Практична робота №8 « Розв’язування задач на обчислення» (8кл.)

Про матеріал
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок в електронних таблицях Excel. В цій практичній роботі потрібно розрахувати зарплату працівників за місяць, використовуючи формулт і посилання.
Перегляд файлу

Тема: Практична робота №8

« Розв’язування задач на обчислення» (8кл.)

Мета:

  •              навчальна: сформувати практичні навики розв’язування завдань на обчислення в електронних таблицях;
  •              розвиваюча: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером, пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  •              виховна: виховувати охайність, уважність, інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

  Учні повинні:

  • знати, як писати посилання на клітинки та діапазони клітинок, як писати найпростіші формули для виконання різних обчислень за допомогою ЕТ;
  • вміти здійснювати певні математичні розрахунки за допомогою табличного процесора. 

Обладнання: дошка,  комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Табличний процесор, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 привітання
  •                 перевірка присутніх
  •                 перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Оголошення теми та мети уроку(слайд 1 і 2)

ІII. Актуалізація опорних знань

Вправа  «Мікрофон» (слайд 3,4,5)

 Для чого призначені електронні таблиці? (Відповідь: для обробки табличної інформації.)

 Назвіть основні об’єкти табличного процесора. (Відповідь: книга, аркуш, електронна таблиця, рядок, стовпець, клітинка, діапазон клітинок, діаграма.)

 Діти, давайте з’ясуємо в яких сферах життя людини можуть знадобитися знання про ТП Excel?(Відповідь: на підприємствах та виробництві, розрахунок податків, заробітної платні, облік кадрів і витрат, в усіх сферах людської діяльності).

   Бачите яка широка різноманітність використання цієї програми, як багато життєвих задач можна розв’язати та зекономити свій час.

ІV. Мотивація навчальної діяльності (слайд 6)

Ми живемо в світі цифр і чисел, тому що все в нашому житті вимірюється і підлягає рахунку. Щоб правильно розпоряджатися та  контролювати час треба швидко і зручно вести різного роду обчислення, обробляти, дані, вести їх пошук і обмін. Програми обробки електронних таблиць широко застосовуються в наш час, так як без обчислень не обійтись в багатьох сферах нашого життя.

Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці.

А щоб було цікаво нам працювати протягом нашої теми пропоную попрацювати всім разом, а потім по групам.

Працюють всі учні (слайд 7)

Методичний прийом «Квітка розв’язань».

На дошці(екрані) намальована квітка з центром «Формула - це». Учні по черзі дають відповідь і з’являються пелюстки квітки.

Робота в групах (слайд 8,9)

   Роботи в нас багато, тож поділимося на групи, щоб кожен зміг продуктивно попрацювати.

    Оберіть з кошика геометричну фігуру (кола, квадратики, трикутники).

Вчитель оголошує склад груп.

     Ви вже знаєте склад груп, прошу сідати до ПК та виконувати завдання.

  Кожній групі запропоновано виконати інтерактивні завдання, що розміщені на сайті LearningApps.net правильне виконання оцінюється  в 5 балів.

Перша група(кола) - http://learningapps.org/2081564

Друга група (квадратики) - http://learningapps.org/2078567

Третя група (трикутники) - http://learningapps.org/2048994

V.Вправа для очей (слайд 10)

VІ. Формування вмінь та навичок

     Комп'ютер для нас – це не тільки розвага, але і інструмент для серйозної роботи. Тому ми повинні пам'ятати і дотримувати правила поведінки і техніки безпеки при роботі з ЕОМ.

Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 11)

Практична робота № 8 с.81-82 в підручнику «Розв’язування задач на обчислення» (слайд  12)

VIІ. Підсумки уроку (слайд 13)

Вправа «Рефлексивний екран».

Учні по черзі висловлюють одним реченням ставлення до проведеного уроку, вибираючи початок фрази з рефлексивного ­екрану.

Рефлексивний екран

• На уроці я дізнався...                                 • На уроці я навчився...

• На уроці було цікаво...                                   • На уроці в мене вийшло...

• На уроці було важко...                               • На уроці я зміг...

• На уроці я виконував завдання...               • На уроці я спробую...

• На уроці я зрозумів, що...                          • Тепер я можу...

• Мене здивувало...

• На уроці я набув...                                   

 VІІI. Домашнє завдання (слайд 14)

Підручник § 14 ст. 77-82

 

 

 


 

 

 

1

 

docx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку