Позакласний захід з географії "Географічний квест для учнів 6-10 класів"

Про матеріал
Розробка позакласного заходу з географії для учнів 6-10 класу, містить вікторини, кросворд, ребуси, роботу з картою. Можна застосувати в рамках проведення Тижня географії
Перегляд файлу

Географічний квест

(для учнів 6-10 класів)

Мета квесту:

  • систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках географії;
  • розвиток логічного мислення, інтуїції, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;
  • формування в учнів високих морально-психологічних якостей – рішучості, наполегливості, дисциплінованості, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;
  • організація змістовного дозвілля учнів.

Учасники: команди учнів 6-10 класів ( по 10 осіб кожна).

Тривалість квесту: 1 година.

Місце проведення: приміщення школи (кабінети: фізики, хімії, кабінет директора, завуча, методичний кабінет, бібліотека).

Обладнання: картки із завданнями, атлас, маршрутні листи для команд.

Підготовка до квесту:

  • розробити завдання;
  • облаштувати  кабінети, у яких проводитиметься кожен з етапів квесту;
  • роз’яснити учням правила квесту.

Організація квесту:

  • про проведення змагання потрібно повідомити учнів і вчителів, окреслити його тему та особливості проведення;
  • кількість станцій має перевищувати кількість команд для того, щоб уникнути зіткнення команд на одній станції та витрачання часу;
  • на кожній станції має бути координатор – вчитель, який слідкує за виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання та віддає команді QR-код, у якому закодована підказка, до якого наступного пункту рухатись команді;
  • рівень складності завдань, які розв’язуватимуть під час квесту учасники команд, має відповідати їхньому віку.

Правила квесту.

  1. Всі учасники квесту діляться на команди по 10 осіб.
  2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист (зразок маршрутного листа у Додатку 1) і проходить станції згідно свого маршруту.
  3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання та кількість набраних балів), віддають частину карти.
  4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
  5. Для того, щоб команда стала переможцем, потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
  6. Завдання від координатора квесту команда отримує лише тоді, коли впорається із завданням!

Станції:

  1. «Шифрувальник» ( місце проведення  - методичний кабінет)
  2. «Ребуси» (місце проведення – кабінет директора)
  3. «Відвідай об’єкт» (місце проведення – кабінет фізики)
  4. «Географічна вікторина» ( місце проведення – кабінет хімії)
  5. «Знайди слово» ( місце проведення – бібліотека)
  6. «Географічна номенклатура» (місце проведення – кабінет заступника директора з НВР)
  7. Фініш (актова зала) – складання карти, підведення підсумків та нагородження переможців.

Завдання для кожної станції у Додатку 2.

Додаток 1

Маршрутна картка команди     Колумби

 

Кабінет

Час роботи

Бали

Підпис

1

 

Фізики

 

 

 

2

 

Кабінет директора

 

 

 

3

 

Кабінет заступника директора з НВР

 

 

 

4

 

Методичний кабінет

 

 

 

5

 

Бібліотека

 

 

 

6

 

Хімії

 

 

 

7

 

Актова зала

 

 

 

 

Маршрутна картка команди  Магеллани

 

Кабінет

Час роботи

Бали

Підпис

1

 

Хімії

 

 

 

2

 

Бібліотека

 

 

 

3

 

Методичний кабінет

 

 

 

4

 

Кабінет директора

 

 

 

5

 

Кабінет заступника директора з НВР

 

 

 

6

 

Фізики

 

 

 

7

 

Актова зала

 

 

 

 

 Додаток 2

І. «Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

 

 

0

ЬЮЯ

 

 

Завдання для команди Колумби:

1). Прилад: 11665276 (Барометр)

2). Водоспад: 158250 (Анхель)

3). Обласний центр України: 816541  (Харків)

4). Країна «Великої сімки»:  545299451(Німеччина)

5). Азіатська столиця: 62545 (Пекін)

Завдання для команди Магеллани:

1). Прилад: 726565276 (Термометр)

2). Гірська вершина в південній Америці: 156551271 (Аконкагуа)

3). Обласний центр України: 92654241 (Чернігів)

4). Країна «Великої сімки»:  8615840 (Франція)

5). Азіатська столиця : 23151671 (Джакарта)

 

ІІ. Зупинка «Ребуси»

 

1https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F7ccf325fb3f1d98d6f37b9cb08c606f6%2F567.jpg

2https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2Fab35d4bba24b874a3a496089063e3b32%2F____.jpg

 

3https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F2e0679e1ab50d6cbb096e5f5905088d8%2F________.jpg

 

4https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F9b04ac31e8a05804b708a999cdba87af%2F_______.jpg

5https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2Fdc73eadd52219a7b1a80b5e7a33073ae%2F________.jpg

6https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F7c108813599eaf914312cd3b3123688f%2F______.jpg

ІІІ. Зупинка «Відвідай об’єкт»

  1. 280пн. ш.; 860сх.д.. – __________________________
  2. 600пн. ш.; 850зх.д.. -  __________________________
  3. 150пн.ш.; 150 сх. д. -  _________________________
  4. 120 пд. ш.; 700 зх. д..-  _________________________
  5. 340 пд. ш.; 1500 сх. д.. - __________________________

Відповіді: 1. г. Джомолунгма, 2. Ґудзонова затока, 3. оз. Чад, 4. г. Аконкагуа,

  1. м. Канберра.

IV. Зупинка .«Географічна вікторина.»

  1. Грошова одиниця Італії. (Ліра)
  2. Яку протоку змушений був перепливти Д'Артаньян, щоб дістати підвіски для королеви Франції? (Ла-Манш)
  3. Внутрішньоматерикове море Атлантичного океану, що омиває береги Європи. На його березі знаходиться всім відоме місто Юрмала. (Балтийське)
  4. В якій країні виникла піца? (Італія)
  5. Одиниця вимірювання солоності. (Проміле)
  6. Священна тварина Індії. (Корова)
  7. Які птахи врятували Рим? (Гуси)
  8. Півострів на сході Африки, пристанище піратів. (Сомалі)
  9. Цей канал розділяє Північну і Південну Америки та сполучає Атлантичний і Тихий океани. (Панамський)
  10. Яким приладом користуються для визначення напряму вітру? (Флюгер)
  11. Гори, що відокремлюють Європу від Азії (Уральські)
  12. Найглибша океанічна западина світу. (Маріанська)
  13. Річка України на якій побудовано багато водосховищ. (Дніпро)
  14. Місто на воді.  (Венеція)
  15. У цій країні випускають «Феррарі». (Італія)
  16. Як називаються брили льоду, що відкололися від материкових льодовиків. (Айсберг)
  17. Буває снігове, дощове, підземне та змішане. Про що йде мова? (Живлення) 
  18.  Великі хвилі, викликані землетрусом. (Цунамі)
  19. Найбільша за чисельністю жителів країна ? (Китай)
  20. Вони мають жовтуватий колір шкіри , приплюснутий ніс, вузькі очі –це представники якої раси ? (Монголоїдної)

V. Зупинка "Знайди слово»

Учасники отримують фломастер і знаходять на ігровому полі потрібні слова (кількість слів за 5 хвилин)

VI. Зупинка «Географічна номенклатура»

Учасники відгадують об’єкти і наносять їх на карту

1. Найбільший на Землі острів. 

2. Найменший за площею материк.  

3. Найбільша пустеля на Землі.

4. Найглибша океанічна западина світу.

5. Найбільша країна за населенням.

6. Найвищий водоспад світу.

7. Найдовша і  найповноводніша ріка світу.

8. Найширша протока у світі.

9. Найбільший океан світу.

10.Найвища гірська система світу.

 Відповіді

1. Найбільший на Землі острів. (Ґренландія)

2. Найменший за площею материк. (Австралія)

3. Найбільша пустеля на Землі. (Сахара)

4. Найглибша океанічна западина світу. (Маріанська)

5. Найбільша країна за населенням. (Китай)

6. Найвищий водоспад світу. (Анхель)

7. Найдовша і  найповноводніша ріка світу. (Амазонка)

8. Найширша протока у світі. (Дрейка)

9. Найбільший океан світу. (Тихий)

10.Найвища гірська система світу. (Гімалаї)

 

                                                                                                                                              

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мірзоян Арміне
    Дякую! Різноманітні та не важкі завдання!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Павлуша Олена
Додано
19 січня 2022
Переглядів
2981
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку