Практична робота №5. Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою.

Про матеріал
Практична робота №5. Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою. (оформлення МАРШРУТНОГО листа) Мета: вдосконалити практичні уміння та навички читання топографічної карти та виконання практичних завдань за топографічною картою; удосконалювати уміння діяти за заданим алгоритмом; розвивати уміння узагальнювати послідовність виконання операцій і дій, що ведуть до шуканого результату
Перегляд файлу

Практична робота №5.

Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою.

(оформлення МАРШРУТНОГО листа)

Мета: вдосконалити практичні уміння та навички читання топографічної карти та виконання практичних завдань за топографічною картою; удосконалювати уміння діяти за заданим алгоритмом; розвивати уміння узагальнювати послідовність виконання операцій і дій, що ведуть до шуканого результату

Обладнання: підручник, маршрутний лист, курвіметр, лінійка, олівець, транспортир, смартфон

Очікувані результати: учень/учениця  називає елементи топографічної карти;  пояснює особливості читання топографічної карти; читає топографічні карти; визначає об’єкти, напрямки, відстані, географічні, прямокутні координати, висоту точок за топографічною картою; оцінює значення топографічних карт  у побуті та господарській діяльності.

Форма роботи: індивідуальна/робота в парі.

Час виконання: 45 хвилин (урок)

                                                             

                                                        

Хід роботи

Завдання 1                                                                                                              правильна відповідь 0,5 бали (мах 2 бали)

Виконайте тест, оберіть одну правильну відповідь.

  1. Топографічна карта – це

А).загальногеографічна великомасштабна карта, що відображає розміщення і властивості об' єктів на Землі  Б).креслення земної поверхні  В).малюнок Землі  Г).космічна карта

  1. Усі 60 зон , в топографічній карті,пронумеровані, починаючи від Грінвіцького меридіану на схід

А).латиницею  Б).арабськими цифрами  В).римськими цифрами  Г).цифрами Сучжоу ( паличкові )

  1. Топографічна карта поділяється на : А).аркуші  Б).зони  В).трапеції  Г).частиниї
  2. Прийнята система позначень топографічної карти називається :

А).Гаусса- Крюгера  Б).розграфленням  В).номенклатурою  Г).географічними координатами

Завдання 2                                                                                                                    правильна відповідь 1 бал (мах 4 бали).

Робота в парі.

Знайдіть на топографічній карті об’єкти, визначте їх координат, результат запишіть в таблицю.

Об’єкт

Географічні координати

Прямокутні координати

φ

λ

Х

У

1.

г.Волинська, 156,9 м

 

 

 

 

2.

Вітряк на сході Русавської гори 156.2м

 

 

 

 

Завдання 3                                                                                                               правильна відповідь 0,5 бали (мах 2 бали).

Розгляньте топографічну карту визначте:

  • Який географічний об’єкт має найбільшу висоту?_______________________________________________
  • За допомогою курвіметру визначте довжину р. Мурашки_________________________________________
  • У якому напрямку від озера Білого розташована г.Русавська______________________________________
  • У якому квадраті розташована г.Цегельна______________________________________________________

Практична робота. Географічна система координат в військовій топографії

Завдання 4                                                                                                       правильна відповідь 1 бал ( мах 2 бали)

Визначте географічний і магнітиний азимут від висотної точки 142,7 м до джерела Чисте

Географічний азимут

Магнітний азимут

 

 

 

Висновок                                                                                                                              правильна відповідь 2 бали.

Яке практичне значення ( у побуті) мають навички вміння працювати з топографічною картою? Які переваги має використання цифрових топографічних карт порівняно з паперовими?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

НУШ. Чек-листи на уроках української мови, української літератури та  зарубіжної літератури (для формувального оцінювання) 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку