Комунальний заклад
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21 Вінницької міської ради»
2019 рік
Мета заходу:
Обладнання: навчальна презентація, папір для записів, ручки, маркери, магнітна дошка солодкі призи.
Хід гри:
Ведучий: Добрий день, шановні друзі та гості! Раді вітати вас на грі з інформатики “Показуха”. У ній беруть участь учні 7-х, 8-х та 9-го класу. Давайте привітаємо наших учасників. (Представники класів займають місця за ігровими столами).
Ведучий: За ходом гри слідкуватиме рахункова комісія, що лічитиме зароблені командами бали та стежитиме за часом, відведеним для конкурсів. (Представлення членів журі).
Ведучий: Перед тим, як розпочнеться гра, пропоную командам придумати назву своїм командам. (Учасники дають назви командам).
Ведучий: Давайте привітаємо наші команди оплесками та розпочнемо нашу гру.
Ведучий: За 1 хвилину вам потрібно правильно відповісти на якомога більшу кількість запитань. Одна правильна відповідь – 1 бал. Першою розпочинає команда ________.
(Процесор).
(1 байт).
(Контекстне меню).
(Монітор).
(1024 байти).
(Клавіатура).
(Байт).
(З дерева).
(Файл).
(Сканер).
(Відміна виконання команди).
(Тачпад).
(Ромб).
14. В яких одиницях вимірюють діагональ монітора?
(В дюймах).
Ведучий: А зараз запитання для команди _______________.
(Лазерний).
(8 біт).
(Клавіатура).
(10240 байт).
(Диск).
(Пальці).
(Вінчестер).
(Введення команди, перехід на інший рядок).
(Системний).
(Овал).
(Джойстик).
(Біт).
(Двійкової).
(Текстовий редактор).
Ведучий: Отже, підіб’ємо підсумки І конкурсу. (Виступ членів комісії).
Ведучий: Наступний конкурс називається «Лови помилку». На екрані будуть з’являтися групи слів. Команди по черзі мають знайти зайве слово та пояснити свій вибір. За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали.
І група слів:
1. монітор
2. колонки
3. сканер (пристрій введення)
ІІ група слів:
1. Панель інструментів
2. рядок меню
3. панель завдань ( )
ІІІ група слів:
1. диск
2. дискета
3. веб-камера (не є пристроєм зберігання інформації)
ІV група слів:
1. клавіатура
2. миша
3. принтер (пристрій виведення)
V група слів:
1. папка
2. кнопка (не є об’єктом файлової системи)
3. ярлик
VІ група слів:
1. копіювати
2. вигляд (не являється дією над об’єктами файлової системи)
3. вставити
Ведучий: В наступному конкурсі командам необхідно відгадати прислів’я, які записані мовою інформатики. Прислів’я будуть з’являтися на екрані. Відповідь дає та команда, яка першою підніме руку. За кожна правильну відповідь ви отримуєте 1 бал.
Ведучий: У наступному конкурсі учасники гри будуть малювати пісні. Правила такі: Представники кожної з команд прослуховують пісні та малюють їх зміст на дошці. Решта учасників команди мають відгадати пісню або хоча б рядок з неї. Ніяких слів та чисел писати не можна. На “малювалки” відводиться 2хв. За відгадану пісню команда отримує 3 бали.
Гра з вболівальниками
Поки наші команди працюють над завданням, ми попрацюємо з вболівальниками. Вам потрібно дати відповіді на запитання. Піднімайте руку.
Ведучий: Кожна команда отримує завдання на аркушах. Якнайшвидше вам потрібно розшифрувати слова, які містять уже відомі літери ПК. Перемагає та команда, яка виконає завдання швидше.
Відповіді: сопка, сапка, шапка, кепка, щепка, папка, кнопка, шлюпка, скріпка, покупка.
Ведучий: Наступний конкурс полягає в тому, що командам пропонуються певні факти. Потрібно визначити, правильні вони чи ні. Готові?
Для І команди:
( Ні, Валентина Терешкова - перша жінка-космонавт, а перший програміст – теж жінка, але Ада Лавлейс, дочка видатного письменника Джорджа Байрона).
Для ІІ команди:
(Так,це правда. Це був улюблений сорт яблук Джефа Раскіна, який був керівником проекту Macintosh)
(Ні, перший принтер був розроблений Чарльзом Беббіджем у 1835році в Англії)
Ведучий: В наступному конкурсі вам потрібно скласти з поданих наборів літер слова, пов’язані з інформатикою.
Ведучий: Наступний конкурс називається «Хто швидше?». Кожен учасник обох команд отримує картку з написом. Завдання учасників стати у порядку зростання (зліва на право). Яка команда швидше і правильно виконає завдання, отримає 3 бали.
Картки: 300Кб, 1Мб, 2байти, 10Тб, 40біт
Ведучий: Правила останнього конкурсу полягають в тому, що один учасник команди має показати мімікою і жестами деяке слово, а іншим учасникам слід це слово відгадати. За правильно назване слово команда отримує 1 бал. Ваша перемога – у ваших руках.
Слова для показу:
І команда
ІІ команда
(Виступ команд).
Все, фініш! Слово для оголошення результатів та привітання команд надається нашому журі.
(Нагородження переможців і учасників).