Виховний захід на тему: «Interesting Lesson»
Мета: формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках
вивчених тем;
удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання,письма та усного
мовлення;
розвивати увагу, творчу фантазію, пізнавальний інтерес,
ініціативу в здійсненні мовленнєвої діяльності;
формувати здатність працювати в парі, групі; виховувати культуру
спілкування та інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: картки із словами та завданнями, пазли, наочний матеріал по відповідних темах.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Ведучий 1: Dear friends! Today we'll have a very interesting competition. Two teams of pupils will show us their knowledge of English. I think it will be interesting and funny.
I would like to welcome our teams. Welcome!
Ведучий 2: Today we'll speak about English, play many interesting games and remember what we have learned at our lessons.
OK. Let's start. Dear boys and girls, our best pupils now you can prove your knowledge of English.
So, we have 2 teams. Each team consists of 5 players. Each team has its own table. I wish you good luck!
Ведучий 1: Every team has the name. Let’s meet them.
(Команди представляють свої назви та займають місця)
Ведучий 2: I see you are ready and we can start our competition.
Завдання 1: А тепер кожна з команд отримає карточку , на якій написано слово(favourite). Завдання – використайте кожну букву цього слова і запишіть інше англійське слово, тобто утворіть таку собі піраміду з англійських слів.
Happy
tOmato
L
I
D
A
Y
S
Завдання 2: «Кольори»
На дошці написані назви кольори. Учні добирають якомога більше слів, пов’язаних з певним кольором.
Наприклад:
Black: coffee, tea, shoes, coal.
White: snow, sugar, teeth, ice-cream.
Green: leaves, grass, cucumber, snake, crocodile, frog.
Yellow: lemon, chicken, gold, sun, sunflower.
Blue: sky, flower, sea, pencil.
Red: tomato, cherry, rose.
Brown: chocolate, pencil, hair.
Orange: orange, carrot, pumpkin.
Завдання 3: Translate the words and word combinations into Ukraine and English. ( За кожне перекладене слово ( словосполучення) – 1 бал)
Команда 1 Команда 2
Holidays season
улюблений предмет сонячна погода
windy weather to rest
родина батьки
Physical Training Computer Study
шкільна форма rainy weather
an uncle літні канікули
winter an aunt
Завдання 4: Знайди назви тварин.
Завдання 5: « Що ти любиш?»
Учитель пише на дошці слова: Main Course, Vegetables, Fruit, Drinks. Представники кожної команди підходять до вчителя і беруть картки з буквами, з яких вони повинні скласти слово-назву їжі і записати його у відповідний стовпчик на дошці. За кожне правильно записане слово команда отримує один бал.
C,N,E,H,K,I,C |
R,E,A,P |
P,L,P,A,E |
U,I,E,C,J |
M,O,T,A,T,O |
S,I,F,H |
E,H,S,E,C,E |
F,E,C,E,O,F |
R,G,O,N,E,A |
N,A,A,B,N,A |
K,I,L,M |
C,W,S,D,A,I,N,H |
M,E,U,C,R,C,B,U |
L,U,M,P |
(Key: chicken, apple, tomato, cheese, orange, milk, cucumber, pear, juice, fish, coffee, banana, sandwich, plum.)
Завдання 6: «Snowballs»
Учні записують на листках речення у яких повідомляють коротку інформацію про себе. Наприклад: My favourite lesson is… My best friend is… I like to listen to music in my free time. І т.д. Потім згинають листки, формуючи сніжку. Дві команди стають одна проти одної і грають сніжки поки лунає музика. По команді кожен учень бере сніжку,яка опинилась в нього в руках. Учні по черзі розгортають аркуші і зачитують записи. Команди повинні здогадатись про кого йде мова.
Завдання 7: «Павутинка».
Учасники команд стають в коло. Учасник однієї команди тримає в руках клубок ниток, називає будь-яке англійське слово і кидає клубок комусь із команди суперників, при цьому тримаючи кінець нитки від клубка. Той хто зловив повинен скласти речення із сказаним словом, сказати своє слово і передати естафету далі.
Завдання 8: Знайди заховані назви слів,які описують погоду.
S |
O |
W |
E |
A |
X |
F |
O |
U |
R |
C |
O |
L |
D |
R |
F |
N |
E |
N |
H |
V |
C |
O |
O |
N |
U |
D |
G |
O |
L |
S |
G |
Y |
S |
Y |
A |
S |
O |
T |
G |
G |
U |
R |
U |
B |
U |
Y |
Y |
H |
M |
E |
T |
A |
D |
X |
O |
R |
A |
I |
N |
Y |
Y |
E |
E |
W |
E |
R |
M |
U |
T |
F |
Y |
H |
O |
T |
N |
I |
W |
E |
T |
Завдання 9: Let's play such a game: make up as many words as possible out of the given title: "ADVENTURЕ BOOK" You may use letters twice. (Учні складають слова за 3 хвилини.)
Завдання 10: Наш останній конкурс. Прочитайте зашифроване англійське прислів’я. Перш ніж починати розгадувати його, зверніть увагу на кольори букв, тоді легше буде розшифровувати запис.
T E W T O T H E E R A T
D H S A A N R O E N B E
Підведення підсумків заходу. Нагородження команд грамотами.