Практична робота №1 "Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення"

Про матеріал
Матеріал містить розробку практичної роботи №1 для учнів 10-го класу на тему "Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення". На другій сторінці міститься текст, який необхідний для виконання першого завдання. Його необхіджно вирізати і вставити в новий документ.
Перегляд файлу

Практична робота 1

      

   

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

 

Увага!Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Завдання 1. Перевірка на антиплагіат (4 бала)

1.  Знайдіть у пошуковій системі посилання на онлайн-сервіс для виявлення плагіату в тексті.

2.  Скопіюйте текст Твір, який збережений на Робочому столі.

3.  У вікно для перевірки тексту у вибраному сервісі вставте вміст буфера обміну. Налаштуйте мову тексту та запустіть процес перевірки. Урахуйте, що на сервісі перевірки можуть очікувати й інші документи, тому процес перевірки триватиме деякий час або вам доведеться змінити сервіс для перевірки на менш завантажений.

4.  Проаналізуйте звіт за перевіркою. Урахуйте, що вищий відсоток унікальності впливає на підтвердження самостійного авторства тексту. Зробіть висновки та запишіть їх у зошит.

 

Завдання 2. Безпечна поведінка в Інтернеті (6 балів)

Створіть буклет або інформаційний бюлетень із правилами безпечної поведінки користувача в Інтернеті відповідно до обраної цільової аудиторії: 

а) молодші школярі;

б) однолітки;

в) працівники банківської сфери;

г) науковці;

д) митці (письменники, художники, музиканти тощо).

 

Завдання 3. Загрози інформаційній безпеці (8 балів)

У відомому вам редакторі складіть карту знань із класифікацією загроз інформаційній безпеці користувача Інтернету. Опублікуйте карту  та прикріпіть посилання в класрумі.


Твір для виконання завдання №1:

Широко відкритими очима ми дивимося на світ. А він, безмежний і надзвичайно цікавий, змінюється щомиті. Ми теж ростемо, дорослішаємо. Але незмінним залишається наше бажання дізнатися про все на світі. Бо ми живемо у цьому світі, кожен з нас – частинка Всесвіту. А тому нам потрібно повсякчас поповнювати свої знання. Саме це нелегке завдання виконують шкільні вчителі, такі тендітні, ніжні і розуміючі. Із знайомства з такою людиною у кожного з нас починаються найцікавіші сторінки життя, найкумедніші і найнезабутніші вибрики долі.

 Учитель! Яке звичне і разом з тим містке слово! Учитель - це той, хто навчає, хто збагачує розум молодої людини, відкриває перед нею невичерпну скарбницю знань і невмирущих цінностей.

Василь Сухомлинський писав: "Величезна виховна сила школи народжується там, де в людини, перед якою тільки відкривається життя, є улюблений учитель".

Професії учителя і лікаря – найвідповідальніші. Вчитель має великий вплив на формування в учнів світогляду, від нього залежить ставлення учнів до предмета, який він викладає.

Бути вчителем – робота не з легких. Тут потрібні не лише професійна майстерність, а й почуття великої відповідальності за свою працю, за те, які люди виростуть з дітей, яких вони навчають. Потрібно мати природжену любов до свого предмета. І це не просто любов, треба бути готовим присвятити себе вірному служінню обраній справі протягом всього життя.

Вчитель... Скільки доброго, щирого, світлого вміщає в собі це слово. Вчитель... Що може бути благороднішим і святішим за добру справу - навчати дітей, вчити їх не лише писати й читати, а й бути справжніми людьми, а, отже, чесними, правдивими, працьовитими, сумлінними, чемними...

Добрий вчитель – добра, світла пам'ять в учня на все життя.
Все починається змалечку: любов до батьків, до природи, до Батьківщини, до роботи і навіть до життя, але любов до навчання починається з перших кроків в школу, з першого дзвоника, з перших розповідей рідного вчителя про наш дивний і мальовничий світ, про диких тварин, що живуть десь далеко від нас у темних і страшних лісах, про людей, які працюють на заводах і фабриках, про мальовничі селянські поселення... І все це нас дуже захоплює, а вчитель - це наш провідник у життя, який слідкує за тим, щоб ми не заблукали або раптом на впали. Без усяких сумнівів, саме такі вчителі викладають у Мостівській загальноосвітній школі І-ІІІ ст.

У моїй уяві педагог – це людина, яка ніколи не образить, уміє вчасно й безкорисно допомогти. Саме такою є наша вчителька інформатики Орловська Тетяна Володимирівна. Це дуже чуйна людина, якій не властиве таке поняття, як відмова у допомозі. Вона ніколи не образить учня в присутності всього класу, бо знає, що це неприємно, особливо для підлітків. Я дуже б хотіла бути схожою на Тетяну Володимирівну навіть у тому, як вона досконало володіє комп'ютером. Це молода, енергійна та незвичайна жінка. Уроки в неї цікаві, добре продумані. А які вона влаштовує заходи! Для неї кожна дитина - особистість. Вона уміє знаходити стежку до душі кожного учня. Тетяна Володимирівна доброзичлива, вона завжди підтримає, щось порадить. Вона дуже розумна, добра та освічена людина. Своїми розповідями вона перетворює урок на жартівливу лекцію. Вчителька навчає нас бути чесними, досягати своєї мети. Для мене висока честь називатися її ученицею.

На мою думку, в наш час дуже важливо мати не тільки прості навики роботи на комп’ютері, а й вміти працювати з різними комп’ютерними програмами: текстовими редакторами, електронними таблицями, базами даних, та ін. За допомогою сучасних текстових редакторів можна готувати достатньо складний за структурою текст, включаючи в нього різноманітні кольорові малюнки, а в текст, підготовлений лише для перегляду на комп’ютері, можна включати навіть музику і фрагменти фільмів, тобто сучасні редактори дозволяють готувати не лише тексти, а й гіпертексти. Для учнів володіння комп’ютером – велика допомога у підготовці до уроків, для пошуку додаткового матеріалу, для друкування та оформлення рефератів.

За допомогою електронних таблиць можна розрахувати зарплату на підприємстві, вести бухгалтерський облік, складати діаграми тощо. З їх допомогою можна полегшити роботу у підрахунках, пошуку інформації у таблиці.

В наш час у світі широко представлені комп’ютерні довідково-інформаційні системи, за допомогою яких в короткі терміни можна отримати потрібну інформацію. В основі кожної такої інформаційної системи лежить база даних – сукупність даних, призначених  для машинної обробки. Робота з базами даних схожа на роботу з картотекою: записи, як і паперові карточки легко переставляти, додавати і знищувати. Я думаю, що пошук у базі даних – найлегший спосіб знайти потрібну інформацію.

Мабуть, кожному з нас доводилося готуватись з будь-якого шкільного предмета, писати чи друкувати реферати або просто шукати відповіді на запитання. На все це кожен з нас витрачав чимало часу для пошуку та оформлення матеріалу. Але, завдяки Всесвітній комп’ютерній мережі Інтернет ці завдання стали набагато простішими. Пошук потрібної інформації займає всього декілька хвилин. Її можна як роздруковувати, так і зберігати на комп’ютері. Я вважаю, що майбутнє стоїть за комп’ютерними технологіями, тому дуже важливо вивчати і знати інформатику, бо знань з цієї науки потребує кожна сфера діяльності людей як зараз, так і в майбутньому.

Але поряд зі знаннями інформатики дуже доцільно мати знання і з фізики, бо фізика - наука про природу, що вивчає прості і разом з тим  найзагальніші закономірності  природи, будову і закони руху матерії. Її відносять  до точних наук. Поняття і закони фізики складають основу природознавства. Межі, що розділяють її та інші природничі науки, історично умовні. Прийнято вважати, що в своїй основі фізика є наукою експериментальною, оскільки відкриті нею закони засновані на встановлених досвідченим шляхом даних. Фізичні закони представляються у вигляді кількісних співвідношень, виражених на мові математики.  У основі фізики лежать фундаментальні фізичні принципи і теорії, які охоплюють всі її розділи і якнайповніше відображають суть фізичних явищ і процесів дійсності.

Завдяки важливим відкриттям розвивається не тільки сама фізика, але й інші природничі науки: хімія, астрономія, біологія та ін. Фізика – одна з основних природничих наук. Її вивчення має досить важливе значення і для розвитку техніки: люди отримали можливість конструювати літаки і космічні кораблі, електронні прилади, комп’ютерну техніку та багато іншого. Це мені допомогла зрозуміти моя вчителька фізики Ломачинська (Гаркуша) Людмила Борисівна, що викладає фізику в нашій школі, завідує фізичним кабінетом, в якому є всі прилади для виконання лабораторних робіт учнями всіх класів і який є одним з кращих кабінетів фізики в області.

З Людмилою Борисівною я вперше познайомилася у сьомому класі, коли прийшла на урок фізики. Її уроки мені сподобалися відразу, хоч це й був зовсім новий предмет, який давався тяжко всім учням класу. Але своєю любов’ю до фізики вона запалила в нас бажання вчитися. Це вимоглива та водночас добра і справедлива учителька. Десятки років вона завідує фізичним кабінетом, тож не любить, коли хтось бешкетує у неї на уроці. При тому ніколи не кричить і взагалі рідко підвищує голос. Але навіть її спокійне зауваження викликає відчуття провини і примушує задуматися над своєю поведінкою. Людмила Борисівна твердо переконана, що під час навчання учнів важливі не стільки знання, скільки, за поетичним визначенням
В. О. Сухомлинського, "праця душі", докладена до цих знань, тобто свідоме, глибоке і осмислене їх засвоєння. Саме тому вона ось уже 30 років прагне навчати своїх вихованців. Її праця є прикладом вірної любові до своєї професії. Людмила Борисівна – це внутрішньо красива людина, яка здатна випромінювати тепло на оточуючих. Професіоналізм і людяність – головні складові її вчительської діяльності.

Перша неділя жовтня – День учителя. Про це нагадують найрозкішніші, наймиліші квіти осені, які дарують вихованці, чемні і пустотливі, працьовиті і не дуже – вони ще не усвідомлюють свого величезного боргу перед нашими милими вчителями. Це прийде пізніше. Але вони думають про них щось добре, лагідне і вічне. Вони любитимуть і пам’ятатимуть їх всупереч плинові часу. Щороку в День учителя випускники нашої школи влаштовують свято для вчителів. На день відступають будні. З самого ранку учні вітають педагогів зі святом! А далі - більше. Пройшовши коридорами нашої школи, вони бачать, як вона сяє серцями дітей у вигляді повітряних кульок. Починають шукати своє ім’я на кульці... і ось воно! Так, не забули! Пам’ятають! Отже, вони їм потрібні, потрібні і усмішки, яких чекають учні, коли вчителі заходять до класів.

В цей день, день дублера, учні звільнили учителів від їх обов’язків та взяли все на себе. Було дуже цікаво дивитися на маленьких учителів, які з усіх сил намагались бути схожими на тих, чиї уроки вони замінювали. У такі хвилини розумієш, для чого вчителі день у день так ретельно сіють Розумне, Добре, Вічне! Воно обов’язково проросте добром, знаннями і любов’ю.

З року в рік в це свято я теж виконувала роль дублера. Спочатку вела уроки в молодших класах, а потім, будучи старшокласницею, – заміняла вчителів-предметників старшої школи. Кожного разу, коли я стояла біля дошки і пояснювала учням матеріал, я задавала собі запитання: «А чи не стати мені вчителем?» У мене є сестра, яка вчиться у 5-му класі. Щоразу, коли їй не зрозуміло якусь тему, вона просить у мене допомоги. Не можу відмовити їй жодного разу, так і хочеться їй допомогти, пояснити, скерувати на правильний шлях. Тому тепер розумію, що професія педагога – моє покликання, це те, до чого прагне моє серце, те, чому я ладна присвятити своє життя.

Я закінчую 11-й клас, але дуже важко розлучатися зі школою, з вчителями, які за все моє шкільне життя стали мені майже рідними. Ще декілька років тому я навіть не уявляла, що робитиму після закінчення школи, куди мені поступати, де я бажаю працювати. Мої улюблені вчителі допомогли мені розкрити здібності до фізики та інформатики, особливо пов’язавши їх між собою. Вони досконало знають свої предмети і зуміли прищепити мені любов до них. Я їм за це дуже вдячна. Тетяна Володимирівна та Людмила Борисівна часто пропонують мені робити комп’ютерні презентації на різні теми з фізики та інформатики. Ось і недавно я взяла участь в обласному форумі шанувальників фізики, де запропонувала свою презентацію на тему «Фізика в природі». Завжди брала участь на олімпіадах з фізики, займала призові місця в школі та районі.

Ось чому я вирішила вступити до Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського на фізико-математичний факультет.

Щоб підготуватися до вступу, я стала слухачем заочних курсів цього навчального закладу і ось, 5 травня, відбудуться вступні іспити до університету. Дуже хотілося б отримати бюджетне місце навчання. Так як я медалістка, хочу спробувати свою удачу і 6 травня. Тепер моя головна мета – стати студенткою університету імені В. О. Сухомлинського.

Хочу висловити велику подяку всім вчителям, що навчали мене протягом 11-ти років. Незважаючи на економічну скруту, ви не зреклися своєї професії і не тому, що не вмієте більше нічого робити, а через те, що, коли ви заходите до школи, кількадесят пар очей щоденно довірливо заглядають вам в душу і не відпускають. І що б там хто не казав, без вас немає нікого: ні хлібороба, ні художника, ні підприємця, ні робітника. Ви були і завжди будете. Ви ті, на кому тримається світ. Від усього серця бажаю вам сили і натхнення, терпіння, віри, надії і щасливої учительської долі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Галайко Ольга Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
15196
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку