Урок 7
Тема: Практична робота № 2. Введення й виведення даних, робота зі змінними.
Навчальна мета: Засвоїти відомості з основ алгоритмізації та програмування, познайомитися з поняттями програми мовою С++ та її складовими
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами
Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння активно сприймати новий матеріал.
Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу (практика)
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота № 2. Введення й виведення даних, робота зі змінними.».
II. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з відомостями з основ алгоритмізації та програмування, навчатися створювати найлегші програми за допомогою мови програмування С++
III. Етап проектування
План уроку
ІV. Етап навчальної діяльності
Інструктаж по практичній роботі
Практична робота № 2. Введення й виведення даних, робота зі змінними.
Завдання 1. Надрукувати програму 2 в блокноті та відкомпілювати її і запустити на виконання.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int number_of_bars;
double one_weight, total_weight;
cout << “Введите число конфет в каждом пакете. \n”;
cout << “и вес одной конфеты(в граммах). \n”;
cout << “Затем нажмите Enter \n”;
cin >> number_of_bars;
cin >> one_weight;
total_ weight = number_of_bars* one_weight;
cout << number_of_bars << “конфет \n ”;
cout << one_weight<< “грамм каждая \n ”;
cout << “Общий вес ” << total_ weight<<“грамм. \n ”;
cout << “Попробуй другой сорт конфет ”;
cout << “Введите число конфет в каждом пакете. \n”;
cout << “и вес одной конфеты(в граммах). \n”;
cout << “Затем нажмите Enter \n”;
cin >> number_of_bars;
cin >> one_weight;
total_ weight = number_of_bars* one_weight;
cout << number_of_bars << “конфет \n ”;
cout << one_weight<< “грамм каждая \n ”;
cout << “Общий вес ” << total_ weight<<“грамм. \n ”;
cout << “Наверное, яблоко полезней. ”;
return 0;
}
Завдання 2*. Написати програму, в якій об’являються змінні one,two,three, four,five ініціалізовані значеннями 1.000, 1.414, 1.732, 2.000, 2.236 відповідно. Потім напишіть інструкції виводу які генерують приведену нижче таблицю. Для вирівнювання стовбців використовуйте послідовність \t
N Квадратний корінь
1 1.000
2 1.414
3 1.732
4 2.000
5 2.236
Відкомпілювати її і запустити на виконання.
VI. Контрольно-оцінювальний етап
Учитель перевіряє та оцінює роботу учнів на уроці.
VII.Домашнє завдання
Вивчити терміни, конспект
Завдання
1