Практичне завдання. Проект Scratch "Веселка"

Про матеріал
Проект Scratch "Веселка". Цей проект можна використати на уроці інформатики під час вивчення змінних.
Перегляд файлу

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА

Увага! Під час роботи за комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

ПРОЕКТ «Веселка»

Завдання. За допомогою засобів Scratch побудувати веселку із семи кольорів.

  1. Запустіть програму Scratch .
  2. Додайте тло.
  3. Змініть для спрайта напрямок «зліва-направо»
  4.  Задайте розмір спрайта - 50.
  5. Створіть дві змінні «Кроки» та «Х».
  6. Відтворіть для спрайта алгоритм, наведений нижче.

 

5. Натисніть   

6. Збережіть проект. Повідомте вчителя про виконану роботу.

docx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку