Позакласний захід з інформатики для учнів 6-9 класів "Найрозумніший з інформатики"

Про матеріал

Мета заходу: навчати використовувати на практиці свої знання, набуті під час вивчення дисципліни інформатика; збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики; викликати в учнів бажання цікавитися новинами інформаційних технологій; виховувати у них бажання навчатися, логічно міркувати, працювати в колективі та приймати обґрунтовані рішення; вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

Перегляд файлу

Краматорська спеціальна загальноосвітня школа - інтернат I-II ступенів №18 Донецької обласної ради

 

 

 

 

ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

з інформатики

«НАЙРОЗУМНІШИЙ З ІНФОРМАТИКИ»

для 6-9 класів

 

 


Підготувала:

вчитель другої кваліфікаційної категорії з інформатики

Кушнiр А.М.


 

 

 

Краматорськ 2018
Захід

«Найрозумніший з інформатики»

Мета заходу:

Навчальна:

  • навчати використовувати на практиці свої знання, набуті під час вивчення дисципліни інформатика;
  • збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики.

Розвивальна: розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання на практиці.

Виховна:

  • викликати в учнів бажання цікавитися новинами інформаційних технологій;
  • виховувати у них бажання навчатися, логічно міркувати, працювати в колективі та приймати обґрунтовані рішення;
  • виховувати повагу один до одного;
  • вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

Забезпечення заходу: комп'ютер, мультимедійний проектор, екран, презентація «Найрозумніший з інформатики», магнітнамдошка, картки із запитаннями, набір призів для переможців і найактивніших учасників.

План проведення заходу

  1. 1 Раунд
  2. Рекламна пауза (танок)
  3. 2 Раунд
  4. Рекламна пауза (пісня)
  5. 3 Раунд
  6. Нагородження


Правила гри

1 Раунд

10 учасників гри одночасно відповідають на питання. На питання дається 4 варіанта відповіді та 5 секунд на відповідь. Після 5, 10, 15 питання гравців показують турнірну таблицю. Після 15 питання визначаються 5 полуфіналістів. Якщо 5 фіналістів не визначаться, то буде задана задача на швидкість «знайди пару». Хто справиться швидше і правильно, той переходить до іншого раунду.

2 Раунд

Спочатку за допомогою «дешифрувальника» визначають порядкові номера гравців. Слово зашифроване за допомогою цифр. Кожна цифра означає одну літеру з трьох. Щоб гравцям було легше, їм дається підказка. Учасники відповідають по черзі. За хвилину їм потрібно відповісти на питання на 10 категорій знань. Троє, які набрали найбільшу кількість балів проходять у наступний тур. Якщо фіналісти не визначаться, то буде задана задача на швидкість «знайди пару».

3 Раунд

Спочатку за допомогою «дешифрувальника» визначають порядкові номера гравців. Потім учасникам буде представлене поле з 20 комірок, яке гравцям відкриється на 5 секунд. В комірках по 5 питань категорій, які учасники обрали до початку гри, а також 5 питань з категорії «Загальні знання». За правильну відповідь загального питання – 1 бал, своєї категорії – 2 бали, категорії противника – 3 бали. Гравець, який набрав більше з усіх балів стає «Найрозумніший з інформатики».


Слайд1

Сценарій

Слайд2-відео

І раунд Слайд3

Ведуча: Доброго вечора! Відомий політик Вільям Черчель говорив «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Рада вас бачити на грі «Найрозумніший з інформатики».

Ведуча: Вітайте наших учасників!

Слайд4

(Учасники заходять, стають за столи, вітаються та розказують в якому класі вони навчаються)

Ведуча: Увага! Шановні гравці, правила нашої гри. Нам з вами потрібно буде зіграти 3 раунди. У першому я задам вам 15 обов’язкових питань. До кожного питання запропоновується 4 варіанта відповіді, де правильна тільки одна. 5 кращих гравців продовжать гру у другому раунді, і тільки троє в фіналі розіграють звання «Найрозумнішого з інформатики». Усі готові?

Ведуча: Тоді ми починаємо 1 раунд.

Слайд5

Ведуча: Увага! Перше питання! (Додаток А)

(Читаються питання і одночасно демонструються на мультимедійній дошці, гравці показують літеру відповіді на картках, журі швидко рахує. І так 15 питань. Після 5, 10, 15 питання дивимось на турнірну таблицю – мольберт, де вказані результати)

 Ведуча: До другого раунду проходять _______ (гравець – бали). А іншим гравцям бажаю успіху, вдачі, та досягнення своїх бажань. А зараз рекламна хвилинка.

Слайд6

Музичний номер (танок)

ІІ раунд

Ведуча: Вітаю учасників у 2 раунді. Слайд7

Ведуча: Спочатку, щоб визначити порядок відповідей учасників, нам потрібно пройти дешифрувальника. Слово зашифровано у вигляді комбінацій цифр, як на мобільному телефоні з кнопками.

Наприклад: Слайд8 «Мозок» комп’ютера? – Процесор. Зрозуміло?!

Увага питання! Слайд9 Найменший елемент на екрані? Час пішов!

(Помічники забирають картки з відповідями у гравців, відають журі, яке швидко опрацьовує і дає результати.)

Ведуча: Відповідь: Піксель.

Ведуча: Стартувати учасники будуть у такому порядку. Першим _______

Ведуча: Сьогодні ми пропонуємо вам наступні категорії знань з інформатики: Слайд10 (Додаток Б) складові комп’ютера, растровий графічний редактор, алгоритми, операційна система, мультимедіа, текстовий процесор, глобальна мережа Інтернет, інформація та інформаційні процеси, загальні знання, секрет. Я буду читати вам питання, які одночасно будуть з’являтися на екрані, потрібно за хвилину дати відповідь на 10 запитань. Зрозуміло?

Ведуча: Отже перший вступає у гру лідер дешифрувальника _______.

(Ведуча розмовляє з кожним учнем, перелік питань для кожного гравця)

  1. Куди ви бажаєте поступити, а що будите вивчати?
  2. Є у вас якесь захоплення, бажаєте ви своє захоплення зв’язати зі своєю майбутньою спеціальністю?
  3. Чим ви полюбляєте займатися у вільний час?
  4. Ким бажаєте стати у майбутньому?
  5. Який улюблений ваш предмет, чому?

Ведуча: Вибирайте категорію. І так увага, ви вибрали категорію ________ і у вас хвилина, я бажаю вам успіху. Готові? Час пішов.

Ведуча:У боротьбу вступає другий учасник _________. Питання.

(так усі гравці)

Ведуча: Дивимось на турнірну таблицю, лідирує ______, у нього __балів, на другому місті__________.

(при виборі другої категорії питання не задаються)

Ведуча: Дякую вам _________ (Ім’я гравців, які не пройшли до іншого туру) за гру і давайте подивимося, що зроблять ваші суперники у фінальному раунді у битві за звання найрозумнішого. А зараз музична хвилинка!

Слайд11

Музичний номер (пісні про інформатику) (Додаток В)

ІІІ раунд

Ведуча: А ми переходимо до третього раунду.

Слайд12

Ведуча: З нами знаходяться 3 найрозумніших гравців, це ___________. Вітаю вас, ви продовжуєте боротьбу за титул найрозумнішого з інформатики і мені хочеться з’ясувати, хто з вас отримає перемогу. Але спочатку ми зіграємо в дешифрувальника, для визначення порядку виступу, правила ви вже знаєте. Тому отримуйте завдання. Слайд13 Переносний комп’ютер? Час пішов.

Ведуча: Правильна відповідь – ноутбук.

(У цей час журі швидко обробляє результати.)

Ведуча: Швидше і правильно з усіх з завданням справився ______. Він за червоним пультом, за жовтим пультом ______, за синім _______. Отже, зараз розповім вам правила фінального раунду. На табло 20 комірок. Слайд14

За командою вони відкриються на 10с, вам потрібно запам’ятати колір ваших комірок. Правильно відповідаючи на своє питання отримуєте 2 бали, на питання суперника – 3 бали, а на питання категорії загальні знання, це сіра комірка – 1 бал. В кожній категорії з тем 5 питань. Зрозуміло? Отже, розкажіть, що у вас в спеціальній темі. (Додаток Г)

(Гравці по черзі розказують)

Ведуча: А ви знаєте теми друг друга? _______. Бажаю всім успіхів!

Ведуча: Відкриваємо табло! Слайд15

Ведуча: За результатами дешифрувальника в боротьбу вступає ______. Прошу вкажіть номер комірки. Червоний колір – ваша тема.

 (Так 5 питань, після кожного питання – турнірна таблиця)

Ведуча:Перемогу отримав _______.

Слайд16

Ведуча: Я вручаю вам винагороду! Оплески!

Ведуча: Погодьтеся! Сьогодні була гостра та динамічна гра. Тому що у нас усі чемпіони, усі розумні та дуже талановиті гравці. А ми бажаємо усім успіхів. До нових зустрічей.


Додаток А

Перший раунд

  1. Наука про інформацію та інформаційні процеси, про комп’ютери та іх використання – це:

А інформація

В інформатика

С дані

D інформаційні процеси

  1. Стаття про екскурсію із фотографіями, звуковий кінофільм, малюнок з підписом – це інформація:

А текстова

В звукова

С комбінована

D графічна

  1. Мінімальною одиницею вимірювання інформацією прийнято:

А 1 Кбайт

В 1 байт

С 1 бод

D 1 біт

  1. Скільки біт інформації необхідно для кодування одного символу:

А 1

В 0

С 8

D 16

  1. Набір спеціальних програм, які керують роботою всіх пристроїв комп'ютера та іншими програмами – це:

А операційна система

В оперативна система

С комп’ютерна система

D системна система

  1. Що забезпечує доступ до пристроїв зберігання даних, папкам та файлів різних користувачів:

А Мої документи

В Мій комп’ютер

С Мережеве оточення

D Кошик

  1. Яка функція папки Кошик:

А зберігає дані про комп’ютер

В видаляє об’єкти

С зберігає та відновлює видалені об’єкти

D створює нові об’єкти

  1. Скільки активних вікон може бути:

А Одне

В Два

С Три

D Багато

  1. Як називається меню, яке пов’язана з конкретним об’єктом:

А основне

В головне

С контекстне

D допоміжне

  1. Пристрій, який забезпечує обробку даних називається:

А материнська плата

В процесор

С вінчестер

D відео карта

  1. Найголовніший пристрій стаціонарного персонального комп’ютера:

А монітор

В клавіатура

С системний блок

D маніпулятор

  1. Як називається мишка на ноутбуці:

А геймпад

В кейпад

С денспад

D тачпад

  1. Комп’ютер, що надає послуги або ресурси за відповідними запитами іншим комп’ютерам називається:

А сервер

В кабель

С модем

D браузер

  1. Як називалась перша рахівниця:

А суаньпань

В соробан

С абак

D счети

  1. Яка прикладна програма з пакету Microsoft Office призначена для опрацювання даних, поданих в електронних таблицях:

А Microsoft Office Word

В Microsoft Office Excel

С Microsoft Office PowerPoint

D Microsoft Office Publisher


Додаток Б

Другий раунд

Складові комп’ютера

  1. Друкуючий пристрій, який призначено для виведення текстових і графічних даних на папір чи плівку? (Принтер)
  2. Пристрій для відображення даних на екрані? (Монітор)
  3. Комп’ютерний гризун? (Миша)
  4. Пристрій, для введення звукового сигналу?(Мікрофон)
  5. Як називається оптичний диск великої ємності? (DVD)
  6. Пристрій для введення графічної інформації.(Сканер)
  7. У яких одиницях вимірюють розмір екрану монітора по діагоналі?(Дюйм)
  8. Порт для під’єднання «флешки»? (USB)
  9. Назва жорсткого магнітного диску? (Вінчестер)
  10. Пристрій для вводу інформації до комп’ютеру? (Клавіатура)

Растровий графічний редактор

  1. Той хто створює, перевіряє, виправляє? (Редактор)
  2. Програма для створення та опрацювання комп’ютерних графічних зображень? (Графічний редактор Paint)
  3. Невелика дошка, на якій художник змішує фарби? (Палітра)
  4. Що використовується для створення геометричних фігур? (Панель інструментів)
  5. Будь-яка частина малюнка різного розміру? (Фрагмент)
  6. Інструмент для рисування довільних ліній? (Олівець)
  7. Стирає зображення та замінює кольори фону? (Ластик)
  8. Для рисування різних видів ліній? (Пензель)
  9. Для фарбування замкненої області робочого поля? (Заливка)
  10. Перегляд рисунка у збільшеному вигляді? (Масштаб)

Алгоритми

  1. Об’єкт, здатний виконати команду алгоритму? (Виконавець)
  2. Програма, для створення, редагування та виконання команд різними виконавцями? (Скретч)
  3. Графічна форма подання алгоритму? (Блок-схема)
  4. Алгоритм, який складається з послідовний дій? (Лінійний)
  5. Алгоритм з багатократним повторюванням дій? (Циклічний)
  6. Алгоритм, який виконується при певній умові? (Розголудження)
  7. Повідомлення, що спонукає до виконання певної дії? (Команда)
  8. Виконавець програми Скретч? (Рудий кіт)
  9. Середовище виконання команд Рудого кота? (Сцена)
  10. Окремі команди в Скретч? (Скрипт)

Операційна система

  1. Назва найпоширенішої операційної системи? (WINDOWS)
  2. Посилання на об'єкти, за допомогою яких можна швидко запустити програму для виконання? (Ярлик)
  3. Основний об’єкт операційної системи Windows? (вікно)
  4. Що з’являється на екрані після завершення підготовки комп’ютера до роботи? (Робочій стіл)
  5. Найголовніша кнопка на робочому столі? (Пуск)
  6. Значок на робочому столі. (піктограма)
  7. У що об’єднуються файли? (У папки)
  8. Перелік команд, які може обрати користувач для подальшої роботи? (Меню)
  9. Меню, що відкривається вибором кнопки Пуск? (Головне або основне)
  10. Що має кожен файл? (Ім’я)

Мультимедіа

  1. Програми для перегляду та прослуховування мультимедійних даних (мультимедійні програвачі)
  2. Представлення чогось нового, важливого? (Презентація)
  3. Назва програми редактора презентацій? (PowerPoint)
  4. Переміщення об’єктів на екрані? (Анімація)
  5. Складова частина презентації? (Слайд)
  6. Демонстрація слайдів? (Показ)
  7. Схема розміщення об’єктів на слайді? (Макет)
  8. Декоративний, красивий напис? (WordArt)
  9. Детально розроблений план проведення якого-небудь заходу? (Сценарій)
  10. Зразок, за яким виготовляють деталі? (Шаблон)

Текстовий процесор

  1. Який ви знаєте текстовий редактор? (Word)
  2. Внесення змін у вміст тексту: виправлення помилок, видалення, переміщення, копіювання, вставлення? (Редагування)
  3. Внесення змін у зовнішній вигляд тесту: встановлення шрифту, кольору, накреслення символів тощо? (Форматування)
  4. Помістити в документ графічних об’єктів малюнок можна за допомогою якого пункту меню? (Вставка)
  5. Що ставиться між словами? (Пропуск)
  6. За допомоги якої кнопки вводиться текст з нового абзацу? (Enter)
  7. Що находиться між рядками? (Інтервал)
  8. Створення копії документа на папері? (Друкування)
  9. Як здійснюється перехід до нового рядка? (Автоматично)
  10. Послідовність символів тексту? (Фрагмент)

Глобальна мережа Інтернет

  1. Пристрій, необхідний для зв’язку комп’ютерів за допомогою телефону? (Модем)
  2. Комп’ютери з’єднані між собою лініями зв’язку? (Мережа)
  3. Як називають ім’я користувача? (Логін)
  4. Мережа, яка з’єднує комп’ютери та інші пристрої, що розміщені на невеликій відстані один від одного? (Локальна)
  5. Користувач послугами сервера? (Клієнт)
  6. Швидкій перехід від перегляду однієї сторінки до іншої? (Гіперпосилання)
  7. Що має веб-сторінка? (адреса)
  8. Спеціальні програми для перегляду веб-сторінок? (браузери)
  9. Служба Інтернету, призначена для пересилання мережами повідомлень між користувачами? (Електрона пошта)
  10. Тип зв’язку, при якому взаємодія підтримується в режимі реального часу? (Онлайн)

Загальні знання

  1. Засновник фірми Microsoft. Найбагатша людина в світі? (Біл Гейтс)
  2. Як з англійської мови перекладається Windows? (Вікна)
  3. Програми Блокнот, Word Pad, Microsoft Word це які редактори. (Текстові)
  4. Основна електрона схема ПК, від роботи якої залежить робота комп’ютера? (Материнська плата)
  5. Людина, яка  зламує комп’ютерні системи? (Хакер)
  6. Невелика, спеціально написана програма, що шкодить? (вірус)
  7. Як називаються програми, що захищають комп’ютер від шкідливих програм та вірусів? (Антивірусні)
  8. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).
  9. Програма, яка стискає інформацію? (архіватор)
  10. Програма WinRar є антивірусною. (Ні)

Клавіатура

  1. Режим великих літер після натискання? (CAPS LOCK)
  2. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)
  3. Клавіша відміни команди? (Esc)
  4. Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter)
  5. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)
  6. Клавіша увімкнення цифрової клавіатури. (NumLock)
  7. Клавіші зміни мови введення символів. (Alt+Shift)
  8. Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift)
  9. Клавіша копіювання екрана? (Print Screen або PrtScn)
  10. Копіювання елемента? (Сtrl+V)

Інформація та інформаційні процеси

  1. Нові відомості, нові знання, які одержує людина? (Інформація)
  2. Який спосіб передачі повідомлень: малюнки, картинки, фотографії? (Графічний)
  3. Який спосіб передачі повідомлень: жести мови, сигнали світлофора? (Умовні сигнали)
  4. Через що сприймається інформація людиною? (Органи чуття)
  5. Як називається сприйняття повідомлень людиною зором? (Візуальне)
  6. Як називається сприйняття повідомлень людиною на дотик? (Тактильне)
  7. Процес зберігання, передавання, опрацювання і пошук повідомлень? (Інформаційні процеси)
  8. Пристрій для передавання звуку на великі відстані за допомогою електричних сигналів? (Телефон)
  9. Портативний прилад для запису й подальшого відтворення усного мовлення? (Диктофон)
  10. Пристрій, що передає зображення різноманітних документів через телефонні лінії? (Факс)


Додаток В

Пісня про любов до інформатики

Ми полюбили інформатику

Пристрастно, запально.

Ночами ми міркуємо

Як створити нам файл.

Бажаємо дізнатися ми все

О Бейське, Віндовсе,

Але к великому нажаль

Більше любимо грать.

Допоможіть, поясніть,

Яким шляхом в програму війти.

Що за літеру, що за цифру,

Що за ім’я повинні ввести.

Пісня про Інтернет

Якщо я б був султан

Мережі Інтернет.

Влаштувався я б там

Знав би я про все.

Але з іншого боку,

Якщо ти султан,

Віруси спіймаєш ти,

Ти із всіх краін.

Приємно дуже мати Інтернет,

Але погано, якщо його НЕТ.

Гарний твір завантажив

Реферат знайшов.

Я б дванадцять отримав

На медаль пійшов.

Я б просунутим став

Хакером крутим.

Інтернет б увесь взломав,

Що робити з ним?

Приємно дуже мати Інтернет,

Але погано, якщо його НЕТ.

Про важку долю учениць

Плаче дівчина у кабінеті –

Інформатику не здала...

Завалилась на Інтернеті

Приконтактиться не змогла.

Завалилась на Інтернеті

Приконтактиться не змогла.

Дивиться на «шпору» косо

Тільки би розібратись їй,

Де дискети, де монітори,

Де процесор, а де дисплей.

Де дискети, де монітори,

Де процесор, а де дисплей.

Їй казали створіть програму,

Але не може вона зрозуміть

На яку натиснуть кнопку,

Як їй Віндовс завантажить.

На яку натиснуть кнопку,

Як їй Віндовс завантажить.

Пісня про продвинуту молодь

Сядем дружньо на інформатике

Ми за клавіші, як за рояль.

На уроці одна в нас романтика –

Мишка, клава, комп’ютер, Паскаль!

Мишка, клава, комп’ютер, Паскаль!

Ми не чайники, ми не лузери,

Після школи підемо в інститут.

Створимо для українських юзерів

Новий український програмний продукт!

Новий український програмний продукт!


Додаток Г

Третій раунд

Загальні знання (1 бал)

  1. Спеціальний індикатор, вказівник позиції на екрані? (Курсор)
  2. Алфавіт для групи слов’янських мов? (Кирилиця)
  3. Якими двома цифрами кодується послідовність сигналів? (0 та 1)
  4. Пристрій для визначення міста знаходження приймача? (Навігатор)
  5. Найвідоміша глобальна мережа? (Інтернет)

Перелік своїх тем:

1.Мова програмування Pascal

  1. В якому році була створена мова програмування Pascal? (1970)
  2. Під керівництвом якого професора  була мова програмування Pascal? (Никлаус Вірт)
  3. Співробітники якого Інституту інформатики створили мову програмування Pascal? (Швейцарська вища технічна школа)
  4. В честь якого видатного математика, фізика, філософа була названа мова програмування Pascal? (Блеза Паскаля)
  5. Яку отримала назву на початку 2000-х років чергова нова версія Object Pascal? (Delphi)

2. Історія створення комп’ютерів

  1. В якому році був створений перший комп’ютер Colossus? (1942 рік, Англія)
  2. Під керівництвом якого вченого у 1950 році в Києві було введено в дію перший в Україні універсальний комп’ютер МЭСМ (Малая Электронная Счетная Машина)? (Сергій Олексійович Лебедєв)
  3. В якому році був створений перший персональний комп’ютер? (1965 рік, Київ)
  4. Під керівництвом якого вченого був створений перший персональний комп’ютер? (Глушков Віктор Михайлович)
  5. Як називався перший персональний комп’ютер? (МИР – Машина для Инженерных Расчетов)

3. Перша мережа

  1. Назва першої мережі? (ARPANET)
  2. Ким була створена перша мережа? (Урядова агенція ARPA Міністерства оборони США)
  3. День народження першої мережі? (29 жовтня 1969 рік)
  4. Скільки вперше через мережу передалось символів? (2 символи)
  5. Між ким був перший пробний сеанс зв’язку при передачі символів? (Каліфорнійський університет в Лос-Анджелесі та Стенфордський дослідницький Інститут в Пало-Альто, США)

4.Учнівські олімпіади з інформатики

  1. В якому році була проведена перша олімпіада з інформатики серед школярів України? (1988 рік, Чернівці)
  2. Хто очолив журі першої олімпіади? (М.І. Жалдак, у майбутньому дійсний член Академії педагогічних наук України)
  3. Хто був першим школярем України, який узяв участь у Міжнародній олімпіаді з інформатики? (Зайцев Юрій, учень Київської школи №57, бронзова медаль)
  4. Де уперше взяла участь окремою командою збірна України? (1992 рік, Німеччина, Бонна)
  5. Хто входить до складу журі олімпіади з 1998 року і відповідає за підготовку завдань Олімпіад? (Бондаренко Віталій із Харьковської області, бронзова медаль у Німеччини)

5.Історія компанії Apple?

  1. Хто заснував компанію Apple? (Стів Джобс, Стів Возняк)
  2. Емблема компанії Apple? (Надкушене яблуко)
  3. В якому році був створений перший схожий на сучасний вигляд комп’ютер Apple ІІ? (1977 рік)
  4. З яким ім’ям пов’язують впровадження у комп’ютерну техніку новітніх технологій: моноблоки iMac, плеєри iPod, смартфони iPhone? (Стів Джобс)
  5. Звідки родом Стів Возняк? (батько-українець, Буковина, мати-німкеня)

6.Спеціальні позначення при передачі повідомлень

  1. Азбука, в якій кожна літера записується з використанням крапок і тире? (Азбука Морзе)
  2. В якому році було вперше використано азбуку для передавання повідомлень телеграфом ? (1844 рік)
  3. Шрифт, у якому кожна літера зображується випуклими точками? (Шрифт Брайля)
  4. Як називається сучасний відомий фільм з використанням шрифту з випуклими точками (Брайля)? (Книга Іллая)
  5. Азбука, в якій кожна літера позначається певним положенням рук з прапорцями? (Семафорна азбука)

7.Історія корпорації Microsoft

  1. Засновник корпорації Microsoft? (Пол Ален, Біл Гейтс)
  2. В якому році були використані перші вікна в програмі Windows? (1985рік)
  3. Скільки процентів населення всього світу використовують програми Windows? (> 90%)
  4. Як переводиться Microsoft? (греч. мікро – малий, анг. софт - м’який)
  5. Завдяки чиїм зусиллям Microsoft виросла в одну з найбільших компаній з розробки програм для комп’ютерів? (Біл Гейтс)

8.Історія створення магнітних дисків

  1. В якому році був заснован перший магнітний диск з гнучкою пластиковою основою? (1967 рік)
  2. Який мав діаметр перший магнітний диск? (8 дюймів)
  3. Які прийшли диски на зміну гнучким магнітним дискам у кінці 90-х років ХХ ст.? (оптичні диски)
  4. Якою корпорацією був заснован перший магнітний диск? (IBM)
  5. Що використовують для перенесення даних в останні роки? (флешки)

9.Пакет програм Microsoft Office

  1. У якому році був випущен уперше пакет програм Microsoft Office? (1988році)
  2. У якому році з’явилась перша Інтернет-версія Microsoft Office 365? (2011рік)
  3. Чия була ідея створення першого редактора презентацій? (Боб Госкінс, студент університету Берклі, СЩА)
  4. У якому році була випущена перша версія Power Point 1.0? (1987рік)
  5. З якого року программа Power Point входить до пакету програм Microsoft Office? (1990року)

10.Перші мікропроцесори

  1. Як називається перший у світі мікропроцесор? (Intel 4004)
  2. В якому році був створений перший у світі мікропроцесор? (1971рік)
  3. В якому приладі був використан перший мікропроцесор? (калькулятор)
  4. Скільки команд міг виконувати перший мікропроцесор? (45команд)
  5. В якій країні був створений перший мікропроцесор? (США)
docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
1307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку