Практична робота 4. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. Інструктаж з БЖД.

Про матеріал

Мета:

-розвиваюча: розвивати логічне мислення, інформаційну, самоосвітню, предметну ІКТ-компетентності, вміння висловлювати та аргументувати свої думки, уважність, творчу уяву, зорово-моторну координацію та образне мислення (під час візуального оформлення проекту);

-навчальна: сформувати вміння створювати текстові написи та вставляти графічні зображення на слайди презентації під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з географією, історією;

-виховна: виховувати громадянина-патріота України з високою національною свідомістю, інтерес до предмету засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час роботи; навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації.

Перегляд файлу

Тема. Практична робота 4. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. Інструктаж з БЖД.

Мета:

  •    розвиваюча: розвивати логічне мислення, інформаційну, самоосвітню, предметну ІКТ-компетентності, вміння висловлювати та аргументувати свої думки,  уважність, творчу уяву, зорово-моторну координацію та образне мислення (під час візуального оформлення проекту);
  •    навчальна: сформувати вміння створювати текстові написи та вставляти графічні зображення на слайди презентації під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з географією, історією;
  •    виховна: виховувати громадянина-патріота України з високою національною свідомістю, інтерес до предмету засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час роботи; навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації.

Очікувані результати:

Учень знає: вимоги до презентації;

Учень пояснює: призначення елементів управління в презентаціях;

Учень уміє: проектувати і розробляти структуру презентації;

  •    добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів;
  •    використовувати гіперпосилання і елементи управління в процесі створення і демонстрації презентації;
  • оцінювати презентацію за заданими критеріями

Основні поняття: проектування презентацій, елементи керування презентаціями.

Форми та методи діяльності:

  • інтерактивні вправи на ПК;
  • вправа «Так-Ні»;
  • практична робота за комп’ютером;
  • демонстрація проектів.

Обладнання: програма Power Point, картки з інструкціями до практичної частини уроку, комп’ютерна презентація.

Тип уроку: комбінований

Структура уроку

  1. Органiзацiйний етап (3 хв.)
  2. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)
  3. Актуалiзацiя опорних знань (5 хв.)
  4. Перевірка домашнього завдання (4 хв)
  5. Фізхвилинка (2 хв.)
  6. Практична робота. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями.  (20 хв.).
  7. Демонстрація створених проектів (5 хв.)
  8.  Пiдбиття пiдсумкiв уроку(3 хв.)
  9.  Домашнє завдання (1 хв.)

Хід уроку

  1. Організаційно-психологічний етап(3 хв)(слайд 1).

Учитель. Доброго дня, діти! Сьогодні я розраховую на вашу підтримку і допомогу. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були:

Іншими словами, я бажаю вам УСПІХУ! І не лише на уроках інформатики, оскільки за словами філософа Е.Ільєнкова «Все людське життя – це не що інше, як постійне бажання досягти успіху у вирішенні нових питань і проблем».

Учитель. Діти, як ви думаєте, що необхідно для досягнення успіху? (відповіді дітей). Для досягнення успіху нам необхідно скористатися рецептами (слайд 2).

 

Учитель. Тема нашого сьогоднішнього уроку: «Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями» (запис у зошитах теми уроку, інструктаж щодо роботи з карткою самооцінки) (слайд 3).

Прізвище, імя

інтерактивні

вправи

max=2

тест

max=3

 

практ. робота

max=7

Оцінка за урок

 

 

 

 

 

 

  1.   Мотивація навчальної діяльності (2 хв.).

Учитель. Я вважаю, що кожен із вас любить своє місто, воно надихає вас, змушує пам’ятати про своє походження та бути вдячним, що народився саме тут. Тому сьогодні на уроці я запрошую Вас у віртуальну подорож нашим містом (слайд 4).

Це слова гімну міста Бахмута, автором тексту якого є наша землячка поетеса Світлана Решетова.

З 2016 року наша школа співпрацює з Уманською медичною гімназією №10. Я пропоную створити електронний альманах, де висвітлимо цікаві сторінки із історії нашого міста для ознайомлення учнів міста Умані.

  1. Актуалізація опорних знань (8 хв.).

Учитель. Давайте з Вами перевіримо наші знання.

Виконання інтерактивних вправ на сайті learningapps.org з відслідкуванням учителем результатів учнів:

  1. Алгоритм створення плану презентації

https://learningapps.org/display?v=pfnb8tbic16

  1. Правила оформлення слайдів

https://learningapps.org/display?v=prrqfky7t16

  1. Перевірка домашнього завдання (4 хв).

Тестові завдання Гіперпосилання в презентаціяхhttps://learningapps.org/3908871

 

  1. Фізхвилинка(2 хв)

Вправа «Так або ні?»(2 хв) (слайд 5).

Повторення правил техніки безпеки.

Вчитель зачитує твердження. Учні мають встановити його істинність чи хибність. Якщо воно істинне, то учні хитають головою верх-вниз, якщо ні - вправо-вліво.

  1. Можна працювати за комп’ютером з мокрими руками (Ні)
  2. Клавіатуру можна покласти на коліна (Ні)
  3. Можна торкатися пальцем екрану та починати роботу без вказівки викладача(Ні)
  4. Не можна торкатися задньої панелі монітора та системного блоку (Так)
  5. Можна самостійно від'єднувати чи приєднувати зовнішні пристрої до комп’ютера (Ні)
  6. Відстань від очей до екрана має бути 50-70 см ( Так)
  7. Лікті та зап’ястки рук тримай на одному річні( Так)
  8. При погіршенні стану свого здоров’я негайно повідомити вчителю (Так)
  1.       Практична частина уроку(20 хв)

Уявіть, що наш клас – редакція газети «Бахмутський вісник».

Інструкція до навчальної практичної роботи.

  1. Створити електронний альманах «Мій рідний Бахмут», який містить такі розділи: «Бахмут історичний», «Бахмут економічний», «Екскурсія по місту», «Пам’ятники Бахмута», «Бахмут культурний», «Навчальні заклади Бахмута», «Люди, які прославили Бахмут»..
  2. Запустіть програму Power Point, застосуйте до презентації тему оформлення на власний розсуд.
  3. На першому (титульному) слайді введіть заголовок «Мій рідний Бахмут», підзаголовок «альманах», додайте дані про розробника презентації: ваші прізвище, ім’я, клас.
  4. Створіть другий слайд, додайте заголовок «Зміст» і створіть список розділів, за якими створюється альманах.
  5. Створіть третій слайд, додайте відомості про один із розділів альманаху: уведіть заголовок слайда — назву розділу; розмістіть решту інформації на ній на власний розсуд, раціонально використовуючи площу слайда; передбачте місце для малюнка.
  6. У режимі структури введіть список сторінок (по 2) розділу 1 альманаху.
  7. На отриманих слайдах розмістіть інформацію згідно назви сторінки альманаху.
  8. Для слайдів кожного розділу встановіть іншу тему оформлення.
  9. Створіть довільні покази зі слайдів кожного розділу.
  10. Додайте до елементів списку гіперпосилання на відповідні довільні покази. Передбачте повернення після довільного показу на слайд зі змістом.
  11. На слайди, що містять сторінки альманаху, додайте кнопки дій для переходів на слайд зі змістом.

12. Збережіть документ у файлі з іменем Практична робота 4 у відповідній папці. Завершіть роботу за комп’ютером.

Зробіть висновок: які переваги надає використання довільних показів, гіперпосилань та елементів керування переглядом.

Критерії оцінювання презентації (слайд 6):

№ з/п

Зміст

Кількість балів

  1.            

Створено 1-й слайд

0,5

  1.            

Створено слайд змісту презентації

0,5

  1.            

Створено сторінки розділів альманаху

3

  1.            

Додано до змісту гіперпосилання на відповідні довільні покази

2

  1.            

На слайди, що містять сторінки альманаху, додано кнопки дій для переходів на слайд зі змістом.

1

 

Всього

7

  1.   Демонстрація проектів(5 хв)

Учитель. Створені вами альманахи про Бахмут ми розмістимо на сайті школи для ознайомлення з нашим містом вашими однолітками з міста Умані.

  1. Підсумок уроку(3 хв).

Оцінювання за урок здійснюється за карткою самоконтролю.

Картка самоконтролю:

Прізвище, імя

інтерактивні

вправи

max=2

тест

max=3

 

практ. робота

max=7

Оцінка за урок

 

 

 

 

 

 

 

Учитель. На початку уроку я бачила у ваших очах невпевненість і занепокоєння, а в кінці на ваших обличчях з'явилися посмішка та задоволення, і це все завдяки тим складовим успіху, які ми використовували на нашому уроці.

Діти, пам'ятаєте, що розумні, освічені люди – це найбільша цінність будь-якої держави. Стати такими людьми можна лише тоді, коли розум не знатиме ні хвилини спокою, а силу розуму додаватиме постійний пошук. Запам’ятайте ще один рецепт «Успіх – це не лише 10% таланту, але і 90% працьовитості» (слайд 7).

Домашнє завдання (1 хв).

Виконайте тестове завдання 13 із автоматичною перевіркою на сайті «Інтерактивне навчання».


 

doc
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
30 червня 2018
Переглядів
5155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку