Практична робота №3: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Біологія 6 клас
Номер слайду 2
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Мета: ознайомитися з: особливостями будови мохоподібних, папоротей та покритонасінних рослин; формувати уміння і навички: розпізнавати та визначати біологічні об'єкти за основними морфологічними ознаками; робити порівняльний опис рослини; пояснювати ознаки пристосованості організмів до умов існування; розвивати уміння і навички: визначати за допомогою порівняння ознаки подібності та відмінності різних груп рослин. Обладнання: гербарні зразки рослин, фото рослин або живі рослини, таблиці, підручник
Номер слайду 3
Хід роботиІ. Роздивіться, використовуючи лупу, надані вчителем рослини моху, папороті і квіткової рослини.ІІ. Визначте, які частини тіла представлені у досліджуваних зразках моху, папороті і квіткової рослини.ІІІ. Визначте, які органи розмноження (спорангії або квітки) представленні у досліджуваних зразках.
Номер слайду 4
ЗОЗУЛИН ЛЬОН
Номер слайду 5
ЩИТНИК ЧОЛОВІЧИЙ
Номер слайду 6
КВАСОЛЯ ШИПШИНА
Номер слайду 7
ІV. Заповнення підсумкової таблиці результатів дослідження. Результати досліджень впишіть у таблицю. Для цього органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»Органи рослини. Мох(зозулин льон)Папороть(щитник чоловічий)Квіткова рослина. Корінь Стебло Листок Ризоїди Квітка Спорангій Насінина Плід
Номер слайду 8
ВИСНОВОК Дайте відповіді на запитання: 1. У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів, папоротей і квіткових рослин? 2. Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та квіткових рослин? 3. Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин?