПРИСТРІЙ, призначений для контролю зв'язку між мережами або між мережею та окремою комп'ютерною системою називається…... БРАНДМАУЕР

Номер слайду 26

ВІКТОРИНАЗловмисна програма, яка розповсюджується шляхом копіювання себе в інші програми називається…... ВІРУС

Номер слайду 27

ВІКТОРИНАОсоба, яка зламує паролі, коди та проникає у системи даних, не маючи на це дозволу називається…... ХАКЕР

Номер слайду 28

ВІКТОРИНАЗловмисна програма, яка може розповсюджуватися самостійно через комп’ютерні мережі називається…... ХРОБАК

Номер слайду 29

ВІКТОРИНАМеханізм для відсіювання і блокування доступу до певного матеріалу називається…... ФІЛЬТР

Номер слайду 30

ВІКТОРИНАЯк називають небажану масу електронних повідомлень, яка перенавантажує системи електронної пошти і може заблокувати поштові скриньки?СПАМ

Номер слайду 31

ВІКТОРИНАНабір правил, які гарантують конфіденційність інформації , називають. ЗАХИСТ ДАНИХ

Номер слайду 32

ВІКТОРИНАПрограма, розроблена для запобігання доступу зловмисних програм до системи. Виявляє заражені файли та видаляє або очищає їх від вірусів. АНТИВІРУСНА ПРОГРАМА

Номер слайду 33

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА: Дитяче порно

Номер слайду 34

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА: Дитяче порно

Номер слайду 35

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА: Використання і небезпека віртуального спілкування

Номер слайду 36

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА: Використання і небезпека віртуального спілкування

Номер слайду 37

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА:Інтернет - залежність

Номер слайду 38

Визначення Інтернет - залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від Інтернету. 

Номер слайду 39

Офіційна статистика

Номер слайду 40

Інтернет - залежність. Непереборне бажання залізти в Інтернет. Нездатність контролювати свій час в ІнтернетіПорушення сну або концентрації уваги. Симптоми. Розумове або фізичне виснаження. Дратівливість, депресія, нерви, замкнутість між людьми;вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.

Номер слайду 41

Можлива класифікація1 Безкінечне лазіння по всесвітній мережі, пошук інформації.2 Захоплення переписками та сайтами знайомств.3Ігрова залежність. Безперестанку ви граєте в ігри з іншими людьми.4 Участь у Інтернет - фінансових операціях. Це скажімо гра на гроші, Інтернет - магазини, аукціони тощо.5 Сексуальна захопленість — бажання лазити по порносайтах і отримувати від цього задоволення.6 Цілодобове коментування записів

Номер слайду 42

Шкала інтернет - залежностіAКоли мені сумно або самотньо, я звичайно виходжу в Інтернет. BЯ не почуваю необхідності вийти в Інтернет тоді, коли в мене поганий настрій.1

Номер слайду 43

Шкала інтернет - залежностіAКоли я проводжу в Інтернеті менше часу, ніж звичайно, я почуваю себе пригнічено. BМій емоційний стан не залежить від того, скільки часу я проводжу в Інтернеті. 2

Номер слайду 44

Шкала інтернет - залежностіAЯ почуваю, що моє захоплення Інтернетом заважає моєму навчанню, роботі або відносинам з людьми поза Інтернетом. BВикористання Інтернету не заважає моїм відносинам з людьми, навчанню або роботі.  3

Номер слайду 45

Шкала інтернет - залежностіAБагато моїх знайомих не знають, скільки часу я насправді проводжу в Інтернеті. BБільшість моїх знайомих знає, скільки часу я проводжу в Інтернеті.4

Номер слайду 46

Шкала інтернет - залежностіAЯ часто намагаюся зменшити кількість часу, що я проводжу в Інтернеті. BЯ не намагаюся зменшити кількість часу, що я проводжу в Інтернеті.5

Номер слайду 47

Шкала інтернет - залежностіAКоли я не в Інтернеті, я часто думаю про те, що там відбувається. BКоли я не в Інтернеті, я рідко думаю про нього.6

Номер слайду 48

Шкала інтернет - залежностіAЯ волію спілкуватися з людьми або шукати інформацію через Інтернет, а не в реальному житті. BЯ далеко не завжди вдаюся до допомоги Інтернету, коли мені потрібно знайти інформацію або поспілкуватися.7

Номер слайду 49

Джон Сулер"Кіберпростір - один із способів зміни стану свідомості. Як і в зміненому стані свідомості взагалі, кіберпростір і все, що в ньому відбувається, здається реальним - часто навіть більш реальним, ніж дійсність ". 

Номер слайду 50

Психологічні ознаки інтернет - залежностінав'язливе бажання перевірити e-mail; постійне чекання наступного виходу в Інтернет; скарги навколишніх на те, що людина проводить занадто багато часу в Інтернет; скарги навколишніх на те, що людина витрачає занадто багато грошей на Інтернет.

Номер слайду 51

Фізичні ознаки інтернет - залежності1враження нервових стовбурів руки, зв'язане з тривалою перенапругою м'язів;

Номер слайду 52

Фізичні ознаки інтернет - залежностіоніміння пальців руки, що тримає „мишку";2

Номер слайду 53

Фізичні ознаки інтернет - залежностісухість та різь в очах; 3

Номер слайду 54

Фізичні ознаки інтернет - залежності4головні болі по типу мігрені;

Номер слайду 55

Фізичні ознаки інтернет - залежностіболі в спині; 5

Номер слайду 56

Фізичні ознаки інтернет - залежності6нерегулярне харчування, пропуск прийомів їжі;

Номер слайду 57

Фізичні ознаки інтернет - залежностізневага до особистої гігієни; 7

Номер слайду 58

Фізичні ознаки інтернет - залежностірозлад сну, зміна режиму сну8

Номер слайду 59

Мета використання комп’ютера. Робота з текстом. Робота з графікою. МультимедіаІгри. Спілкування. Перевір себе!!!

Номер слайду 60

На що витрачається більша частина часу роботи за комп’ютером?Розвага. Навчання. Перевір себе!!!

Номер слайду 61

Вибір між комп’ютером та прогулянкою. Комп’ютер. Прогулянка. Перевір себе!!!

Номер слайду 62

Використання Інтернету. Для розваги. Для спілкування. Учбова мета. Перевір себе!!!

Номер слайду 63

Перевага у спілкування. Спілкування за допомогою Інтернет - сервісів. Спілкування у реаліНе важливо як. Перевір себе!!!

Номер слайду 64

Перевага у спілкування. Спілкування за допомогою Інтернет - сервісів. Спілкування у реаліНе важливо як. Перевір себе!!!

Номер слайду 65

УВАГА!!! НЕБЕЗПЕЧНО!!!ПРОБЛЕМА:Інтернет - шахрайство

Номер слайду 66

Твій кориснийІнтернет

Номер слайду 67

Антуан де Сент-Экзюпери. Головна розкіш - це розкіш людського спілкування

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мехеда Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
20 жовтня 2019
Переглядів
3969
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку