Практичгна роболта з біології у 6 класі до теми "Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних"

Про матеріал
Картка-інструкція для проведення практичної роботи з біології у 6 класі до теми «Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних»
Перегляд файлу

Практична робота №3

Тема. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Мета: виявити відмінності у будові мохів, папоротей і покритонасінних рослин.

Обладнання: матеріали та об’єкти дослідження:  гербарні зразки різних видів мохів, папоротей і квіткових рослин, лупи, препарувальний набір, таблиці.

Хід роботи:

Інструкція з БЖ для учнів під час проведення практичних і лабораторних робіт у кабінеті біології. І. Уважно розгляньте запропоновані зразки рослин і визначте: 

1)  особливості будови вегетативних органів;

2)  особливості будови генеративних органів.

МОХОПОДІБНІ. (що позначено цифрами?)

ПАПОРОТЕПОДІБНІ (що позначено цифрами?)

 

 

 

 

                                                             ПОКРИТОНАСІННІ        (що позначено цифрами?)

 

 

 

ІІ. Результати дослідження занесіть до таблиці.                               

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ 

БУДОВИ МОХІВ, ПАПОРОТЕЙ ТА ПОКРИТОНАСІННИХ РОСЛИН.

Ознаки

Мохи

Папороті

Покритонасінні

Наявність коренів чи ризоїдів

 

 

 

Наявність листків

 

 

 

Наявність квіток, плодів

 

 

 

Види розмноження (спорами, насінням, вегетативно)

 

 

 

Для запліднення потрібна вода чи повітря

 

 

 

 

Висновок: 

1.      Які спільні ознаки мають мохи, папороті, покритонасінні?

2.      Які відмінні ознаки мохів, папоротей, покритонасінних?

3.      В чому полягає перевага покритонасінних рослин над мохами та папоротями?

 

 

pdf
Додано
23 липня 2019
Переглядів
7355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку