Практична робота 1 Розділ 1 § 2структуру папок: E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 3 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Пригадайте. Створіть. Пам’ятайте. Як здійснювати пошук в Інтернеті;як працювати з електронною поштою;як створювати документи в текстовому процесорі тапрограмі для створення презентацій.
Інформаційні технології. Класифікація інформаційних технологій. Розділ 1 § 1.1 На уроках інформатики ви також використовували певні технології:технологію опрацювання графічних зображеньтехнологію опрацювання текстівтехнологію опрацювання презентацій, мультимедійних даних тощо. Ці технології називають інформаційними.
Інформаційні системи, їх види. Розділ 1 § 1.2 За рівнем автоматизації інформаційні системи можна розподілити так: РучніАвтоматизованіАвтоматичніусі інформаційні процеси реалізуються людиною без застосування будь-яких технічних засобів (у наш час такі інформаційні системи майже не застосовуються);у реалізації інформаційних процесів беруть участь як людина, так і технічні засоби (на сьогодні такі інформаційні системи найпоширеніші, причому технічними засобами найчастіше є комп'ютери різної потужності);реалізація інформаційних процесів відбувається без участі людини (людина бере участь у роботі такої інформаційної системи лише на етапі її підготовки до роботи і на етапі аналізу отриманих результатів).
Поняття інформаційного суспільства. Розділ 1 § 1.2Інформаційні ресурси є одним з основних продуктів діяльності інформаційного суспільства. Розрізняють інформаційні ресурси: ТрадиційніЕлектроннідруковані книжки, газети, журнали, картини, карти тощо.будь-які дані, подані у вигляді комп'ютерних файлів — текстових, графічних, звукових, відео, файлів комп'ютерних програм, архівів тощо.
Поняття про інформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІК-компетентність. Розділ 1 § 1.2Інформаційна грамотність передбачає наявність в особистості знань, умінь і навичок, які дають їй змогу знаходити потрібні джерела відомостей, використовуючи оптимальні й ефективні алгоритми пошуку;критично оцінювати знайдені відомості й ефективно їх опрацьовувати та використовувати для особистих і професійних (навчальних) цілей;доцільно та ефективно застосовувати в ході реалізації інформаційних процесів сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
Поняття про інформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІК-компетентність. Розділ 1 § 1.2Інформаційна грамотність та інформаційна культура тісно пов'язані з поняттям інформаційно-комунікаційної компетентності. Відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Інформаційно-комунікаційна компетентність(ІК-компетентність) — це доцільне використання учнем інформаційно-комунікаційних технологій та відповідних засобів для виконання особистих і суспільно значущих завдань.