позакласний захід з математики 5 клас

Про матеріал
Позакласний захід з математики для 5 класів з різноманітними формами та методами роботи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

Вчитель  математики

Голубєва О. А.


МЕТА ПРОВЕДЕННЯ: розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих

здібностей, інтересу до математики, поглиблення    знань з предмету

ОФОРМЛЕННЯ: плакати з висловами про математику, малюнки, кросворди,

   математичні ланцюжки.

ПІДГОТОВКА: У грі беруть участь шість  команд по п'ять  чоловік.

Для проведення гри готуються картки із завданнями (питання підбираються відповідно до програми математики), чисті  листи паперу і фломастери для виконання завдань (або відповіді на питання пишуться на картках із завданнями), кольорові картки

 

ХІД ГРИ

І. СТАНЦІЯ «КМІТЛИВА»

(учні сидять за столами в групах по 5 чоловік)

Виходить ведучий.

Добрий день. Сьогодні ми розпочинаємо гру «Математичний експрес»

 

Святковий цей зал хай вас всіх об’єднає,

В змаганнях він нині ареною стане.
Хай будуть веселі обличчя у всіх.
Девіз гри «Експрес»— це радість і сміх.

 

Для того, щоб знати на якій станції ми знаходимося, треба розв’язати кросворд.

 

2

 

 

5

6

 

8

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фігура, утворена двома променями, що виходять з однієї точки
  2. Лінія, що не має ні початку , ні кінця.
  3. Результат віднімання.
  4. Цариця всіх наук.
  5. Буває одноцифрове, буває багатоцифрове.
  6. Містить 60 хвилин.

 

  1. Частина прямої, обмежена двома точками.
  2. Результат додавання.

Ведучий: Перший тур ми починаєм|зачин

      Переможців упізнаєм|дізнаємося|.

     Тут загадки і шаради.

     За розгадку всім по фішці|нагороди|.

 

1.РОЗМИНКА.

(за кожну правильну відповідь команда отримує фішку)

 

1.1. Раз, два, три, чотири, п’ять - вийшов зайчик погулять, лап у зайця

рівно… (не п'ять, а чотири)

1.2. Ходить між нами така молва: шість мінус три получается. (не два, а три)

1.3. Говорив учитель Ирі, що два більше, ніж... (один, а не чотирі)

1.4. Менше в десять раз, ніж метр, всім відомо… (дециметр)

1.5. Ти на пташку подивись: лап у птаха рівно . (дві, а не три)

1.6. У мене є собачка в хаті, у неї хвостів аж|…(один, а не шість)

1.7. Біля дошки говорив, що кінців у палки… (дві, а не три)

1.8. Відмінник зошитом своїм гордиться: унизу, під диктантом, стоїть… (не одиниця, а п'ять)

1.9. На уроках будешь спать, у щоденник буде|одержуватимеш|. (два, а не п'ять)

 

2.КОНКУРС  ЗІ  СКЛЯНКАМИ

 

2.1. На  столі  приготовано  шість  склянок – три  порожніх|пустих|  і  три  наповнених  водою. Питання.  Як  зробити  так, щоб  порожні|пусті|  і  наповнені  склянки  чергувалися. Брати  в  руки  склянку   можна  тільки один раз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. КОНКУРС «ХТО ШВИДШЕ?»

 

3.1. У якому гаманці більше грошей? Хто швидше?   

 

Команди рахують разом ы выдповыдь записують на листочку. Журы оцынюють.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Tov_gambig.jpg    C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Tov_gambig.jpg

рисунок 1                                                           рисунок 2

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Tov_gambig.jpg     рисунок 3

 

3.2. Допоможіть спортсмену знайти такий шлях, щоб сума всіх чисел від

старту до фінішу дорівнювала 20

 

 

 

 

 

ІІ. СТАНЦІЯ «Математичне лото»

 

Ведучий:

 

   Тур другий починаємо

Хай гумор на хвилях злітає дзвінких,
І сміх щиросердний єднає усіх!
Зловіть сьогодні рибку золоту удачі,
Вона вам допоможе розв'язати задачі

 

2.1.Кожна команда отримує пакет з пазлами. Необхідно з цих пазлів зібрати картину.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.  Математичне лото

 а) картки із завданнями

2

 б) картки з відповідями з однієї сторони пазлів, а з другої при складанні отримуємо рисунок.

2

Рисунки:

      2

 

ІV. СТАНЦІЯ «ПІЗНАЙКО»

Ведучий:

Четвертий тур веселим стане

Мову рідну ми згадаєм

Хто не знає, той програє

Ну а всім цікаво стане

 

 

4.1 Перше завдання полягає в тому, щоб по черзі команди називали казку у назві якої зустрічається число. Повторювати назву не можна. Команда, яка не зможе назвати казку вибуває з гри.

 

4.2.  Друге  завдання полягає в тому, щоб із букв, які знаходяться в конверті утворити якомога більше слів за дві  хвилини.

 

Ведучий:

 

Всі ви  потомилися

     Багато думали, лічили.

      Відпочити вже пора!

       Так у п’ятий тур - ? Там гра ?!

 

 

 

V. СТАНЦІЯ «ХУДОЖНИК»

5.1. Перший конкурс.

Запрошуються по одному  представнику від кожної команди.

Намалювати із закритими очима на дошці корову.

 

5.2. Другий конкурс «Хто швидше?»

Запрошуються по одному представнику від кожної команди.  Гра полягає в тому, щоб швидше порахувати за картинкою.

 

 

 

 

5.3. Третій конкурс.

Запрошуються по одному представнику від кожної команди. Кожному гравцю необхідно одночасно лівою рукою малювати коло, а правою трикутник.

 

5.4. Четвертий конкурс

      Поглянете|подивитеся| на двох їжаків. Скажіть, чим відрізняються ці їжаки? За кожну відмінність|відзнаку| один бал.

 

                 

 

 

 Ведучий:

Я доведу, що протягом цілого року вам майже ніколи вчитися в школі. У році 365 – 366 днів. З|із| них 52 неділі і, принаймні,, 10 інших днів відпочинку тому відпадає 62 дні. Літні і зимові канікули тривають не менше 100 днів. Отже, вже 162 дні. Вночі в школу не ходять, а ночі складають половину року, отже, ще 182 дні відпадає. Залишається 20 днів, але|та| не весь день тривають заняття в школі, а не більше чверті|четвертини| дня, тому ще 15 днів відпадає, залишається всього лише 5 днів. Чи багато чому можна вивчитися?   

 

Ведучий:

 

Ще запитань багато
Вам можна запропонувати,
Та обмежує час —
Є ще домашні уроки у нас.

Ви добре  потрудились,
Як у школі, так і вдома.
На згадку про цю зустріч
Отримайте дипломи! 

 

Ми з вами, сподіваюсь,
Зустрінемось не раз.
На зустрічі приходьте —
Завжди чекаєм вас!

 

Проводиться нагородження переможців гри та її учасників дипломами..

 

doc
Додав(-ла)
Голубева Ольга
Додано
26 березня 2019
Переглядів
2357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку