6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Практична робота №11 "Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення"

Про матеріал
Конспект урок з інформатики 8 клас на тему Практична робота №11 "Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення"
Перегляд файлу

Тема. Практична робота №11 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення»

Формування компетентностей:

Удосконалити знання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з комп'ютерними пристроями; формувати вміння застосовувати модулі для створення графічного інтерфейсу, змінювати властивості вікон, використовувати події з використанням кнопок, а також створювати декілька вікон одночасно; сприяти усвідомленню наслідків впливу комп’ютерних пристроїв на здоров'я людини;

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовою: сприяти усвідомленню комунікаційної ролі ІТ та ОС;

Уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;

Основні компетентності в природничих науках і технологіях: формувати вміння послуговуватися технічними пристроями.

Тип уроку: застосування компетентностей.

Обладнання: дошка, комп’ютери,підручники,презентація уроку.

Програмне забезпечення: середовище програмування Python.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап  

  •        Привітання,
  •        перевірка присутніх,
  •        перевірка готовності учнів до уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

  1. Які є види  інтерфейсів?
  2. Яким модулем підключається графічний інтерфейс?
  3. Якою командою повідомляється про завершення роботи з вікном?
  4. Які основні властивості вікна ви знаєте?
  5. Що таке подія? Яким чином вона створюється?
  6. Які ви знаєте події?
  7. Як створити кнопку події?

 

ІІІ. Етап цілевизначення та планування

  1.     Повідомлення теми уроку.
  2.     Визначення завдань та мети уроку. Під час вивчення цієї теми ви дізнаєтесь:
  •     Основні правила при роботі з модулями при створенні графічного інтерфейсу.
  •     Особливості зміни властивостей вікна;
  •     Як створювати події з використанням модуля def.

Метою сьогоднішнього уроку є:

  • Поглиблювати знання про можливості програмного середовища  Python.
  •     Згадати основні правила створення графічного інтерфейсу.
  •     Навчитися створювати вікно із використанням модуля tkinter.
  •     Навчитися створювати події з використанням кнопок.

 

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Повторення л.9-10 у довіднику.

Розв’язування задач

Задача 1. Створити вікно із заголовком «Моє перше вікно!»,  розмірами 1200*700 та зеленим кольором.

from tkinter import*

wn=Tk()

wn.title("Моє перше вікно!")

wn.geometry("1200x700")

wn["bg"]="green"

wn.mainloop

 

Задача 2. Створити вікно з подією, що буде відбуватись після натискання лівою клавішею миші: заголовок «Немовичі»,  розміри 500*500 та зеленим кольором.

from tkinter import*

def change (event):

    wn.geometry("500x500")

    wn["bg"]="green"

    wn.title("Немовичі ")

wn=Tk()

wn.bind("<Button-1>",change)

wn.mainloop

 

Задача 3. Створити вікно з подією після натискання на кнопку.  Властивості початкового стану вікна: розміри – 150*150, фон-жовтий. Властивості вікна після події: розміри – 500*500, фон-зелений, заголовок «Немовичі».

from tkinter import*

def buttonpress ():

    wn.geometry("500x500")

    wn["bg"]="green"

    wn.title("Немовичі")

wn=Tk()

wn.geometry("150x150")

wn["bg"]="yellow"

m=Button(text="Натисни кнопку!", command=buttonpress)

m.pack()

wn.mainloop

 

VII. Виконання практичної роботи

Розв’язати задачі:

  1. Створіть вікно фіолетового кольору з розмірами 500 на 600 із заголовком «Вікно1». Встановити заборону на зміну розмірів вікна. Та поруч створити ще одне вікно синього кольору з таким ж параметрами.
  2. Створіть нове вікно. Створіть нову подію KeyPress, яка встановить мінімальні розміри вікна – 200на200 та максимальні – 900 на 900, сірий колір та кнопку з написом вашого класу.

 

VІ. Рефлексивно-оцінювальний етап

  1. Бесіда за питаннями:

— Чи задоволені ви своєю роботою? 

— З яким настроєм ви працювали на уроці?

— Що вам запам’яталось на уроці?

  1. Заповнення карток для рефлексії:

Критерії

Так

Ні

50/50

Чи важка для Вас ця тема уроку?

 

 

 

Чи зрозумілими були завдання?

 

 

 

Чи важко Вам було виконувати завдання?

 

 

 

Чи комфортно Ви себе почували під час заняття?

 

 

 

Чи цікавим був цей урок?

 

 

 

Яке завдання Вам легко було виконувати?

Яке завдання викликало труднощі?

 

VІІ. Домашнє завдання

Повторити л.9-10(ст..41-55), виконати завдання в Класі.

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
15 лютого
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку