Актуалізувати знання учнів про графічний аналіз рядів даних, різновиди діаграм, способи їх створення та налаштування, про призначення й використання основних математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора. Закріпити даний матеріал під час виконання практичної роботи.
Тип уроку: Комбінований урок.
Підручник: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: академ. рівень – К.: «Генеза», 2010. – 303 с.
Тема уроку: Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.
Мета уроку:
Актуалізувати знання учнів про графічний аналіз рядів даних, різновиди діаграм, способи їх створення та налаштування, про призначення й використання основних математичних, статистичних та логічних функцій табличного процесора. Закріпити даний матеріал під час виконання практичної роботи.
Тип уроку: Комбінований урок.
Підручник: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: академ. рівень – К.: «Генеза», 2010. – 303 с.
План уроку:
1. Організаційний момент.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Актуалізація опорних знань.
4. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
5. Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.
6. Підбиття підсумків уроку.
7. Домашнє завдання.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
1.1. Перевіряється готовність класу до уроку.
1.2. У журналі фіксуються відсутні.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Актуалізація опорних знань.
4. Повідомлення теми та мети уроку.
4.1. Оголошення теми уроку: «Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора».
4.2. Мотивація навчальної діяльності.
5. Практична робота № 9. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.
Практична робота № 9.
Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Створити електронну книгу «Практична робота №9», у папці Excel, та виконати в ній наступні дії:
Завдання 1.
Прізвище |
Укр.мова |
Історія України |
Інформатика |
Укр. літ. |
Англ. мова |
Середній бал |
Сума балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2.
Фірма, керівником якої ви є, має філіали в декількох містах України. У таблиці повинні міститися дані про діяльність фірми в цих містах протягом чотирьох місяців. В даній таблиці визначіть обсяги продажу: максимальні, мінімальні і вцілому по Україні.
Завдання 3.
Завдання 4.
Назва підприємства |
Термін, роки |
Ефект від капіталовкладень терміном |
|
Не більше 10 років, грн.. |
Більше 10 років, грн.. |
||
|
х |
F(x) |
|
ЦУМ |
17 |
|
|
Універмаг “Україна” |
9 |
|
|
Магазин “Смак” |
10 |
|
|
Супермаркет “Край” |
12 |
|
|
Завдання 5.
, якщо z<200 та y2=z*0,02, якщо z≥200.
Прізвище та ініціали |
Оклад, грн. |
Внески в Пенсійний фонд |
|
|
Z |
Y1 |
Y2 |
Власик А.Т. |
156 |
|
|
Хоменко П.М. |
180 |
|
|
Остапчук В.В. |
380 |
|
|
Кузьменко В.І. |
321 |
|
|
Лук΄янчук С.А. |
256 |
|
|
Ільчук Ю.Б. |
267 |
|
|
6. Підбиття підсумків уроку.
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів, мотивація оцінок.
7. Домашнє завдання.
1. Опрацювати матеріал §3.6 на ст. 164-177. (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько).
2. Завершити виконання завдань практичної роботи.
1