Позакласний захід з інформатики "Гра-квест"

Про матеріал

Гра- квест з інформатики для учнів 8- 11 класів .

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв'язки між інформатикою та іншими предметами

Перегляд файлу

 

Гра –квест з інформатики

для учнів 8 – 11 класів

Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до  розвитку навчально-пізнавальної активності  та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та  іншими предметами (історія, музика, література, малювання тощо).

Очікувані результати:

  •       Збільшення активності та рухливості учнів
  •       Мотивація до вивчення теорії з предмету
  •       Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
  •       Підвищення загальної культури учнів.
  •       Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів. 

 

ХІД ЗАХОДУ

 «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
 

 

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, до діла
І зараз свято проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.


Ознайомлення з правилами:

Учасники:  4 команд по 6 учасників (капітан + 5 гравців ).

Виконання завдань: близько 5 хвилин з урахуванням переходів між станціями.

Відповідальні на станціях – вчителі-предметники.

На кожній локації відповідальні вчителі вписують оцінки в карту та завіряють своїми підписами.

 

                       1.Станція ЛОГІЧНА(кабінет математики)

 

 

 

  1. 8 біт (байт)
  2. Текстовий редактор Microsoft Office (Word)
  3. Буває постійна, оперативна (пам'ять)
  4. Пристрій друку (принтер)
  5. Пристрій, який має більше 100 кнопок (клавіатура)
  6. Жорсткий диск (вінчестер)
  7. Процес розмітки поверхні диска (форматування)
  8. Риска, яка вказує, де буде друкуватися символ (курсор)
  9.  Хто був першим програмістом у світі?(Ада Лавлейс)
  10.   Шарикова, лазерна, 2-кнопочна (миша)
  11.  Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)
  12.  Значок на робочому столі (піктограма)
  13. Сукупність даних на диску, що має ім'я (файл)
  14. Складова частина клавіатури (клавіша)

    15.Яка найменша одиниця інформації?(Біт )

 

5 хвилин на виконання. За кожну правильну відповідь 1 бал.

 

 

Ведучий : Наступне завдання на вас чекає під столом, по якому б’ють м’ячем (тенісний).

Раніше приклеюється під кришку тенісного столу у коридорі завдання, там чергує учень, який слідкує, щоб картку не відірвали.

(У здоровому тілі - здоровий дух!)

На картці напис, діти мають здогадатись, що їм бігти до спортивного залу.

 

2 станція « Спортивна»

 

Кожний витягає листочок із вправами:

6 разів підтягнутись (для хлопців)

6 разів стрибнути на скакалці

6 разів віджимання від підлоги

6 разів підняти ноги під прямим кутом на шведській стінці

6 кидків у кошик баскетбольним м’ячем.

Кожен учасник отримує свою оцінку. Максимум 5 балів. Загальна максимум -25б.

 

Учитель-предметник: Ви отримали свої оцінки, ось підказка на наступну станцію – це не приклад, а просто два числа (діти мають вгадати, що це № кабінета та № комп’ютера), де на вас чекає наступне завдання. Де це може бути?

 

 

 

 

 

3 станція «Інформатичний лабіринт»

Командне змагання за комп'ютером

 

 

Уч.: Знайдіть свій комп’ютер, відшукайте картку із завданням, виконайте без помилок його на комп’ютері та отримайте свою о цінку.

Створити листівку до Дня Соборності України.

Кожен учасник малює на протязі 1 хвилини . Всього 5 хвилин. Максимальна кількість балів -5 б.

 

Після запису результатів в карту команді дають підказку.

КОМП’ЮТЕР-ІСТОРІЯ-ЕВОЛЮЦІЯ-Ч.ДАРВІН

Діти мають вгадати, що їм прямувати в кабінет біології.

4 станція  «Станція ім.Ч.Дарвіна»

Еволюція ІКТ

Його слова: Вітаю вас, юні дослідники! Допоможіть мені встановити відповідність між фотографіями, іменами та внеском цих людей у розвиток комп'ютер ної індустрії.

На 2 партах у хаотичному порядку лежать 5 портретів відомих особистостей, окремо – їх імена, на інших картах – роль цих людей в історії розвитку ІКТ.

Оцінка – максимально – 5 балів за кожну правильну відповідність 1 б.

Після виконання завдання – наступна загадка.

Учитель- предметник: В історії та особистостях ви розібралися. Пропонуємо вам наступну підказку.(малюнок ноти – учні повинні здогадатись, що наступна станція кабінет музики)

5 станція  «Музична»

«Реставрація» ( 5 хв.)


     Команди отримують картки з окремими складами і матеріали. Потрібно скласти вислів. Та команда, яка першою прочитає текст, отримає 5 балів.


Команда А: ком, з, не, спр, п'ю, ро, яка, стра, те, ш, лю, зум, ром, на, ава, ній, ди, будь, ні.

Відповідь: Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп'ютером.


Команда В: роз, на, від, ком, впр, май, би, від, а, п'ю, рай, стра, ся, ав, но, уму, сті, тера.


Відповідь: Від майстра набирайся вправності, а від комп'ютера — розуму

Після виставлення результатів – наступна підказка.

 Учні отримують  малюнок – кабінет географії.( учні отримують букви – зібрати назву)

6 станція «Географічна»

Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального. Одне слово – 1 бал.

 

К

Л

А

В

І

А

Т

У

М

Б

А

Й

Т

П

В

Р

О

М

Р

Б

К

Р

І

А

Н

И

Е

Е

О

И

Н

П

І

Ш

Т

Й

Д

Н

Ч

А

Т

К

П

С

Е

Т

Е

М

О

А

А

І

Р

Т

С

Р

А

Д

К

Р

Е

Ь

Т

 

Відповіді: клавіатура, байт, принтер, вінчестер, пам'ять, код, мишка, монітор, адаптер, бейсік.

Учні отримують послання -«О ,рідна мова калинова!»(кабінет укр..мови)

 

7 станція «О, рідна мова калинова!»

 

Розрізані прислів’я –зібрати за 5 хвилин

    Що натиснеш — те й маєш.
    Натиснеш кнопку — отримаєш результат.
    Один комп’ютер добре, а два краще.
    Інформатика — мати всіх фанатиків.
    Комп’ютеру слово, а він тобі — 1000.
    Рослина тягнеться до Сонця, а учень — до комп’ютера.
    Людина красна розумом, а комп’ютер — пам’яттю.
    Комп’ютер — усьому голова.
    На комп’ютері не мудруй багато, а працюй завзято.
    У комп’ютерному класі будеш працювати в волю, то матимеш долю.

Максимальна кількість балів за цей конкурс – 5 балів.

Фінал

Визначення переможців

Вручення грамот

Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.
Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.


 

 

docx
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
6594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку