Свято англійської мови для учнів 1 - 6 класів. Учні показують свої знання та вміння з англійської мови: розповідають вірші, співають пісні, танцюють, інценізують казку "Теремок" англійською мовою.
Виховний захід “We like and learn English”.
Мета заходу: вдосконалити навички усного мовлення; розвивати інтерес учнів до вивчення іноземної мови шляхом інноваційних методів та форм роботи; розширити кругозір та світогляд; розвивати пам'ять та увагу.
Обладнання: декорації для казки, костюми для героїв.
Хід заняття.
Ведучий 1: Good afternoon boys and girls! Good afternoon dear guests! We are glad to see you at our “English party”.
Ведучий 2: Добридень, дівчата та хлоп’ята! Добридень гості дорогі! Ми дуже раді бачити Вас на нашому святі!
Ведучий 1: Today we’ll speak about English, play many interesting games, sing songs, recite poems, guess the riddles, act the plays and remember what we have learned at our lessons.
Ведучий 2: Сьогодні ми поговоримо про англійську мову, пограємо в цікаві ігри, поспіваємо, порозгадуємо загадки, розіграємо виставу та пригадаємо те, що вчили на наших уроках.
Ведучий 1: Take part in our show! Are you ready to practice your knowledge?
Хлопчик: (виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.
Вчитель: То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?
Хлопчик: Ну , я! А що? Who are you? Where do you live? Kyiv is a capital of Ukrainе. Bland - a - med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!
Вчитель: Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?
Хлопчик: Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Stas.
Вчитель: How do you do?
Хлопчик: ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте - як в університеті… Що це ви таке спитали?
Вчитель: Як справи?
Хлопчик: Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do? Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?
Вчитель. По-перше, словниковий запас , а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають всі діти.(виходять учні )
Учень 1.English is the most widespread language. It is the language of politics and sport, science and computer technologies, business and international communication.
Англійська мова – найбільш широко розповсюджена. Це мова політики і спорту, науки і комп’ютерних технологій, бізнесу та міжнародного спілкування.
Учень2. More than 300 million people speak English as their first language.
Більше, ніж 300 мільйонів людей спілкуються англійською, як рідною мовою.
Учень 3. But English is also the ‘second language’ for more than 350 million people.
Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.
Учень 4. That means it is one of the most popular languages in the world.
Тож це означає, що вона одна з найбільш популярніших мов у світі.
Учень 5. The Internet has become a part of life for many people. But you won’t be able to use it unless you know English.
Інтернет став частиною життя для багатьох людей, але ти не зможеш користуватися, якщо не знаєш англійської.
Учень 6. If you want to travel and to visit different corners of our planet, you should learn and improve your English!
Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – ви повинні вчити та удосконалювати свою англійську мову!
Хлопчик. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)
Учень 7. Стасе , не плач, дорогенький!
Хлопчик. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…
Учень 8. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.
Ведучий 2: Дорогі діти, скажіть нам, що було найпершим, що ви вивчили з англійської мови?
Діти (із залу):Англійський алфавіт.
Ведучий 1: Давайте зараз його згадаємо.
Учень 2 класу розповідає вірш.
The ABC
A,B,C,D,E,F,G
H,I,J,K,L,M,N,O,P,
Q,R,S,T,U,V,W,
X,Y,Z. This is English alphabet ,
Which we never must forget.
Ведучий 2 Let’s sing the ABC – song.
(Усі співають пісню ABC)
Ведучий 1 And now let’s play with our guests!
Ведучий 2 А зараз давайте пограємось з нашими гостями.
Ведучий 1 Children! Let’s finish the rhyme!
Ведучий 2 Давайте закінчимо рифму, діти!
Ведучий 1 У Василя живе бульдог, а собака буде dog!
Ведучий 2 У ставку, де є місток, пливе зелена жаба frog.
Ведучий 1 Хто з’їв вчора мій омлет? Це нахаба сірий cat.
Ведучий 2 Рудий хвіст стирчить із box, це лисиця певне fox.
Ведучий 1 Сірий друг живе у house. Звуть його звичайно mouse.
Ведучий 2 Люблю грати я в футбол. Б’ю ногою м’ячик ball.
Ведучий 1 Very well, children!
Ведучий 1. Ну а зараз давайте порадуємо один одного своїми талантами. Ми будемо розповідати вірші, співати пісні та грати в ігри. Надаємо слово першокласникам.
This is my father,
This is my sister,
This is my brother.
Mother, father, sister, brother,
Hand – in – hand with one another.
2. Red and yellow.
Green and blue!
Lots of colours
For me and you.
3. - How old are you? How old are you?
- Are you one? Are you two?
- Are you three, four, five, or six?
- No, I am not. Listen to this.
It's my birthday, and hooray!
Now I'm seven, I'm seven today!
Ведучий 2. А зараз ми подивимось, як учні відпочивають на уроках англійської мови. It’s time for rest! (Танок від учнів 5 класу “Gummy bear”).
Ведучий 1. А тепер учні 2 класу заспівають нам пісню “Clap your hands”.
Пісня “Clap your hands.
Ведучий 2. А учні третього класу підготували нам розповіді про свої улюблені свята.
Ведучий 1. А зараз запрошуємо учнів четвертого класу із піснею “Old McDonalds”.
Ведучий 2. А зараз ми подивимось казку від учнів п’ятого класу.
Сценарій казки.
На сцені стоїть теремок, повз нього пробігає мишка. Побачивши теремок, вона показує своє здивування і захоплення.
1. Mouse: What a nice house! It is very nice. It is not small. It is not big. Tock, tock, tock. Who lives in the house? Nobody! Now I can live in it.
2. Frog: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?
Mouse: I live in the house. I am a mouse. And who are you?
Frog: I am a frog. My name is Green. And what is your name?
Mouse: My name is Micky-Mouse. What can you do?
Frog: I can jump. I can sing.
Mouse: Sing a song, please!
Frog (співає):
I have got a mother.
I have got a father.
I have got a brother.
How I love them all.
Mouse: Glad to see you. Come in. Let’s live together in the house.
3. Dog: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?
Mouse: I am a mouse.
Frog: I am a frog. And who are you?
Dog: I am a dog. I am clever and pretty. I am not big. I am little.
Frog: What is your name?
Dog: My name is Jack.
Frog: Can you dance?
Dog (танцює):
Yes, I can.
I am a dog.
My name is Jack.
My coat is white.
My nose is black.
Frog: You are very nice. Come in. Let’s live together.
4. Fox: I am a fox. I am very nice. I am pretty and clever. Oh, what a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?
Тварини по черзі:
I am a mouse. I live in the house.
I am a frog. I live in the house.
I am a dog. I live in the house. And who are you?
Fox: I am a fox.
Dog: Can you count?
Fox: Yes, I can.
Dog: Count, please.
Fox: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.
Dog: You are very nice. Come in. Let’s live together.
5.Wolf: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house.
Тварини по черзі:
I am a mouse. I live in the house.
I am a frog. I live in the house.
I am a dog. I live in the house.
I am a fox. I live in the house. And who are you?
Wolf: I am a wolf. My name is Ben.
Fox: Can you play with a ball?
Wolf: Yes, I can.
Fox: Play with a ball, please.
Wolf: (грає з м’ячем)
Fox: You are very nice. Come in. Let’s live together.
6. Monkey: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?
Тварини по черзі:
I am a mouse. I live in the house.
I am a frog. I live in the house.
I am a dog. I live in the house.
I am a fox. I live in the house.
I am a wolf. I live in the house. And who are you?
Monkey: I am a monkey. My name is Jess.
Wolf: What can you do?
Monkey: I can jump and skip.
Wolf: You are very nice. Come in. Let’s live together.
7. Cat: What a nice house! Tock, tock, tock. Who lives in the house?
Тварини по черзі:
I am a mouse. I live in the house.
I am a frog. I live in the house.
I am a dog. I live in the house.
I am a fox. I live in the house.
I am a wolf. I live in the house.
I am a monkey. I live in the house. And who are you?
Cat: I am a cat. My name is Alex.
Monkey: What do you like to do?
Cat: I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to jump.
I like to run.
I like to play.
It’s fun!
Monkey: You are very nice. Come in. Let’s live together.
Now all friends live together in the house and they are happy!!!
Усі співають пісню “The more we are together”.
The more we get together,
Together, together,
The more we get together,
The happier we'll be.
'Cause your friends are my friends,
And my friends are your friends.
The more we get together,
The happier we'll be.
Вчитель. Стасе, чи сподобалося тобі сьогодні?
Хлопчик. Дуже, дуже!
Мова. Стас, діти багато працювали, щоб виконати завдання конкурсів. І не лише сьогодні, а кожного уроку. Тому я думаю , що тобі треба пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.
Хлопчик. Обіцяю.
Вчитель. Dear guests, thank you for you attention. Hope you enjoyed our party.
Did you like our English party?
Молодці! Сьогодні ми дуже гарно попрацювали.
Я хочу сказати, що надзвичайно вражена вашими вміннями, знаннями та тими зусиллями, яких ви доклали, щоб досягти таких результатів. Дякую вам за роботу і співпрацю. Сподіваюсь, що наступного року ми попрацюємо ще краще і підготуємо ще більш вражаюче свято. А закінчити наше свято ми хочемо веселою піснею
Stand up everybody and prepare your hands
If you’re happy and you know it
співають всі учасники концерту та учні в залі
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it,
Then your face will surely show it,
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it, stаmp your feet.
If you're happy and you know it, stаmp your feet.
If you're happy and you know it,
Then your face will surely show it,
If you're happy and you know it, stаmp your feet.
If you're happy and you know it, shout “Hooray”
If you're happy and you know it, shout “Hooray”
If you're happy and you know it,
Then your face will surely show it,
If you're happy and you know it, shout “Hooray”
If you're happy and you know it, do all three
If you're happy and you know it, do all three
If you're happy and you know it,
Then your face will surely show it,
If you're happy and you know it, do all three
Clap, stamp, shout “Hooray”.
Teacher: And now our party is over. Good – bye.