Основною метою даного уроку є - удосконалити навички та вміння учнів вживати дієслова have, has на рівні речення та фрази.
Робота над розвитком мовленнєвих компетенцій у молодшій школі має свої особливості, тому рекомендую пропонувати учням такі завдання, які враховують їх вікові і психологічні особливості та дають більше задоволення під час виконання завдань. Запропонований вашій увазі урок – не просто урок, а урок-гра, на якому молодші школярі залюбки граються, бо це для них їх природній стан. Урок-гра реалізує одну з домінуючих потреб науково-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку. Ігрова діяльність впливає на розвиток уваги, пам'яті, мислення, уяви, всіх пізнавальних процесів. Гра – це не просто колективна розвага. Це основний спосіб виконання багатьох завдань навчання.
Тема уроку "Family”
Форма уроку : урок – гра
Цілепокладання:
Освітнє:
- формувати інтерес до вивчення англійської мови;
Навчальне:
- формувати уявлення про граматичну структуру англійських речень;
- удосконалити навички та вміння учнів вживати дієслова have, has на рівні речення та фрази;
- розвивати навички та вміння аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читаня.
Розвиваюче:
Виховне:
- виховувати активність, старанність, любов до англійської мови.
Засоби навчання: магнітофон, записи, граматична таблиця(have, has), іграшки; рольові картки, малюнки, пакети з картками, підручник «Get Ready» (Oxford University Press)
І. Початок уроку
Т. Good-morning, everybody. I'm glad to see you. I hope we shall have a good lesson today. Are you ready to work?
- фонетична зарядка.
T. Let's sing "Good-morning song"
-Good-morning, good-morning
and how do you do?
-Good-morning, good- morning
I'm fine, how are you?
- постановка проблеми, об'ява теми уроку.
T. How are you?
CI. We are fine, thank you.
T. Let's start.
Look! I have a bag. P.1 has a little doll. So, today we shall continue our work & learn how to use "have", "has". Our topic is "Family".
II. Основна частина уроку.
1. Вживання дієслів "have", "has", використання іграшок для відпрацювання структури.
T. I have a pen.
P1 has a dog.(etc.)
-удосконалення навичка давати короткі відповіді на запитання в І та III ос. одн. (Yes,I have/ No, I haven’t; Yes, she/he has/No, she/he hasn’t)
T. Answer my questions:
- Have you a ball?/Have you a frog?......
T. Let's sing a song "A Red Doll"( з метою повторення III ос. одн.)
I am Sue, I have a bike
And I have a red doll
I am Sue, I have a ball,
A ball, a bike, a red doll
I am Jack, I have a kite
And I have a black cat
I am Jack I have a book,
A book, a kite, a black cat.
-перевірка розуміння змісту та удосконалення навичок вживання структури She/He has a kite.
T. Has Sue a bike?
P. Yes,she has.
What has Sue?
P. She has a bike.
T. Has P1 a bike?
P. No, he hasn’t.
- вживання структур з have/has в стверджувальних реченнях. (використання іграшок)
Т. Say what you have & what your friend has.
P. I have a dog. Dasha has a doll.
- вживання мовленнєвих структур з have/has в запитальній формі.
T. We are going to have some fun today. Let's go on a picnic! Do you want?
Take your bags! Do you like to play tennis? Let's play question tennis. Ask your friend what he/she has in his/her bag. Work in pairs!
P1 - Have you a bear?
P2 - Yes, I have. Have you a ball?...
-закріплення навчального матеріалу за допомогою пісні.
T. So you have big bags. Put all the toys in the bags and let's sing a "Big Bag song".
I have two kites, I have two kites,
And a big bag
I have three dolls, I have three dolls,
Two kites and a big bag.
I have four balls,I have four balls
Two kites, three dolls,
And a big bag.
I have five books,I have five books,
Two kites, three dolls, four dolls
And a big bag.
T. How many balls/books/dolls have you?
P. I have 4 balls/5 books/3 dolls.
2. Опрацювання теми "Family".
А) Розвиток навичок аудіювання.
- прослуховування оповідання з подачі вчителя (використання іграшки лялькового театру жабки Freddie та малюнків)
T. You have big bags, but I have a magic box.
Look! There is somebody here. (З'являться іграшка Freddie)
Freddie:
Hello! I am a little frog. My name is Freddie. My surname is Green. I am three. I live with my family in London zoo. I have a father - Mr. Green. Look, this is a photo of him. I have a mother - Mrs. Green. I have a little sister. She is one. I can jump & swim. Do you understand me?
1) Перевірка розуміня учнями оповідання (дати відповідь: так/ні)
T. Answer "yes", "no"
Freddie:
- My name is Tommy Brown.
- My name is Freddie Green.
2) Перевірка за допомогою запитання.
T. - Is this a little frog?
- Is it green?
- How old is he?
3) Робота в групах. Відтворення оповідання.
T. Now we shall do some group work. I'll give each group a set of cards. Match the beginning & the end of the sentences.
4) Розвиток навичок читання
T. Read the story.
Freddie: I see, you are clever boys & girls.
T. Say "good-bye to the children, Freddie"
Freddie: Good-bye!
- Фізкульт-хвилинка. Song Step-step, clap-clap
T. So, we are on a picnic. Let's do some exercises.
Б) розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення по темі "Family".
- діалогічне мовлення (робота в парах)
T. Freddie has told us about his family. Let's speak abput your farnilies.
Find your family photos. Who is this? Work in pairs.
PI - Who is this?
P2 - This is my mummy. Her name is ...
- монологічне мовлення
T. Now, P1 will tell us about his family
В) рольова гра (робота в группах з використанням рольових карток)
T. Now, we are going to practice role-play. We've got 2 families here: the Whites, the Blacks.
- підготовка до рольової гри
Т. Let's revise some phrases:
- Meet my family.
- How do you do?
- Nice to meet you.
- How old are you?
- What's your name?
- How are you?
- See you later.
- рольова гра
P1 will introduce his family
P2 will visit his friend.
III. Заключна частина уроку.
T. Thank you for a work. What have we learned today? Good-bye.
See you later. Have a nice day!