10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Мережеві протоколи. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Адресація в мережах. Конспект урок

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про локальні і глобальні комп’ютерні мережі, їх апаратне та програмне забезпечення, адресацію в локальній мережі;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.
Перегляд файлу

Урок №4 Класифікація комп’ютерних мереж

 

Урок 4. Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Мережеві протоколи. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Адресація в мережах.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про локальні і глобальні комп’ютерні мережі, їх апаратне та програмне забезпечення, адресацію в локальній мережі;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: комп’ютерна мережа, локальна мережа, адресація комп’ютера в мережі.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. У кабінеті інформатики комп’ютери об’єднані в локальну мережу, ресурси якої можна використовувати спільно. З чого складається комп’ютерна мережа, що необхідно для її створення й налаштування, як здійснюється адресація комп’ютера в мережі? Про все це ми дізнаємося на уроці.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 2.1

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 32

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підбиття підсумків уроку

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 2.1 ст. 26-33

ІХ Оцінювання роботи учнів

Мацаєнко С.В. ©E:\Робота\Вчитель Інформатики\~~~Сайт~~~\teach-inf.at.ua\FTP\krfb_6465.png  http://teach-inf.at.ua

1

 

docx
До підручника
Інформатика (підручник для класів із поглибленим вивченням інформатики) 9 клас (Руденко В.Д., Речич Н.В., Потієнко В.О.)
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку