9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

Про матеріал

Актуалізувати знання учнів про графічний аналіз рядів даних, різновиди діаграм, способи їх створення та налаштування, про призначення й використання основних математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора. Закріпити даний матеріал під час виконання практичної роботи.

Тип уроку: Комбінований урок.

Підручник: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: академ. рівень – К.: «Генеза», 2010. – 303 с.

Перегляд файлу

Тема уроку: Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

Мета уроку:

Актуалізувати знання учнів про графічний аналіз рядів даних, різновиди діаграм, способи їх створення та налаштування, про призначення й використання основних математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора. Закріпити даний матеріал під час виконання практичної роботи.

Тип уроку: Комбінований урок.

Підручник: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: академ. рівень К.: «Генеза», 2010. – 303 с.

План уроку:

1. Організаційний момент.

2. Перевірка домашнього завдання.

3.  Актуалізація опорних знань.

4. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

5. Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

6. Підбиття підсумків уроку.

7. Домашнє завдання.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

1.1. Перевіряється готовність класу до уроку.

1.2. У журналі фіксуються відсутні.

2. Перевірка домашнього завдання.

3.  Актуалізація опорних знань.

  1. Назвіть типи діаграм в Excel.
  2. Назвіть і опишіть об’єкти діаграм в Excel.
  3. Який аналіз числових даних з електронної таблиці можна виконати, використовуючи діаграми?
  4. Опишіть різні способи побудови діаграм.
  5. Опишіть можливі операції редагування діаграм.
  6. Опишіть можливі операції форматування діаграм.

4. Повідомлення теми та мети уроку.

4.1. Оголошення теми уроку: «Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора».

4.2. Мотивація навчальної діяльності.

5. Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

Практична робота № 9.

Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

Створити електронну книгу «Практична робота №9», у папці Excel, та виконати в ній наступні дії:

Завдання 1.

  1. Створити електронну таблицю здачі підсумкових державних атестацій такого виду:

Прізвище

Укр.мова

Історія України

Інформатика

Укр. літ.

Англ. мова

Середній бал

Сума балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заповнити таблицю даними учнів свого класу.
  2. Обчислити середній бал та суму балів.
  3. Зберегти таблицю у свою папку (лист Атестація).

Завдання 2.

  1. Створіть таблицю до даної задачі і заповніть таблицю довільними даними:

Фірма, керівником якої ви є, має філіали в декількох містах України. У таблиці повинні міститися дані про діяльність фірми в цих містах протягом чотирьох місяців. В даній таблиці визначіть обсяги продажу: максимальні, мінімальні і вцілому по Україні.

  1. Збережіть дану таблицю (лист Моя фірма).

Завдання 3.

  1. Обчислити значення виразу , якщо 0≤х≤2, Δх=0,4.
  2. Розв’язати квадратне рівняння , ввівши свої значення змінних a, b,c.
  3. Збережіть дані обчислення (листи Функція, Квадратне рівняння).

Завдання 4.

  1. Створити електронну таблицю за наведеними даними:

Назва підприємства

Термін, роки

Ефект від капіталовкладень терміном

Не більше 10 років, грн..

Більше 10 років, грн..

 

х

F(x)

ЦУМ

17

 

 

Універмаг “Україна”

9

 

 

Магазин “Смак”

10

 

 

Супермаркет “Край”

12

 

 

  1. Обчислити ефект капіталовкладень за формулою:  
  1. Збережіть дану таблицю (лист Капіталовкладення).

Завдання 5.

  1. Створити електронну таблицю за наведеними даними.
  2. Обчислити внески із заробітної плати в Пенсійний фонд  за формулами:

, якщо z<200 та y2=z*0,02, якщо z≥200.

Прізвище та ініціали

Оклад, грн.

Внески в Пенсійний фонд

 

Z

Y1

Y2

Власик А.Т.

156

 

 

Хоменко П.М.

180

 

 

Остапчук В.В.

380

 

 

Кузьменко В.І.

321

 

 

Лук΄янчук С.А.

256

 

 

Ільчук Ю.Б.

267

 

 

  1. Збережіть дану таблицю (лист Пенсійний фонд).

6. Підбиття підсумків уроку.

Оцінювання знань, умінь і навичок учнів, мотивація оцінок.

7. Домашнє завдання.

1. Опрацювати матеріал §3.6 на ст. 164-177. (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько).

2. Завершити виконання завдань практичної роботи.

 

1

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку