Дата____________ПРАКТИЧНА РОБОТА №2 ______________________
Тема. Розділення сумішей
Мета: розділити суміш дерев’яних ошурок, піску і кухонної солі; навчитися працювати з лабораторним посудом, нагрівальними приладами;виховання старанності, уважності, охайності.
Обладнання та матеріал: забруднена сіль; хімічні стакани,вода,скляна лійка, фільтр; чашка для випарювання; спиртівка, сірники; шпатель.
ХІД РОБОТИ
I. Правила безпеки
1. Працювати необхідно над столом.
2.Заборонено брати речовини руками, куштувати їх на смак, висипати залишки речовин у склянки й банки, їз яких вони взяті.
3. Після закінчення роботи слід прибрати своє робоче місце, здати обладнання й реактиви.
З правилами безпеки ознайомлений(ознайомлена), зобовязуюся їх виконувати______________________________
Хід роботи
1. Всип забруднену піском сіль у стакан з водою, розмішай суміш до повного розчинення солі.
Спостереження__________________________________________________________
_______________________________________________________________________
2. Профільтруй отриманий розчин за допомогою фільтру.
Спостереження___________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Склади пристрій для випарювання(рис.25 а, с.44). Перелий фільтрат у порцелянову чашку за допомогою скляної палички.
Спостереження_______________________________________________________________________________________________________________________________
4.Підпали спиртівку та випарюй воду до отримання кристалів солі.
Спостереження___________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Порівняй очищену сіль із забрудненою.
Спостереження_______________________________________________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК.
Розділити суміш - означає:________________________________________________
_______________________________________________________________________
Суміші є:_______________________________________________________________
Однорідні суміші – це:___________________________________________________
_______________________________________________________________________
Неоднорідні суміші – це:_________________________________________________
________________________________________________________________________
Я знаю такі основні способи розділення сумішей:_____________________________
_______________________________________________________________________
Однорідні суміші можна розділити способами________________________________
________________________________________________________________________
Неоднорідні суміші можна розділити способами______________________________
________________________________________________________________________
Щоб правильно обрати спосіб розділення суміші, треба знати____________________
компонентів суміші, тому що речовини в сумішах мають свої індивідуальні _________________________.
Навчальний бал за виконану роботу: