Позаурочний захід з інформатики «З іншого погляду»

Про матеріал
Формування умінь і навиків, що носять загальноінтелектуальний характер. Всі завдання в грі розраховані на «інший погляд» - уважний, допитливий, допитливий погляд зацікавленої людини.
Перегляд файлу

Позаурочний захід з інформатики

«З іншого погляду»

 

Тема уроку: «З іншого погляду»

Мета уроку:

  • формування умінь і навиків, що носять загальноінтелектуальний характер;
  • сприяти формуванню вміння працювати в групі;
  • розвиток мислення, пізнавальних інтересів, прагненню до безперервного вдосконалення своїх знань;
  • виховання інформаційної культури учнів, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості;
  • виховання поваги до суперника,  стійкості, волі до перемоги, спритності.

Вид уроку: ділова гра

Матеріально-технічне забезпечення|обладнання|:  комп'ютер, комп'ютерна презентація.

 

Хід гри

Вчитель. Різні люди по – своєму використовують свій вільний час. Одні займаються спортом або музикою, інші займаються колекціонуванням.

Але є розваги, які не залишають байдужими нікого: веселий сміх, загадка – це цікаве кожному.

Недарма, інтелектуальні передачі користуються великою популярністю, а випуски газет з кросвордами та іншими інтелектуальними задачами розкуплюються дуже швидко. Тема нашої гри «З іншого погляду». Всі завдання в нашій грі розраховані на «інший погляд» - уважний, допитливий, допитливий погляд зацікавленої людини. Ким би ви не стали після закінчення училища, вам завжди потрібні будуть знання, добра пам’ять, кмітливість, терпіння, вміння логічно мислити та аналізувати.

Вчитель. Ми запрошуємо вас на гру «З іншого погляду.»  Прошу капітанів представити свої команди. Сьогодні ми гратимемо з командою «Вірус», привітаємо їх, і командою «Антивірус», привітаємо їх.

І тур. Бліц – опитування. (правильна відповідь – 1 бал)

Питання для І - команди

  1.   Зрозумілий, точний порядок виконання простих дій для розв’язування конкретної задачі? (Алгоритм)
  2.   Якщо всі дії чітко відокремлені одна від одної? Яка властивість алгоритма? (Дискретність)
  3.   Джордж Буль разробив основи алгебри,
    в якій використовуються тільки  (0 або 1)
  4.   Стандартний пристрій для введення алфавітно – цифрових даних в ПК? (Клавіатура)
  5.   Спеціальна програма, яка забезпечує роботу з зовнішніми пристроями ПК? (Драйвер)

Питання для ІІ – команди

  1.   Найменша порція інформації (Біт)
  2.   Центральний мозок комп’ютера, призначений для обробки інформації? (мікропроцесор)
  3.   Пристрій для зчитування графічної і текстової інформації в комп’ютер? (Сканер)
  4.   Людина, яка користується ЕОМ? (Користувач)
  5.   Які основні символи використовуються для створення блок – схем алгоритмів? (овал, паралелограм, прямокутник, ромб)

 

ІІ тур “Золотошукачі” (правильна відповідь – 5 балів)

З наведеної програми ви повинні скласти "золоті" висловлювання відомого вченого.

1 команда

10 GOTO 80

20 PRINT “страх”(В.Г.Білінский)”:end

30 GOTO 90

40 PRINT “тільки того

50 PRINT “чого не знає

60 GOTO 100

70 GOTO 120

80 PRINT “Людина боїться

90 GOTO 40

100 PRINT “знання

110 GOTO 70

120 PRINT “перемагає

130 GOTO 20

Відповідь: “Людина боїться тільки того, чого не знає, знання перемагає  страх" (В. Г. Білінський )

2 команда

10 GOTO 80

20 PRINT “до сил розуму” “В.Г.Білинський”: end

30 GOTO 90

40 РRINT “слабкість

50 PRINT “розуму

60 GOTO 100

70 GOTO 120

80 PRINT “Найбільша”

90 GOTO 40

100 PRINT “полягає”

110 GOTO 70

120 PRINT “в недовірі

130 GOTO 20

Відповідь:"Найбільша слабкість розуму полягає в недовірі до сил розуму". (В.Г.Білинський).

 

ІІІ тур. На уважність. Вкажіть номера операторів, записанных неправильно: (правильна відповідь – 1 бал)

 

10 INPUT A$

20 INPUN Х,А,В

30 PRINT “Сума елементів S= ”;S

40 IF А>0 TXEN 60

50 PRINT Х, У

60 FOR Х=1 TO  10 NEXT 2

70 CLS Введення даних

80 A= SQR (B^2+C^2)

90 PRINT  "Довжина бісектриси прямого кута="; L

100  IF x < 0 AND y > 0 THEN PRINT  "ІI квадрант"

 

ІV тур. Схема. Скласти схему автомата, який описує роботу замка з “секретом”.

Замок відмикається, якщо одночасно натиснути три кнопки А,В,С або дві кнопки В і С. (правильна відповідь – 5 балів)

 

V тур. Інформатика та інші  науки (правильна відповідь – 1 бал)

 

Інформатика і транспорт:

  1.   Програма для обслуговування периферійного пристрою. Шофер по-англійськи.

(ДРАЙВЕР)

2) Точка підключення зовнішніх пристроїв до шини комп'ютера. Місце для стоянки та розвантаження суден.

(ПОРТ)

2. Інформатика і біологія:

1. У вигляді його організовані на диску файли і каталоги. Багаторічна рослина з твердим стовбуром.

 (ДЕРЕВО)

2. Розмовне позначення символу, використовуване в адресі електронної пошти. Домашня тварина.

 (СОБАКА)

VІ тур. Перевірка домашнього завдання. (правильна відповідь – 12 балів)

 

Завдання для команди №1. Засобами Power Point учням необхідно було  створити на одному слайді невеликий анімований сюжет. На фоні пізднього закату — казковий замок. Через декілька  секунд сонце починає  плавно заходити і заходить за  замком. Плавно кольори пізнього заходу міняються на кольори сутінків. Поступово в небі починають по черзі з’являтися зірки, слідом за якими з’являється місяць. Замок повинен бути зроблений засобами векторної графіки MS Office як єдиний об'єкт. На малюнках представлені сцени з сюжету. Зверніть увагу на зміни відтінків у забарвленні замку в залежності від освітленності.

Завдання для команди №2. Засобами Power Point учням необхідно було створити слайд із зображенням годинника. Запуск стрілок здійснюється відразу після запуску презентації.

Умовна хвилина дорівнює 5 секундам, тобто секундна стрілка робить повний оборот за 5 секунд.

Рухи секундної і хвилинної стрілок повинні бути узгодженні.

 

 

 

 

 

 

 

VІІ тур. Відгадай прислів'я або приказку!

 

VІІI тур. Гра – визнач. Учні повинні наосліп з зав’язаними очима визначити всі предмети, що знаходяться в коробці. Наприклад (клавіатура, миша, шлейф, дискета, СD, вентилятор, навушники, оперативна пам’ять, мікропроцесор, вінчестер.)

 

ІX тур. В цьому списку відомих діячів науки та культури пропущені прізвища. Чи знаєте ви їх? Відповіді потрібно здавати журі на аркуші. Вірна відповідь – 1 бал.

 

  1.              Дмитрий Иванович

11. Вольфганг Амадей

  1.              Иоганн Себастьян

12. Александр Степанович

  1.              Джордж Бернард

13. Шарль Огюстен

  1.              Георг Симон

14. Джордж Гордон

  1.              Лев Николаевич

15. Иоганн Вольфганг

  1.              Михаил Васильевич

16. Николай Егорович

  1.              Артур Конан

17. Владимир Владимирович

  1.              Герберд Джрдж

18. Пабло Руис

  1.              Андре Мари

19. Петр Ильич

  1.         Джеймс Фенимор

20. Александр Сергеевич

 

 

 

 

 

  1.              Менделеев

11. Моцарт

  1.              Бах

12. Попов

  1.              Шоу

13. Кулон

  1.              Ом

14. Байрон

  1.              Толстой

15. Гете

  1.              Ломоносов

16. Жуковский

  1.              Дойл

17. Маяковский

  1.              Уэллс

18. Пикассо

  1.              Ампер

19. Чайковский

  1.         Купер

20. Пушкин

 

Підведення підсумків. Слово надається журі.

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку