Розробка уроку за темою: Практична робота №1 для 8 класу "Розв'язання задач на визначення довжини двійкового коду"
«___»__________ 20___ року
Урок №3. Практична робота №1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних.
Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники.
Програмне забезпечення: Блокнот, Microsoft Office Excel
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго дня, діти! Сьогодні у нас не простий урок.
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички з теми кодування. Сьогодні перед вами постане 3 завдання. На аркушах визначити довжину двійкового коду повідомлення. Визначити за допомогою програми «Блокнот» довжину двійкового коду повідомлення та виконати перевід розмірностей інформації.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2).
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Перевірка знань, пригадаємо:
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Вії опускаються...
Очі закриваються...
Ми спокійно відпочиваємо... (2 рази)
Сном чарівним засипаємо...
Наші руки відпочивають...
Важчають, засинають...(2 рази)
Шия не напружена,
А вона розслаблена...
Губи трохи відкриваються...
Так приємно розслабляються. (2 рази)
Дихається легко, рівно, глибоко.
Ми чудово відпочиваємо.
Сном чарівним засипаємо...
VI. Домашнє завдання
Опрацювати вивчений матеріал.