Практична робота №2 "Розділення сумішей"

Про матеріал
Таку практичну роботу можна виконати учневі 7 класу на окремому стандартному аркуші паперу, якщо в нього відсутній опорний зошит для виконання практичних та лабораторних робіт.
Перегляд файлу

Дата____________ПРАКТИЧНА РОБОТА №2    ______________________                                                                                          

Тема. Розділення сумішей

Мета: розділити суміш дерев’яних ошурок, піску і кухонної солі; навчитися працювати з лабораторним посудом, нагрівальними приладами;виховання старанності, уважності, охайності.

Обладнання та матеріал: забруднена сіль; хімічні стакани,вода,скляна лійка, фільтр; чашка для випарювання; спиртівка, сірники; шпатель.

                                             ХІД РОБОТИ

I. Правила безпеки

1. Працювати необхідно над столом.

2.Заборонено брати речовини руками, куштувати їх на смак, висипати залишки речовин у склянки й банки, їз яких вони взяті.

3. Після закінчення роботи слід прибрати своє робоче місце, здати обладнання й реактиви.

З правилами безпеки ознайомлений(ознайомлена), зобовязуюся їх виконувати______________________________

                                         Хід роботи

1.  Всип  забруднену  піском сіль у стакан з водою,  розмішай суміш до повного розчинення солі.

Спостереження__________________________________________________________
_______________________________________________________________________

2. Профільтруй отриманий розчин за допомогою фільтру.

Спостереження___________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Склади пристрій для випарювання(рис.25 а, с.44). Перелий фільтрат у порцелянову чашку за допомогою скляної палички.

Спостереження_______________________________________________________________________________________________________________________________

4.Підпали спиртівку та випарюй воду до отримання кристалів солі.

Спостереження___________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Порівняй очищену сіль із забрудненою.

Спостереження_______________________________________________________________________________________________________________________

 ВИСНОВОК.

Розділити суміш  -  означає:________________________________________________

_______________________________________________________________________

Суміші є:_______________________________________________________________

Однорідні суміші – це:___________________________________________________

_______________________________________________________________________

Неоднорідні суміші – це:_________________________________________________

________________________________________________________________________

Я знаю такі основні способи розділення сумішей:_____________________________

_______________________________________________________________________

Однорідні суміші можна розділити способами________________________________

________________________________________________________________________

 Неоднорідні суміші можна розділити способами______________________________

________________________________________________________________________

Щоб правильно обрати спосіб розділення суміші, треба знати____________________

компонентів суміші, тому що речовини в сумішах мають свої індивідуальні _________________________.

 

 

 

  Навчальний бал  за виконану роботу: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
1778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку