Урок-гра з англійської мови ''Family''

Про матеріал

Основною метою даного уроку є - удосконалити навички та вміння учнів вживати дієслова have, has на рівні речення та фрази.

Робота над розвитком мовленнєвих компетенцій у молодшій школі має свої особливості, тому рекомендую пропонувати учням такі завдання, які враховують їх вікові і психологічні особливості та дають більше задоволення під час виконання завдань. Запропонований вашій увазі урок – не просто урок, а урок-гра, на якому молодші школярі залюбки граються, бо це для них їх природній стан. Урок-гра реалізує одну з домінуючих потреб науково-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку. Ігрова діяльність впливає на розвиток уваги, пам'яті, мислення, уяви, всіх пізнавальних процесів. Гра – це не просто колективна розвага. Це основний спосіб виконання багатьох завдань навчання.

Перегляд файлу

 

Тема уроку   "Family

 Форма уроку : урок – гра

Цілепокладання:

Освітнє:

- формувати  інтерес до вивчення англійської мови;

Навчальне:

     -   формувати уявлення про граматичну   структуру    англійських  речень;

     - удосконалити навички та вміння учнів вживати    дієслова have, has на рівні речення та фрази;

     -  розвивати навички та вміння аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читаня.

Розвиваюче:

  • розвивати мовленнєву реакцію, фонематичний    слух та пам'ять, уяву, творче мислення.

Виховне:

 - виховувати активність, старанність, любов до англійської мови.

Засоби навчання:  магнітофон, записи, граматична таблиця(have, has), іграшки; рольові картки, малюнки, пакети з картками, підручник «Get Ready» (Oxford University Press)

І. Початок уроку

Т. Good-morning, everybody. I'm glad to see you. I hope we shall have a good lesson today. Are you ready to work?

- фонетична зарядка.

T. Let's sing "Good-morning song"

-Good-morning, good-morning

                                          and how do you do?

-Good-morning, good- morning

                                         I'm fine, how are you?

- постановка проблеми, об'ява теми уроку.

T. How are you?

CI. We are fine, thank you.

T. Let's start.

Look! I have a bag. P.1 has a little doll. So, today we shall continue our work & learn how to use "have", "has". Our topic is "Family".

II. Основна частина уроку.

1. Вживання дієслів "have", "has", використання іграшок для відпрацювання структури.

T. I have a pen.

P1 has a dog.(etc.)

-удосконалення навичка давати короткі відповіді на запитання в І та III ос. одн. (Yes,I have/ No, I haven’t; Yes, she/he has/No, she/he hasn’t)

T. Answer my questions:

- Have you a ball?/Have you a frog?......

T. Let's sing a song "A Red Doll"( з метою повторення III ос. одн.)

I am Sue, I have a bike

And I have a red doll

I am Sue, I have a ball,

 A ball, a bike, a red doll

I am Jack, I have a kite

And I have a black cat

  I am Jack I have a book,

    A book, a kite, a black cat.

-перевірка розуміння змісту та удосконалення навичок вживання структури She/He has a kite.

T. Has Sue a bike?

P. Yes,she has.

What has Sue?

P. She has a bike.

T. Has P1 a bike?

P. No, he hasnt.

- вживання структур з have/has в стверджувальних реченнях. (використання іграшок)

Т. Say what you have & what your friend has. 

P. I have a dog. Dasha has a doll.

- вживання мовленнєвих структур з  have/has в запитальній формі.

T. We are going to have some fun today. Let's go on a picnic! Do you want?

Take your bags! Do you like to play tennis? Let's play question tennis. Ask your friend what he/she has in his/her bag. Work in pairs!

P1 - Have you a bear?

P2 - Yes, I have. Have you a ball?...

-закріплення навчального матеріалу за допомогою пісні.

T. So you have big bags. Put all the toys in the bags and let's sing a "Big Bag song".

I have two kites, I have two kites,

And a big bag

I have three dolls, I have three dolls,

Two kites and a big bag.

I have four balls,I have four balls

Two kites, three dolls,

And a big bag.

I have five books,I have five books,

Two kites, three dolls, four dolls

And a big bag.

 

T. How many balls/books/dolls have you?

P. I have 4 balls/5 books/3 dolls.

2. Опрацювання теми "Family".

А) Розвиток навичок аудіювання.

- прослуховування оповідання з подачі вчителя (використання іграшки лялькового театру  жабки  Freddie та малюнків)

T. You have big bags, but I have a magic box.

Look! There is somebody here. (З'являться іграшка Freddie)

Freddie:

     Hello! I am a little frog. My name is Freddie. My surname is Green. I am three.    I live with my family in London zoo. I have a father - Mr. Green. Look, this is a photo of him. I have a mother - Mrs. Green. I have a little sister. She is one. I can jump & swim. Do you understand me?

1)  Перевірка розуміня учнями оповідання (дати відповідь: так/ні)

     T. Answer "yes", "no"

      Freddie:

    - My name is Tommy Brown.

    - My name is Freddie Green.

2)  Перевірка за допомогою запитання.

     T. - Is this a little frog?

         - Is it green?

         - How old is he?

3) Робота в групах. Відтворення оповідання.

  T. Now we shall do some group work. I'll give each group a set of cards. Match the beginning & the end of the sentences.

4) Розвиток навичок читання

   T. Read the story.

      Freddie: I see, you are clever boys & girls.

T. Say "good-bye to the children, Freddie"

Freddie: Good-bye!

- Фізкульт-хвилинка. Song Step-step, clap-clap

T. So, we are on a picnic. Let's do some exercises.

 

Б) розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення по темі "Family".

- діалогічне мовлення (робота в парах)

T. Freddie has told us about his family. Let's speak abput your farnilies.

Find your family photos. Who is this? Work in pairs.

PI - Who is this?

P2 - This is my mummy. Her name is ...

- монологічне мовлення

T. Now, P1 will tell us about his family

В) рольова гра (робота в группах з використанням рольових карток)

T. Now, we are going to practice role-play. We've got 2 families here: the Whites, the Blacks.

- підготовка до рольової гри

        Т. Let's revise some phrases:

          - Meet my family.

          - How do you do?

          - Nice to meet you.

           - How old are you?

           - What's your name?

           - How are you?

           - See you later.

 

- рольова гра

P1 will introduce his family

P2 will visit his friend.

III. Заключна частина уроку.

T. Thank you for a work. What have we learned today? Good-bye.

See you later.  Have a nice day!

 

 

docx
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
2142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку